Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noonu, missäpäin mahdat asua? Helsingissä ja Lahdessa on Perhe-Arte niminen paikka, voin suositella! Me käytiin esikoisesta 3/4D - ultrassa (lahdessa) ja aivan ihana paikka sekä kätilö kuka ultrasi! :) Maksoi muistaakseni 120 - 130€, mutta oli hintansa väärti. Alkuraskauden ultraääni maksaa lahdessa 60€, helsingissä 70€ joten ei minusta ole paha hinta ollenkaan. :) Tuosta paikasta olen muiltakin kuullut vain positiivista palautetta, ja monet tulevat kauempaa juuri tuon hinnan takia ja kun on saanut niin paljon positiivista palautetta. :) Kannattaa katsoa nettisivut, suosittelen!

Kyfi tervetuloa ja onnittelut plussasta! :) Salainen ryhmä on olemassa meille keillä on laskettu aika toukokuussa 2017. :)

Tosiaan salainen ryhmä on jo, oliko se 30 viestiä kriteerinä sinne pääsyyn? En muista... En kyl oo edellisestä la ryhmästäkään salaisella puolella, kun hyvät turinat ollu/on yleiselläkin puolella:)

Hieman tässä epätietoinen olo vaikka raskaus varmistui ihan neuvolassa. Nyt 5+6,mutta mitään isompaa raskausoiretta ei ole. Raskaus todella odotettu ja siksi myös hieman pelkoa ja ajatuksia onko oikeasti raskaana. Ehkä ainoa mikä nyt selvästi muuttunut on se,että yöllä nukun todella levottomasti,heräilen monesti,mutta väsy ei ole kuitenkaan.

Onko muilla ollut samankaltaista?

Noonu mä olen käynyt Diacorissa ultrassa. Siellä on paljon ihan erikoistuneita alkuraskauden ultraajia. Hinnat vaihtelee varmaan 80-140€ riippuen ajasta ja gynekologin omasta veloituksesta. Diacorin sivuilta löytyy tietoja näistä.

Ilolla ja pelolla olen lukenut ketjua, niin monenlaisia tunteita herättää. Toivon sydämestäni kaikille mitä suurinta tsemppiä ja positiivisia uutisia. Samalla kertaa omaa keskenmenoa ja jännittää tulevaa ultraa, vielä kaksi viikkoa! On kyllä vahva tunne, että pieni vauva syntyy ensi toukokuussa :)

Oi voi, toivottavasti ei mitään vakavaa <3. mäkin vuosin kaksi viikkoa sitten ja näyttää, että raskaus jatkui. Tsemppiä sulle <3 <3

Ai jotain toivoa voi olla?! Tuliko sulla paljonkim vuotoa, ja millä viikolla?
Mulla tuli edellisestä rakkaudesta jotain 9+5 viikolla älytön vuoto, varmaan litran työnsi kerralla menin ihan päivystykseen. Kylläpä mua ärsyttää mitä teen? Odottelen vaan vai kuinka, en oo ees neuvolaan soittanut kun oli jotenkin tunne ettei tämä ei oo ees todellista.

Kyfi toivotaan tosiaan että on harmitonta! Mulla on jokaisessa raskaudessa vuotanut enempi vähempi... Vähemmän kun menkoista mut kuitenkin... Niin ja mä siis vuodan kuin teuraas laitettas:) tsemppiä ❤️

Teen ompeluhommia vaikka mulla onkin nenä tukossa haistan neulan hyi että haisee pahalle semmonen metallinen tuoksu. Vessaravaus on tullu ja aamusta vähän taas rintoihin koski :rolleyes:
Nyt taas nippailee oikealta mahassa
5+0

Tiarella toivotaan pikaista paranemista! Täällä aletaan olla flunssa selätetty, hurraa!! En tiiä johtuuko se siitä tyrnistä vai mistä mut kyl muuten tämä flunssa selitettiin ennätys vauhdissa;) kiitos vinkaneelle! Oon isommille juottanut sitä mehua ja pienemmille syöttänyt tyrnirouhetta ja lapset 1-3 eivät oo tulleet kipeeksi (koputan puuta) ja toi lapsi 4 tervehty kans nopeasti (kopkop) :)

Kyfi, vuosin viikoilla 5-7, kunnolla tuli 5+3 eli pöksyt märkänä, runsaampaa vuotoa kesti muutaman tunnin. Toivotaan tosiaan että harmitonta on!

Toivottavasti vuoto on harmitonta.

Yks syy, miksi kannattaa ottaa neuvolaan aikasin yhteyttä on se, että jos keskenmeno tulee, niin siitä jää tieto ylös.

Täällä on semmoinen olo, että mulla on nälkä, mutta ruoka tulee ylös. :(

Tsemppiä kyfi! Nää vuotojutut on ihan hirveitä. Itsellä jatkuu neljättä päivää. Toivotaan että ovat harmitonta vuotoa.

Mun oli tarkoitus tänään soittaa, kun eilinen puhelin tunti meni ohi eikä ne vastanneet sitten. En mä tiedä kannattaako enää soittaa? Ääh, mua kyllä ärsyttää niin paljon!! Anteeks kun mä valitan vaan. :mad: mä vaan rukoilen että kaikki on silti kunnossa. :Heartred

Takaisin