Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herttarouva voithan sä pyytää et voisit käydä vielä toisenkin kerran labrassa niin näkisit hcgn suunnan... Toivotaan et kaikki olis hyvin! Tsemppiä ❤️

Kamala miten yleisiä noi vuodot onkaan.
Herttarouva, toivottavasti sielläkin kaikki hyvin.

Herttarouva, kunpa kaikki olisi hyvin pikkuisella! Ja höpö höpö, ei täällä tarvitse anteeksi pyydellä! Sitä varten tämä foorumi on, saa jakaa niin ilot kuin surutkin ja vertaistukea hakea. :) Tsemppiä! ❤️

Mullakaan ei oikein oireita ole. Väsymyksestä ei tiedä voiko laskea mukaan kun töihin pitää mennä aikasin aamusta ja meen myöhään nukkumaan. Rintoja välillä vähän nipistää ei muuten mitään muuta. 4+6

Kohdussa yskiessä tuntuu kipua ja välillä nipistelee kun kasvaa.

Tällä kasassa 8+6 ja nyt ei ole eilisen eikä tämän päivän aikana ollut kipuiluja kuin satunnaisesti. Viikonloppuna jomotti selkää melkein koko ajan. Rinnat on kipeät edelleen ja väsymys on kova mutta pahoinvointiakaan ei ole ollut. Ehkä sitten se kovin alkurysäys on ohi..esikoisesta en muista oikeastaan mitään oireita, oli kaikin puolin helppo raskaus. Siitä on tosin 10 vuotta aikaa :p Maha on alkanut pömpöttää. Tilasin jo muutamat mammahousut testiin, ei pysty vetämään kaikkia housuja jalkaan enää..tekee pahaa kun puristavat niin kovasti mahasta.

Tsemppiä vuotojen kanssa kamppaileville, toivottavasti kaikki on kunnossa :Heartred

Herttarouva, käydään vissiin vähän samoja asioita läpi. Itellä siis tuli suurempi vuoto rv 5 +4ja jatkui ruskeana aina 7+0 nyt siis loppunu ja olen 7+4. HCG arvoja mitattiin 5+5 ja eilen 7+3, arvot oli nousseet niin kuin pitää ja lääkärin mukaan olen raskaana edelleen kun ei mitään erityisiä kipujakaan ole. Silloin kun oli vuoto, oireet väheni, mutta nyt rv 7 oireet lisääntyneet ja uusia tullut. Omat tuntemukset on mulla vaihdelleet hirveesti eli välillä varma ettei siellä ketään ole ja välillä taas tuntuu että kaikki hyvin. Huhu. Pitää varmaan mennä sinne varhais ultraan että sais varmuutta, onko muilla vielä siitä kokemusta?

Noonu hienoa että hcg nousussa❤️
Ällötys teki comebackin... 2 päivää oli hukassa :p

Mulla on kirjottelut jäänyt vähemmälle, tämä sovellus toimii kehnosti :/

Tänään sai oikein pönttöä halailla, vaikka tähäb asti olen ollut melkein oireeton. Samaan aikaan olen myös kipeänä, joten en tiedä mistä oksetusolo johtui.

Viikon päästä eka neuvola, siellä sitten saa tietää, koska ultra :)
Oon yrittänyt pysyä positiivisena, että kaikki on kyllä hyvin. Eihän tässä synkistelykään auta.

Noonu kiva kuulla, että sulla raskaus jatkunut vuodoista huolimatta. Suosittelen lämpimästi sitä alkuraskauden ultraa. Musta tuntuu, että mua hieman jomottaakin tonne vatsaan ja pelkään jo käydä vessassa. Oonkin miettinyt voiko tämmöinen vuotelu liittyä keltarauhasen huonoon toimintaan omalla kohdallani. Mulla on myös ollut lyhyt luteaalivaihe ja olin tosi yllättynyt tästä raskaudesta että sai alun ekalla yrittämällä. Mä odotan tota tiistain ultraa kuin kuuta nousevaa.

Talvitintti onko teillä joku syy miks pääsette ultraan aikasemmin? Mäkin haluun;)

Esikoisesta pääsin epäsäännöllisen kierron takia, ja tästä pikku kakkosesta kun soitin ja varasin neuvolaan ajan, niin jo puhelimessa puhui siihen malliin että tulen pääsemään varhaisultraan, ja nyt neuvolakäynnin aikana vaan sanoi, että varataan varhaisultraan aika. :) Luultavasti sitten on vain käytäntö, ja hyvä käytäntö onkin. :p

Todellakin, toiset joutuu maksamaan ittensä kipeäks yksityisellä samasta asiasta mitä jossain tarjotaan julkisella.. :/ ei oo aina reilua ei :D

Mulla on ultra sen takia kun menkkojen takia olen syönyt terolut-pillereitä ja viime kuussa oli toinen kierto ilman niitä ja menkat tulikin kahdesti. Se on kuulema normaalia mutta varmuuden vuoksi ultraavat että saan itsellenikin mielenrauha että onhan siellä varmasti asukki.
Ketjun seuraaminen aina vähän jää, mut täällä ollaan. Esikoinen pitää sen verran vauhtia yllä arjessa että ei aina löydy aikaa somettelulle.
Tilasin jo englannin kielisen isoveli paidan, tarkoitus olisi isänpäivänä kertoa jos ennen sitä päästään rv12 ultraan. Facebookissa kerrottiin esikoisesta rv 20 ultran jälkeen, saatiin jalkapohjasta kuva niin laitettiim se ja kerrottiin sukupuoli.

Niinpä, ootteko käyneet yksityisellä? Jos ootte ni osaatteko suositella, mehiläisellä tulis maksaa 150-200e joka tuntuu aika paljolta.

Kannattaa Noonu tarkentaa kaupunkia, voi löytyä paremmin vinkkejä :) varmasti pienillä toimijoilla löytyy ne vähän halvemmat hinnat mutta ne toimijat on sit niin kaupunkikohtaisia..

Kiitos Äippäx4. .. Tuli hiukan yllätyksenä tämä raskaus, tosin hyvin toivottu on! <3 Luulin jotenkin etten ovuloi, kun ei mitään "normi" ovulointi oireita ollut ollenkaan, enkä siis edes tajunnut tikuttaa. sitten jäikin kuukautiset pois, pieni saanut alkunsa. <3 <3 <3 Onko täällä jotain ns. salaista ryhmää vai onjo jokin suuri yleinen ryhmä? .. Mulla on edellisestä lapsesta tätä kautta perustettu pieni fb ryhmä. :)

Takaisin