Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herttarpuva tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin! <3

Hei kaikille!

Olen ahkerasti lukenut näitä toukokuisten juttuja, mutta jotenkin en ole viitsinyt aikaisemmin kirjoittaa mitään. Plussasin viikko sitten ja la olisi 19.5.

Ei ole kuitenkaan paljoa tai oikeastaan juuri mitään oireita ja clear bluen digi näytti perjantaina edelleen 2-3 vko, eli saman kuin ekalla testi kierroksella. Eihän se vielä mitään tarkoita, mutta takaraivossa sellainen pelko että mitäs jos kehitys on lakannut.

Esikoisen raskaus alkoi kaksoisraskautena, mutta toinen lakkasi kehittymästä viikoilla 6-7. Eli samoilla viikoilla mitä nyt olen. Jotenkin se on jäänyt mieleen kaivelemaan. Toista on todella toivottu ja kun nyt tärppäsi näinkin nopeasti (ensimmäisistä kuukautisista imetyksen vähenyämisen jälkeen), olo on vaan jotenkin epätodellinen. Tai jos samaan aikaan voi olla tosi onnellinen ja pelätä ihan kauheasti

Toivottavasti Herttarouva kaikki on hyvin!

Tänään oli ensimmäinen neuvola. Perussyynäykset eli alkumittaukset, sokerit, hempparit ja verenpaineet. Ja katsottiin ruokailutottumukset sun muut..nauratti kyllä täyttää sitä lappua: "kuinka monta viipaletta juustoa syöt päivässä?" :p 10.10. verikoe ja 19.10 np-ultra. Neuvolalääkäri olisi 9.11. Huh, nyt sitten pitäisi odottaa rauhassa muutama viikko tuohon ultraan..välillä nostaa huoli päätään että entäs jos kaikki ei olekaan kunnossa ja jos se matto vedetään jalkojen alta. Täytyisi nyt keskittyä siihen positiiviseen ajatteluun, oireet ennallaan yms. niin miksipä kaikki ei olisi hyvin :love7

Ei meillä mistään juustoviipaleista kysytty :grin Täti kysyi vain että "monipuolinen ruokavalio on vai?"

Herttarouva, toivotaan että kaikki on hyvin!

Atram, tervetuloa ja onnittelut plussasta! Toivotaan, että pieni pysyy tiukasti mukana loppuun saakka. :)

Ahh ihanaa, miehellä oli tänään kerrankin normaalipituinen työpäivä! Tuli neljän aikaan kotiin ja samalla poika heräsi, mies näki että olin juuri nukahtamaisillani joten antoi mun nukkua ja meni touhuamaan pojan kanssa sekä valmisti ruuan, ihanaa. ❤️ Nostan kyllä hattua että pirteenä hoitaa kotiaskareita vaikka aamulla 5 lähtenyt töihin. :happy:

No nyt on verikoe otettu. Tulokset tulee huomenna tai ylihuomenna. Ei auta kun odotella

Herttarouva, mulla vähän sama meininki, tänään kävin verikokeessa ja huomenna lääkäriin. Ruskea tihuttelu on loppunut, mutta se kesti melkein kaksi viikkoa. Toivottavasti huomenna tilanne selviää! Tsemppiä sulle myös!:)

Hei kaikille! Liityin äskettäin tänne uudelleen, ku en muistanut edellistä tunnusta. Plussasin reilu viikko sitten tämän toisen lapsen. Esikoinen on kohta 2-vuotias. Kauan me haaveiltiin ja kuumeiltiin, ennen kuin plussa pärähti. On kyllä melkein yhtä jännää, kuin ensimmäinen raskaus! Nyt sitä vain kerkeää ajatella vähän vähemmän, kun on taapero pitämässä järjestystä päivissä.

Tänää käyty lääkärissä. Kaike. Pelon keskellä kakki on kuitenkin hyvin! Pieni sydän löi kauniisti <3
Itku tuli samantien kun sanottiin kaiken olevan hyvin ja että sydän sykkii<3
Kipujen syytä ei osata sanoa. Mutta käskivät seurailla tilanetta. Tuntuu kuin iso kivi ois tiputettu pois sädämestä.

Aiska tervetuloa ja onnittelut plussasta! :)

Bluebell, ihanaa että kaikki kunnossa! ❤️ Varmasti olo helpottui. :happy:

Noonu tsemppiä sinulle myös! Varmasti ollut tosi rankkaa kun vuoto kestänyt noinkin kauan. Kyllähän näitä vuotoja näyttää monilla olevan.

Herttarouva ja noonu toivotaan että saatte labrasta hyvät tulokset:) tsemppiä❤️
Aiska tervetuloa ja onnea plussasta:)
Bluebell aivan ihania uutisia, paljon onnea❤️

Täh, ketähä täs nyt pitäis uskoa koska mulla on LA :eek: itse laskin Vaun Vauvan odotus vihkon perusteella 31.5.
Vau.fi:n laskuri sanoo 30.5 riippumatta onko kierto 29pv tai 28..
Neuvolan täti sanoi että LA on 29.5...
No kai sitä pitää elää neuvola tädin laskelmien mukaan o_O eli tänään olisikin jo rv5+0 :Heartred

Mullakin vähä jänskättää mikä se la tulee olemaan

Tänää kerrottiin perhetyöntekijälle kun neuvolasta tuli käsky kertoa :rolleyes: en saanu ite sanottua nii mies tokas sen. Onnitteluja ja kyselyitä olosta tuli. Mietittiin kun jos laskelmat pitää paikkaansa niin marraskuun puolivälissä on rv12 eli ostettu esikoiselle isoveli paita enkuksi ja suomeksi saa sillä lähettää salaset vihjeet. Saa nähä huomaako kukaan :D

Täällä alkaa 3 oireeton päivä... Kävin kyl äsken halaamassa pönttöä (siis vessan ei miestä:D) ei siks että ois aamupahoinvointia vaan kun nostattaa ihan pirusti limaa:o onneksi alkaa olla flunssa selätetty...
Äippä ja toukka 5+5

Täällä 8+6 ja itelläki ollu aikalailla oireetonta tässä viimeaikoina. Tai onhan niitä mutta ei sitä enää aattele. Väsymys on aivan jätävää, sit löytyy pissahätää yms. Joko mä sen pahoinvoinnin selätin? :o tässä on vaan ollu sellasta lievää etovaa oloa, mut ei oo tarttenu oksentaa. Oishan se kiva jos näin nopeesti ois ohi mut ei passaa vielä kehua... :D

Mulla loppunut vikatkin oireet viim rv10... Että eipä se jos ei oo tai on vaan vähäisiä oireita niin (ainakaan mun kohalla) oo merkannut mitään... Keskenmenneissä ei oireita ollu minkäänlaisia! En oo kyl alkuunkaan huolissani, kun tiiän et tulen olemaan kipeenä sit vikat viikot... Mikäli historia toistaa itseään:p

Mulla ei oo juuri oireita myöskään ton ruskean vuodon lisäksi. Nyt kolmas päivä meneillään ja oonkin ihan varma, että tää on mennyt kesken varmaan ihan alussa. Mulla on jotenkin niin varma fiilis siitä ettei kaikki ole hyvin. Tuskinpa niistä verikokeistakaan voi ihan kauheasti päätellä. Raskaustesti on kyllä positiivinen, mutta eihän ne arvot heti laskekaan. Anteeksi tää jokapäiväinen vuodatus. Masentaa!

Takaisin