Bluebell hirveästi tsemppiä sinne ja toivotaan että kaikki on hyvin. Ehdottomasti menet sinne kättärille maanantaina vaikka olo helpottuisikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aina nuo vuodot ei tarkoita pahinta mutta ohan se hirveetä varsinkin odotella pelätä ja odotella että saa tietää. Mulla oli kummassakin raskaudessa vuotoa. Ekassa raskaudessa viikolla 9+ alkoi töissä järetön kipu ja pönttö oli ihan veressä. Side housuissa menin työpaikka kaupunkini sairaalan päivystykseen jossa oli niin karsee lääkäri että vaikka pelit ja vehkeet ni ei suostunut ultraamaan. Ei kuulema tehä toispaikkakuntalaisille. Vaan pitää mennä omalle neuvolalääkärille. Yritin selittää että ne lähettää tänne takaisin kun siellä ei niin hyviä laitteita ja tämä on mun synnytyssairaala. Ei siltikään. Sitten kun itkin silmät päästä niin to kas että nuilla viikoilla se ei oo vielä ees lapsi. Että mee kotias ota särkylääkettä ja nuku. Kyllä se siitä. Kehtasi sanoa nuin ihmiselle joka yrittänyt yli 3v lasta!!!!! Kotona soitin heti seuraavana päivänä neuvolaan ja pääsin ultraan seuraavan päivänä...Ja kaikki oli ok.

Apua. Oon hermoheikko.

niin pelottaa että tämäkin raskaus menee samalla kaavalla..... mulla siis meni kunto niin huonoksi etten kennyt kunnolla kävelee kun olin niin pahoinvoiva ja verenpainekkin huiteli alle sadan...nyt enteilee että mennään samalla kaavalla... oon jo nyt ihan kalman kalpee vaikka viikot 5+1 syön vitmiineja ja muutenkin yritän mahdollisimman monipuolisesti syödä. sängyn vieressä on pähkinöitä ja juuressipsejä ja mehua että saan syödä heti ku herään ettei verensokerit humahda ihan alas...