Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Madi, paha sanoa, jomotukset, vihlominen, kipu ym kun voi liittyä ihan vain raskauteenkin.. :/ Toivottavasti olisi vain harmitonta ja masussa kaikki hyvin!

Äippä x4, täällähän on tuttuja ;)

Komppaan kivuista talvitinttiä, voi myös olla tulehdusta... Onko sulla mtn vuotoa tms? Toivottavasti pikkunen pysyy matkassa vielä tovin:)
Ja Talvitintti katsos vaan;) koska sulla olikaan la? Mä laskeskelin et meillä olis 25.5❤️ ai nii neuvolaan soitettu eka aika 6.10:)

Madille tsempit! Toivottavasti kaikki hyvin! :)

Ja Talvitintti katsos vaan;) koska sulla olikaan la? Mä laskeskelin et meillä olis 25.5❤️ ai nii neuvolaan soitettu eka aika 6.10:)

Laskurin mukaan laskettu aika olis 15.5 :happy: mä en ole vielä neuvolaan soitellut, mietin että tänään tai huomenna soittelisin aikaa. :)

Talvitintti mä täällä niin fiiliksissä, niin tulipa soiteltua:D on vähän eri fiilis tästä kun siitä edellisestä keskenmenneestä, jotenkin varmempi;) sinä(kin) jo niin kamala pitkällä... Hohhoijaa rv 4:p enää 36 jäljellä:D

Ja sitten vielä ne yli menevät 2 viikkoa.. ;) meillä esikoinen meni 10 pv yli, ei siis paljoa edes mutta riittävän paljon kun olo oli jo silloin niin tukala. :)

Mä en oo kertaakaan nähnyt viikoa 40 raskaana, nää on siis syntynyt siinä rv37-39;) nyt sit oon vika kuka täällä on paksuna vielä kesäkuun lopulla ja laps syntyy häädettynä joskus rv 42-43:D

Kaverilla kaks lasta ja molemmat käynnistetty 41+5 ja jotain sen jälkeen kun ei millään synny. :) jännää, miten ihmiskeho reagoi kaikilla eri tavalla, syntyykö itsestään vaiko ei. :)

Oottekos muuten lukeneet niistä "luonnonihmeistä", jotka on ollu yli 300pvää raskaana ja synnyttäneet terveet lapset. Ilmeisesti maailman pisin tilastoitu raskaus kesti 375 päivää, kun tuo normaali on suunnilleen sen 280 päivää. Kääk!!! Ajatelkaa että taapertaisitte yli vuoden maha pystyssä. ;)

Voih apua, en halua ees miettiä:o tiedän et tuun kiroamaan mahaani vikoilla metreillä et jos pitäis 100 päivää pidempää mahaa kaantaa varmaan tulisin hulluksi:D mä kun en oo oikein raskaus ihminen, ainut ihana on raskaudessa on tää jännitys ja potkut, muuten voisin skipata 9kk ja mennä suoraan synnärille;) synnyttäminen on ihanaa, se tunne kun saa kovan työn päätteeksi oman vauvan rinnalle❤️ ah ihanaa:)

Oottekos muuten lukeneet niistä "luonnonihmeistä", jotka on ollu yli 300pvää raskaana ja synnyttäneet terveet lapset. Ilmeisesti maailman pisin tilastoitu raskaus kesti 375 päivää, kun tuo normaali on suunnilleen sen 280 päivää. Kääk!!! Ajatelkaa että taapertaisitte yli vuoden maha pystyssä. ;)

en oo kyl kuullu :o miten se on ees mahdollista!?:wideyed::woot::hilarious:

Paljon onnea setoinen❤️ itsekin käyn koht ostamassa ton clearbluen viikko näyttösen;) jos tekis sit su/ma... Vaikka olot kyl huutaa RASKAANA, mut on se vaan niin maagista kun se viiva/teksti tulee siihen testiin❤️

No hyi, en oo kuullu enkä haluais olla kyllä niin kauaa raskaana. :) ja hyvä että joku tykkää synnytyksestä.. Mulle ja pojasta niin kamalat traumat että en tiedä miten selviän tästä synnytyksestä

No hyi, en oo kuullu enkä haluais olla kyllä niin kauaa raskaana. :) ja hyvä että joku tykkää synnytyksestä.. Mulle ja pojasta niin kamalat traumat että en tiedä miten selviän tästä synnytyksestä
Hyvin;) ajattelitko pyytää et pääset pelkopolille juttelemaan tulevasta synnytyksestä?

Saa nähdä, täältä ei olla niin hanakoita laittamaan sinne. Mut kyllähän se jeesais kun sinne pääsis. :)

Takaisin