Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea uusille plussista <3

On jotenkin vaikea ajatella tätä raskautta pitemmälle, kun koko ajan pelottaa jos tämäkin menee kesken. Täytyy vaanbyrittää pysyä luottavaisin mielin. Itse huolehdin siitä, etten ainakaan omilla teoillani aiheuta mitään.

Plussasta asti oon seuraillu tei keskusteluja taustalta mutta liityin nyt seuraan.
Ensimmäistä lasta ootellaan ja kaikki on nii uutta ja jännää. Ensi luulin et pääsen helpolla ku ei ollu juuri mitää oireita kauheen aknen lisäks. Mut täl viikolla onki alkanu etova olo ja toivon tosiaa ettei tarvi lähtee pönttöä halailee.
Täst lapsesta tulee varmaan joku kunnon eräjorma ku oon jo kolmena viikkona peräkkäin ollu vaeltamassa ja maanpuolustushommissa ja ampumassa.... xD
Jaa niin nyt laskurin mukaan ois 6+6.

Onnittelut uusille plussasta! :)

Talvitintti, pakko sanoa sinun kuvasta :D meillä on pikkusen suosikki tuo pokoyo (napero) :D tai vanhempien suosikki oikeestaan xD tyttö lattoo innoissaan alku musiikin ja sit lähtee pois xD
Tulee niin hyvä mieli aina kun näen kuvasi :D

Haha, kiva jos tuo kuva ilahduttaa ja tuo hymyn huulille! :D mä tykkään ottaa pojan syliin ja pistää Naperon pyörimään, poika innoissaan kattelee ja musiikki kohdat on parhaita. :p Sen takia ton kuvan laitoin, ja kieltämättä Naperosta tulee vähän oma poika mieleen, on niin vilkas ja koko ajan pitäisi touhuta jotain. :)

SeEnsimmäinen, meillä on sama la. Mutta mulle tehdään sektio, niin syntyy aikaisemmin.

Keskenmenojen vuoksi oon aika tiiviissä seurannassa heti alusta. Soitin neuvolaan ja sain jo ajan ens tiistaiksi. Viikkoja silloin 4+5. Hcg-seurantaan ja alkuraskauden ultraan äitiyspolille.

Viipsukka miksi sektio ennen la:aa? :o :) mulla on kiireellinen sektio taustalla eikä haittais yhtään vaikka tämäkin leikattais. Esikko oli vinosti kiinnittynyt eikä ilmeisesti siksi laskeutunut kunnolla. Käynnistetty synnytys pysähtyi kun olin 4cm auki. Virhekiinnittyminen huomattiin vasta ku laps oli ulkona..

Ja hyvä että seuraavat nyt tätä raskauttasi tarkoin :)

SeEnsimmäinen, kaikki lapset on tullut sektiolla. Synnytys ei edisty.
Ja on noita edellisiä raskauksia seurattu, oli koko ajan lähete keskussairaalaan, mutta aina ultraan todettu keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna.

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille! Täällä on eilen dpo9 saatu neljään testiin haamu, ja tänä aamuna vahvempi viiva sekä digiin viikot 1-2. :) Laskettu aika olis menkkojen mukaan laskettuna 28.5. (ovispäivästä laskettuna päivä aiemmin).

Tulossa olis meidän toinen. Esikoinen täytti juuri vuoden. Imetän esikoista yhä ja se vähän jännittää että tuoko se raskaudessa jotain haasteita.

Vihdoin uskalsin tänään tehdä testin ja plussaahan se näytti. Iloa oon täynnä, vaikka elämäntilanne ei millään tavalla otollinen. Kaksi keskenmenoa parin vuoden sisään takana niin oikeastaan pelko pehvassa reagoin pieneenkin nipistelyyn..

Laskettu ois kuitenki 18.5. jos tää kaveri haluais pysyä sisällä loppuun asti. Mun toinen olisi tiedossa, mulla kaksvuotias uhmapallo piristämässä päiviä toistaiseksi ja lapsiapuolia kuus, eli miehen seitsemäs lapsi ois tiedossa. Jännittää itseään niin paljon että koko päivä mennyt stressatessa..

Odelia, onnittelut plussasta ja tervetuloa! :happy: Toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana. :)

Äsken kävin lenkillä, ja pitkästä aikaa näin iltasella (yleensä tykkään aamulla/aamupäivällä käydä), ja olipas kirpakka syksyinen ilma! :eek: En kyllä nautinnolliseksi lenkiksi osannut sanoa kun noin 10min päästä kotoa lähdettyä alkoi pissattamaan niin kovasti, että hyvin nopeasti piti kääntyä takaisin kotiin, "ihana" raskausoire... :meh:

Jatkuva pissahätä loppuraskaudessa oli kyl inhottavaa ku ei viittiny lähtee pitkälle mihinkää jos ei ollu etukäteen vessaa tiedossa :/

Vuosi sitten kesällä kun olin 8kk raskaana eksyin tohon lähimetsään ja pikkulenkki veny 3h reissuks. Ei ollu vessaa likimainkaan, onneks oli puskia mihin mennä vähän jokaiselle hädälle ;)

Heips! Täältä mukaan ilmoittautuisi viidettä odottava, 4 tytön, 29-v äiti:) tänään tein siis toisen r testin jossa viiva olikin jo selkeämpi joten varovasti ilmottaudun mukaan, jospa tämä pikkunen pysyisi vauhdissa mukana;) meillä on siis neljä lasta ennestään vanhin on 5v4kk, toka 3v7kk,kolmas 2v7kk ja pikkunen on 9,5kk ikä eroa tulisi siis nyt semmoinen 1,5vuotta, aikaa passeli siis;)

Apua naiset. Nyt pitäis olla vau laskurin mukaan 6+2 ja eilen alkoi vasemmalla puollella pistomainen kipu. Tänään se on siirtynyt oikealle puolelle ja mukaan tullut tunne jomotuksena. Pitääkö mun nyt varautua pahimpaan? :smiley-angry017

Takaisin