Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös vasta 10 päivä eka neuvola. En mitenkään jaksaisi odottaa :D saati sitten elaa ultraa. Ekassa raskaudessa mentiin varhaisultraan, koska haluttiin varmuus ennen kun kerrotaan kellekkään. Mutta nyt varmaan odotetaan sinne ekaan ultraan kiltisti. Meidän neuvolassa on ultraus joten toivon että sielä kurkattaisiin sillon 10 päivä onko kaikki hyvin :)
Odotan kovasti kyllä liikkeiden tuntemistä, niitä on ikävä.
Katoin myös toisenlaiset äidit ja kyllä sitä miehelle koko ajab sanoin vaan että.mäki haluun jo tommosen :D

Oon varmaan kuukauden odottanu, et se alkaa! :D en tiä, missä välissä kerkiän sen kattoon, ku työt haittaa vapaa-aikaa.

Täällä tehtiin tänään haamu. Todella toivottu, yritystä takana 2 v ja 2kk. Keskenmenoja on ollut ja nyt pelottaa, että keskenmeno tulee. Huomenna on pakko soittaa neuvolaan, että pääsisin hcg-mittaukseen ja alkuraskauden ultraan. Ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle, niin en tiedä, että onnistuuko. :(

Tsempit Viipsukka ja onnea plussasta! Toivottavasti pääset seurantaan pian noiden km takia. Onhan se kiva saada varmisteluja sille, että jotain siellä masussa tapahtuu :) Mutta eiköhän se tällä kertaa ole pysyvä plussa :)

Kaikille uusille onnea plussasta! :)

Täällä alko aamu oksentelulla, vaihteeks. Poika kitisi unissaan viiden maissa ni mää sain siitä juosta täysiä vessaan oksentaa. No, selvisin kuitenkin sen verran ylös että pääsin verikokeeseen ja vieläpitää käyttää poika neuvolassa. Täytyy sanoa että olkaa onnellisia te, joilla se pahoinvointi on vaan etovaa oloa. :) mulla ei pysy mikään sisällä..ootankohan mä kaksosia?! :'D

Kaikille uusille onnea plussasta! :)

Täällä alko aamu oksentelulla, vaihteeks. Poika kitisi unissaan viiden maissa ni mää sain siitä juosta täysiä vessaan oksentaa. No, selvisin kuitenkin sen verran ylös että pääsin verikokeeseen ja vieläpitää käyttää poika neuvolassa. Täytyy sanoa että olkaa onnellisia te, joilla se pahoinvointi on vaan etovaa oloa. :) mulla ei pysy mikään sisällä..ootankohan mä kaksosia?! :'D

Mä olen miettinyt ihan samaa, kaksosia siis, kun tuntuu ettei mikään pysy sisällä. Eilen sitten huomasin autossa pelkääjän paikalla, että puhelinta ei voi selata ja sen jälkeen katsoa eteenpäin. Ihan kuin olisi huvipuiston laitteissa ollu! :smiley-bounce022

Joo itse kanssa tullut mietittyä että kun pitää lähteä kavereiden kanssa johkii ulos, niin miten siitä selviää kun ei vielä haluais kertoa.. Muutenkaan enää esikoisen jälkeen ei oo tullu hirveesti käytyä, mut aina välillä joku tärkeempi juttu niin ollaan pyydetty lapsenlikkaa että päästään.. Mies ei suostu olee juomatta (jos suostuis niin sithän voitais väittää olevamme vaikka tipattomalla) mut jos pelkkä emäntä on juomatta niin kyllähän siitä kysymyksiä tulee :rolleyes: yritän kyllä vältellä kaikkia sosiaalisia iltamenoja sinne np-ultraan asti :grin ja ku ei ees kyl jaksaiskaan..

Tois aalta tekis mieli kertoo kaikille, ja sit taas aattelee et tulee paha karma jos heti kertoo :rolleyes:
Tästä nyt tietää ~8 kaveria, edellisistä on ennen ultraa tienny lähinnä kait vain bestis....

Iltamenot on kyllä hanurista, etenkin kun ei yleensä kieltäydy juomasta ku tarjolla on... mulla onneks niitä ei oo. Tai onpas, yks viikko pari ennen ultraa. :confused: mulla kun on vuorotyö niin näät vkonloput ottanu vapaaks että voi rellestää ja sitten ei voikkaan....:rolleyes:

Onko joku keksiny tehokasta syytä ettei juokaan?

Mua joka päivä huolestuttaa vän entistä enemmän tämä oireiden vähyys :( Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon maaliskuussa, en kestäisi sitä taas :'/ Pitkä odotus, että voi edes varhaisultraan mennä..

Eikös antibioottikuutin aikana pidä olla juomatta?

Ite juon toooosi harvoin niin kukaan ei voi epäillä mitään ;)

Paitsi töissä yks päivä moittivat ku syön hedelmiä kahvilla enkä osallistu pullakasan tuhoamiseen. Mut sekin meni låpi kun sanoin ettei ne enää maistu (mikä on tottakin jo ennen raskautta).

Vähän sama täällä, MamiR. Onneksi viikkoja on jo sen verran, että pääsen huomena ultraan. Siellä sitten selviää tilanne. Kuitenkin olen jo asennoitunut siihen, että huonoja uutisia on mahdollisesti tiedossa... Ja jos tulos onkin jotain muuta, yllätyn positiivisesti :)

Mulla meni työkavereihin läpi huijaus että ollaan lyöty vetoa miehen kanssa kumpi pystyy olemaan tipattomalla kauemmin kun kesä oli aika kostea. Kavereihin tommonen ei menis läpi, mutta heille olen kertonutkin! Ai niin paitsi et viimeks ku olin raskaana niin meillä oli omat tuparit. Join kaljatölkistä vettä koko illan. Kukaan ei huomannut mitään. Olivat varmaan itse niin humalassa:)

Osassa antibioottikuureista on se kai edelleenkin, mutta ei läheskään kaikissa.. Toi on jotenki niin kulunu selitys että itelle ei ainakaan menis läpi :D mut ei mul tosiaan ole parempaakaan tarjota yks olis se tipaton, et tullu juotua viime aikoina vähän liikaa ni pitää taukoa.. Jos on yhtää sellai ihminen et se menis läpi.

MamiR, toivottavasti masussa on kaikki hyvin vaikka oireet olisivat vähentyneet!

Tuulia, pidän sormet ja varpaat ristissä, että saisit iloisia ultrakuulumisia, tsemppiä! :)

Toisenlaiset Äidit, niin ihana ja koskettava sarja! Mä aina odotan kuin kuuta nousevaa milloin tulee uusi jakso. :rolleyes:

Tuohon juomis asiaan en kyllä mitään vinkkiä osaa sanoa koska nykyään olen vain kotihiiri. :p 1,5 vuoteen ei ole tullut käytyä missään, esikoinen rauhoitti menojalkaa niin paljon, että kaverit varmaan luulisivat minun seonneen jos saisivat mut mukaansa viihteelle. :grin

Voi kurjuus, poika on räkätaudissa vaikka viimeksi kuukausi sitten sairasteltiin molemmat. Yölläkin heräsi huutamaan kun oli niin tukossa, pieni potilas. :sad001 Toivottavasti vähällä selvittäisiin...

Voi pientä :( Paranemisia Talvitintin pienelle!

Mun piti jo heti sinä viikonloppuna kun tuli plussa niin keksiä mun vanhemmille selitys miksi en juo ruuan kanssa viiniä. En keksinyt mitään ja he kysyivät olenko raskaana, mutta koska silloin en vielä ollut tehnyt sitä testiä, minulla oli vain olo että on tärpännyt, niin sanoin että en tietääkseni. Yleensä juon niin harvoin, että oli kyllä vain huonoa tuuria että sattui tuollainen tilanne.

Kiitokset heinukka, toivottavasti pian paranee :( pieni on ihan tukossa ja koko ajan haluaa äidin sylissä olla kun on niin kurja olo.

Mä en vielä ole neuvolaan soitellut tästä raskaudesta, en ole ihan vielä viitsinyt, koska laskurin mukaan viikkoja on sen verta vähän että ensimmäistä neuvolakäyntiä saisi tovin odotella. :) esikoisesta soitin samantien innoissani neuvolaan, mutta nyt kun tietää että se ensimmäinen käynti on juttelua ja esitteiden lukemista/saamista niin ei vielä mitään kiirettä. :p

Heippa kaikille!
Täällä on tänään saatu plussa testiin.:Heartred Haalea sellainen mutta ei kuitenkaan tartte tihrustaa. Jos kaikki vaan hyvin menee niin meille on tulossa toukovauva. :happy:

Jännittää että meneekö kaikki hyvin mutta nyt aijon nauttia tästä tilanteesta, raskaana ollaan. :happy:

Talvitintti, pakko sanoa sinun kuvasta :D meillä on pikkusen suosikki tuo pokoyo (napero) :D tai vanhempien suosikki oikeestaan xD tyttö lattoo innoissaan alku musiikin ja sit lähtee pois xD
Tulee niin hyvä mieli aina kun näen kuvasi :D

Ja täälä myös odotetaan toisenlaisten äitien uutta jaksoa aina innolla! Uusintoja myös aina kattonu vanhoista kausista jos sattunut sillon telkkarin ääressä olemaan :D siinä kyllä aina on itku herkillä kun vauva syntyy <3

Täällä tuli haalea plussa tänä aamuna :) raskaustestejä on vielä tulossa postissa joten tikuttelu ei oo vielä ohi. Kuitenkin olo on hyvinkin varma, että jotain tuolla alavatsalla tapahtuu :) repäisykipuja lenkillä, normaalia enemmän huippausta, satunnaista pientä pahoinvointia! Pikkukakkonen ois siis tulossa, esikko olisi 1v 10kk tämän uuden tulokkaan syntyessä :)

Taidan vaihtaa nimimerkkiä kunhan menkat on myöhässä ja oon tehny tsiljoona plussaa lisää. Loogisesti kai tulen olemaan "SeToinen" :laughing002

Laskettu aika ois näillä näkymin 26.5.17 :)

Takaisin