Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla ensinmäinen neuvola 9+6 ja sieltä kuulemma lähtee sitten lähete josta tulee kutsu , millon sitten lie ultra onkaan.

Niin ja toivottavasti sais itsekkin vaatimukset pian täyteen ja pääsis sinne salaiselle puolelle, paljon mukavampi olis siellä keskustella

Mäkin oon jo salaisella puolella ja siksi tulee tänne enää vähän kirjoiteltua. Eli sinne vaan kaikki!:)

Sama täällä kun Jonssonilla, joutuu tovin odottelemaan kuukauden täytymistä, viikonkohan nyt vasta täällä ollut
Mutta perässä tullaan :)

Olikos se 30 viestiä ku piti saada täällä kasaan että pääsee salaiseen?

Likkaporukalla olin la viihteellä, enkä sit osannu mitään alkaa valehtelemaan kun suoraan kysyivät oonko raskaana kun oon kuskina :shy: tällä menolla tietää pian kaikki muut paitti isovanhemmat/sukulaiset. Ja mieluusti olis hyshys ultraan asti... toki jos tää turvotus tästä yltyy niin ei paljoo salailla...

Mä odottelen että saan viestit täyteen niin pääsen salaiselle puolelle. En nyt viitti ihan turhaa spammatakaan ihan vain että sinne pääsis, ehtiihän sinne eikä siellä vielä taida montaa ollakaan.

Täällä oli kans aika hankala viikonloppu, siis sillä tavalla kun kaverit jatkuvasti kyseli baariin. Ärsyttää salailla ja ärsyttää selvin päin mennä minnekään kun kaikki kyselee ja varmasti arvaakin. Olin niin tuhottoman väsynyt etten ois mihinkään jaksanut lähteäkään. Ukon kanssa on naureskeltu että kun mennään seukki kerran baariin niin pidän vaan olutta kädessä ja ukko käy vaivihkaa juomassa ne. :) Mulla on vaan tällä hetkellä pahoinvointi siinä vaiheessa etten kestä sitä oluen hajuakaan, saatika kännisiä ihmisiä hönkimässä naamaan. Ugh... No mutta oon päättäny että ei mun tartte selitellä mitään, oon vaan juomatta. :) Ei se mun kaveriporukassa niin ihmeellistä ole, se vain itsestä tuntuu että kaikkihetiarvaa apua!

Eilen tuli plussattua ja tänään neuvolaan soiteltua. Pikku kakkonen tulossa, LA on 13.5. :Heartred

Kotoa löytyy enestään mies ja pikku jäbä, joka on syntynyt 2/2015 eli nyt vähän päälle 1,5-vuotias. Oon hoitovapaalla edelleen ja ikää kohta kolkyt.

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta pitääkö siis tässä keskustelussa tulla se 30 viestiä täyteen, vai missä vaan keskustelussa tässä Laskettu aika toukokuu 2017? Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan. :p Esikoisesta liityin tänne foorumille mutten nähnyt tarpeelliseksi liittyä salaiselle puolelle, vaan julkisesti ollaan puhuttu ja höpistään vieläkin. :)

Oi toivottavasti alkaa kohta kriteerit täyttymään :) hiljasta on salasella puolella vielä..

Mä varasin tänään ekan neuvolan, se olis vasta 5.10, tuntuu niin pitkältä ajalta!:) me ei olla vielä kerrottu kellekään, odottelen varmaan tonne neuvolan jälkeiselle ajalle.
En ole joutunut valehtelemaan vaikka kaksissa juhlissa oon jo ollut, join viinilasista ihan valkkarin väristä mehua, ai ai olin ovela! samoin lopetin tupakanpolton heti plussattua, eikä ole ollut edes vaikeaa pitää siitä kiinni. Toivottavasti tupakointi loppui osaltani muutenkin tähän.

Me ei olla kans kerrottu vielä kellekään. Mun tekis kyllä kovasti mieli kertoa omalle äidille jo nyt, kun taitaa jäädä joululoma Suomessa pitämättä tänä vuonna työn takia ja siks et vois säästää lomat sinne lyhyempääkin lyhyemmän äitiysloman jatkeeks. Harmittaa jo nyt ettei sit välttis pääse äidin lihapatojen ääreen jouluna :( ... paitti tietty jos saa kenkää uudesta firmasta heti koeajalla kun niille tohtii kertoa raskaudesta. Ajattelin kyllä pitää salassa niin kauan kuhan vaan voi.

Mies kysy tänään saisko hän lähteä poikain kanssa joskun maaliskuussa viikoks Kroatiaan. Eihän tollasta oikein voi kieltää, mutta mäkin tahon johonkin lomalle ennen kuin pikkukakkonen tupsahtaa maailmaan. Mutta koska töyt ja lomat ja raskaus ja ja ajajjaajajajaj......kääk.

AI missä vain keskustelussa 30 viestiä? Olen ajatellut et pitää olla tässä toukokuisten 2017 foorumissa? Sama juttu, hiljenen julkisella kun salaisiin pääsee.

Mulla on tod.näk. Ultra vasta viikolla 12-13. Niin oli viimeksikin. Täällä ihan turha hinkua aikaisemmin ellei itse maksa yksityisellä.

Siis tässä lasketun ajan ryhmässä 30 viestiä. Tuolla listassa on ne ohjeet aika hyvin mistä pystyy käydä viestimäärän tarkistaa. Mutta foorumilla yleisesti vähintään kuukausi. Itehän oon ollu jo kuumeilijoissa ja esikoisen aikana foorumilla ja nuo viestit oli tulleet yllättävän äkkiä täyteen kun kaikki mitä kommentoi tässä ryhmässä lasketaan :)

Mä varasin tänään ekan neuvolan, se olis vasta 5.10, tuntuu niin pitkältä ajalta!:) me ei olla vielä kerrottu kellekään, odottelen varmaan tonne neuvolan jälkeiselle ajalle.
En ole joutunut valehtelemaan vaikka kaksissa juhlissa oon jo ollut, join viinilasista ihan valkkarin väristä mehua, ai ai olin ovela! samoin lopetin tupakanpolton heti plussattua, eikä ole ollut edes vaikeaa pitää siitä kiinni. Toivottavasti tupakointi loppui osaltani muutenkin tähän.

Meillä 3.10. eka, tiedän tunteen :D

Mekään ei olla kerrottu vielä kellekkään, vaikka mun tekis hirveästi mieli kertoa äitille. Jotenkin tuntuu että tarviin sitä, kun tosiaan on ensimmäinen vasta kyseessä.

Noonu, hienoa että oot pystyny lopettamaan tupakoinnin! :)

Me myös haluttaisiin kertoa omille sekä miehen vanhemmille, mun äidillä varmaan sekoaa pää kun oli esikoisestakin niin onnensa kukkuloilla. :happy: Mutta vielä ajateltiin olla ihan hyssykseen. :)

Katotteko Toisenlaisia äitejä? Siis ai kauhee tuli niin kova vauvakuume, miten ne onkin niin pieniä! Ja mä alan itkeen joka kerta kun se vauva syntyy ja pääsee äidin syliin <3

Takaisin