Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikki!

Ehkä uskallan jo kirjoittaa itseni myös tänne :) eilen ja tänää tehty testit ja kyllä se plussaa näyttää :)
Yritystä takana jo puoli vuotta. Esikoinen täytti elokuussa 1v joten ikäeroa tulee kakkosen kanssa 1,9vuotta.
Vielä ei oikein asiaa oikein tajua. Niin monta pettymys kuukautta takana, että koko ajan ajattelen tämän olevan unta.
Laskettu aika osuu todennäköisesti 20.5.2017 <3

Minäkin ilmoittaudun. Ensimmäinen siis kyseessä ja olen ihan pihalla kaikesta. Google on ollut kiva kaveri, mutta täytyy kai siinäkin muistaa järki ettei kaikkea usko mitä kirjotellaan. Mikä ihmeen varhaisultra? Millon sellaiseen voi mennä?

Onko muilla ilmennyt "vapinaa" käsissä? Ärsyttävää kun välillä vatkaa sormet puhelintakin näpyttäessä.

Täällä viikonloppuna plussaan testin saanut ilmoittautuu:greet025. 1,5v yritystä takana ja yksi sairastuminen siinä välissä, joka laittoi pakosta vauvahaaveet pannaan puoleksi vuodeksi. Meillä on 3,5v esikoinen, jolle ei ole vielä kerrottu tulevasta, ettei tule pettymystä sitten. Hän niin kovasti on toivonut sisarusta! meillä on tässä samalla taloprojekti aluillaan ja jännityksellä odotan miten kaikesta selvitään :wacky:. Ihanan epätodellinen olo :Heartbigred

Tervetuloa uusille!!!

Madi, minullakin muuten on tuota käsien vatkausta, puhelimella kirjoittelu todella ärsyttävää tän vapinan kanssa

Tervetuloa uusille! :)

Varhaisultra on ultra, johon äiti voi mennä esim. halutessaan varmistaa raskauden, kipujen tai vuotojen takia tai jos haluaa selvittää millä raskausviikoilla on. Normaalisti ensimmäinen ultra on rv 11 - 13. Mä pääsin esikoisen raskaudessa varhaisultraan kun kierto oli niin epäsäännöllinen ja haluttiin selvittää, millä viikolla olen. :)

Peik, ihanaa etten ole ainut. :D

Talvitintti, milloin tuollaiseen voi mennä että siitä jotain hyötyä on? Käsittääkseni minun pitäisi olla nyt kuudennella viikolla, se on laskettu ed. menkkojen alkupäivästä. Omakin kierto on ollut vähän mitä sattuu, joten se voikin olla ettei pidä paikkaansa :O

Talvitintti, milloin tuollaiseen voi mennä että siitä jotain hyötyä on? Käsittääkseni minun pitäisi olla nyt kuudennella viikolla, se on laskettu ed. menkkojen alkupäivästä. Omakin kierto on ollut vähän mitä sattuu, joten se voikin olla ettei pidä paikkaansa :O

Itse pääsin neuvolan kautta varhaisultraan kun kerroin, että kuukautiskierto on todella epäsäännöllinen (28 - 40 vrk). Tuolloin oli viikkoja 8 + 6, ja oli mahtava näky kun syke löytyi ja sai varmistuksen että tuolloin kaikki oli niin kuin piti. :) kannattaa olla omaan neuvolaan yhteydessä! :)

Mahtaisikohan itse päästä varhaisultraan kun ensimmäiset menkat pillereiden jälkeen oli pitkällä kierrolla, 36 vrk taisi olla kun välissä ehdin jo kuvitella raskaanakin olevani. Toiset taas olisivat olleet jos oviksesta lasketaan niin 28 vrk, mutten sitten tiedä.. Tai siis ovis tuli edellisistä menkoista 14 pvän kohdalla, luulisin :grin Jos tarpeeksi sekavasti selittää neuvolatädille ke aamuna niin laittaisikohan tuo lähetteen :rolleyes:

Mä odottelen, et mut lisätään salaiselle puolelle. :)

Täällä ei sit saa noita facebook-ryhmiä mainostaa, vaikka joku haluaiskin ryhmän perustaa. :)

Salaisen puolen viestit näkyy vain siellä oleville. Pääsyyn on kriteerit ja samoin siellä pysyäkseen pitää kirjoittaa vähintään 10 viestiä kuukaudessa. Mä todennäköisesti hiljenen täysin täällä julkisella puolella, kunhan tuonne salaiseen pääsen.

Tervetuloa uusille ja onnea plussista! Tänääb tuli omien laskujen mukaan 5 viikkoa täyteen, aika matelee. Oireita ei juuri ole, joten olen aika huolissaan onkohan kaikki hyvin.. En enää nuista mitä olen aiemmin kirjoittanut. Meillä on ollut tuulimuna raskaus ja keskenmeno, joiden lisäksi myös kaksi ihanaa lasta. Nyt siis kolmatta odotetaan.

Täällä ainakin on hyvin vaikea päästä kunnalliseen varhaisultraan(ennen np-ultraa siis). Minulla edellinen raskaus alkoi yli 50 päivän kierrosta, mutta mitään ylimääräisiä ultria ei herunut

Meillä on nlassa sellanen Aatamin aikanen ultrakone ja täällä ultrataan aina ensimmäisellä käynnillä mikä on rv 8. Itellä 23.9. siis eka nla ja eka ultra. Sitä odotellessa. :)

rv 6+5

Takaisin