Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille ja tsemppiä Mangolia ja Heppunen! Pidetään peukut pystyssä että kaikki on hyvin! <3

Kellään kokemusta supistelusta näin aikaisin? Mielestäni mulla oli tänään yksi supistus, kun olin työntänyt rattaat mäen päälle. :wtf

Mangolia joo, aina välillä. :/ Hetken se vuoto pysyy poissa ja sit taas alkaa. Onneksi on ollut todella niukkaa vuotoa maanantain jälkeen. Haluan uskoa että mahassa ois pienellä asiat hyvin. Maanantaina pääsen ultraan! Millä viikoilla sä muuten oletkaan nyt?

Voi, tsempit teille, joilta vuotaa :/ Toivotaan, että olisi nyt jostain ihan harmittomasta jutusta kyse! Tai vaikka siitä hematoomasta. Mä oon siitä just lukenu ja mun muistaakseni se ei oo vaarallinen juttu, mut saattaa vuodella reippaastiki

Mangolia Joo mä kerron, kerro sä sitten tiistaina! En oo varma, mutta viime ultran arvion mukaan nyt ois 6+2.

Tsemppiä vuotoihin, toivotaan että loppuvat pian ja kaikki ultrissa kaikki ois hyvin!

Noista mahakivuista/supisteluista: mulla oli esikoisesta tosi aikasin semmosta "ähkyn" oloa ja tukalaa oloa alavatsalla. Iltaa kohden aina enemmän ja välillä oli nukkuminen vaikeaa tuon tunteen vuoksi. Mä epäilen että on jotain alustavaa supistelua/kasvukipuja koska hyvin samanmoista tukalaa oloa alko tulla myöhemmin esim. Lenkillä jos supisti ( 20 viikolta eteenpäin). Tuota tukalaa oloa on nyt jo alamahalla taas iltaisin. Vähän kun ois syöny ittensä ähkyyn mutta se ähky onkin tuol alempana :grin

Jonsson mulla kävi kans yks sellanen hyvin hento ja automaattisesti kirosin miehelle supistusta ja aloin vast myöhemmin miettii et eihä täs ny hitto oo ees ylittäny 10 viikkoa yritin keksii muuta selitystä mutta empä ny tähän hätään keksiny

^ Mun mielestä se oli ihan selkeästi samanlainen, kuin harjoitussupparit esikoisen raskauden loppuvaiheessa. Mitä lueskelin, niin se on hyvin mahdollista, eikä kuitenkaan kerro yhtään mitään. :)

jonsson, mulla tuli esikoisen raskaudessa ekat supistukset 11 viikolla, saunan jälkeen. Nyt sama homma, mennään vasta 6+jotai. Ja ei vaikuttanu esikoisen raskauteen millään tavalla, vaikka aluksi se säikäyttiki. :)

Mä olin viimeksi raskaana suht samoihin aikoihin kuin nytkin (kuukausi myöhemmin) ja silloin ostin kirppikseltä sellasen isomman takin talveksi. Se oli vielä ihan kivannäköinenkin mutta ei kyllä enää sitten kun ei ollut mahaa. Just meinasin laittaa sen eteenpäin pari päivää ennen kuin plussasin, onneks en ehtinyt! :p Omat normaalit talvitakit on sellaisia että en kyllä niihin mahani kanssa mahtuisi.

Just tajusin et himskatti lahjoitin tädille yhden takin, mikä oli tarkoitettu edellisessä raskaustalvitakiksi, mutten tarvinnu, kun maha alkoi kasvaa vasta viimeisellä kolmanneksella. Nyt LA kaksi kuukautta aiemmin ja lähtö oli 5kg enemmän kuin edellisessä (sain kyllä kilot tiputettua,mutta kun jätin pillerit pois + stressi koulujuituista, niin varmaan kroppa meni jumiin tms. eikä aineenvaihdunta toiminut niin niinhän se 5kg hiipi takas - osa tok varmaan lihasta salitreenailusta,,mutta osa kyllä ihan sitä itteensä)

Voi väsy väsy väsy!!! Nukuin 10h yöunet tyttöjen kans 2h päikkärit ja olisin taas valmis nukkumaan :( meinasin käydä mettäs kattoos löytyykö sieniä mutta taitaa viedä väsy voiton.. on tää kurjaa

Mytty_, samaistun! Tää väsymys on aivan järkyttävää, voisin vain nukkua, nukkua ja nukkua. :arghh: Tiedän ettei raskauksia pitäisi vertailla keskenään kun kaikki ovat niin yksilöllisiä, mutta tämä väsymys yllätti totaalisesti kun esikoisesta kärsin väsymyksestä vasta ihan loppuraskaudessa, nyt jo näin aikaisilla viikoilla.. Mutta, pitää muistaa että lopussa maailman paras palkinto odottaa. :happy:

Tänään tuli valkovuodon mukana hyvin, hyvin vähän verta, kerkesin jo säikähtää mutta maalaisjärjellä kävin miettimään, että normaalia tämä on, etenkin kun ei vuodoksi muuttunut vaan valkovuoto vähän värjääntyi. On tämä kamalaa kun kaikkea säikähtää ja pelkää ja kuuntelee kroppaansa niin selkeästi, vaikka tämän raskauden yritän ottaa rennommin toisin kuin esikoisesta. :nailbiting:

Vielä piinaavat viimeset päivät ultraan! :( ei kai pitäs olla huolissaan ku ei oo vuotoa mutta nää kivut taas jyskyttää mahaa nii ettei mitää järkee :(

No se on ihanaa.. vois se hyvin olla että odottaisin sinne rv 12 milloon todennäkösesti eka ultra olis.. kyllä mä oon aikasemmissaki raskauksissa miettiny kaikkee ja pelänny mut kyllä toi pieleen menny diagnoosi on saanu mut ihan hysteeriseks :( kuinka voi sellanen muutaman millin kokonen asia saada ihmiset ihan sekasin :D

Oon aika hiljaa seuraillu tätä palstaa. Mulla tosiaan ensimmäinen raskaus ja oon ihan untamo näissä asioissa. Väsymys ollut kyllä kans aikamoista.. mutta oon kyllä niin ylpiä ittestä että en oo tupakkia polttanu sen jälkeen kun sain tietää!! (on ollut hermot kyllä kiriällä) mutta nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Ja sitten on tullu joku ihme himo coca colaa ikinä ennen oo ees ostanu tai oikeestaan juonukkaa nii kaupassa pakko ottaa pullo kun ohi kävelee..Mitenhän sen kokiksen kanssa sitte? Saako sitä edes juoda?

Iso peukku _Hanna, et oot pystynyt pysymään tupakasta erossa!! :) Kokista voi juoda kohtuudella ( sis. kofeiinia).

Takaisin