Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi kaikille! :) Hyvin varovaisin (mutta samalla luottavaisin) mielin liityn tänne. :) Eilen illalla tuli plussattua selkeästi! ❤️ Tjottailu meiningillä päätettiin miehen kanssa mennä, ja heti ensimmäisestä yrityksestä tärppäsi. Esikoinen on 8,5kk ikäinen, laskurin mukaan uuden tulokkaan laskettu aika on 15.5.2017, joten ikäeroa tulisi 1,5 vuotta. :) tällä hetkellä rv 4 + 4. Toivon, että meillä kaikilla pysyisi pikkuiset mukana loppuun asti. :smiley-angelic003

image.jpeg

Lisään vielä, että luen teidän aikaisemmat viestit niin pysyn perillä asioista. :)

Pitäiskö sitä itsekin uskaltautua tänne joukkoon.. vajaa pari viikkoa sitten plussattu ja ihmetelty tätä että onko tottakaan.. Esikoinen täytti just 2 ja LA olis nyt sitten tuolla toukokuun alussa.. oireet on ollu melkoisen samanlaiset toistaiseksi, paitsi et en kai mä näin itkuherkkä viimeksi ollut? :D täällä olen teidän juttuja muutaman päivän vaklannu ja puolista kirvelee silmiä :p ei oo tottakaan miten herkillä sitä voi olla.. huh.

Mutta siis niin hei vaan kaikille, toivottavasti saadaan kaikki roikkua täällä toukokuuhun asti :)

Mangolia ennen imetin enää kaks kertaa päivässä. Kannattaa ottaa puheeksi, vaikka eipä näistä voi oikeesti tietää että mistä vuodot johtuu, onko se just se imetys vai joku muu. Toivotaan että meiän pikkuset ois kuitenkin sitkeitä ja pysyvät matkassa mukana! :)

Kärhö en kyllä kans keksi et miksi kehotti menemään ar ultraan.
Mä ootan ny kuumeisesti ens perjantain ultraa ku ei oo hcg tuplaantunu kahen päivän välei niin ku pitäis tässä kohtaa. Viite arvois kuitenkin mennään.

Tervetuloa kaikille uusille!!!

Täällä on useamman kerran tänään ollut mahakipuja. Toisaalta mulla on ollut maha hieman sekaisin... Voiko se johtua siitä? Painaako kohtu jo jotenkin? Oon ihan pihalla. Ovat ihan hetkellistä ja suht pientä kipua, eivät oikein tunnu enää edes menkkamaisilta. Tietäiskö joku? :happy: Yritän näin muuten olla stressaamatta kun vuotoakaan ei ole... Välillä iskee pieni paniikki ja välillä olen että ihan sama, ei voi mitään.

Niin ja aloin itkemään kun radiosta tuli tänään yksi vanha biisi. Tuli monta hyvää hetkeä mieleen vuosien takaa. :grin Herkkää on...

Mulla ainaki ilmavaivat on aiheuttamu normaalia enemmä kipua alamahaan ja sit vatsan toiminta. Ripuli mulle ainaki aiheuttaa suolikramppeja ja ne on välillä tosi kipeitä. Toivottavasti sulla olis ny vaan niistä kans kyse. Ymmärrän niin hyvin ton miten mieli menee miten sattuu ja vaihtelee, itellä samaa ollu tänää kans et välillä ihan sama kuitenki on ulkopuoline jne ja taas toisen hetken päinvastane.
Ja sit just nää kaikki erilaiset kivut ku ei oo kokemusta ni jokasta puntaroi et onko tää normaalii vai mistä tää vois johtuu. Suolikrampit entuudestaa nii tuttui et ite ne tunnistan hyvin. Ei oikein muu auta ku vaan oottaa ja aatella että luonto hoitaa tehtävänsä. Helpommin silti sanottu ku tehty.

Mulla on alkanu tulee tosi nopeita näit mielialan vaihtoi mm. eile aloin nauraa ihan hullun ku teki nii paljo mieli tupakkaa ja sit yhtäkkii itkin sitä ja taas nauroi ku tajusi et itken :D

Kiva kun on tullut paljon uusia matkaan! Onnea kaikille matkaan.

Nithnar, mulla ainkin on suolisto ollut sen verran hitaalla että on sattunut aika paljonkin. Mulle on nyt raskauden aikana kehittyny pari ruoka-aineallergiaakin, vatsa tosi herkillä. Ilmeisesti hormoonit saa ruoansulatuksen toimimaan tosi hitaasti -> kerkee kehittelemään kaasuja ym. paljon kauemmin kuin normaalisti.

Mähän vasta nyt tajusin, et maha on isoimmillaan talvitakkiaikaan :/ Mahtuiskohan sitä jotenkin takkiinsa sen kanssa...?

Mä olin viimeksi raskaana suht samoihin aikoihin kuin nytkin (kuukausi myöhemmin) ja silloin ostin kirppikseltä sellasen isomman takin talveksi. Se oli vielä ihan kivannäköinenkin mutta ei kyllä enää sitten kun ei ollut mahaa. Just meinasin laittaa sen eteenpäin pari päivää ennen kuin plussasin, onneks en ehtinyt! :p Omat normaalit talvitakit on sellaisia että en kyllä niihin mahani kanssa mahtuisi.

Mulla poksahti eilen viides viikko, jee! tää aika kuluu niin hitaasti, en oo vielä uskaltanut kertoa kellekään kuin puolisolle, joka on myös varovaisen innoissaan ! Mulla siis ihan eka raskaus ikinä, kaikki jännittää ja on tosi uutta!❤️ ihanaa kun tänne on tullut paljon uusia, toivottavasti hengaillaan täällä yhdessä toukokuulle!

Täällä tulee taas verta. Toivottavasti jää nyt äskesiin määriin eikä lähde nyt runsastumaan.. Epäilyttää nyt se että aiheuttaako imetys tätä vai joku muu. Vuosin mä esikoisestakin kolmesti, mutta hyvin pieniä määriä oranssia ja vain kerran yhden pyyhkäisyn punaista. Määrät on kyllä nytkin pieniä, mutta kuitenkin enemmän mitä esikoisesta, ja veri on kirkasta. En kuitenkaan halua lopettaa imetystä nyt hätiköiden, koska jos vuoteleekin jonkun keskeytyneen keskenmenon takia, niin sitten mulla ei oo masussa vauvaa ja imetyskin loppui turhaan. Odottavan aika on todella pitkä, mulla on tiistaina se lääkärin ultra. Silloin nähdään taas onko siellä elämää vai ei, ja pääsen kysymään tosta imetyksestä.. Kunhan nyt vuodot ei siihen mennessä runsastuisi ja päästäisiin sinne asti.

Mangolia tsemppiä! Samassa veneessä ollaan ikävä kyllä. :/ Ei se auta kun toivoa että masussa on kaikki hyvin. Päivät kuluu tooooodella hitaasti ultraa odottaessa.

Mangolia90, tsemppiä ja toivotaan, että vuoto olisi harmitonta!

Heppuselle myös tsempit!

Kiitos Tirri ja Aada, toivottavasti se on mullakin vain tuota. :) Pitääpä yrittää vähän katsoa mitä suuhun laittaa, jos se on joku tietty ruoka mikä vatsavaivoja aiheuttaa...

Mangolia ja Heppunen, tsemppiä! Toivottavasti ei ole vakavaa. :sad001

Takaisin