Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on kanssa farkku-mondeo ja autonvaihto olisi myös edessä. Onko toi Touran viis- vai seitsemänpaikkainen?

Toi mitä mennään katsomaan on 5-paikkainen, mut lisävarusteena sais ilmeisesti kaksi penkkiä lisää. Mut tuossa on takapenkki niin leveä, et mahtuu 3 istuinta. Mä en sinne "peräkontin" penkeille uskaltais pientä lasta laittaakaan, niin sikäli ei haittaa et on vain 5-paikkainen. :)

Minä myös oon säikähtäny valkovuotoo pari kertaa pahasti. :) tänään ei oo onneksi mitään pinkkiä havaittu.

Mie ootan kanssa että pääsen ostelemaan vauvanvaatteita, vaikka melko paljon saadaan varmasti siskolta, sillä kolmen lapsen jäljiltä voi olla vielä jotain mitä ei oo myynyt. Miehen isälläkin on kuulema vauvan lakanoita joita se kerran tarjosi (sillon oltiin just alettu yrittää) ja tuumasin että onneks niitä ei tarvii ihan vielä :D Sanoin kuitenkin ettei niitä kannata poiskaan heittää. Oli se vähän pettyneen kuuloinen kun mietti että ne taitaa jäädä sitten seuraavan sukupolven käyttöön. Sen jälkeen mentiin kihloihin niin niin tää pappa oli niin liikuttunut ja onnellinen. Voin kuvitella mikä reaktio vauvauutisilla tulee olemaan :nailbiting:

Mutta tosiaan shoppailuja odottelen, mutta ne jää vielä siihen aikaan kun ollaan kerrottu ihmisille, koska tällä kylällä juorut kulkee hyvin nopeesti. Tai sit pitää lähteä tunnin päähän isompaan cityyn ostoksille ;)

Mistä muuten ootte ostellu äitiysvaatteita? Kurvasin nopeesti seppälä-h&m-lindex osastot läpi mutta ei pistänyt silmään vauva/äitiyspuolta. Olin aika pettynyt, kun housut olisin voinut ostaa. Nyt pitäs taas lähteä reissaamaan tai ostaa netistä.

Mä luulen, että odotan että jollekin alennussivustolle tulee mammavaatekampanja. Ainakin zalando loungessa on ollut tasaisin väliajoin sellaisia.

Mää aattelin myös ruveta selaileen mammavaatteita. Esikon kanssa kuljin pääosin omissa vermeissä mut oishan se kiva jos ois jotaki mikä kestää venytystä :wink sitte vauvan vaatteita en aatellu ostaa ku ei kysytä sukupuolta. Ainakin osa esikon vaatteista passaa tuli kumpi vaan. Tai no ehkä hankin kotiin tuloa varten jonku pikku bodyn....:love7

Mulla on esikoisen jäljiltä H&M:n parit äitiysfarkut ja jokunen paita. Ne on ollut musta ihan hyviä hintaansa nähden. Sieltä varmaan nytkin muutaman paidan ostan tai sitten jos löytyis Facebookin äitiysvaatekirppikseltä. Kuitenkin sen verran lyhyt aika kun niitä tarvii ni en viitsi hirveästi rahaa laittaa. Ja luulen että mun omat vaatteet menee taas aika hyvin kun käytän muutenkin paljon mekkoja ja tunikoita joihin maha mahtuu. Enemmän ne paidat tuottaa ongelmaa että ois tarpeeks pitkiä mahan kanssa!

Toivottavasti kaikilla pysyy pieni matkassa. Kuten joku sanoi, epätietoisuus on kamalaa. Kuuntelisin omaa intuitiota. Jossain syvällä tiesin jo hyvissä ajoin omalla kohdallani, ettei edellisessä raskaudessa kaikki ollut kunnossa. Tällä kertaa hyvä fiilis, mutta enpä silti uskalla vielä bodyjä ostella.

Yhdet mammapöksyt piti pakon edessä ostaa kun ruoansulatus reistailee. Ihan päivästä kiinni, näytänkö raskauden puolessa välissä olevalle vai "normaalille".

Mä syvästi toivon että mun intuitio on väärässä ja sekoittunut vaan kaiken tän pelon takia! Tiistaina pääsee onneksi ultraan niin saa vähän selvyyttä siihen missä mennään.

Mulla on aika monet mammahousut tallessa esikoisen jäljiltä. En taida muutenkaan tarvita uusia mammavaatteita. Jos niitä nyt pääsee käyttämään..:confused:

Hyvä että teillä on vuodot loppuneet! Minullakin muuten välillä (tuntuu että monesti iltaisin) tuntuu mahassa kipua ja sitten lorahtaa jotain pikkareihin, tähän mennessä aina ollut vain valkovuotoa... Mut kyllä siinä ehtii säikähtää kun ihan selvästi tuntee...

Itsellä tulee varmaan yhdet tai kahdet mammahousut ostettua, pari tunikaa ja tuollaisia reiluja paitoja löytyy, että jospa niillä selviäis ainakin johonkin asti.

Itsellä yhdet mammafarkut esikoisen ajalta, tai no kahdet, mutta toiset lappuhaalari malliset enkä niistä tykkää :grin Niitä toisia odottaa milloin saa vetää jalkaansa kun ovat niin paljon mukavemmat kuin perusfarkut ikinä :p Tosin itsellä vatsankasvu oli esikoisestakin niin hidasta, että pitkään käytin vain hiuslenksua normaaleiden housujen napissa.. Pysyi vatsa sen verran piilossa koko raskauden ajan ja kun ulkona kävi vain toppatakki päällä (tavallinen oma takki mahtui kiinni) niin naapurit eivät tienneet mitään ja yllättyivät kun yhtäkkiä kuljettiiinkin vauvan kanssa :grin

Imetysliivejä on parit esikoisen ajalta.. Niitä ei kauan tullut käytettyä kun ei esikoista voinut imettää ja pumppasin vain reilu kuukauden.. Oli niin rankkaa muutenkin, että jatkuva pumppailu oli jo liikaa ja maidontulo vähäistä.. Imetyspaita jäi täysin käyttämättömäksi.. Josko niillä nyt jonkin aikaa pärjäisi ilman uusien ostoa.. Kuitenkin kotona käytössä vain jotkin lökövaatteet ja miehen t-paita kun ei omat mahdu päälle :grin

Onneks itellekki jääny yhet farkut ne on nii lyhyen aikaa käytös ettei älyttömii haluu rahaa käyttää siks noi facebook kirpparit on hyvii mutta saa ootella selville vesille ennenku ees harkitsee sieltä ostoa sitte tietää koko kylä :D

Heissan kaikille, olen taustalla jo tiiviisti teitä täällä seurannut, nyt oli kirjauduttava kun tuntuu täällä tuota aikaa kuitenkin tiiviisti vietettyä :)
Plussasin viime viikonloppuna, vaikka varma olin jo viikkoa ennen testin tekoa. La 9.5 ja viides tulossa. Iltatähdeksi tämän kait voi jo lukea kun melkein 10 vuotta tulee edelliseen väliä.

Hei vaan, uusi varovaisesti ilmoittautuu.
Alustava la 10.5. ja kolmatta odotellaan. Poika 5v ja tyttö 2v. Jos kaikki menee hyvin niin onkin kolmen suora synttäreissä, huhti touko ja kesä :p

Tää on kyllä vähän kun ensimmäistä odottaisi. , edellisistä jo niin kauan, kaikki tavarat on jo hävitetty, tietty jotain on jokaiselta säästetty. Odotan kyllä hirveästi että pääsis ostelemaan kaikkea ihanaa pikkuruista <3
Yhdet mammahousut jo ostin kirpparilta ja jouduin ne siellä pikaisesti myttäämään vaateläjän alimmaiseksi kun sattumalta oli mummu juuri käymässä samaisella kirpparilla ja hyökkäsi selän taakse :D

Sankolle tervetuloa

Mytylle pakko lähettää halausta alun kokemuksista, kauhulla niitä taustalla seurailin <3

Täällä oli paljon vuotojakin, kaikille tsemppiä ja toivottavasti pysyvät tuommoiset poissa.
Minulla oli vanhimmasta vuotoa jossain rv 10 tienoilla, tuli oikein kunnolla , kyllä säikäytti silloin pahemman kerran vaan yläasteella tuo jo silti on

Uusille tervetuloa. :welcome

Täällä iski ahdistus tosta turvotuksesta. Tunnen oloni niin isoks, itkukin pääsi.
Voiko tätä turvotusta millään helpottaa?

Mä niin Emmiliaa tiedän mitä tarkoitat. Inhottavaa olla tän turvotuksen kanssa kun ei nyt haluis ihan kaikille tätä viel paljastaa :woot:
Mä oon vaan yrittänyt juoda paljon vettä, mut ei kyllä oo mitään apua. Kai se on hyväksyttävä et mun kropoa reagoi näin, sama oli esikoisestakin ja sillon mul katos turvotus vasta kun oikea maha alko pullahtaa esille:shifty:

Hei kaikki!
Minäkin uskaltaudun viimein tänne. Plussasin viime sunnuntaina, mutta vasta eilen testiviiva oli vahvistunut selvästi. Tämä on viides raskauteni, mutta kolmas lapsi tulossa. La toukokuun puolivälissä :) Toivottabasti kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Latasin tämän sovelluksen puhelimeen, täytyy opetella käyttämään tätä :D

Takaisin