Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sanottiin et 34 kun on täynnä ei toppuutella et saa syntyä jos syntyy... 36 sano toinen lääkäri et lapsi valmis mut 37 mun mielestä täysin täysiaikainen... Keuhkot riippuu niin lapsesta meillä tyttö synty 39mutta keuhkot ei olleet valmiit

Mulle ekan aikaan sanottiin et rv 34 ei enää stoppailla mut kortisonia saattaavat pistää... vauva on täysaikainen rv 37 mut ainahan se on parempi jos menee sinne lähemmäs 40 viikoille:)
Mä en oo edes miettinyt mtn kotiutumis vaatteita saati "lähtö kassia" en oo edes pessyt pikkusen vaatteita:o olenko ainut? Ajattelin et jos tos rv 37, tienoolla pistäis hösseliks;) nyt vasta/jo 32...

Et ole äippä ainut :D kaikki vauvan vaatteet on pesemättä, hoitopöytä kasaamatta, turvakaukalon telakka paketissa, pinnis ja vaunut hakematta jnejne.. :D ajattelin, että ehtiihän tuota vielä, olen viime tipan ihminen ;)

Rattaat on jo valmiina mut siinäpä se :D joka kerta jätän kaiken myöhemmäks ja myöhemäks... noh ainakin pikkusella on rakastava syli odottamassa jos ei muuta:D

Et ole äippä ainut :D kaikki vauvan vaatteet on pesemättä, hoitopöytä kasaamatta, turvakaukalon telakka paketissa, pinnis ja vaunut hakematta jnejne.. :D ajattelin, että ehtiihän tuota vielä, olen viime tipan ihminen ;)

Juu että ole ainuita! Mulla kans kaikki vielä ihan vaiheessa. Mitään en oo pessy vaatteita ja pinnis ja turvaistuin ja vaunutki hankkimatta ja 34+3 nyt meillä kasassa.

Täällä pyörii nyt eka koneellinen vauvan vaatteita! :grin toki niitä kerkiäis pesemään myöhemminkin, mutta pakko se oli nyt aloittaa kun joka päivä pyörii päässä "joko nyt pesisin vaateet valmiiksi" :rolleyes: jäljellä on vielä monta koneellista, ihan kiva kun saa rauhas pestä ja kuivatella :)
Tänään rv31+3:Heartblue

Juu täällä vasta voi unelmoida vauvan vaatteiden järjestelystä ja pesuista, muutto eessä ens viikon tiistaina. :playful: mutta, sittenkun kamat on laitettu järestykseen, niin ohan siihen laskettuun aikaan JOPA VIELÄ kuukausi:nailbiting::hilarious:

Juu täällä kans kaikki laittamatta.. Mut toisaalta ei nuo niin kaukana ole ku muutki on niin pieniä vielä... Jospa tässä pikkuhiljaa tai ainakin pääsiäisen tienoilla

Äsken haettiin turvakaukalo matkahuollosta! Nyt ei tarvi sitäkään murehtia enää :happy:

Mä alan olemaan pyykinpesua ja vaatteiden järjestelemistä vaille valmis! :grin
32+3 nyt menossa.

Gatusa täällä sama ! Mutta, oon yks stressipallero, et pakko oli rueta laittelee jo tuossa rakenneultran jälkeen... Mutta, eipä mulla tässä oo ollu muutako aikaa, kun sairaslomalla oon ollut.. :confused::)

35+1

Meillä kaikki vaattet pesty jo aikaa sitten :D viimeviikolla kasattiin pinnasänky. Hoitopöytä ja jotain pientä pitää vielä hankkia. Tosi vaikee pakata sairaalakassiin vauvalle vaatetta, ottaako mukaan enemmän lämmintä vaatetta kuin että sit on ihan jäässä. Toukokuussa kuitenkaan ei varmaan ihan kauheen lämmin vielä ole :)

Ei täälläkään kaikki ole valmiina. Olen pessy kaks koneellista vauvanvaatteita, raivannut esikoisen vaatekaapista tilaa ja viikannut vaatteet sinne, that's it. :grin Tutteja, tuttipulloja ja vaippoja pitäis hakea, turvakaukalon päälliset pitäis pestä, pinnasänky kasata ja sisarusrattaat hommata. :rolleyes:

Eipä puutu ku ne tuttipullot ja hätävara korvikkeet :D kävin äsken neuvolassa... hb laskenu 114 ->103 ja ei kuulemma tarvii rautaa syyä, sitten vasta ku menee alle 100 ja seuraava käynti vast 4 viikon päästä... :O miten mun epävarmuus tuota nla-likkaa kasvaa koko ajan.. Pitää vissii soittaa jonneki neuvontaa ku mitäs jos se laskee paljonkin enne seur käyntii ja alan pyörtyilee tms. =)

Nuita tuttipulloja ja hätävara korvikkeita oon miettiny. Minkä merkkisiä pulloja ootte hankkinu? Montako kappaletta ja minkä kokosia? Entäs rintapumppu. Luuletteko että tulee mahd. tarpeeseen? Entäs sitten se korvike.. niistä en tiedä yhtään mitään!

hb laskenu 114 ->103 ja ei kuulemma tarvii rautaa syyä, sitten vasta ku menee alle 100 ja seuraava käynti vast 4 viikon päästä... :O miten mun epävarmuus tuota nla-likkaa kasvaa koko ajan.. Pitää vissii soittaa jonneki neuvontaa ku mitäs jos se laskee paljonkin enne seur käyntii ja alan pyörtyilee tms. =)

Täällä päin on neuvona että jos alittaa 110 niin pitäis aloittaa rauta lisät. Itse aloitin oma-aloitteisesti kun tuntui vaan siltä että on raudan puutetta kun väsytti ja oli heikko olo. Viikon päästä jo helpotti ja parin viikon päästä oli hb 128 ja neuvola täti sanoi että voin jatkaa ottamalla rauta lisää joka toinen päivä :) sinuna kyllä aloittaisin rauta lisät varsinkin jos yhtään tuntuu siltä että väsyttää tavallista enemän tms :)

Nuita tuttipulloja ja hätävara korvikkeita oon miettiny. Minkä merkkisiä pulloja ootte hankkinu? Montako kappaletta ja minkä kokosia? Entäs rintapumppu. Luuletteko että tulee mahd. tarpeeseen? Entäs sitten se korvike.. niistä en tiedä yhtään mitään!

Esikoiselle me ostettiin Ainu Mam Anti-Colic tuttipulloja alkuun 2 kpl, 160ml ja 260ml. Ei kulkeudu ilmaa vatsaan ja pitäis näin ollen ehkäistä koliikkia. :) Korvike merkki meillä vaihteli ennen kuin sopiva löytyi, loppujen lopuks Nan oli pojalle sopiva.

Täälläkin alle 110 niin alotettava rautakuuri. Tällä viikolla mulla oli 104, niin otan nyt 100mg päivässä jo.

Takaisin