Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui kamala äippäx4, oon ite pelänny tota tulppaa ja seuraillut kun on ollu jalat kipeenä ja turvonneena..toivotaa et loppuraskaus menee hyvin:happy:

Tsemppiä meille kaikille loppuraskauteen !
Mä äsken heräsin siihen ku joku pimpotti ovikelloa ja menin aukasee pelkkä peitto päällä, no miehelle tuotiin joku paketti rekalla ja se mies kahto vähä sillein, et huhhuh. [emoji23] No tällä kertaa mulla sentään oli se peitto es päällä! Viimeks ku tuolle ukolle tuotiin joku paketti, niin menin avaa pelkissä alusvaatteissa, kun luulin et se oli mun mieheni... [emoji52][emoji23] kyllä kai noi postimiehetki näkee kaikenlaista... [emoji23] mutta joo, vähä erinlaine herätys siis tänä aamuna. [emoji23]

Äippä voimia loppusuoralle... Mulla tuli yhdeltä keuhkoihin ja jalkaan joten piikkejä ennen ja jälkeen raskauden... Täällä hirvee purkan himo ihan pöhlöö koko ajan pitäs saada purkkaa

Äippä se voi myös uusia joten seuraa tarkasti myös kasvoja ja käsien poltetta jos havaitset jotain niin äkkiä lanssilla... Mulla alkoi ikävästi ku ei otettu raskausaikana tosissaan myrkytys oireita ja niitä ei hoidettu joten pääsi leviämään ja ku kotiuduttiin toinen puoli oli kokonaan turvonnu ja hirmu polte vasemmassa kädessä ja silloin lääkäri kehu et minuutti kauemmin tilanne olis todella huono no nyt odotusaikana saan varmuuden vuoks piikkinä jotta ei samaa virhettä tapahdu

Tänään neuvolasta soitettiin ja tehostavat mun tarkkailua... ens viikolla neuvolaan... mut nyt tosiaan täyttä annosta hepariinia ja neuvolan mukaan vielä 6kk synnytyksen jälkeen, annostusta lasketaan rv 37->synnytys ja synnytyksen alettua ei oteta ollenkaan kunnes istukka syntynyt ja kohtu painettu... ei prkl kun tuntuu taas niin pirun vaikeelle tämäkin raskaus!!!tais polikliininen synnytys jäädä haaveeksi, taas kerran:( Mies ilmoitti mulle eilen että hän ei enää suostu mun kaa lisääntymään kun pelkää että mulle käy huonosti... :(

Talvitintti niimpä:) kyllähän se järki sanoo että ei tätä hommaa voi loputtomiin jatkaa, onhan nuita<3

Syökö täällä muuten kukaan muu maitohappobakteereja? Kuulin muutama viikko sitten, että raskausaikana syödyt maitohappobakteerit voivat pienentää vauvan vatsavaivojen ja koliikin todennäköisyyttä. En tiedä tutkimuksen luotettavuudesta, mutta itse ainakin aloin heti napsimaan, kun ei niistä varmaan haittaakaan ole [emoji4].

Huhhuh, onneks äippä selvisit säikähdyksellä!

Obier, mie jostain luin tota samaa maitohappobakteereista ja oon nyt varmaan viikon niitä syöny. Toivotaa et ois positiivisia vaikutuksia :grin

Obier joo, luin kans et n vuoden verran ois ihokin parempi;) eli kyllä syön, oo syöny koko raskauden jos oon vaan muistanut ottaa:p

Aha, mun pitääkin lähtee äkkiä maitohappo ostoksille XD kiitti kanssasisaret! =)

Olisipa jo huominen, sain taas ylimääräisen ultra-ja lääkärikäynnin..toisaalta harmittaa ku nla:n tyttö on nuori ja kokematon, ei osaa vastata oikee mihinkää kysymykseen, mutta kivasti mahdollistaa näitä extra-käyntejä :) ja onneks työ kaikki ootte täällä! <3

Kohta on jo huhtikuu!! Jotenki huomaa et odotus ja jännitys senkun kiihtyy kun päiviä alkaa jo laskemaan!! Ja nämä päivät tuntuu piiiiiitkiltä XD

Muoks. Ps. Tulis nyt ees se libero-kupunki ni pääsis taas jotai "tavaraa" hakemaan vauvan huoneeseen.. (kyllä sinne vielä mahtuu XD)

Muokattu viimeksi:
Mä en oo taas saanu kirjotettua tällä sovelluksella tänne... :(
Äipälle isot tsempit, ei oo kivoja juttuja ollu sulla. Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

Mä kans näin muutama päivä sitten jonku tutkimuksen ja kävin heti hakemassa tabletit.. Vähän harmitti ehkä että ei oo aikasemmin tajunnu alottaa :/
Mutta huomenna neuvolalääkäri ja se lääkäri kuulemma aina ultraa. Ihana nähä taas pieni, josta onkin tullut jo iso :)

Takaisin