Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla neuvola ei oo ees kysyny isyyden tunnustamisesta... ei olla naimisissa ni silloinhan se kuuluisi tehdä??! Onks siinä jotai aikarajaa? Eipä tuo ukkeli sitä kiellä etteikö olisi hänen syytä että raskaana ollaan =) eikös se hoituis kaikist helpoiten ennen syntymää kuin sen jälkeen..?

Mekään ei olla tehty vielä koko istydentunnustusta. Yhdistetään se ja se voimavara vai mikälie kaavakkeen käynti samaan kertaan :happy:

Mam17 muistakaa ottaa henkkarit mukaan :) meillä oli jo toinen isyydentunnustus 2v sisään ni yhteispäätöksestä skipattiin ne laillis-liirumlaarumit ja allekirjotettiin kasa papereita vaan ja höpöteltiin muita juttuja :D

Me käytiin esikon aikaan (2011) lastenvalvojalla joka vaan kysäs että onko oma(miehen), ja sit selitti isän oikeudet ja velvoitteet, nimi paperiin, onneksi olkoon ja kotio:) äkisti luulis et suht sama kaava kun neuvolassa :)
Että tätä mammaa taas rankaistaan, vuosikas kipeenä (38 astetta kuumetta), visuri tulehtunut-> penisiliini kuuri aloitettu-> kirurginen poisto, mummo lähti saattohoitoon ja mies taas viikon iltavuorossa... Niin ja minuun koskee, koko keskivartalo taas vaihteeks tulessa:( mä en jaksa!!! Mä oon henkisesti niin loppu.... Niin paljon p*skaa sataa niskaan et ei tosikaan :( kiitos ja anteeksi avautuminen...

Mam17 muistakaa ottaa henkkarit mukaan :) meillä oli jo toinen isyydentunnustus 2v sisään ni yhteispäätöksestä skipattiin ne laillis-liirumlaarumit ja allekirjotettiin kasa papereita vaan ja höpöteltiin muita juttuja :D

Jep, muistettiin. :) terkka oli vaan tehny semmosen yllärin, et mulla oli samalla normi neuvolakäynti, tullessa kysy vaan et kävitkö antaa pissanäytteen ja olin sillei : Häh?!? Luultiin siis, et ois pelkästään se tunnustus. No eipä tuo kuitenkaan haitannu, saipa mieskin kuulla beibsin sydänäänet. :) <3 Ja tosiaa, se tunnustus, ei ollu ku nimet muutamaan papruun ja sillä selvä.

Äipälle voimia! :sad001

Mam17 just tommone meilläki oli, eikä sanonu kans että on normineuvola samalla mut kävin sit varalta purkkipissalla ku viime ylimääräsessä lkrneuvolassa sain satikutia ku en käyny eikä onnistunu enää ku rakko oli ihan tyhjä:grin

Äipälle voimia!

Teillähän on ollut helpot tunnustukset. Esikoinen meni helposti, mutta kakkosen kohdalla oikein kunnolla kuulusteltiin. :D
Nykyisen miehen kanssa ei onneksi tartte käydä, kun mentiin naimisiin ja tyttö sai hääyönä alkunsa.

Mulla neuvola ei oo ees kysyny isyyden tunnustamisesta... ei olla naimisissa ni silloinhan se kuuluisi tehdä??! Onks siinä jotai aikarajaa? Eipä tuo ukkeli sitä kiellä etteikö olisi hänen syytä että raskaana ollaan =) eikös se hoituis kaikist helpoiten ennen syntymää kuin sen jälkeen..?

Kannattaa ottaa puheeksi tuo ens kerralla neuvolassa. Meijän tuo tätönen nimittäin aina välillä unohtaa kertoilla mulle jutuista. :D :/ Kuulemma helpoin tunnustaa neuvolassa ennen syntymää. :) Sit jos haluu DNA-testit, niii oon käsittäny, et kannattaa jättää ne tunnustukset syntymän jälkeen..

Täällä on otettu "pehmeä" lasku mammalomaan. Alkuviikko meni sarastaessa ja noin puolikasta työpäivää etänä tehden. Tänään ja huomenna sitten lomapäivät ennen perjantaina virallisesti alkavaa mammalomaa [emoji4]. Vähän tässä pitää varmaan vilkuilla ja vastailla sähköposteihin ennen vauvan syntymää, mut aika hyvin sain kaiken pakettiin ennen poisjääntiä. *happy*

Oi @Obier kadehdin jo! :shy: Itellä vielä ens viikko jäljellä ja sitten alkaa lomat. Juuri ja juuri sain tänään kammettua itseni töihin, aivan julmetut liitoskivut, närästykset, selkäkivut ja väsymys...saa nähdä jaksaako loppuun asti, mutta vähiin käy :)

Täälläkin kevyt laskeutuminen mammalomaan kun tämä viikko menee talvilomalla. :D Flunssa tietysti iski, mutta eiköhän se tästä. Ihanaa kun saa ottaa ihan rennosti ja järkkäillä ja siivoilla vauvaa varten. :happy:

Äipälle tsempit täältäkin!

Vielä ois muutama työpäivä jäljellä, viikon päästä onneksi jo eka lomapäivä :happy:
Alkaa kyllä olemaan täälläkin jo liitos-/selkäkivut sitä luokkaa että vois jo jäähän kotia.. Sinnikkäästi töissä että saa kaikki asiat hoidettua ennenkuin voi huolettomana jäädä pois!

Takaisin