Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko täällä siitepölyallergikkoja? Mitkähän allergialääkkeet on sallittuja näin viimeisellä kolmanneksella, vai onko mitkään?

Onko täällä siitepölyallergikkoja? Mitkähän allergialääkkeet on sallittuja näin viimeisellä kolmanneksella, vai onko mitkään?
Mä syön Heinixiä, ja yleensä kaikki cetiriziinit (kirjoitetaankohan se noin?) on sallittuja. Jos ne ei auta ja tarvitsee tujumpaa, niin soittoa lääkäriin ja reseptin hakuun :) Muutenkin kannattaa kinuta resepti, koska tulee miljoona kertaa halvemmaksi!

Onko kellään kokemusta tai tiotoa siitä ku tää vaavi on nyt parikuukautta ollu poikittain ja on edelleen ja eellinen leikattiin et vaikuttaako se mitenkään kääntymiseen oikeinpäin

Mites päin muilla on vauvat masussa ja jos edellisiä lapsia niin milloin ovat siirtyneet raivotarjontaan?
Täällä mennää 33.viikolla ja edelleen ollaan poikittain/istuskellaan peppu edellä masussa. Seuraava neuvola vasta n.kk ennen laskettua aikaa joten vähä jänskättää jos ei siihen mennessä ole kääntynyt?
Itse kun tosi hankala sanoa miten päin vauva on (esikoinen kyseessä). Potkuja tuntuu niin alhaalla kuin ylhäälläkin. Alhaalla sivussa voimakkaampia.

Viikkoja 30 ja viimeviikolla ultrattu jossa oli pää alaspäin:) muistaakseni muutkin, tai ne ketkä tullut pää edellä, on kääntynyt oikein päin rv 30+...

Tunteeko sen sitten jos vauva vielä tuosta kääntyisikin toisinpäin? Mietin vaan että voiko olla mahdollista, että vaikka nyt kääntyisi itselläni raivotarjontaan, nii sit synnytykseen mennessä olisikin sitten taas peppu edellä? Kaikkea sitä miettii :)

Voi mulla ei oo mitään käsitystä miten päin tämä on täällä :sad001 Mistä sen voi tuntea tai päätellä, kun tuntuu että koko ajan se jysii samanaikasesti sekä vasemmalla ja oikeella tai ylhäällä ja alhaalla?? No viikon päästä on neuvola, josko se siellä selviäis.

Mun selkä on tällä viikolla lyöny ihan lukkoon ja koko yläkroppa on vähän väliä niinku olis jääny jyrän alle :joyful: jotenkin pitäis vielä pari viikkoa taistella töissä ja sitten alkaa loma!!!!:happy093

Meillä esikoinen tulossa. Oli jo kääntyny oikein päin rv 27. Ja kyl sen huomas ku varpaat oli ja on jatkuvasti kylkiluiden välussä [emoji23]

Pakko oli kattoo ja tarkistaa nla kortti, ni joka ultrassa rv12-> eteenpäin tyyppi on ollut rt.. :O toivottavasti viihtyy nyt sit loppuun asti noin =) Melkei alkaa jännittää ettei nyt vaan tekis loppua kohden mitään pyörähdyksiä kun tää raskaus on ollu kaikin puolin niin 'helppo'. Ei mitää jännitysnäytelmää tähän loppuun, kiitos! =)

Meidän tyttö oli tosi pitkään rt, varmaan 20 viikolta asti, mutta nyt on pari päivää tuntunut siltä että poikittain mennään. Potkuja tuntuu taas rakossa mukavasti ja enempi tuonne "sisäänpäin" kun aiemmin potkutteli ihan tuohon eteen massun yläosaan.. Mieluummin kyllä pian palaisi siihen rt, oli huomattavasti kevyempi ja mukavampi itselle, nyt ei oikein kävelyllä kestä kun välillä vauva tuntuu punnertavan selkä edellä niin että maha venyy ja paukkuu ja painaa kuin synti :p

Täällä on kans oltu pääalaspäin jo pitkän aikaan. :) Toivottavasti viihtyy nuin sit loppuun asti ! Tää meijän kaveri ei niinkään potki, vaan on kova nyrkkeilee, kun tönäsyt tuntuu tuolla alempana, potkuja jos tulee, niin tulee sitten yleensä tuonne kylkiin.. :) voi kun ootan sitä, että saa pienen syliin ja pääsee nuuhkii pientä vauvantuoksuista päätä.. <3 Mut kukapa meistä ei oottas ! :)

Mam17, niinpä! Mä oon niin valmis synnärille!!!! Mä haluun pikkusen syliin, halata ja pussata, silittää pehmosta poskea ja kuunnella sitä ihanaa pientä tuhinaa kun illalla meen nukkumaan( ja herään ja nukahdan ja herään ja nukahdan;)) noh vielä 7 viikkoa ja sit saa mun puolesta syntyä tää neito, jos vaan haluu;)

Takaisin