Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juurikin niin synnärille vaan tai sit äippäpoli, ennempi synnärille! Meillä pääsee pienestäkin huolesta käyrille!

Mikä on muutes se raja et voi synnärille soittaa suoraan?rv 28,30? Ei sillee et olis tarvetta soittaa mutta että tietää. Meillähän neuvolaan soitetaan keskukseen ja sit oma täti soittaa takas seuraavana päivänä... :/

Tuli nuiista liikkeistä mieleen, et ei kai mulla oo ollu yhtään semmosta kunnon potkimista. Aina tuo vaan muljuilee tuolla, välillä tullu jotai pikkupotkuja ja tuonne kylkiluihin ne tuntuu vähä ällöttävälle, mutta ei mitään kipeitä.. [emoji50] Ainakkaa vielä..

Ei mullakaan mitään selviä potkuja ole ollut vaan lähinnä muljahteluja. En siis itse olisi kovin huolissaan, kun liikkeitä kumminkin tuntuu. Vauva on varmaan vaan eri asennossa.
Mulla on huomenna muutaman päivän matkalle lähtö ja tietysti nyt on erityisen paljon ollut harjoitussuppareita ja kiristää alavatsaa. Vaan otan nyt rennosti, niin jaksaa reissussa sitten liikkua kovotteluista huolimatta. Saas nähdä, miten vauva suhtautuu lentämiseen, liikkuuko enemmän. Kunhan ei noi kovottelut aiheuttaisi menkkajomoja vaan onneksi vakuutus kattaa jotain jos joutuukin matkan aikana lääkärille..

Täällä masuasukista on tullut erityisen aktiivinen joka päivä. Muljahteluja ja potkuja. Hikkaakin tuntuu olevan aika usein. Välillä ihan ääneen masulle ihmettelen etteikö se nuku milloinkaan :D sillon tosin kun itse nukun niin taitaa vauvakin nukkua kun en liikkeisiin ainakaan herää? Varpaillaan tykkää kaivaa kylkiluiden alle tai ainakin siltä se tuntuu :D

Täällä kans muuttunut liikkeet enemmän muljahteluksi, mut kyl välillä on melko kovaa iskua tuonne kylkiluihin. Ihan niinkuin luunappeja antais [emoji16].

Onhan tuo 2017 ihan kiva.. jotenkin Tää mikä meil on ni on enemmän mun mieleen, ehkä siks ku on eka oma :) :) <3

Mustakin tämän vuoden äitiyspakkaus on tosi kivan näkönen. :) Ehkä vähän harmittaa että tuli avustus otettua, mutta järjellä kun miettii niin tuo pakkaus olisi turhaan otettu kun esikoisen pakkauksen jäljiltä on kaikki tallella.

Mä oon kans enemmän kun tyytyväinen vuoden 2016 pakettiin vaikka oishan tuossa uudessa kivoja kirkkaita kevään värejä :) ps.täällä taas yrittää pikkunen kovasti päästä kylkiluihin kaivautumaan :D hullun tuntusta.

Kummatkin on kivannäkösiii sisältöineen:cat: täällä poika pyörii illalla sillä tavalla että oikeen sattuu, siis tekee kipeetä..esikoisen kanssa ei ollu sellasta...:bored:

Niinpä, miettikää, ihan kohta on toukokuu!!!!! Ja ihan vasta sitä mentiin rv 7 ja joka päivä googleteltiin rv7+1, 7+2 ja sitä rataa ![emoji16] nyt välillä ei pysy edes perässä mikä viikko on meneillään. Kohta me saadaan meijän pienet rakkaat tänne![emoji8][emoji173]

Takaisin