Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itelläkin tuntuu että kaveri möyryää mahassa miten päi tahasa välillä ku potkuja tuntuu joka puolella ja muljuntaa...välillä tuntuu kova muhkura navan yläpuolella ja joskus potkuja virtsarakkoon ja alaspäin..ei niinkää kylkiluihin potkuja tunnu tai ylöspäin mutta jotenkin välillä tuntuu että aivan kun koittas kiilata kylkiluitten alle itteään..ahkera kaveri kyllä liikkumaan :smug:

Juu täälki iha vallattomasti herra menee. On poikittain, potkii rakkkoo,välin kuiteski potkii tonne kylkii ja ylävatsaan:joyful: ja välin näyttää siltä et tullaa ulos mahan läpiten..:hilarious:

Tänään ultrasivat kun kätilön ottamien mittojen mukaaan bump ois iso jo näille viikoille mutta ultran mittojen mukaan painoa 1,6kg eli justiinsa hyvä. :happy: Tytsy oli kuulemma siellä pää alaspäin nyt 30+3 viikolla. Näki vähän kasvojakin siinä ja vauvaltahan se näyttää! :rolleyes: Potkuja/lyöntejä tuntuu kyllä aikalailla kaikkialla mutta ehkä himpun verran enempi nyt ylävatsalla jos ne jalatki kerta siellä vispaa.

Koko mahassa, eilen ilta oli TUSKAA! Vaikka mitään kummosta tehnytkään... Tänään ollu koko päivän jäätävä paine toosassa, musta tuntuu et mä repeen:/

Ihan ajallaan rv 37-39, toivon että tää pitää kynsin hampain kiinni ja pysyy kyydissä vähintään rv 37, eli 9 viikkoo! Lääkäri epäili että tää painon tunne johtuu osittain noista alakerran suonikohjuista ja osittain siitä että tää on 9 raskaus (4 lasta, 1 keskeytys, 3km) 6 vuoden sisään et tää mun kroppa alkaa sanoa että riittää jo :( snif! Onko noi sun supistelut ollu nyt ihan päivittäistä? Oliko sulla keskosiakin katraassa, vai muistanko väärin? Ainakin rankkoja sun odotukset tais olla?

Kyllä supisteler joka päivä.. Varsinki ku joutuu välillä oleen vielä töissä ja nyt just aika kiirusta... Ei oo keskosia mutta joo rankkoja kokemuksia ja vähän tää pelottaa ku se sektio takana

Toivotaan että siellä kohtu kestää ja pikkunen pitää kiinni vielä tovin... koita saada levättyä jossain välissä, vaikka tiedän että se on helpommin sanottu kun tehty kun on lapsia/koti jne hoidettavana:) voimia<3

Heijjj! En oo pitkään aikaan saanut aikaseks kirjotella mitään, mut oon välillä aina käyny lueskelemassa kuitenkin. [emoji5] nyt oli ihan pakko tulla kysymään. Mulla maanantai iltana alko kutina tuolla emättimessä, ajattelin heti et varmaan hiiva, vaikka ei oo ikinä enne ollu. No, ti-iltana vessassa käydessä, mulla vissiin tuli vähän verta paperiin.... seuraavana päivänä oli neuvolaan jossa otin asian puheeks ja tehtiin testit. No, th sanoi et soittaa jos tuloksista löytyy jotain, mut mitään tulehdusta sieltä ei löytyny.... nyt kuitenkin kutina taas alko... onko muilla ollut jotai tän tapasta.. millä tuon kutinan sais pois, vai pitäskö mennä vaan käymään lääkärissä... [emoji22][emoji22][emoji22]

Hei mam17, itellää ei oo ilmenny kutinaa pahemmin...mut soita ihmeessä lääkärii niin ehkä saat apua vaivaan... mulla on joskus ollu hiiva ja se kutina ei oo kovin hääppöstä.:bag:

Joo nyt mam lääkäriin! Saataahan se olla että sulla limakalvot kuivat et siks vuotaa ja kutiaa... mut lääkäri osais varmaan sanoa tarkemmin syyn missä "mättää"!

Niin täytyy varmaan käydä. Tuntuu että tuo terkka ei taaskaan ottanu mua tosissaan ku näistä oireista kerroin.. Toivottavasti tää ei ois mitään vakavaa.. [emoji22]

Mulla on ollu hiljaiseloa kun tuo sovellus ei suostu mun kans yhteistyöhön. :s
Täällä oli vauvalla pari hiljaista päivää ja ehdin jo huolestua, et mikä mättää. Eilen sitte tuli iskua joka suunnalta koko päivän, että ei oo mikään hätä, tykkäs vaan nukkua. :)

Huomenna pelkopolikäynti, mitä oon jo joulukuusta asti oottanu.. toivottavasti sieltä saa sitten oikeesti apua...

Täällä potkut kadonnu.. Nyt jotain ihmeen mulahteluja harvakseltaa.. Rupee pikkuhiljaa hermostuttaan.. Mitä ihmettä tää on?

Mä kävisin kyl herkästi näytillä, vaikka oman mielenterveyden takia... liikkeet täälläkin muuttunut enempi muljuamiseksi mut kyl tulee niitä koviakin potkuja... sit välillä tuntuu siltä että likka repii napanuoraansa, sellaista ihme nykimistä ihan ylämahalla... mulla istukka siis ylhäällä ja takaseinässä:)

Takaisin