Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ekasta nappasin itte vahingossa onnistuneen kuvan :D olin varma ettei ne vauvakuvaukset tulis onnistumaan koska on ihan tuuripeliä että nukkuuko vauva, itkeekö kakkaako puklaako vai mitä lie siinä kuvausaikana.. koin liian stressaavaksi sellaisen :D noh, toi itse napattu kuva on suurennettuna odottamassa kehystystä (yhä! Neiti on jo 1v7kk :D) , seuraavasta katotaan fiiliksen mukaan.. luultavasti yritän napata itte taas kuvan. Eihän se oo lähellekkään ammattilaisen ottamaa (ja muokkaamaa) , mutta kelpaa meille :)

Kyl me varmaa napsitaa nii paljo kuvii ite järkkärillä et saa luvan riittää se sitten:dead: eihä se juu sama oo...ehkä käyää nappaamassa 1 vee kuvat ku tytöstäki on :happy:

Että osaa syöminen olla vaikeeta!!!! Jos syö liian vähän tulee pahaolo, jos syö liian paljon tulee pahaolo, sais siis olla syömässä koko ajan jotain pientä että olis hyvä... vaan semmonen pieni ongelma, mä en kerkiä koko ajan naamani täytää o.O huoh!

Vieena, monessa paikassa suositellaan masukuvausta suunnilleen 30-35 viikoille ettei maha oo tosiaan vielä laskeutunu ja äippä olis hyvissä voimissaan. Mulla on kuvauksen aikaan 34+3.

Hei vaan! Oon ollu aktiivisempi viime ajat tuolla salaisten puolella mutta aattelin nyt vähän aktivoitua täälläkin! :)

Me ei aikasemmassa raskaudessa otettu juurikaan masukuvia. Nyt oli tarkoitus paremmin ikuistaa tätä raskaus aikaa vaan eipä tuota ole arjessa muistanut. :shy: ehkä joku päivä tässä napataan kotosalla joku taidekuva seinälle! :joyful: millasia kuvia te ootte suunnitellu? Onko kukaan ottanut mahasta kipsivedosta? :)

Helou, Piiiiitkästä aikaa. Oon kyllä käyny lukasemassa välillä teidän muiden kirjoituksia, mutta oma elämä on ollut niin kiireistä ettei oo joutanu kirjoittelemaan! Neuvolassa kävin viimeksi maanantaina ja "Pekka" voi hyvin samoin äityliini. Tytär kertoi Mummulle lomareissulla että hän on jo päättänyt mikä vauvalle tulee nimeksi jos hän on poika, siitä työnimi Pekka :grin

Joko teillä muilla on tulokkaat kääntyneet? Meillä Pekka istua kököttää mahassa ja seuraava lääkärineuvola + kasvu-ultra ois 13.3 jolloin katsotaan toimenpiteitä jos hän ei ole vieläkään kääntynyt raivotarjontaan.. Katselin edellistä äitiyskorttia ja tytär on ollut jo vk28 asti raivotarjonnassa. Vielä on aikaa, mutta miellyttävämpäähän se olis jos hän valmiiksi kääntyisi kun vielä on tilaa jonkun verran.

Ja lifesta kävin hakemassa sitä vadelmanlehtiteetä :hilarious: Jos tällä kertaa menis synnytys hieman nopeammin kuin viimeksi.. Tytärtä häädettiin erilaisilla käynnistysyrityksillä 4pv ennenku päästiin edes synnärille.. Vihdoin ku päästiin synnärille niin meni vielä reipas vuorokausi ennekuin neiti näki päivänvalon! Oli viittä vaille että joudutaan sektioon kun mitään tuntunut tapahtuvan, silti hyvät muistot :happy:

Meillä poitsu kököttää myös edelleen perätilassa, tänään 29+2. Mulla on jotenki sellanen tunne ettei edes käänny. Nyt tuntuu ettei oo kohta pariin viikkoon tuntunu potkuja ylöspäin, alakertaan vaan. Voihan tuo tietenki kääntyillä silti, mut yleensä pää tuntuu navan vieressä oikealla tai reilusti sivulla oikealla. Tykkää siis olla myös poikittain. Esikoinen mulla oli varmaan ru:sta asti enimmäkseen rt:ssä.

Ammattilainen ei oo tarjontaa vielä arvioinut mut itse veikaan et pt on kun kaikki liikkeet tuntuu navan alla (ainakin ne kovimmat muksaukset), vielähän tässä aikaa pyöriä vaikka miten päin;) täällä rv vasta/jo 28<3
Me ollaan tulokkaan nimi alustavasti päätetty jo ja häntä sillä jo kutsutaankin... eli Siiri olis tulossa jos ei mitään muuta S alkusta, kivempaa nimeä keksitä... toivottavasti näyttää Siiriltä;)
Menin vetämään liikaa ruokaa napaani ja nyt koskee... oijoi, tein liian hyvää lohisoppaa ja leipää:p eipä tarvii tänään enää sit syyäkään o.O

tääl on rt asentona. tänää kävelyn ansiost menkkakivut ja vajaa 2h supparei levos 2min välein, kivut jatkuu vieläki.

Meillä ollaan mun omien fiilisten mukaan oltu RT jo piiitkän aikaa (nyt 31+3). Myös kahdessa edellisessä neuvolassa ollu samaa mieltä ku syke löytynyt heti vasemmalta alavatsasta. Epäilystä tukee se, että suurin osa liikkeistä tuntuu navan yläpuolella. Joka päivä monottaa(?) ikävästi tuonne kylkiluiden väliin [emoji28]. Neljän viikon päästä neuvolalääkäri, jossa selviää oliko epäilykseni oikea.

Ensimmäisen kerran raivotarjonta on neuvolakorttiin merkattu rv 20+4, voi olla että on sen jälkeen kääntyillyt kun on ollut hyvin tilaa, mutta monta viikkoa olen tuntenu potkut ainoastaan ylhäällä ja selvästi tuntee, että raivotarjonnassa majaillaan (nyt 29+4). :)

Täällä pyöritään yhä hyrränä, ei näy loppua :D neuvolassa oli pt , kotona poikittain ja yhtäkkiä peppu yrittiki puskea tosta ylämahasta läpi :woot:

Takaisin