Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No meillä riehutaan joka yö kellon tarkuudella neljän maissa ja siitä eteenpäin Siskonsa oli samanlainen yökukkuja mutta myöhemmin vauhti on sitten onneksi siirtynyt päiväsaikaan.Meillä ollaan kans piilosta silloin, kun joku muu kuin minä laittaa käden vatsan päälle [emoji28]. Mieskään ei oo vasta ku pari kertaa tuntenu pieniä muljahduksia.
Niin ja jäynistä puheen ollen.. Heräsin viime yönä joskus neljän - viiden välillä ja siinä pari kertaa kylkeä käännettyäni taisin herättää meidän beben ja kaverihan pisti sellaset bileet pystyyn ettei toivoakaan, et olisin saanu uudestaan unen päästä kiinni [emoji23]. Yleensä meillä siis masussa nukutaan yö aika kiltisti ja riehutaan vain päivällä.
Meillä ollu sektioita. Tosin kaks ekaa on edelliselle ukolle, sitä ei edes sektiossa näkynyt. Oli kyllä totuttelemista, kun nykyinen halus tulla sektioon. Ja meijän tyttö pääsi sitten isin paidan alle kenguruhoitoon.
Mun isä on syönyt leipää samalla, kun äiti on mua ponnistanut. Juu, ja just alakerran luona. Syöny mussuttanut leipää ja sanonu, pää näkyy. :D