Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maitoa tulee varmasti ihan yksilöllisesti ja eri tavoin. Kaikki ihan normaalia.

Ekassa raskaudessa ei minulla tihkunut maitoa ollenkaan ja synnärillä se nousi ihan salakavalasti, enkä edes huomannut. Imetykseen riitti hyvin ja kaikki oli ok. Nyt imetyksen jälkeen maidon tulo ei koskaan oikein loppunut ja viimeiset yli 2 v. tihkui, kun puristaa tissistä - ei kyllä valunut tai tahrannt koskaan.

Eli maitoa on edelleen tihkunut raskauden alusta lähtien ja minullakin on sellaisia kuivia "kiviä" nänneissä. Kuivanutta maitoa lienee. Olen vähän rapsuttanut pois. Edelleenkään ei minulla onneksi valu tai tahraa.

Mullekin todettiin radi. Ekassa raskaudessa ei ollut radia. Söin suklaalevyn ennen sitä paastoa ja sitten pari arvoa oli koholla aamulla kun verikokeet otettiin. Nyt kun sokereita seuraa niin ihan normaalit arvot. Toki jos vetää pussin karkkia heti koholla. Että voi monet sairastaa radia tietämättään.. Mut hyvä se on syödä terveellisesti oli sitten ylipainoa tai ei.. Tsemppiä naiset <3

ja mittasin miehen paastosokerit aamulla ja ne oli 6 :O Mies syö tosi huonosti ja sanoin sille että sun pitäisi oikeasti alkaa syödä 3 tunnin välein et ei tulisi niitä verensokerin notkahduksia..

Voisko sanoa että tästä raskaudesta ei oo päässy nauttiin vielä kun suurin osa ajasta on menny sairastellessa ja loppua ei näy... Ikään ei ikään oo meillä näin sairastettu.. Plaah kohta loppuu usko toipumiseen... Iteltä katos alkuviikosta ääni ja toisen silmänympärys on tosikipee... Tiesti poskiontelontulehdus? Huoh et silleen

Onko teillä leikkisä vauva masussa? Eilen illalla vauva innostu leikkimään isänsä kanssa,ihan sama mihin mies laitto kätensä vauva potkas siihen, mies anto sit pusun masulle nii eka tuntu siinä miehen suun kohdalla pientä hipsutusta ja aivan järkky potku, tuntuu että olis ottanut salkärangasta vauhtia :,D hyvä että ei potkassu isältään hampaita kurkkuun;) vai kuvittelenko vaan että masussa luuraa isin tyttö... ainakin ihan siltä tuntu että reagoi isäänsä, oli aika hellyyttävää<3

Tääl leikitää piilosta tosi usein. Aina loppuu potkiminen kun iskä tai joku muu laittaa käden päälle. :smug: minä kun käteni asetan ja vähä heiluttelen sormia niin vastaa leikkisästi.:rolleyes: lauleskeluun ja musiikkiin reagoi kunnon tanssilla :cool: suihkussa kun käyn niin työntyy ihan ylös ja mahan pinnalle :grin

Meillä taas tyttö jekkuilee ja tekee kiusaa minkä kerkiää. Esimerkkinä nyt vaikka se, että JOKA IKINEN KERTA, kun istun pöntölle tarpeilleni, alkaa potkia todella häiritsevästi. Että on siinä ajoitus kohdillaan. Nyt se ei enää ole niin kamalaa, kun tietää, mitä tapahtuu, mutta kun näin kävi ensimmäisen kerran, meinasi mennä sihti ohi reunojen, kun monotti pahasti ja tosi kovaa tohon mahan sivulle :)

Meillä ollaan kans piilosta silloin, kun joku muu kuin minä laittaa käden vatsan päälle [emoji28]. Mieskään ei oo vasta ku pari kertaa tuntenu pieniä muljahduksia.

Niin ja jäynistä puheen ollen.. Heräsin viime yönä joskus neljän - viiden välillä ja siinä pari kertaa kylkeä käännettyäni taisin herättää meidän beben ja kaverihan pisti sellaset bileet pystyyn ettei toivoakaan, et olisin saanu uudestaan unen päästä kiinni [emoji23]. Yleensä meillä siis masussa nukutaan yö aika kiltisti ja riehutaan vain päivällä.

Jossain vaiheessa yritin kirjottaa tänne mutta tää sovellus ei oikeen toimi puhelimessa ni ei lähettäny viestejä perille... :(

Mulla on ollu siis sitä ihme ylävatsakipua, jonka takia kävin neuvolassa ja lääkärillä, eikä kumpikaan tyyppi osannu sanoo mitä se kipu on. Luotto lääkäreihin on kyllä nolla, sama mitä niiltä kysyt niin ikinä ne ei osaa vastata. Joo tosiaan, lääkäri tokas vaan että ei voi olla mitään vakavaa, että ole huoleti. Eikä se tosiaan tehny minkäänlaisia tutkimuksia, ainut että käsikopelolla paineli mahan....

Voisko hellulla olla sappikiviä? Raskaus aikanahan oireet voi pahentua tai sitten niitä kiviä tulee silloin o_O

Voisko hellulla olla sappikiviä? Raskaus aikanahan oireet voi pahentua tai sitten niitä kiviä tulee silloin o_O

Samaa määki oon miettiny, mutta mulla on aiemmin ollu ja tuo kipu on nyt ihan erilaista.... eikä liity ollenkaan ruokailuun. :o

Tuo kipu tulee aina rasituksen yhteydessä, esim kun imuroin niin kipu on taattu...

Pallea on aika tiukilla, kun vatsa kasvaa. Kohtu työntää palleaa pieneen tilaan. Täällä oli sellaista kipua kolmosen kohdalla ja helpotti vasta sitten, kun vauva laskeutu.

Täällä kans piiloutuu, onneksi nykyään vähän vähemmin, jos mies laittaa käden masulle. Tyyppiä ei haittaa jos miun käsi on siinä, oikein yltyy potkimaan tai nyrkkeilemään. Tuli muuten kauhea tunne kun oikein pyydän miestä että tuu nyt kokeilee, kauhee ralli menossa jne. ja sit toinen meneekin piiloon... oli jotenkin sydäntä särkevää kun miehelle tuli niin surullinen katse kun hänkin kovasti tätä odottaa <3

No mutta, en löytäny ketjuu täältä synnytyksestä... kun se on nyt pyörinyt paljon mielessä siinämielessä että haluan miehen olevan kokoajan mukana sairaalassa Mut ainoostaan sen ponnistusvaiheen ja ulostulohetken haluun olla yksin. Voikohan niin tehdä? =) ku se avautumisvaihe yms saattaa kestää tunteja ja ei siel salissa varmaan älyttömän kauaa mee :S *mietteliäs

Takaisin