Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinaki, toivotaan parasta! Tuli vaan ihan samanlaiset oireet mitä on muissa hometaloissa tullu:facepalm: täytyy tänää soitella isäinnöitsiälle, ne tekee niitä mittauksia tuolla. Toivotaan et oli jostain muusta se huono olo !!:bored:

Inhottavaa jos on hometta... :confused: Toivottavasti ois tullu huono olo jostain muusta !!!

Tsempit myös koohoolle ja kiitos nooraemilialle !:Heartpink

Toivotaan parasta! Ärsyttää vaan tollanen ihminen joka leikkii toisten terveydellä. Eipä kannata ihmisten sanomisiin luottaa :facepalm:-jos siellä nyt on sitä hometta.

Ninamommy, sama täällä. Keskimmäinen reagoi paljon voimakkaammin, joten on aina mukana, kun käydään katsomassa asuntoja. Nyt asutaan rintamamiestalossa vuokralla ja täällä ei oo mitään ollut.

On meillä täs onneks vielä miehen asunto,joten voidaan olla täällä. Tää on vaan kaukana kaikesta, niin on vähä vaikeempi liikkua. Plus tää on pieni kaksio, että jo kolmestaan esikoisen kanssa on aika pien tila. Mut ompahan jokin paikka missä olla. Me kun käytiin tuota asuntoa katsomassa niin sillon en vielä reagoinu. Sinne oli laitettu sellanen hajuste..en tiiä miks mut kun otin sen pois, niin siellä on hyvin tunkkanen ja pistävä haju..:grumpy: onko sit laitettu tahallee se hajuste ettei haistais mitää:finger: hyvin kyllä alkaa tää meijä yhteenmuuttaminen ja perheen perustaminen miehen kans:facepalm::hilarious:

Kyllä on kiva kun ihmisten terveydellä leikitään..Ja huoltomieskin vaan sanoi että asunnossa on ollut koira. Joo? En oo allerginen koirille:inpain:

Meidän yhdessä vuokrakämpässä oli pintahometta, josta sain iho-oireita. Kukaan ei toki uskonut että voi johtua siitä kun on "vaan pintahometta", syyttivät kissoja yms, joille en kyllä ole allerginen. Kummasti vain lähti kaikki oireet kun muutettiin muualle :rolleyes:

Eilen oli sokerirasitus, ja puhtaat paperit tuli. Ei se ollut ollenkaan niin paha kuin ajattelin, litku oli toki makeaa mutta tällaiselle sokerihiirelle ei yhtään paha. Paastoamisestakaan ei tullut paha olo. Positiivinen yllätys oli, että sairaalalla on oma "rasitushuone", jonne sain mennä nukkumaan kahdeksi tunniksi rauhassa. Käsittääkseni monet joutuu olemaan sen kaksi tuntia vain odotusaulassa, mikä olis ollut kyllä kamalaa :nailbiting:

Mulla oli tänään kans sokerirasitus ja huomenna saa kysellä tuloksia. Paastoarvo ainakin oli normaali. Tuntuu, että on tosi monta eri käytäntöä ottaa tämä testi. Viime kerralla otettiin sormenpäästä kaikki muut paitsi yksi, joka otettiin käsivarresta. Nyt otettiin paasto sormenpäästä ja loput kolme käsivarresta.

Meillä joutuu tönöttämään odotusaulassa, jossa ei ole oikein hyvää istumapaikkaa vain normi tuolit. Onneksi kaks tuntia meni suht nopeesti, eikä huono olo päässyt tulemaan, vaikka aamulla oliki vähän heikko olo jo valmiina. :)

Hellurei, ultrassa käyty ja pikkune ei ookkaan enää niin pikkuinen, siitä johtuu se pallean ja alavatsan kipu. Eli ihan normi kasvukipuja :) hyvä niin. Nyt rv 24+5 Mut vastas kokonsa ja painon puolesta jo viikkoa 26+3 :O eli ei mikää ihme et miu paikat ei ihan pysy tyypin kaa samas tahdissa :)

Meillä nyt muutto viikon päästä.. pitää yrittää jättää kaikki kantamiset miehelle ja veljelleen.
Mulla hemoglobiini oli laskennut ja jo n. 10 päivän rauta kuurilla, olo on tullut paremmaksi, mutta tänään oon ollut ihan väsynnyt.. toivottavasti vaan normi väsyä.
Onko muilla välillä hengitys tuntunnut vaikeelta? Eilen soitti neuvolatäti ja läähätin vaikka istuin, en saannut edes kysyttyä siitä, vastailin vaan mihin kyseli.:sad001

Mulla oli tänään kans sokerirasitus ja huomenna saa kysellä tuloksia. Paastoarvo ainakin oli normaali. Tuntuu, että on tosi monta eri käytäntöä ottaa tämä testi. Viime kerralla otettiin sormenpäästä kaikki muut paitsi yksi, joka otettiin käsivarresta. Nyt otettiin paasto sormenpäästä ja loput kolme käsivarresta.

Meillä joutuu tönöttämään odotusaulassa, jossa ei ole oikein hyvää istumapaikkaa vain normi tuolit. Onneksi kaks tuntia meni suht nopeesti, eikä huono olo päässyt tulemaan, vaikka aamulla oliki vähän heikko olo jo valmiina. :)

Loput kolme?? :o eikös niitä oo yleensä yhteensä kolme niitä näytteitä? Jännä et ottivat sormenpäästä, se ku ei oo luotettavin tulos :o vai ottiko myös suonesta paaston?

Joo mä nyt kans vähän ihmettelen, et sormenpäästä on otettu? :o Ja mikä se kolmas arvo sit vielä on? Kun on paaston jälkeen 1h ja 2h arvo niin mikä se kolmas on? :wideyed:

Mulla kyllä otettiin kaikki verikokeet kyynärtaipeesta [emoji50]. Mua hämmentää myös paastoaikaerot. Mulla oli 10-14h ja siskolla Etelä-Pohjanmaalla 12h. Ja sit ku mä kävin ferritiini (rautavarasto) -verikokeessa niin ei tarttenu paastota, mut siskon tarttee [emoji50]. Miten voi olla Suomen sisälläkin tollasia eroja?

Mulla on kans ollu ihan tajuttoman väsy! Tai no pari päivää tosi väsy ja tänään ihan hullun väsy. Ei olis tehny mieli lähteä töihin ollenkaan, mikä ei oo mulle ollenkaan tyypillistä...

Siis joo paasto otettiin sormenpäästä ja kyynärtaipeesta ja sit loput kaksi myös kyynärtaipeesta. Ei meinannu saada edes sormenpäästä näytettä ku sormet oli taas vaihteeksi ikijäässä. :hilarious: Seki oli aika jännä, että pisti ilman sitä kiristysjuttua joka tulee käsivarteen. Joo ja toinen jota oon miettiny on tuo paastoaijan pituus, joka tosiaan tuntuu vaihtelevan.

Takaisin