Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miulle sanottiin neuvolassa, että cetritzin on turvallista käyttää, kun kyselin mitä voi syödä allergiaan. Alkaa nuo lepät kuitenkin kukkia jo maaliskuussa.Täällä myös siitepölyallergian uhri. Pitääkin kysyä kevättä ajatellen mitä saa turvallisesti käyttää. Mulla yleensä pahenee allergia niin, että tarvitsen myös astmalääkettä jotta saisi kunnolla hengitettyä.
Minullakin astmalääkkeet pahan allergiakauden aikana rinnalla, sekä nenä sumute ja silmätipat, mutta viime raskaudessa en niitä tarvinnut kun raskaus "hoiti" mun allergiaa!
Heissan ! Pitkästä aikaa täällä taas...
Tosiaan ollu niin poikki/väsyny/paljon ajateltavaa, ettei ole joutanut kirjoitella, vaikka mieli ois tehny..
Mulla oli paljon kysymyksiä teille, mut arvatkaa muistanko enää yhtään.. Hitto tätä hajamielisyyttä...
No ainakin nuista lantionpohjalihaksista. Ootteko tehneet? Suositelkaa mulle jotain? Pelottaa jo valmiiks millanen alapää sitä on synnytyksen jälkeen.. huhhuh..
Tänään käytiin neuvolassa, ekaa kertaa ultrattaessa kun jäbätsy oli paikoillaan! Siellä se tyytyväisenä nukku ja välillä näkyi, kun suu aukeili (maiskutteli varmaan unissaan).
ps.Ei vois uskoa, että nyt mennään jo viikolla 28..... Niin onnellinen pienestä rakkaasta, joka toivottavasti saadaan nähdä muutaman kuukauden päästä.