Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko vielä saanu libero laukkua? Hitsi kun ei yhtään muista koska niiltä tulee se nouto kortti...

Äippä, jos en ihan väärin muista niin se lappu tulee vasta 8vk ennen laskettua aikaa.. jos en ihan omiani puhu :grin

Kyfi en ainakaan oo kuullu tai ei ainakaan tyttöjen kerhossa oo, toivottavasti! Mä lukittaudun sisään jos siitä kuulen... Täällä päin ainakin enteroa oli liikkeellä ennen joulua, mut se nyt ei oo haitallinen raskaana olevalle:)

Mäkin odotan kaikkii pakettei :) babyboxin hain jo, äp ei oo vielä tullu... :^)! Tulisipa jo kaikki heti nyt!! :) :)

Mäkin hain babyboxin ja siskolta paaaaaaljon vauvan vaatteita, niitä on ihana hypistellä :p

Tuo liberon laukku on kyl iha kätsy, itellä esikoisen aikaan mahtu tarvittavat kun aina on ollu oma käsilaukkuki mukana:smug: Pakko avautua. Tänään oli vihdoin muutto. Se oli nopee, pojat hoiti sen tosi nopeesti ja kivuttomasti alta pois (muuttofirma) noh..vähän siinä kotosalla asenneltiin ja oltiin jokin muutama tunti siinä miehen kanssa. Alko tulemaan todella, siis todella huono olo...Ajattelin että on ohi menevää, mutta ei loppunut siellä, vastakun olin hetken kotoa pois ollu niin loppu. Ynnäsin yhteen, ja tajusin että siellä on hometta!! En ollu reagoinut aikasemmin, kun en ollut viipynyt pitkään..:bag: mä en kestä tätä, mulle sanottiin ja luvattiin että siellä ei ole hometta:grumpy: tultiin esikoisen kans tähän siskolle. Täytyypä soitella johkin huomenna. Mut kyllä voin sanoa että harmittaa ja ehkä vähä enemmänki tässä tilanteessa:finger::smiley-angry002

Ninamommy eikä! :sour: Tosi kurja ja varmasti stressaava tilanne, tsemppiä! Toivottavasti asiat jotenkin loksahtaa paikoilleen.

Ninamommy ostitteko vai vuokrasitteko kämpän? Jos ostitte niin ottakaa yhteyttä teidän välittäjään tai jos vuokrasitte niin vuokran antajaan, tossa tilanteessa meinaan voi vuokra sopimuksen purkaa! Tsempit tilanteeseen toivottavasti asiat selviää!

Talvitintti, juu ei tässä tilanteessa kyllä hirveesti ressiä kaipaa ja en kyl tiiä miten tästä nyt eteen päin:spitoutdummy: ja kiitos...tekismieli vaa vollottaa, mut ei se kyl mittää auta... Ja Äippä x4 , vuokrattiin mut tosiaan toisen vanhan kämpän soppari tietty irtisanottuna..:coldfeet: ja kiitos tsempeistä..noh. Huomenna on uus päivä.. täytyy miettiä sit lisää mutta voi paska soikooon:mad:

Ninamommy, voi ei! Ompa pyllystä jos sieltä paljastuu home ongelmia :/
Mutta sentään vuokra-asunto, eikä oma, niin vähän helpompi tapaus taitaa olla!

Me ostettiin tää talo ja tilattiin tähän kosteus ynm mittaukset ennen kauppoja, ettei löytyis mitään yllätyksiä.
Toivottavasti saatte äkkiä uuden asunnon, jos ongelmia löytyy!

Takaisin