Tsempit täältäkin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mäkin odotan kaikkii pakettei :) babyboxin hain jo, äp ei oo vielä tullu... :^)! Tulisipa jo kaikki heti nyt!! :) :)Kiitos niinaki ja viipsukka, en mä siis mitenkään malttamaton oo (oonhan ja suuresti) haluan vaan niin päästä hypistelemään sen sisältöä:D
Mäkin odotan kaikkii pakettei :) babyboxin hain jo, äp ei oo vielä tullu... :^)! Tulisipa jo kaikki heti nyt!! :) :)
Mistä te hajette nuita... Saatteko jostain lappuja vai?
Pakko avautua. Tänään oli vihdoin muutto. Se oli nopee, pojat hoiti sen tosi nopeesti ja kivuttomasti alta pois (muuttofirma) noh..vähän siinä kotosalla asenneltiin ja oltiin jokin muutama tunti siinä miehen kanssa. Alko tulemaan todella, siis todella huono olo...Ajattelin että on ohi menevää, mutta ei loppunut siellä, vastakun olin hetken kotoa pois ollu niin loppu. Ynnäsin yhteen, ja tajusin että siellä on hometta!! En ollu reagoinut aikasemmin, kun en ollut viipynyt pitkään..:bag: mä en kestä tätä, mulle sanottiin ja luvattiin että siellä ei ole hometta
tultiin esikoisen kans tähän siskolle. Täytyypä soitella johkin huomenna. Mut kyllä voin sanoa että harmittaa ja ehkä vähä enemmänki tässä tilanteessa

Tosi kurja ja varmasti stressaava tilanne, tsemppiä! Toivottavasti asiat jotenkin loksahtaa paikoilleen.
ja kiitos...tekismieli vaa vollottaa, mut ei se kyl mittää auta... Ja Äippä x4 , vuokrattiin mut tosiaan toisen vanhan kämpän soppari tietty irtisanottuna..
ja kiitos tsempeistä..noh. Huomenna on uus päivä.. täytyy miettiä sit lisää mutta voi paska soikooonOnko kellään tietoa onko parvorokkoa liikkeellä?