Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla se on vielä eessä. Tsemppiä, toivotaan et kaikki on hyvällä tolalla. :angelic: mulla on lääkärineuvola tänään, mitäs siellä tehhää :bored:

Luultavammin lääkäri katsoo alakerran tilanteen ja juttelee synnytyksestä;) mulla ei oo vielä edes aikaa koko lääkärille ellei noi paineet älä heittelee kamalasti...

Meilläpäin ei ole koko raskauden aikana lääkärineuvolaa, jos ei oo mitään "ongelmaa".. viime raskaudessakaan ei ollu. :)

Täällä vaavi liikkuu kyllä ihan ympäri mahaa, ja potkii minne sun sattuu, mutta yleensä silti eniten vasempia kylkiluita monottaa.. niinku esikoinenkin. :D

Mulla oli eilen lääkärineuvola. Niin turha käynti. Ei sanonut tai tehnyt mitään sellaista, mitä neuvolan täti ei joka kerta tee. Tosin, ei ottanut hemoa eikä verenpaineita mikä oli vähän outoa :D

Täällä on lääkärikäynti rv 36 aikoihin, ja siellä katsotaan kohdunkaulan - ja suun tilanne, tunnustellaan vauvan asento (onko kiinnittynyt), saatetaan puhua synnytyksestä, ultrataan ja saa samalla painoarvion vauvasta. :)

No ny on käyty lekurissa. Kaikki tuntu olevan hyvin,tarkisti kohdunkaulan ja paineli masua..Syke on hyvä pojalla. Ei jaksanu hirveesti hemosta huolestua, vaikka ei ole vielä noussut(107) verenpaineet oli 110/69 jotka on kuulemma iha ookoot. Oli vähä sellane elämäänsä tai työhönsä kyllästyny rouva:joyful: noh, pääasia et kaikki vaikuttaa olevan ihan ookoo:smiley-angelic006

Onks Tää ihan normaalia kasvukipua ku ylävatsassa tuntuu semmosta "paineen" tunnetta, vähän niinku ahdistusta, heti tissien alapuolella keskellä.tänää myös alavatsaa poltellu.. masu-tyyppi riehuu kuitenkin normaaliin tapaan (railakkaasti) parin tunnin välein. En oo viel kertaakaan neuvolaan soittanu kun täältä on paremmat neuvot aina saanu :) ultra Olis vasta 14.pvä, pitäiskö koittaa aikaistaa? Niin,ja se sokerirasituskin pitäis tilata, jotenki "unohtunut" :) :)

Mulla on rv 28, lääkärineuvola. Täällä se on kaikilla noilla viikoilla. Tai eka tasan 15 hoitaja ja sit 15.30 lääkärineuvola :shy:

Miuq, mä kävin päivystyksessä kuukaus sitten kun mulla tuntu että ylävatsassa olis ollu koko ajan vyö ja alavatsaan sattui. Laitto samantien ultrattavaks äippäpolille.

Madi0517, Oliks sillon kaikki kuitenkin ok? Kertoiko mistä johtuu? Mä soitanki sit heti aamulla neuvolaan et pistää mut ultraan heti tähän kotikulmille. Nyt tuli huoli!

Hämmentävän eri aikoihin kaikilla nuo neuvolalääkärit [emoji50].

Mulla oli eka lääkäri sillo aikoja sitte ja siellä oltas tehty alapäätutkimus, jos olis ollu jotain oireita, mut ku ei ollu, nii ylläriultras vaan ja vaihdettiin muutaman sana voinnista.

Toinen käynti on sit kuulemma vk35 ja siellä mm. katsotaan et onko vauveli oikein päin ja kai siinä joku synnytyskeskustelu sit käydään?

Oli kaikki ok eikä osannut sanoa mistä johtu, mutta se pannan tunne ylävatsalla ei vissiin ole hyvä juttu? Oli onneks perjantai niin käski lepoon viikonlopuksi.

Onks Tää ihan normaalia kasvukipua ku ylävatsassa tuntuu semmosta "paineen" tunnetta, vähän niinku ahdistusta, heti tissien alapuolella keskellä.tänää myös alavatsaa poltellu.. masu-tyyppi riehuu kuitenkin normaaliin tapaan (railakkaasti) parin tunnin välein. En oo viel kertaakaan neuvolaan soittanu kun täältä on paremmat neuvot aina saanu :) ultra Olis vasta 14.pvä, pitäiskö koittaa aikaistaa? Niin,ja se sokerirasituskin pitäis tilata, jotenki "unohtunut" :) :)

Minä olen istumatyössä ja alkoi tekemään tuota. Lääkärin mukaan pallea alkaa kramppaamaan kun koko ajan joutuu tekemään enemmän työtä kohtua vastaan. Päivän jälkeen tuntui että pallea on maitohapoilla. Alamahan kovettelu selittyi sillä että yritti asentoa muuttamalla parantaa pallean tilannetta, jolloin pystyasento alkoi painaa kohtua. Myttynen liikkui kuitenkin normaalisti koko ajan.

Takaisin