Toukokuisten ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin ensiodottaja :) testi näytti plussaa 17.9, ja yllätyksenä tuli itselle, mutta ei niinkäänvauvan isälle; pirulainen aavisti jo ensimmäisistä hedelmöittymispäivistä. Sairaalassakin käytiin, kun vatsahapot rupesvat heittämään volttia. Epäilivät sappirakon tulehdusta tjsp, mutta olikin vaan vauva :D

pahoinvointia on säännöllisesti ja naama kukkii, mutta voisvat asiat huonomminkin olla. 20.10 ma ensimmäinen neuvola, ja seuraavana päivänä ultra, koko ajan tässä jännittänyt jotta olis oikea vauva eikä esim tuulimuna :S

ainiin ja laskettu aika olis about 24.5

Tervetuloa Rekku! Mä aavistin kanssa jo todella hyvissä ajoin että nyt tärppäs, vaikka ei meillä edes ollut yritys käynnissä mitenkään :) se on jännä joskus tuo vaisto...

Täälläkin vihdoin 30 vuotias ensiodottaja! Ollaan yritetty vuoden verran nyt aktiivisesti ovulaatiotikkujen kanssa ja juuri kun heitin jo vähän pyyhettä kehään niin tärppäskin! Plussasin ekan kerran 21.9. ja uudestaan pari päivää sen jälkeen ja soitin samalla neuvolaan. Viime perjantaina käytiin ekan kerran neuvolassa ja eka ultra on vasta 11.11. ja en millään malttaisi odottaa sinne asti, että sais pienen rauhan ajatuksille. :)

Viimeiset kolme viikkoa olen viettänyt aikalailla kotona viltin alla ämpäri kaverina, kun sattui olemaan kolme viikoa kesälomia pitämättä. Nyt torstaina jännityksellä töihin taas keittiölle, kun kaikki hajut haisee pahana nokkaan. Pitänee kertoa jo pomolle raskaudesta, ettei hän ihmettele jos juoksen vessaan kalpeana. :eek: Tosin haaluttaisi kertoa jo kaikille ja laittaa koti valmiiksi vauvaa varten, mutta ei vielä uskalla. :) Nyt on menossa 9+4 ja neuvolan täti laittoi lasketuksi ajaksi 22.5. vaikka kiertoni mukaan se on 25.5.

Täällä oli tänää NT ultra :) kaikki oli hyvin ja toukka viuhto nii ettei meinannu saada kuvaa ja sit ku rauhottu nii pisti kädet naamalle kuvauksellinen kaveri on näköjää tulossa :D LA on nyt sit 7.5 joka on päivä edellistä aiemmin.. Tuo 7.5 oli ekan ultran jälkee laskettu :D ne sydän äänet on kyl ihanat <3

Mun ihka ensimmäinen neuvolakäynti on takana, jopas jännitti vaik tiesin ettei siel nyt mitään niin jännittävää tapahdukaan :D yritettiin kuunnella sydänääniä mut ei kuulunut. Ja ihana neuvola"täti" mulla :)
Malttamattomana varasin huomiseksi varhaisraskauden ultran kun en jaksa oottaa enää :D

Mulla kans eka neuvola tänään, ihan kiva, meillä ei ees yrittäny kuunnella sydänääniä ku meinas ettei heidän koneella vielä tässä vaiheessa kuulu mitään. Seuraavaksi olisikin vuorossa verikokeet ens viikolla ja nyt odotellaan np-ultra aikaa postissa, seuraava neuvola vasta joulukuussa

Mulla oli tänään toinen ultra, viikkoja 9+1 niinkuin edellisen ultran mukaan pitikin olla. Kaikki kunnossa ja neuvolaan otettava yhteyttä huomenna,kun en vielä oo sinne ilmoittautunut :) Eli oireet väheni,mutta kaikki kunnossa. Nyt pitäis vaan nauttia siitä,et on hyvä olo.

Jihuu! Nt-ultra oli tänään ja kaikki ok. Tietty seulan tuloksia joutuu vielä odottamaan, mutta turvotus oli ihan normaali. Sopiva määrä päitä, käsiä ja jalkoja + yksi toimiva sydän :)

Kätilö joutui laittamaan mut hyppimään välillä tasajalkaa, että saatiin pikkuinen hereille ja vaihtamaan asentoa :D Olisi vissiin vielä nukuttanut <3

Tänään 12+0 :) ja NT-ultra takana. Viikkoja vastaava koko ja kaikinpuolin terveen näköinen vaavi. Turvotus oli normaali.
Ensin nukkui, mutta saatiin ärsyttämällä hereille. Sitten ei halunnutkaan olla paikallaan kun piti niskaa tutkia.
Nyt voi oikeasti fiilistellä.. Meille tulee vauva! :)

Tänään kävin varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin. Siellä pikkasen sydän pumppas kovaa tahtia ♥ tais siinä multa pari onnenkyyneltäkin vierähtää :D stressi siitä, onko kaikki hyvin, helpotti roimasti ja innolla odotan 12 vkn ultraa joka olis muutaman viikon päästä :)

Täällä vielä yksi ensiodottaja ilmottautuisi mukaan! :)

Itsekään en meinannut uskoa kahta viivaa testissä todeksi, sillä yritystä takana vuosi. Juuri kun olin aloittanut hormonilääkityksen kierron tasaamiseksi ja vuoto ei tullutkaan pillereiden avulla, olinkin raskaana! Mahtava yllätys! Säästyi mieskin lähestyvältä sperma-analyysiltä.
Testejä tein kolme kotona ja lisäksi kävin vielä varhaisultrassa mielenrauhan aikaansaamiseksi.
Viimeisten kuukautisten mukaan laskettuaika olisi 11.5, mutta varhaisultran mukaan 20.5, katsotaan mitä mieltä ovat ensimmäisessä virallisessa ultrassa, joka on 10.11 :)
Alussa pelotti joka ikinen kerta kun meni vessaan, että entä jos on alkanutkin vuotaa. Nyt on onneksi osannut jo ottaa vähän rauhallisemmin ja onneksi pian ensimmäiset 12 viikkoa on ohi niin alkaa jo varmasti nauttia itse raskaudesta. Olenkin epätoivon hetkellä turvautunut ajatukseen, että kun itsellä on pahaolo ja oksettaa niin vauvalla on kaikki hyvin :) :Heartred

Paljon Onnea kaikille odottajille :Heartblue:Heartpink

Minnihiiri, mulla on tuo vuotopelko edelleenkin joka kerta kun käy vessassa :D ja varsinkin nyt kun on ylirunsasta valkovuotoa niin kokoajan tuntuu että vuotaa :( tämän vuoksi lähtikin kotidoppler juur tilaukseen :D

Pingviini, onneksi kaikki on ollut tähän asti vain harhaluuloa :) Täällä myös aika runsasta valkovuotoa ollut, niin väkisinkin ravaa vessassa vähän väliä tarkistamassa asian :D doppler tuo varmasti turvallisuuden tunnetta odotukseen ja iloa iltoihin :)

Täällä ois myös yksi onnellinen ensiodottaja! :) eihän sitä ensimmäistä positiivista raskautestiä voinut uskoa niin piti vielä tehdä 3 ja käydä verikokeissa ;) laskettu aika täällä 16.5. Ensimmäinen ultra 3.11 jota odotellaan jännittävin,odottavin ja pelottavin tuntein.

Meillä meni noin puolisen vuotta että tärppäs. Plussasin syyskuun puolessa välissä.. Nyt sitte rv 10 ja ei sitä vaan jotenkin vielä ole ymmärtänyt että masussa kasvaa se pienokainen. Ikää minulla siis on 19v ja puolisollani 20v. Eka ultra on 6.11. Sitä kovasti odotellen. ja alustava LA 23.5. En jotenkin vielä uskalla ns nauttia kun on ollut näitä vatsa kipristelyjä ja vuotoa, mutta gyne sanoi että johtuu kohdun kasvamisesta ja limakalvoista vuoto. Silti pieni pelko että onhan pienellä kaikki hyvin. Ehkä tuon ekan ultran jälkeen uskaltaa alkaa nauttimaan raskaudesta. Raskaus oireita kyllä ollut.. pahoinvointia, rinnat arat, aika moni haju käy nenään jja pahasti jne.

Täälläkin esikoistaan odottava! Tänään tuli raskausviikko 12+1 :) Ultrassa olen käynyt kaksi kertaa ja sydänäänet olen myös saanut kuulla :) Ens viikolla vavvan isinkin pitäis tulla ultraan, jos saa töistä järkättyä vapaata...
Pahoinvointia ei oo kauheesti ollut mutta heikotusta kyllä sitäkin enemmän... Laskettuaika olis 8.5.2015 :) Innolla odotellaan vavvan isin kanssa!

Takaisin