Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rv 10+2 nyt ja aikaa nt-ultraan odottelen :) millä alueella tähtipölyä asut? Itse asun helsingissä ja toivon josko kohta kirjettä luukusta kolahtaisi.. kotidopplerilla viimeksi toissapäivänä pienokaisen sydänääniä kuuntelin.. on ne vaan ihania ääniä <3

Täällä olis rv 13+6 menossa ja väitän eilen tunteneeni ekat liikkeet. Maha on myös selvästi näkösällä. Liekkö tulee aikaisin esiin kun edellisestä raskaudesta ei ole pitkästi aikaa. (esikoinen 11kk). Ja maha ei oo omaa kuvitelmaa koska viikonlopun aikana useampi raskaudesta tietämätön on onnitellut ja kommentoinut kumpua. Paino ei ole noussut mutta mahan muoto on muuttunut..

p-JET mulla myös kotona 10kk esikoinen ja hänestä vatsa pullahti ulos tuskallisen myöhään, joten nyt oikein toivon, että tämä tuleva rupeaisi näkymään aiemmin (vaikka nyt heti:)).

Foxy87, olitko sä jo labrassa? Mä kävin labrassa pe ja tosiaan jo eilen sain sen ultra ajan, että hyvin nopeaa toimintaa oli. Kyllä sä varmasti kirjeen tällä viikolla saat!!

Taas aamu alkoi äitipolin käynnillä, ilmeisesti tuo hematooma irtoamassa joten oli pakko käydä tarkistuttamaan että kaikki on vauvalla hyvin.
Olihan siellä :happy:, huomenna voin lähteä hyvillä mielin puolentoistavkon saikun jälkeen töihin.

Antoivat myös vasta-aine piikin joka unohtui antaa silloin maanantaina (olen siis veriryhmältäni negatiivinen).

Että tälläinen keskiviikko aamun aloitus täällä taaso_O

p-JET mulla myös kotona 10kk esikoinen ja hänestä vatsa pullahti ulos tuskallisen myöhään, joten nyt oikein toivon, että tämä tuleva rupeaisi näkymään aiemmin (vaikka nyt heti:)).

Foxy87, olitko sä jo labrassa? Mä kävin labrassa pe ja tosiaan jo eilen sain sen ultra ajan, että hyvin nopeaa toimintaa oli. Kyllä sä varmasti kirjeen tällä viikolla saat!!

Tällä viikolla on labra ja kirjekin saapui :) 18.11 on ultra-aika :) rakenneultra meneekin sitten tammikuulle jolloin on 20+4 kasassa, jos kaikki toivottavasti menee hyvin.

Tällä viikolla on labra ja kirjekin saapui :) 18.11 on ultra-aika :) rakenneultra meneekin sitten tammikuulle jolloin on 20+4 kasassa, jos kaikki toivottavasti menee hyvin.

Kiva kun sait ajat! Mulla myös rakenneultra tammikuussa. Vähän jännittää tää nt-ultra, et onko siellä ketään enää. Olen kyllä käynyt ar-ultrassa mutta siitäkin on jo pari viikkoa ja kun oireita ei ole niin tässähän ehtii pohtimaan jo vaikka mitä.:arghh:

foxy87 ja muut aikaisilla viikoilla kotidopplerilla sydänäänet kuulumaan saaneet, onnistuiko helposti? Monissa ohjeissa sanotaan, et äänten pitäisi kuulua vk12 alkaen mutta ainakin foxy87 on saanut jo aiemmin.. Mun täytyy varmaan hankkia sellanen myös. Mä vaan en ehkä saa henkeä, jos en onnistukaan saamaan jumputusta kuulumaan.

tähtipölyä, kyllä sain itse aika kauan etsiä sydänääniä, ennen kuin löysin ja doplerissa piti olla äänet aivan täysillä. Iltaisin en ole aina saanut kuulumaan, kun suoliäänet ovat olleet liian vilkkaat :joyful:

Kiitos Millilii ja kattilainen! Kyllä mun se täytyy hommata ja jotenkin malttaa ylivilkas mieli, jos ei ihan ensimmäisellä sekunnilla syke löydy.:)

Tähtipölyä, täällä olen myös stressannut ku en ole kuullut ääniä.. Nyt rv 12+2! Toisaalta mullon varmaa vähän huono tuo laite ja sitte vauvahan voi olla vaikka kuin takana piilottelemassa sykettään :) Ajattelin että kokeilen tästä lähin aina muutamien päivien välein. Kannattaa varmaa ostaa sellane doppleri jossa on "irrallinen" se pötikkä joka laitetaan vatsalle, mulla on tuo unborn heart, tollane litteä joka liitetää iphoneen.. Kaverilla tuo irrallinen ja sano että se on paras :) Siinä vaa ei oo sitä näyttöä.

foxy87 ja muut aikaisilla viikoilla kotidopplerilla sydänäänet kuulumaan saaneet, onnistuiko helposti? Monissa ohjeissa sanotaan, et äänten pitäisi kuulua vk12 alkaen mutta ainakin foxy87 on saanut jo aiemmin.. Mun täytyy varmaan hankkia sellanen myös. Mä vaan en ehkä saa henkeä, jos en onnistukaan saamaan jumputusta kuulumaan.

Sillä dopplerilla saa painaa jonkinverran että kuulee. Ja yleensä mä olen löytänyt äänet hyvin alhaalta, häpyluun tienoilta. Joskus löytyy heti ja joskus menee 10min ennenkuin löytyy. Mulla tosiaan löytyi jo rv 8+2 äänet neuvolassa. Mutta sekin vaikuttaa missä istukka sijaitsee ja missä asennossa kohtu on :) eli älä huoli vaikka et ääniä saisikaan kuuluviin! Mulla on käytössä angelsound doppleri kuulokkeilla, ajaa asiansa hyvin :)

Mulla eniten haittaa doplerin käyttöä avulias pieni mies, joka haluaa tulla ihmettelemään sitä laitetta. :joyful: En ole oikein ehtinyt siis keskittymään siihen etsimiseen kun aika menee pojan estämiseen... :joyful:

Kiitos naiset neuvoista! Tänään doppleri tuli ja tietysti sitä heti kokeilin, niin enhän mä mitään kuullut muuta kuin suoliston kohinan. Tosin nyt vasta foxyn viestin luin ja mä en kokeillut noin alhaalta vaan lähinnä navan alapuolelta, uutta yritystä siis vain ja en vielä suostu masentumaan.:)
SunLight milloin sulla on nt-ultra?

Takaisin