Toukokuiset

Meillä prinsessa syntyi tänään 11.05. Klo 07.14 :Heartred painoa pienellä oli 3316g ja pituutta 49,5cm :Heartred tuun myöhemmin kirjottelemaan jatkoa mun tilannekatsauksille jahka saan ajatukset taas kasaan :D
 
Paljon onnea pienestä prinsessasta Perle :Heartpink Jos haluat listalle, käythän laittamassa tiedot vielä Toukokuun Syntyneet masuasukit ketjuun sitten kun jaksat ja ehdit. :happy:
 
Onnea Perle! :Heartred Heti aamulla mietinkin, että onkohan täällä tullut lisää vauvauutisia yön aikana, kun niitä näyttää tupsahtelevan nyt koko ajan! :grin
 
Onnea Perle! :Heartred Täällä odotellaan omaa vuoroa malttamattomana, mutta mitään merkkejä ei ole vielä ilmassa...
 
Noniin, katotaas alkaako nyt tapahtuu jotain, kun mies lähti venäjälle. :D jotenki odotettavissa, että heti alkaa tapahtumaan. Onneks aika ei kuitenkaan oo pitkä 3-5h... Mut sieltä kun on vaan vaikee päästä heti paikalle jos alkaakin tapahtuu.
 
Roamarina, toi on niin tuttua että aina ku jotain sais tapahtua niin ei ja sit ku ei saa niin tapahtuu!

Mä palailen tänne kirjottelemaan jahka saan itteni kuntoon! Vatsatautihan mulle vissiinkin iski..
 
Totta! Mä täs nyt odottelen et milloin alkaa tapahtuu. Laitoin jo sohvallekkin valmiiks pyyhkeen ja istuin sen päälle, ettei sohva kastu jos nyt tapahtuu. :laughing001

Tsemppii Perle. Kuulostaa ikävältä. :depressed:
 
Aamulla eka cytotec klo 11 eikä oikein mitään tapahtunu. Seuraavan sain klo 15 ja 30 min sen jälkeen alkoikin rusehtava vuoto. Siitä eteenpäin onki sit alaselkää ja -vatsaa särkeny säännöllisesti ja aika kipeästikin. Tämän takia päätettiin jättää välistä päivän viimeinen tabletti..halusivat katsoa hoitaisko luonto loput. Ja nyt irtosi limatulppaki. Saa nähä tuleeko uni ollenkaan, kun olen niin innoissani lähestyvästä synnytyksestä...jännää! :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top