Toukokuiset

Mä joogailin kotona ja harjoittelin ties mitä hengitystekniikoita ja asentoja... Joo ei auttanut sitten kuitenkaan kun kivut olivat sitä luokkaa etten päässyt liikkumaan minnekään siitä puoli-istuvasta asennosta johon mun siis ei pitänyt päätyä. :hilarious: Ja olisin unohtanut hengittää ellei mies olisi ollut vieressä muistuttamassa. Mutta ainakin ne hengitystavat ja muut rentouttivat raskausaikana. :happy: Jos yhtään tuntuu omalta jutulta niin suosittelen. Netti on täynnä ohjeita.
 
Onnea sunlight_90!! :)

Itsellä oli tänään neuvola ja pissas oli verta.. Voiskohan jo enteillä synnytystä.. :D toki maanantaina lääkäri (silloin rv38+5), jolloin käynnistetään jos vaan synnärin tilanne sallii, mutta toivon yli kaiken että pikkunen tajuais tulla viikonloppuna itsekseen. :)
 
Kun ei kotikatsomo riitä, ni piti vielä lähtee ravintolaan/baariin katsomaan peliä. :D katotaan tuleeko niin hyvä peli et kannustuksen päätteeks lähettäis synnyttää. :wink

Vähän kyllä käänsi katseita, kun viimesillään raskaana oleva marssi baariin. :D
 
Kun ei kotikatsomo riitä, ni piti vielä lähtee ravintolaan/baariin katsomaan peliä. :D katotaan tuleeko niin hyvä peli et kannustuksen päätteeks lähettäis synnyttää. :wink

Vähän kyllä käänsi katseita, kun viimesillään raskaana oleva marssi baariin. :D
Haha älä välitä, itekki olin mukana baarissa vappuna :D ja kaveri kans, jolla la heinäkuulla
 
Mäki olin eilen terassilla miehen ja ystävien kanssa ja kyllä meilläpäin kisakatsomoissa aina on raskaana olevia, joten älä välitä! :D kamala ku meinasin ruveta itkemään ku Laine teki maalin.. :D :D
 
Meillä taas kaikki 56 vielä liian isoja. Kyllä niitä siis käyttää voi mutta 50 on nyt sopivia. On vaan hirveen vähän meillä noita 50kokosia bodyja ku meillehän ooteltiin isompaa vauvaa :) Poika oli syntyessään 51cm ja ikää nyt viikko!
 
Ihanaa ja onnea kaikille vauvan saaneille! :Heartred

Minua hieman jännittää, kun vessassa käydessä tuli pyyhkiessä vaaleanpunertavaa vuotoa (ei klönttejä tms). Lisäksi vihlontaa kohdunsuulla ollut aika reippaasti nyt illasta, mutta toivottavasti pysyy vielä sunnuntai iltaan asti kyydissä! Pitäisi saada esikoisen syntymäpäivät vietettyä :D
 
Täällä kyllä katottiin vähän vinoon, kun mentiin baariin. :D

Ei lähteny vauva syntyy kannustuksesta huolimatta. :D
 
Yö alkoi verisellä vuodolla ja nyt vieressä tuhisee 3110g painava pieni neiti! :Heartred:Heartred Synnytys ei ois voinu mennä paremmin, oli ihan huikee! :dummy1::love7
Ihanaa, onnea sinne! Mua niin nauratti nuo sun kaksi kommenttia mitkä oli peräkkäin. Ensin oot sitä mieltä et sua näkee neuvolassa vielä miljoona kertaa ennen synnytystä ja sit tuhiseekin vieressä pikkuneiti! ❤️
 
Täällä syntyi 5.5. aamulla rv 40+5 ihana tyttönen, pituutta 51 cm ja painoa 3350 g :Heartred. Synnytys alkoi supistuksilla edellisen päivän aamuna ja siitä koko ajan voimistuen. Lopulta meninkin ilman puudutuksia siihen asti kun olin 10 cm auki mut kerkesin siinäkin vaiheessa vielä saamaan spinaalin. Loppu menikin sitten aika siedettävästi!
 
Takaisin
Top