Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama juttu mulla ton painon kanssa. 10 kiloo oli vähemmän lähtöpainoa esikoisen kohdalla ja nyt oon syönyt säännöllisemmin ja varmaankin myös herkutellut vähemmän. Paino on aika samoissa kun oli esikoisen kanssa näillä viikoilla. Että kyllä se syöminen ja painon nousu tosiaan taitaa vaikuttaa. :)Mullakin oli esikoinen 4220g ja tää kuopus oli 3785g, eli mulla oli just esikoinen isompi.. molemmat oli 51cm pitkiä..
Mulla oli raskauksien eroina se että esikoisesta lähtöpaino oli 10kg vähemmän, mutta saman painosena menin molempia synnyttään(esikoisen raskausaikana tuli 30kg ja nyt tuli 20kg) , kakkosen raskaudessa radi, esikoinen tyttö ja toinen poika, lapsilla on eri isät (kumpikaa ei oo mitään hirveen isoja miehiä vaan ihan normipainosia) hmm.. en sit tiä voiko kakkosen pienempään painoon vaikuttaa se että mulla oli herkkulakko radi diagnoosista asti ja muutenkin söin säännöllisemmin ja ruokavaliokin oli parempi..