Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis nyt on avautumista... mutta en voi käsittää... mulla oli vuodenvaihteessa 3kk aikana varmaan 6krt huuliherpes niinkö aina välillä ruukaa tiheäänkin olla. Neuvolasta sitte ehotti että pyytää mulle resrptin neuvolalääkäriltä estolääkitykseen ja näin tehtiin. No mulla unohtu hakea se lääke ja kun muistin niin totesin että eipä oo tosiaan edes vaivannu niin en alota koko lääkitystä. Nyt sitte 3kk tauon jälkeen ilmaantu mollukka huuleen ja kun estolääkitystä lääkäri oli perustellu hyväks ihan jälkitarkastukseen adti ettei heti synnytyksen jälkeen tulis uutta kierrettä niin hain tänään lääkkeet. No ne ensinnäki makso 35pv lääkkeet 80e!!! Ja omavastuu on jotenki uusiutunu kelakorvausten suhteen niin jouduin 68e maksaan siltikki itte. Ja joutuisin vielä toisenkin satsin ostaan jolle hinta olis tuo 80 -40% eli aika kalliita siltikin. No sitte se POINTTI koko juttuun... luin pakkausselosteen: vältettävä käyttöä raskausaikana ja imettäessä oltava varovainen, erittyy maitoon. Että oikeasti, mitä v**tua..?!