Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin mä haluan et hän ymmärtää et nyt on pikkusisko syntynyt eikä oo enään mahassa, ja siten mennään yhdessä kotiin.
Ja koko auto tietty täynnä porukkaa. Auto oli parkkeerattu niin lähelle meidän autoo, et en saanu oveekaan edes kokonaan kunnolla auki ja jouduin pienestä ja ahtaasta välistä työntyy autoon ja yrittää mahduttaa itteeni ratin taakse. Kaikki siinä sit tuijotti mun ähellystä jostain syystä erittäin VAKAVAN näkösenä. 
Mut eivät tajunneet sitä autoonsa siirtää! Samperi sentään.
No, saimpahan ainaki mehujäätelöni. 
tosin toivon että "vierailu" osuu tilanteeseen jossa en ole haarat llevällään kuin tarjottimella :/ huomaavainen ihminen kyllä on et varmaan poistuu heti jos tilanne päällä.. oikeen odotan että tulee sit osastolle kattoo ku meillä ei aikasemmin ole ollut isovanhemmilla mahdollisuutta päästä kattoo ihan vastasyntynyttä juurikin pitkien välimatkojen vuoksi. Kotiin ei varmaankaan myös kauheaa tunkua ole, aika vähän meillä ketään käy, ei kyllä pyydetäkkään usein vieraita :P
Siis nyt on avautumista... mutta en voi käsittää... mulla oli vuodenvaihteessa 3kk aikana varmaan 6krt huuliherpes niinkö aina välillä ruukaa tiheäänkin olla. Neuvolasta sitte ehotti että pyytää mulle resrptin neuvolalääkäriltä estolääkitykseen ja näin tehtiin. No mulla unohtu hakea se lääke ja kun muistin niin totesin että eipä oo tosiaan edes vaivannu niin en alota koko lääkitystä. Nyt sitte 3kk tauon jälkeen ilmaantu mollukka huuleen ja kun estolääkitystä lääkäri oli perustellu hyväks ihan jälkitarkastukseen adti ettei heti synnytyksen jälkeen tulis uutta kierrettä niin hain tänään lääkkeet. No ne ensinnäki makso 35pv lääkkeet 80e!!! Ja omavastuu on jotenki uusiutunu kelakorvausten suhteen niin jouduin 68e maksaan siltikki itte. Ja joutuisin vielä toisenkin satsin ostaan jolle hinta olis tuo 80 -40% eli aika kalliita siltikin. No sitte se POINTTI koko juttuun... luin pakkausselosteen: vältettävä käyttöä raskausaikana ja imettäessä oltava varovainen, erittyy maitoon. Että oikeasti, mitä v**tua..?!