Toukokuiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa että noin ihania uutisia sinulla. Onnea kovasti, nyt alkaa sit se seuraava vaihe elämässä teillä molemmilla. ❤️
 
Pitäisköhän meidän perustaa uusi chätti keskustelu "Syntyneet" (tai joku, nyt kun ihmiset alkaa oikeesti poksumaan ja vauvat syntymään) :love017 ja sinne vois kerätä tietoa kuten
Millä vkolla syntyi / tyttö vai poika / paino / pituus / nimimerkki / milloin ois ollut LA

Ja sit jos haluaa vois kertoa "synnytys tarinansa" että miten meni :rolleyes:
 
Paljon onnea sontsu_!!! Ja mahtavaa että pikkusella on kaikki hyvin vaikka aika ajoissa syntyikin!!!
 
Tänään käyty pelkopolilla juttelee ja tosi hyvä mieli mulla nyt synnytyksestä :) Kohdunkaula oli jopa 4cm pitkä joten ei onneksi oo kivut ja supistelut tehnyt mitään! Vielä pitäs malttaa oottaa :rolleyes::p

Meillä ois häät ens vuonna ja niitä kovasti kans järjestelly nii että meinaa välillä vauva ihan unohtua :hilarious:

Pienellä oli kaikki hyvin, paino n 1800g :Heartred:dummy1:

Musta ois kiva myös jos sais kaikista pienistä nähä myös kuvaa! :)
 
Toi kuva idea on kiva!! Tietty kaikki ei varmaan halua jakaa netissä mitään kuvia, mut minä ainaki lähtisin mukaan tähän. :)
 
Aika synnytystapa-arvioon tuli, se olis 18.4. Viis viikkoa vielä siis! Se on kaiken lisäks Kättärillä, vaikka mun on tarkoitus synnyttää Naistenklinikalla. Ei kai sillä mitään väliä ole, missä tuo arvio tehdään, sinne on vaan meiltä jotenkin vaikeempi kulkea kuin naikkarille. Mut onhan se ihan kiva tutustua toiseenkin synnäriin, kun tähän asti ihan kaikki mun raskauksiin liittyvät jutut on tehty Naistenklinikalla.
 
^Mulle sanottiin, että sinne mennään, missä on tilaa h-hetkellä. Että vaikka ollaan käyty nyt NKLlla, me voidaan päätyä vaikka Jorviin, jos NKL tai Kättäri on täynnä. Tietysti riskisynnytykset hoidetaan NKLssa, mutta noin muuten ei sitä tiedä mistä sitä itsensä löytää...
 
Mulla ois edessä suunniteltu sektio ja jos siihen asti pysyn kasassa niin NKL pitäis olla synnytyspaikka. En sit tiedä mihin meen jos tää lähtee ennen sitä tulemaan :/
 
Mulla ois edessä suunniteltu sektio ja jos siihen asti pysyn kasassa niin NKL pitäis olla synnytyspaikka. En sit tiedä mihin meen jos tää lähtee ennen sitä tulemaan :/
Ok, sit varmaan tosiaan NKL on teidän paikka. Meillä ei tiedossa mitään erityistä eli ollaan enemmän "heittopussina". NKL olis lähin ja helpoin kyllä.
 
Paljon onnea täältäkin! :)

Mulla on nla-lääkäri tasan rv 36+0 eli tehään synnytystapa-arvio silloin. Sattuu olemaan 1.4. eli myös meidän muuttopäivä, en mä kyllä paljon apuna voikaan tavaroiden kantamisessa olla, niin tunnin poissaoloa tuskin huomaa. Niin ja tulee uus neuvolakin tutuksi heti. Eli paljon mahtuu siihen vuorokauteen, jännittävää. :)
 
Takaisin
Top