Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa mukaan heinukka ja tsemppiä :)

lucky muistan anoppilast hiiret kuinka ärsyttäviä ne on. meillä lähinnä kärpäsiä syksyn loppuun asti, ampparei löytyy ulkona kunnes talvi tulee, hyttysiä, hämähäkkejä, erilaisia kuoriaisia, torakoi oli anoppilas, muurahaisia. onneks ei sisäl yleensä ole mitää ötököi paitti mitä nyt yöperhosia jonki verra, hämähäkin oon nähny eli ei oikeestaa muuta ol näkyny onneks, kesäl piti häätää ötököi enemmänki kyl.

Heinukka, kyllä mahtuu porukkaan! Tervetuloa vaan! :)

Mua kuulkaas naiset niin kypsyttää tää raskaaksi tulemisen vaikeus. Mä en ainakaan kuulu niihin jotka tulee helposti raskaaksi. Esikoista yritettiin muistaakseni joku 7-8 kiertoa ja nyt tästä toisestakin alkoi jo yk5 eli masentaa nyt todella. Miksi kuvittelin että tää toinen tulis jotenkin helpommin?!?! Ja kissanvillat! :smiley-angry016

Kiitos! :)

On kyl melkosen masentavaa odottaa ja odottaa... Sillon tuntuu jokanen kuukaus ikuisuudelta!

Sulla on Aamu nähtävästi melkeen saman ikänen tirriäinen ku meilläki :) Minkäs ikäsii teil muilla on? :) Täs on nii paljon näit sivuja etten millään jaksa alkaa selata ja kattoo sieltä :D

Mun poika täyttää kohta 3 vuotta... Ei ihan menny ajatukset yksiin että heti seuraavaa vaan putkeen kun vaan pystyy. :) näin kauan piti odottaa ja mielikin muuttuu kerran kuukaudessa isännällä... Vissiin jotain ikäkriisiä

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Hei taas ihanaiset :)
Ajattelin tulla kertomaan että meidän perhe kasvoi 5.12.13 rv 39+6 klo. 04.01 pienellä pojalla ♥ 3410g ja 53cm olivat poikasen strategiset mitat. Poika on ihana, pieni ja ah niin pippurinen :)
Synnytys oli helppo ja kotona ollaan jo muutama päivä uutta arkea opeteltu. Ihmettelemistä riittää vaikka toinen lapsi onkin kyseessä. Esikoinen on tohkeissaan isoveljen roolistaan, innokkaana on mukana hoitamassa vauvaa :)

Ihanaa joulun odotusta kaikille :)
Lämpimästi onnea plussanneille ja oikein hirmu paljon tsemppiä plussaa vielä odottaville.
T. TMJ ja poikaset ♥♥

ensinnäkin onnittelut TMJ:lle pikkupojasta! :)

muille pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

ja nyt omanapailen törkeästi: munkin piti siirtyä uuteen kiertoon itsenäisyyspäivänä, mut menkkojapa ei tullutkaan vaikka juilinnat oli ja tunne oli et nyt ne tulee. odottelin menkkoja pe, la ja su, sit aattelin et ma ne ainaki tulee ku mullahan oli pitkä kierto joskus elokuussa ja silloin kuvittelin olevani raskaana, mut menkat tuliki kipeinä ja veemäisinä. no, ei näkynyt ja eilen kerroin miehelle asiasta ja maltoin tähän aamuun testaamisen kanssa ja tuli kyl niin selkeä PLUSSA ettei voi erehtyä :D teen pe ja su varmistustestit ja nyt toivon parasta, mut olo on jotenki levollinen et onhan mulla takaporttina klinikka, jos tää ei nyt syystä tai toisesta onnistu.

oireina on jatkuva pissalla juokseminen, väsymys ja nälkä, myös tissit ovat jotenki jämäkämmät ja täyttää liivit.

Della Aivan mahtavaa! Mie tiesin että teillä tärppää tavalla tai toisella ja luomuna vieläpä!! :) Olipas piristäviä uutisia tälle aamua! :D Onnea kovasti! Tarrasukkia pienen matkalle maailmaan! :)

Onnea tmj pienokaisesta!!! Ja onnea plussa uutisesta della!!!! Kiva joululahja!!! Tarrasukkia dellalle ja plussa onnea muille vielä yrittäville!!!

kiitos onnitteluista! <3 ja erityiskiitos Elishalle kun jaksoit uskoa ja kannustaa silloinkin, kun mulla ei riittänyt enää uskoa :)

nyt siis olo on samaan aikaan onnellinen ja toiveikas sekä pelokas ja huolestunut. mulla ei ole tiettävästi koskaan ollut keskenmenoja tms, vaan yksi ainoa raskaus ennen tätä, josta tuli meidän tyttö. tiedän, että mikä tahansa on mahdollista ja koitan olla rauhallisin mielin. seuraavaksi tosiaan testaan perjantaiaamuna vielä apteekin omalla ja sit sunnuntaina digillä (kyllä, ostin elämäni ekan ja toivottavasti vikan digin :D ). jos nekin vielä näyttävät plussaa, soittelen maanantaina neuvolaan ja varaan samalla tytölle 2v-tarkastuksen. sit johonkin väliin ehkä varhaisultrakin, kun mietin vaan, et haluan kyl tietää ihan jo hyvissä ajoin, et onko tuolla mahassa oikeasti joku ja onko oikeassa paikassa ym.

miehelle kerroin tänä aamuna jo ennen klo 6 heti tikkuun pissittyäni :D hän yritti tihrustaa tikkua, valitti ettei näe (yritti avata silmiä, se toinen viiva näkyi kyl ihan selvästi :D ) ja tuumasi lopulta "ai siellä on joku" :) aamulla sit kerroin heti teille tänne ja pitkän kaavan mukaan kuumeilleille, en kyl uskalla liittyä mihinkään ryhmään ennen kuin varmistuu, että meille ihan oikeasti tulee vauva. elokuisiin mä kuuluisin, jos tää on ihan oikea raskaus ja laskettua aikaakin laskin tolla vaun laskurilla ja se osuisi elokuun puoliväliin.

nyt jatkan töitä ja palaan maan pinnalle :)

onnea tmj pojasta mashaAllah siunausta sinulle ja perheellesi <3

della onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia aivan mahtavaa mashaAllah :)

Hirmu paljon onnea Della! :) Ihan mahtava uutinen. Ehkäpä ilmassa on jo sitä Joulun taikaa... <3
Onnellista odotusta teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Della Niinhän se itselläkin huoli alkoi melkeinpä vartti testin teon jälkeen. Ja itselläkään ei tiettävästi km ole ollut. Joko kuuluu luonteeseen tai sitten ne lapsettomuuden vuodet kummittelee ja saa aikaan sen että huoli painaa vaikka suoranaista syytä siihen ei olisikaan. Itsellä vieläkin vaikeaa uskoa että keväällä meitä on 3 sijasta 4 :)
Varmistelehan testeillä rauhassa, kyllä se siitä todemmaksi muuttuu, viimeistään sitten siellä ultrassa :) Ja kyllähän se niin oli et jos mie raskauduin luomusti uudelleen niin kyllä sinäkin :D Mun kun ei pitäny aikoinaan ovuloida ollenkaan. Mutta ihan mahtavaa! :D

Kyllä se vaan elämä osaa välillä yllättää positiivisestikin! :)

Tsemppiä muille raskautumiseen! Plussatuulia tasapuolisesti! :)

Heippa taas! Oon pyrkinyt ottamaan vähän etäisyyttä tänne kun tuntuu että kaikki muut raskautuu paitsi minä. Plussauutisia satelee ympäriltä niin paljon että usko omaan raskautumiseen horjuu. :sad001

Joka tapauksessa valtavat onnittelut Dellalle! Teillä onnisti sittenkin! :) Käy säkin täällä vielä meitä moikkaamassa jos odottajien puolelle jossain kohtaa siirryt.

Mulla on omat kiertopäivät sekaisin,menkat veti mielen sen verran matalaksi. Kp 4 taitaa olla.

Aamu: Pahoittelut menkoista. En muista kellä täällä meistä oli tutkittu miksi raskautuminen on vaikeaa, oliko sulla.
Jotenki tuntuu että lääkärit ei tutki tarpeeksi hyvin näitä alapään vaivoja. Kuulin eräältä ystävältä että hänen siskonsa kärsii kaiken maailman menkkavaivoista,lääkäri ei ole kattonu esim. Ultralla onko munasarjoissa mitään vikaa... Mun taas ei tarvinnu valittaa kun alavatsa kipuja muutaman kerran ja epäsäännöllisiä menkkoja niin heti tutkivat onko jotain vikaa tuolla sisällä...kannattaa tosiaan ratkuttaa lääkäreille että tukisivat. Mulle jo lääkäri sanoi että jos en nyt teroilla en raskaudu, voidaan clomit aloittaa heti, ei tarvitse odottaa vuoden yrittämistä jos raskaus toive olisi ajankohtainen

Niin ja nyt tänään tein raskaustestin... Negatiivinen se oli... Tänään loppuu primolutit ja pitäis viim. 4 päivän päästä alkaa menkat... Varmaan masennun kun oikea ovis hyödynnetiin ja jos ei positiivista tule...

Muokattu viimeksi:
harmi lucky että tuli nega mut niin kaua ku menkat pysyy pois on toivoa... täällä ootellaa et täti pakkaa maalit ja lähtee. saapi nähä ruvetaako nyt sit taas yrittää et onnistuisko ku kerra ukon testitulokset oli normaalit.

No en mä tiedä että millon menkkojen edes pitäis alkaa oikeesti ja kuinka paljon nuo primot voi heikentää raskaaksi tuloa mutta jospa terot auttaisi asiaan

Takaisin