Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: ai niin en muistanutkaan että voi olla ettei kromosomit toimi yhteen.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Heippa!

Täällä tätsykkä on pakannut kimpsunsa ja kampsunsa ja häipynyt. Toivottavasti en kyseistä akkaa tapaa pitkään aikaan! Kiertopäivistä olen pihalla kun lumiukko mutta oviksen pitäisi ajoittua just joulun pyhille että saapa nähdä miten onnistuu hyödyntäminen kun ollaan sukuloimassa.

juu minäki jännitän tein kans ku mulla joulu-uusi vuosi välillä ovis... (mikäli sitä pääsee ees yrittää raskautumista) :)

Kiva Heinukka! Täältä on niin monet jännäilykamut jo siirtyneet tonne odottajien puolelle. Onneksi meitä on vielä täälläkin vertaistukena. Ja samat sanat myös Gatusalle ja Blueroselle! Toivottavasti me kaikki plussataan mahdollisimman pian! Sais tulla uudet ihmiset tänne löpisemään, me ollaan oltu täällä jo tarpeeksi kauan.

Itsekin pääsin kärryille omasta kierrosta, kp10 tänään joten kohta pitää aloittaa testailut. Ehkä vielä maltan koska viime kierrossakin ovis oli vasta kp16.

kiitos Aamu, toivottavast plussataa sillai et ollaa samal odotuspalstallaki sit :) mulla sama tilanne ku sulla eli kohta testaileen iha uteliaisuutta et millo ovis.

Heheh, hassua et näin monel meist samaan aikaan ovis :D Oon tota oviksen tikutteluu miettiny kans, mutten siihen sit oo ryhtyny viel ku esikoist yrittäes tikutin pari kk enkä löytäny koko samperin ovista :mad:

Tulin pitkästä aikaa vaklailemaan että mitä tälle palstalle kuuluu ja mitä ihanaa sainkaan lukea, sekä Maikkie että Della ovat Plussanneet!! Wuhuu!
Ihan mahtavaa, sylin täydeltä onnea molemmille ♥ ♥ :)

Plussapuhureita ja jaksuja kaikille muille!

Mulla varmaan kans on joskus uuden vuoden tietämillä ovis ainaki ne terolutit aloitan 23pv eli kp 15

Oon kyllä päivittäin seuraillu, mutta ei oo tullu kirjoteltua mitään. Onnea kaikille plussanneille! Täällä menkat ollu viimeks 9.11 ja pillerit lopetin 1.12, eikä vielä näy... kaippa ne sieltä ajan kanssa tulee :) kovasti jo tahtoisin toista alkaa yrittämään! :) Toivotaan että muutkin plussaisitte joulun jälkeen, olisi hyvä startata vuosi niin!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Tervetuloa mukaan!!! Kovasti täällä yritetään ja osa jo onnistunutkin.

Heipsan, täällä on menetetty jo melkein toivo, että tässä kierrossa nappais. Dpo 12 tänään ja testi näytti negaa :( tänään ja huomenna otan kuitenkin vielä luget, mutta tuskinpa siellä mitään kiinnittymistä enää tapahtuu.

Ensivuotta kohti sitten vaan. Saapahan jouluna herkutella rauhassa kaloilla :)

s1n1 no ei sitä koskaa tiedä eihä mullakaa ol testit näyttän ennen menkkoi yleensä plussaa välttämättä joten kato iha rauhassa ja onha tuossa se hyvä puoli tosiaa että saat herkutella rauhassa kaikilla jouluherkuilla :)

tervetuloa pipana ja tsemppiä toivottavasti tulee plussa pian :)

mitäpä muiden joulusuunnitelmiin kuuluu? itehän en vietä joulua mut perinteisest oon katton lumiukon ku sitä on tullu seurattua pienestä pitäen ja joulupukki ja noitarumpu kans. vaikka aikuinen olenki ni ihania ne on silti ja sopii kaikille. saapi nähä tuleeko katottua netistä ens viikolla ne ku se on pinttyny tapa mulla vaikken vietäkää juhlia :)

on: kp 10/32 ja alkaa näyttää siltä että ovis lähenee, saa nähä sattuuko alkuviikolle vai loppupuolelle...

Moi! Mäkin liityn tänne seurailemaan, eli olen 24 vuotias huhtikuussa syntyneen neidin äiti ja vauvakuume puskenu päälle jo pidemmän aikaa :) Silleen mennään et toinen saa tulla kun on tullakseen, että ei mitään stressailuja, ainakaan vielä ;D Mukava lukea teidän juttja jännittää muidenkin puolesta!

tervetuloa mamma89 ja tsemppiä, toivottavasti plussaat pian :)

mikähä nyt on ku tänne iski yhtäkkiä taas kylmemmät ilmat aamusta...onkoha tuonne länsirajalle vuoristoo tullu lunta vai mikä on. eipä taaskaa saa nukuttua öitä putkee ni väsy painaa ja pitäs olla lisäks ku naantalinaurinko mikä ei multa luonnistu väsyneenä. no sentää tuli tänää siivottua kunnolla ni saanpaha relata loppupäivän ja kerättyä voimia ku ei tartte laittaa ruokaa ku eile laitoin ruokaa aamusta asti, eka tein shakshukan ja sit ukko toi jotai 4kg sardiinei jotka piti puhistaa alusta pitäen (suomustaminen kuuluu asiaan täällä eli kaloja ei täällä saa valmiiksi suomustettuna lisäksi viel sisälmyksien poisto) ja sit höyryttää ja liemi jonka höyryssä kalat kypsy muuntu shorbaksi eli paksuksi keitoksi jota on puoli kattilallista jäljellä eli jotai 2,5L :) tänää en kyl siivouksen jälkee tee mitää muuta ku lepään. otan ehkä torkut esikoisen kans (en keittän teetä tänää jotta saa nukuttua ehkä päikkärit ennen ku ukko tulee...)

ai niin sainpa äidiltäni eilen palautetta ku oli käyny liikenteessä mun tekemä villatakki päällä ja oli liikkeissä ihmiset katton takkia ja myyjät kyselly mistä takki on ja eivät meinanneet uskoa ku äitee sano että minä olin tehny sen neulomalla ja lähettän hänelle :)

Me ollaan semmonen perinne menty käynnistämään viime vuonna ku oli eka joulu meijän pikkumiehellä, että joka toinen joulu ollaan aatto mun vanhemmilla ja joulupäivä miehen äidin luona ja joka toinen joulu sit toistepäin. No, nyt olis sit eka joulu ku en vietä vanhempien kanssa aattoa ja vähän kyl ärsyttää et menin semmosen sopimuksen tekemään:D Oon nii jouluihminen ku voi olla ni tykkäisin vanhas tunnelmaĺlisessa puutalossa viettää aattoa, mut nyt on sit vähän erilainen kerrostalojouluaatto edessä:D Asutaan kyl itekin kerrostalossa, et ei se mikään kamala juttu oo :) Tykkään vaan enempi omakotitalossa viettää joulua.

Mua kanssa jännitti eka erilainen joulu kun mitä perinteinen kotona ollut lapsena, mutta onneksi se joulu ei niin erilainen ollutkaan. Toki olisi itsekin vaikea kuvitella joulua kerrostalossa vaikka kotihan se sekin on ja pääasiassa on se että yhdessä ollaan :) musta ollut myös vaikea totutella siihen aikuisten lahjattomaan jouluun. Olisi vaan niin kivaa ostaa joku ihan pienen pieni muistaminen sisarruksille mutta ovat jyrkästi kieltäneet.. Ihan hyvä vaan... Säästyy rahat ja on sitten nuo lapsukaiset joille pikkupaketteja voi ostella. Pää asia että ollaan yhdessä ja syödään itsemme kipeiksi ;)

Meillä on sama systeemi kun teillä Heinukka. Ihan hyvin on toiminut, musta on kiva että molemmat isovanhemmat saa viettää joulua lapsen kanssa. Meidän molempien vanhemmat asuvat nykyään kerrostaloissa joten ei se joulu ihan samanlainen ole kun omakotitalossa jossa itse olen kaikki lapsuuden joulut viettänyt. Itse haluaisin omakotitaloon, nyt asutaan rivitalossa. Omakotitaloon tekisin kunnon joulun.

Kp12, pitäis alkaa orientoitua oviksen mahdolliseen lähestymiseen. Pupuilussa meillä onkin ollut parin viikon tauko. Tänään pitäis varmaan jo alotella ja jatkaa sit joka toinen päivä-meiningillä siitä eteenpäin.

Takaisin