Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oikein paljon onnea Maikkie!!

Lucky et oo ainoa, joka jäi koukkuun synnytykseen :) mä olin melkein heti synnytyksen jälkeen valmis tekemään sen uudestaan. Mua jäi harmittaa et otin epiduraalin, haluisin kokea luomusynnytyksen vielä. Mä en niinkään kaipaa raskausaikaa vaan juurikin tuota synnytystä.

Muutamat kyseli noista mun menkoista, niin mulla on ollut esikoisen jälkeen niukat menkat, mutta nyt kolmet viimeset on olleet tosi niukat ja kestäneet just ton 2 vuorokautta. Ennen esikoista menkat kesti normaalit 5 päivää ja vuotokin oli suht normaalia. Tämän takia siis varasin sen gynen, että tsekataan tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan ja/tai onko keltarauhasen toiminta normaalia luteaalivaiheessa. En siis voi olla raskaana, olen kyllä aina vielä testannut noin viikko menkkojen jälkeen varmuuden vuoksi.

Kp18, tylsääääää.....Vielä pitäis reippaasti yli viikko odotella ennenkun voi alkaa jännittää edes vähän. Ihan huikeeta että Maikkiella nyt onnistui! Mä oon varmaan täällä vikana.

Maikkie Onnea hirmuisesti! Aivan ihna uutinen!

Aamu mulla vähän sama juttu täällä :D liian kauan oottamista ja ku niin epäuskonen olokin vielä. Olen kuin kärsimätön lapsi. Huoh.. Jos yrittäis vaikka rentoutua ja mennä päivä kerrallaan. Kyllä meilläkin vielä onnaa!

Mää en vois sanoa että oisin koukkuun jääny synnytykseen, enkä ihan joka viikko lähtis siihen rumbaan, mutta omalla kohalla se ei kans ollut läheskään niin paha kuin kuvittelin. Oikeestaan jälkeenpäin ajateltuna ei homma eikä mikään, ainakaan siihen verrattuna mitä sain kotiin viemisiks ;) Mahdollista seuraavaakin lähden hyvillä mielin synnyttämään, ilman sen kummempia pelkoja (tai ainakaan tässä vaiheessa niitä ei ole).

Dolly, elämä on yhtä odottamista. :) Sittenkin jos tulee uudestaan raskaaksi niin sitten taas odotetaan, etappi kerrallaan....

jep, niinhän se menee :) Tässä ei vuteen oo tarvinu mitään kummempia odotela, mutta nyt sit senki eestä taas :) Saas nähä kuinka pitkälle jatkuu :)

vieläkään ei testissä plussaa...eikä ole yhtään menkkamaista oloa tai mitään muutakaan...vielä on onneks toivoa, mutta rupee jo miettimään että onko tää kierto taas piiiiktä...

Bluerose, toivotaan parasta sun kohdalla! :)

Kp20, odottamista...odottamista...Olis se ihanaa saada elokuun vaavi.

Hei ihanat pitkästä aikaa :) mitä kuuluu? nyt ootte saanu pitää taas pikku tauon gatusasta :)

onnea maikkie täälläkin ja tonnikaupalla tarrasukkia, inshaAllah pienokainen pysyy mukana laskettuun aikaan asti ja syntyy terveenä :)

pahoittelut negan saaneille.

on: oletan että odotan menkkoja ehkä ensi viikolla alkaviksi mikäli oon oikein laskenu. ke on testi päivä vol 3 eli kolmas yritys testaukselle ukolla. oon iha täpinöissäni ku äitee laitto meille paketin missä on kaikkee kivaa, hyödyllistä ja löytyy herkkujakin :) maanantaina meen postii tivaamaa miksi mä en nää missä mun lähettämä paketti on ku pistin äipälle suomee paketin jossa takki jonka neulois, villasukat, piirustus jossa murun viesti itse kirjoitettuna en siis auttanut ja teepannu jonka ukko halus laittaa lahjaks. on se kumma ku tiistaina laitoin meneen ukon kans sen mut sitä ei ol rekisteröity missää eli edelleen samassa postissa näköjään. saavat viel tietää millast on suomalainen sisu ja en puhu karkista :)

Hei ihanat pitkästä aikaa :) mitä kuuluu? nyt ootte saanu pitää taas pikku tauon gatusasta :)

onnea maikkie täälläkin ja tonnikaupalla tarrasukkia, inshaAllah pienokainen pysyy mukana laskettuun aikaan asti ja syntyy terveenä :)

pahoittelut negan saaneille.

on: oletan että odotan menkkoja ehkä ensi viikolla alkaviksi mikäli oon oikein laskenu. ke on testi päivä vol 3 eli kolmas yritys testaukselle ukolla. oon iha täpinöissäni ku äitee laitto meille paketin missä on kaikkee kivaa, hyödyllistä ja löytyy herkkujakin :) maanantaina meen postii tivaamaa miksi mä en nää missä mun lähettämä paketti on ku pistin äipälle suomee paketin jossa takki jonka neulois, villasukat, piirustus jossa murun viesti itse kirjoitettuna en siis auttanut ja teepannu jonka ukko halus laittaa lahjaks. on se kumma ku tiistaina laitoin meneen ukon kans sen mut sitä ei ol rekisteröity missää eli edelleen samassa postissa näköjään. saavat viel tietää millast on suomalainen sisu ja en puhu karkista :)

Hui! Maikkie paljon onnea plussasta! Voi miten ihanaa, että sun piiiitkä odotus nyt palkittiin :) Ja ekasta inssistäkö se vielä tärppäs?

Kiitos kaikille <3 Mä täällä vielä taustailen ja teitä häiriköin, kun en oikein vielä tunne oloani kotoisaksi muualla. Ja tosiaan ekasta inssistä tärppäs. Ihan uskomatonta!
Me ollaan alusta asti puhuttu avoimesti lähimmille ystäville ja sukulaisille lapsen yrittämisestä ja vaikeuksista ja tietenkin onnistumisistakin. Nytkin ollaan kerrottu jo molempien vanhemmille ja mä oon yhdelle kaverille kertonut. Mun parhaat ystävät ei vielä tiedä, mutta taidan kohta kertoa heillekin :)
Töissä haluaisin saada asian pidettyä salassa ainakin maaliskuun loppuun asti, jolloin mun koeaika loppuu. Olen tosin vuokrafirmassa töissä, joten enhän mä mun virallista työnantajaa edes juuri koskaan näe.

Gatusa: toivottavasti paketti pääsee perille, ihania lahjoja.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa, hienot lahjat! :) Pitäisköhän itsekin alkaa jo vähän orientoitumaan joulun tuloon?

Maikkie, häiriköi meitä ihan rauhassa. :) Sä oot niin vakiokalustoa että olis kurjaa jos häipyisit kokonaan.

Kp21, piinailua piinailua! Nyt on jotenkin ihan eri fiilikset kun tietää ajoituksen menneen kohdilleen.

Meillä olisi ollut eilen ja tänään parasaika hetkeen mutta toista osapuolta potuttaa, jurppii ja pännii ja näin ollen ei osaa sanoa haluaako toista lasta vai ei ja kuitenki sanoo et saa tulla jos on tullakseen mutta ei halua yrittää lasta tehdä... Joku kriisi sillä on vissiin menossa... Sanoo myös että mun pitää hoitaa pääasiassa sitä lasta ja tuota vanhempaa kun hän ei välttämättä jaksa :o no.... Näinhän se menee että mun vastuulla lapsi on tähänkin asti ollu... :/ pelkää että jää hoitamatta multa ja että mies joutuu yksin lapset hoitaa... Tiedän että hällä tapa vaan ärsyttää mua kun itsellä joku pännii eikä osaa sitä muuten ilmaista kun tolleen... Mutta v*****aa silti... Mutta ei passaa noista ovulaatuoista pahemmin huudella ettei vaan menis yrittämiseks... :)

Hah! Se pänniminen meni ohi sillä että mies sai juoda sauna oluen ja käydä saunassa yksin... Helppo viettely tapa :) tuli saunasta ja sano että on virittänyt itsensä vauvan teko hommiin... :o kysyin mä ennen varmistuksen varmistuksia että ootko nyt ihan varma ja mainitsin myös että näillä jutuilla ei enää leikitä :)
Sori tää omanapailu!!! Pääsen määki odottelemaan... Lääkäri kyllä sano että voisin nyt maanantaina aloittaa primolutit ja menkat vaan ei sitten ala jos oon raskaana... Mutta tuntuu jotenki hurjalle alkaa nyt syömään niitä että 10pv päästä alkaisi menkat... Pitäiskö vasta tiistaina aloittaa.

Niin ja sain muuten elämäni ensimmäiset ovis testi viivat!!! Siistiä! :)

Tänään aloitan primolutit niin 10pv päästä pitäisi alkaa menkat jos alkaa... Toivottavasti ei :)

Takaisin