Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kyllä mä taidan uskoa että se on täti, vaikkea mitään oireita...paitsi että ihania glimppei ja punaista päätti sitten vessassa käynnin aikana tulla..tosin hassua kun siteseen ei tuu mut kyllä wc tunnet kuinka valuu...anteeksi ÄLLÖ teksti...eli se on siis vissin kp 1, yk 3

Bluerose, pahoittelut tädin saapumisesta!
Mä luulen että meillä menee tämä kierto nyt ohi. Ovis on varmaan jo ohitettu eikä pupuilut huvita nyt yhtään enkä viitsi pakolla ruveta hommiin. Johtuiskohan jotenkin alitajuisesti siitä etten välttämättä haluaisi laskettua aikaa sinne heinäkuulle...

pahoittelut Blueroselle ja tsemppausta muille!

mulla on risteilyt risteilty ja hauskaa oli, vaikken enää nykyiselläni olekaan mikään bilehile, vaan olin koko reissun selvinpäin ja tyydyin ostelemaan lapsille tuliaisia ja karkkeja. kavereita oli mukavaa nähdä ja sain taas arvokkaan muistutuksen siitä, että on mulla muutakin elämää, vaikken olekaan raskautunut uudelleen eikä raskautuminen voi olla pääasia, vaikka sitä kovasti toivoisinkin.

teki myös hyvää olla "vähän lomalla perheestä", vaikka sainkin osakseni itkupotkuraivarin tytön taholta ja koirakin loukkaantui, kun komensin sen pois keittiöstä. Tallinnaakin oli kiva nähdä, vaikka tuntuukin, että siellä sataa joka kerta, kun olen siellä käynyt.

muoks. päätin myös aloittaa stressaavien asioiden karsimisen ja nyt viimeinkin erosin siitä tammikuisten fb-ryhmästä, johon kuuluin. en kuitenkaan lähtenyt vähin äänin, vaan jätin heille viestin, jossa kerroin etten koe ryhmää enää ajankohtaiseksi ja toivotin hyvät jatkot. olo keveni 95% ja mieli on hyvä, kun olin nainen ja kerroin asiani :)

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa takas Della! Kiva että reissu meni hyvin. Tommonen piristää aina ja kavereiden tapaaminen tosiaankin muistuttaa siitä että muutakin elämää on kun tämä "vauvahömppä". Mulla on vielä useampi kaveri joilla ei ole lapsia joten on tosi terveellistä viettää aikaa heidän kanssa ja puhua muustakin kun lapsista. :)

Mua tympii tällä hetkellä koko homma. Tuntuu että ärsyttää vähän kaikki. No, jospa se tästä menis. Täytyy keskittyä esikoisen kanssa puuhailuun.

Kiva Della, oli mukava risteily :) Voi kun pääsiskin jonnekkin vähän tuulettumaan, mulla taitais kyllä korkki aueta...sen verta stressiä pukkaa tästä hommasta ja viime kerrasta on niiin pitkä aika. No tupareissa sitten ellei nyt tässä jokin ihme tapahdu ja plussa pärähdä!
Aamu,me mennään ihan samoissa fiiliksissä :D Tällä hetkellä on taas joku negatiivinen kausi ja ei jaksa edes ajatusta taas suoda koko asialle! Jaksamista sinne!
huh, sainkin kutsun työhaastatteluun, keskiviikkona olis sit oltava iskussa ;)

++++++-tuulia!

Moi!

Kiva, että Dellalla oli onnistunut reissu! Ilman alkoholia voi pitää hauskaa, kohtahan me kaikki "joudutaan" nauttimaan kännittömistä reissuista, plussat odottaa ihan nurkan takana!

Heppuralle ja Aamulle intoa makuuhuoneeseen! Väkisin pupuilu ei ole herkkua. Eikös se luonnostaan vähän tee mieli oviksen aikaan? Ja eihän tämä homma kuukaudesta kiinni, pääasia että elämään mahtuu muutakin kun vaan lapsihommat!

Ovis lienee ollut loppuviikosta. Pupuiltiin neljänä peräkkäisenä päivänä (ke-la), joten ajoitus ainakin on ollut kohdillaan. Ja kertaakaan ei tarvinnut hampaat irvessä väntää, vaan ihan ilokseen jumputeltiin! Ehkä hyvät uutiset ao-tutkimuksesta vapautti tunnelmaa. Vajaa pari viikkoa taas jännäkärvistelyä ennen testailua.

Heppura, kiva kuulla että en ole ainut kellä on tälläset fiilikset. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin jossain vaiheessa ja saadaan se plussa tikkuun. Seuraavassa kierrossa sit hyödynnetään ovis hyvin. :)

RouvaKettunen, jos ei pää oo mukana niin ei siitä seksistä oikein mitään tule. Se on niin korvien välissä tuo homma. Joten päätin ettei väkisin. Mies olis kyllä halunnu. Hyvä että saitte oviksen kunnolla hyödynnettyä.

Mukavaa päivää kaikille!

hyvä et reissu oli mukava della, sait ladata akkujas :)

tsemppiä kaikille :)

on: virus iski syksyn kunniaks, thoraxit oli puhtaat onneks eli nyt ootellaa et flunssavirus häippäsis. ukko menee kromosomitesteihin parin viikon kuluttua ku aika varattii vihdoin, huomen ukko menee testeihi yskän takii eli verikokeit ja thorax. kevääl ei ollu thoraxis mitää onneks ukol, saas nähä nyt.

Moi Gatusa! Mietinkin eilen että missä mahdat olla. Harmi kun flunssa piinaa. Meillä voidaan onneksi ihan hyvin, taitaa lapsukaisen sitkeä nuha olla selätetty pikkuhiljaa. :) Paranemia sinne!

Eilen iski illalla ihan hillitön panetus päälle ja sain miehen innostumaan vaikka se oli vähän kipeä. Mietinkin että oliskohan tää kierto pidempi ja ovis vähän myöhemmin. Ovis olis pitäny periaatteessa olla viikonloppuna mutta sillon ei ollu minkäänlaisia seksihaluja. Yleensä mua pupuiluttaa oviksen aikaan. No, nähtäväksi jää.

Moi,Gatusa! Pikaista paranemista flunssasta! Täälläkin nenät vuotaa, onneksi ei pahempaa!

Jospa Aamulla onkin se pidempi kierto ja ovis ja halut olisivat kohdanneet siittiön ja munasolun lailla!

ON: ei uutta. Yritän olla kuulostelematta kroppaa. KP 20 ja aika tuntuu matelevan taas. Miten sitä ajatukset aina voikin hakeutua kiertopäiviin, milloin olis eka neuvola etc.. Nytkin on käynyt jo mielessä miten miehelle kertoisin raskaudesta. Testata saisin aikaisintaan ke tai to ensi viikolla. Sunnuntain isänpäivälle olis kiva säästää uutiset miehelle! Eilen se jo kyseli millon saadaan testailla ja odottaa niin kovasti jo plussaa. Mä oon kyllä todella huono pitämään salaisuuksia, mutta jotenkin olis niin ihanaa yllättää se isänpäivänä. Ja sitten vois jouluna kertoa lähisuvulle ja ja ja ja.. Ei pitäis nuoleskella etukäteen, mutta nyt olis viimeikin jo hyvä aika plussata!

^ kovasti täällä toivotaan, että näin kävis! Ois kyllä aika mahtava isänpäivä"lahja" :) Aamulle kans nyt tsemppejä, nyt jännäämään vaan :) ! Gatusalle paranemisia!

on: täti kurvaa varmaan taas vaihteeksi kylään, on taas niin klassiset oireet siihen, ettei tosikaan...plääh. kp 25 menossa. No työhaastattelu meni hyvin, ensi viikolla viisaampi siitä. Olen unohtanut ostaa sen omenaviinietikan, pitää kyllä nyt sitä koittaa ennen lääkärin aikaa.

kiitos aamu, rvakettunen ja heppura, mulla virusperäinen flunssa tosiaan ja sen myötä hirvee yskä johon jos jonkinmoista droppia et sais selätettyä. mies kävi keuhkokuvissa eilen ja huomattii että eipä olekaa sen näköstä mitä pitäs miehellä olla eli joutuu varmaanki jatkotutkimuksii ku taitaa olla jokin sairaus mikä ei ole keuhkoissa koska ne näytti olevan suht ok mut tumma varjo elimen kohal oli sellai et merkki et jaahas nyt tiedetää miks ukko on huonovointinen (verrattii mun keuhkokuvii jotka oli normaalit, mun lääkäri katto ne ite samantien koneelta jo). lauantaina kuullaa kaikkien kokeiden tulokset ja keuhkokuvista lausunto kunha lääkäri näkee, röntgenlääkäri ei viittin muuta ku antaa kuvat kätee ja lähetti kotii, ei voinu vilkasta et onko kunnos. eli ennen ku tääl yritys alkaa ni mies joutuu käymää läpi mahollisesti pitkän hoidon. vajaa pari viikkoo ja on kromosomitestit ukolla ja simppatesti. eli kokeita riittää.

Huomenia kaikille!

RouvaKettunen, näin toivotaan. Ei tunnu enää olevan väliä silläkään mille kuulle se laskettu osuis. Ois vaan niin ihana olla raskaana. :) Sanopa muuta, tuntuu ettei päähän muuta mahdu kun tää vauvajuttu. Jospa sä sieltä plussaat. Älä sit jätä meitä vaikka plussaisitkin. Tsemppiä piinaan!

Kiitos Heppura tsempeistä. Kyllä sitä tsemppiä aina tarvitaan, varsinkin kun välillä on usko koetuksella. Mutta ihan hyvällä fiiliksellä nyt ollaan. Hyvä että työhaastattelu meni hyvin. Toivottavasti täti ei tuu kylään.

Gatusa, sitkeitä noi teidän pöpöt. Toivottavasti pääset eroon siitä pian eikä miehelläsikään oo mitään vakavampaa siellä. :)

Mulla "tavallaan" piinaviikot menossa. Mielenkiintoista nähdä millanen kierto nyt tulee. Se on ollu nyt viime kuukaudet tosi säännöllinen. Mutta tällä kertaa oli kyllä ovis hukassa.

kiitos aamu sitä toivotaa, tuntuu kyl et ois yskin keuhkot koht pihalle. no kärsivällisyyttä vaan pitää olla. toivottavast sulla tärppäis nyt :)

Ooksä Aamu tehnyt testiä? En enää muista...jos ovis on hukassa ja yleensä normi, niin josko ois sit kuitenkin raskaus kyseessä vaikka menkat oiskin?

moikka kaikille!

toivottavasti tänne alkaisi tulla uusia plussia, tuntuu taas et on ikuisuus siitä, kun joku plussasi.. välillä voisi olla joku teistä aktiivisista, joka plussaisi :)

Gatusa, tsemppiä teille sinne ja onneksi miestäsi syynätään nyt tarkasti, parempi lopputulos tulee :)

Kettunen, mäki haaveilen harva se kierto, et josko nyt ja välillä oon laskenu mahdollisen lasketun ajanki ja suurinpiirtein np-ultra-ajan, mutta nyt oon kieltänyt itseäni laskemasta edes ovista, saati sitten määrittämästä mahdollista laskettua aikaa. aattelen niin pessimistisesti, et miksi turhaan ku tuun kuitenki pettymään menkkojen alkaessa.

heppura, toivottavasti saat hakemasi työpaikan ja tietty toivotaan, ettei sullekaan tulisi menkkoja :)

Aamu, ainaki ootte hyödyntäny tän kierron, vaikkei ovista ois tuntunutkaan :) mulla ei tunnu vasemman puolen ovikset ollenkaan, joten välillä mietin, tapahtuuko tuolla alakerrassa mitään.

on: mulla sit kipeytyi käsi/kyynärpää. en tiedä mitä tapahtui, en ole loukannut kättä tms. se on ollut sunnuntaista asti kipeä enkä ole saanut suoristettua sitä ja ylimääräinen ojennus/koukistelu aiheuttaa sähköiskumaisia kipuja. kävin lääkärissä ja sain tulehduskipulääkkeet ja kipulääkkeet, joita pitää nyt syödä viikko. eka mietin etku satsiin kuuluu buranaa et mitä jos mitä jos jne. mut sit mietin et v.tut, kun mitään ei tapahdu, miksi en söisi. pupuiluhalut on ton käden takia vähän tiessään, mut josko tänään kuitenki tanssitunnin jälkeen jaksaisi taas. ovisaika on kai mennyt ohi, nyt tulee kirkasta limaa ja menkkoja odottelen alkaviksi viimeistään tiistaina.

Moi! Anteeksi nyt sitten kun tulen tänne valittamaan ihan itseäni vaan nopeesti vaikka en muuten ole kirjottanu. Hirveesti tekemistä koneen ulkopuolella ja pysyy ajatuksetkin enemmän koossa kun ei täällä käy lietsomassa, sori vaan ;)

Mutta siis, mä en kohta tee mitään testejä enää! Näen näkyjä, en varmaankaan osaa erottaa sitä oikeeta viivaa sitten näistä hallusinaatioista. Tein jostain syystä äsken testin ja ensin sain siihen muka-viivanpaikan ja kun kuivui (en kai mä testiä heti pois heitä! Heitätkö sä?) niin näkyi muka-ohuenohutviivan pätkä! Siristelin silmiä ja sitten päätin että testi on rikki, siinä on joku painauma tai siinä on halkeama. Ärsyttävää! Olo on sellanen että painetta on sikanaa, ihan kun menkat alkaisi ja mikä tää kp on, jotain 14? Useana iltana iskee hurjan etova olo, ei nyt laatta lennä mutta läheltä liippaa.

Pointti siis se ettö kunhan testaan oikeasti niin se testi on näytettävä miehelle varmaan, enhän mä ole järjissäni.....

Voi Miimikko :p:p:p Ei sais nauraa, mut tunnistin niin itseni! Mäkin tutkailen ja kallistelen tikkua aina! Varsinkin apteekin omat on raivostuttavia kun muovipinnassa voi olla uurre tms, joka heijastaa varjon just oikeelle paikalle! Jos ihmeellisiä viivoja tulee, etkä oo varma tuloksesta niin suosittelen clear bluen digiä.. ok, kallis, mutta eipä jää epäselväksi tulos kun se kirjoitettuna siinä seisoo!

Dellan kädelle paranemista! Ei kai se burana mitään haittaa kun vasta sen jälkeen kun testi on plussaa..

aamun kanssa piinaillaan!

Heppuralle peukut et nappaat työn!

Iltaa siskot :) Pikaisesti tuun kertomaan kuulumisia...

Mä oon ollut edelleen töissä ja käytännössä joka päivä 10-12 tunnin päiviä. Eipä ole paljoa energiat riittäneet yhtään mihinkään muuhun. Mä oon ollut niin poikki... niin poikki!

Mulla pitäis kait olla joku kp 24-25-26 tai jotain menossa. Oireita mihinkään suuntaan ei ole. Odottelen vaan nyt sitä tätiä, että pääsen aloittamaan niiden clomien kanssa tuuskaamisen. Tiettykään en laita pahekseni, jos vaikka jättäis tulematta kokonaan, mutta enpä usko moista. Luultavasti tulee myöhässä työstressin takia.

Plussatuulia kovasti kaikille++++++++++++++ tää lähtis nyt nukkumaan. Johan tässä kerkes 3,5 tuntia olla kotona tälle iltaa.

Flunssa tulossa tännekin...täti ei toedä missä ovi on..eli jatkuu vielä..kohtahan ollut luonani kylässä viikon...ja ällö millaista taas tulee..yhyyyy...niin ja tää flunssa :/

Takaisin