mulla oli sama kuin teillä Elisha ja Aamu et testasin raskauden vasta paaaljon jälkeen sen ku menkat piti alkaa. mulla taisi olla menkat 2 viikkoa myöhässä :) oireina oli siinä vaiheessa ainoastaan hirveä väsymys (toki myös menkkojen puuttuminen), mut laitoin sen silloin työpaikan vaihdoksen piikkiin, kun raadoin edellisessä duunipaikassa hommia siihen jamaan et pärjäävät n ajan ilman työntekijää ja et uusi pääsee aloittamaan mahdollisimman helposti, ja sit tietty tulin tähän nykyiseen hommaan heti seuraavana maanantaina ku edellisenä perjantaina lopetin edellisen duunin. en jaksanut treenatakaan ja sillon ku jaksoin, ihmettelin ku treeni kulki niin huonosti (olin hidas enkä meinannu jaksaa).
mä oon kans elelly toivossa, et raskautuisin samallai huomaamatta ku viimeksi, mut luulen kyllä et tarkkailen edelleen hieman liikaa oireita ja elelen kalenterin mukaan. silloin ajalla ennen tyttöä mulla oli kyl säännöllinen kierto, mut en jaksanu enää välittää menkoista, ostin vaan lappuja oikeana ajankohtana ja ne vaan tuli ja meni. oli mulla varmaan sillon raskautuessaki ainaki kaksi viikkoa lappu persuksissa, kun luulin et menkat tulee sittenki.
mulla siis nyt kp 25 ja menkat alkaa viimeistään perjantaina tai sit jos kierto menee taas 30 päivän mukaan, viimeistään viikonloppuna. eilen juimi jo ilkeästi ja pitemmän aikaan, sit se loppui ja illalla pupuillessa tuntui jo ilkeä vihlaisu, mikä meni kyl ohi. muistutti repäisykipua, mitä mulla on myös ollut pms-oireina. mulla on siis nykyään kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet pms-oireina, joten en todellakaan voi luottaa kroppaan. viime kierto osoitti senkin, että mulla voi alkaa menkatki myöhässä, joten jatkossakin testaan todellaki vasta ku menkat on viikon myöhässä.