Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi!

Tervetuloa ( ja lyhyttä visiittiä yrityspuolelle) liii-saa ja KesäOnni!

Della: mulle tuli kutsu lokakuulle aukiolotutkimukseen, täällä se tehdään kp 6-12, pitää lähemmin soitella JOS aikaa vielä silloin sinne tarvitsee kun tietää kierron.

Elishalle ja Gatusalle peukut pystyyn oviksen kanssa! Kuumia, helteisiä, myrskyisiä tai ihan minkälaisia plussatuulia vaan, kunhan osaavat perille :king

ON: kp 20/26-29 vähän mukamas ajoittain vihleksii selkään, saattaa johtua enemmän ahkerasta vatukossa rynnimisestä kuin kyytiläisestä, mutta saahan sitä aina haaveilla. Yleensä kp 20 on tullu rinnat kipeeks, mut nyt ei sitä vaivaa ole ilmestynyt.. Viikkon päästä saa onneksi jjo testata, kun vaan malttais sinne asti. Lopputulos kun on todennäköisesti sama kuin koko edellisenä vuotena, mutta niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa!

kiitos rvakettunen. toivottavasti saat sen plussan kierron lopussa :)

on: jep ovis oli siis eilen näemmä koska nyt ei ol yhtää ovismaisii tuntemuksia no kylllähä tuoki tuli jotenki hyödynnettyä onneks. kierto muuttui siis lopulta 29pvä kestäväks mikäli oikein laskeskelin ku luteaalivaihe on 13pvä mulla ja ovis oli kp 16. ei se onneks venynykää entisii mittoihi kuten pelkäsin jo.

Aamu is back! Täällä lomailtiin lähemmäs viikon verran mutta nyt taas ollaan kotona. Mä luulen että ovis meni tässä kierrossa ohi. Pupuiltiin kyllä alkuviikosta mutta en usko että ovis oli vielä silloin. Saas nyt nähä. Mutta tällaiset pikaviestitykset, paikalla ollaan taas.

Aamu Itselläkin jääny pupuilut aika vähälle joten en kyllä mitään tärppiä tästä kierrosta odota. Vähän oon taas sortunu tarkkaileen ovisoireita mut kuten aiemminkin, en nytkään ole kyllä mitään havainnu. Et aika toivotonta silleen ilman mitään lisäapuja.

Gatusalle Tsemppiä piinaviikoille! :) Hyvältä kuulostaa jos oviksen bongailit ja ajoitus tärppäis tällä kertaa! Täälä peukut pystyssä! :)

Joo siis kierrosta en ole enää edes kärryillä mutta olisiko jossain puolessa välissä sitten. Sais alkaa pikku hiljaa pakkailu hommiin kun muutto lähenee uhkaavasti! :) Koulunpenkillekin piti tehdä paluu, mutta en ainakaan tässä kuussa vielä sitä jatka.

kiitos elisha saapi nähä miten käy. tsemppiä sinullekin ja plussatuulia :)

on: jipii kävin kaupungis ostoksil ku kävin pankis isännän kans pikkusenko oon ilonen, foolihappo 5mg ku mulla ollu useamman vitamiini puutos pidemmän aikaa mut vedän varmaa kerran viikos ku suositushan on 500mikrogrammaa päiväs ei milligrammaa. esikoiselle ostin vähä herkkui ku Eidina ei ollu mitää ku kaupat oli kii ja rahat loppu isännäl. miehelleki tuli ostettua mitä hän tartti ja kyllä hän sano että oli iso apu ettei hänen tartte yksin kaikkee hommata. aamul tuli enne lähtöö taas kälätyst mut ihmeest loppu ku päästii asioille ja näki että ostin hänelleki mitä hän tarttee.
pitää varmaa täs huomen tai joku päivä kinuta et pääsen kaupunkii, tartten hiusnauhoi ja hiuslenkkei.

kiitos elisha saapi nähä miten käy. tsemppiä sinullekin ja plussatuulia :)

on: jipii kävin kaupungis ostoksil ku kävin pankis isännän kans pikkusenko oon ilonen, foolihappo 5mg ku mulla ollu useamman vitamiini puutos pidemmän aikaa mut vedän varmaa kerran viikos ku suositushan on 500mikrogrammaa päiväs ei milligrammaa. esikoiselle ostin vähä herkkui ku Eidina ei ollu mitää ku kaupat oli kii ja rahat loppu isännäl. miehelleki tuli ostettua mitä hän tartti ja kyllä hän sano että oli iso apu ettei hänen tartte yksin kaikkee hommata. aamul tuli enne lähtöö taas kälätyst mut ihmeest loppu ku päästii asioille ja näki että ostin hänelleki mitä hän tarttee.
pitää varmaa täs huomen tai joku päivä kinuta et pääsen kaupunkii, tartten hiusnauhoi ja hiuslenkkei.

Elisha86, sama täällä, en odota plussaa tästä kierrosta. Tosin haluttaa vieläkin joten voiskohan olla että ovis oliskin nyt myöhemmin. Mulla on kierrot heitelly, voi olla mitä vaan 24-36pv:n väliltä. Josko sitä tänään pupuilis taas. Mikäs on Gatusan tilanne? :)

aamu: gatusan tilanne on se että ei tietoakaa varmuudel millo ovis, sopivat kivut ja limat oli kp 16 oltii talleteltu edelisen iltan ja sit kp 17 taas, nyt ollu voimakkaitaki nippailui munasarjois vuorotelle, yöllä taas ravataa vessas jne. tutut pms oireet. en oota liikoja ku nyt kp 20/29 mikäli ovis oli kp 16, fertilityfriend merkkas oviksen kp 17 joten saapi nähä. nyt sentää on foolihappoa itellä ku pääs apteekkii pankin jälkee tosin shoppailinha mä miehelle ja esikoiselleki jotai ku käytii kaupassaki.

Moi!

Elishalle ja Aamulle toivotus,et pikkuinen tarttuu mukaan! Eihän siihen tarvita kuin yksi osuma, joten sikäli harvakseltaan pupuilu ei haittaa jos sattuu sopivaan saumaan! Joskushan tärppi käy silloin kun sitä vähiten odottaa!

kp 23/26-29. Rinnoissa outoa lämmön tunnetta. Ja ajoittain nippailua mahassa. Ei mitään uutta ja erilaista, normaaliin kiertoon liittyvää kipuilua. Silti jännän toiveikas fiilis, josko sittenkin plussa tässä kuussa ja huhtivauva kainaloon.. Dpo 8 ja muutama piinapäivä vielä!

toivotaan että oireet viittais pikku matkustajaan sinulla, kerrohan ku tiedät ja päivittelehä kuulumisia rvakettunen :)

Elisha ja Aamu, ei mullakaan oo odotuksia sen suhteen et plussaisin.. miksikä niin nyt kävisi kun ei kerta aikaisemminkaan. ovista on kai hyödynnetty, en kyl tiedä milloin se on tai onko tulossa, en tikuta enkä jää ottaa selvää. mies on ollut pupuilukuntoinen, joten ei oo siitäkään ollut kiinni :)

rouvaKettunen toivottavasti tuntemukset tietäisi hyvää! plussa sinne teillekin tarvittaisiin :)

toivottavasti Gatusalla tärppää myös (ja nyt kun toivon kahdessa eri ketjussa tärppionnea, eikös sitä pitäisi sillon tulla :) )

della toivottavast ja sama sulle eli tärppionnea. meil on aikalailla sama ajatusmaailma monel näköjää eli että tuskin tärppää. itellä oireet ollu samat sekä menkkojen että raskauden kohal joten paree olettaa että pms kiusaa.

Rva Kettunen Ja näinhän se on että pupuilun määrä ei sinänsä ratkase vaan se ajoitus. Meillä sinänsä ollu hyvä saldo talletusten kanssa tässä että jos munasolu irronnut ja kierto välillä 28-31 ni mahiksia on. Mut kauhean suuri usko siihen ovulaatioon ei kyllä ole kun ei ole mitään viitteitä. Mut ei muuta ku uutta kiertoa kohti sitten :) Teillä kyllä kuulostaa lupaavalta joten peukkuja pidän! Pienet plussa uutiset kyllä piristäis :) Ilmoittelehan sitten jos ja kun testailemaan pääset! :)

Della ja Aamu Ainahan toivoa on vaikka ei siltä aina vaikutakkaan! Toivottavasti siis tärppi kävisi nyt!

Tääkin rouva on palannut linjoille lähes viikon mittaiselta reissulta. Kesäflunssa on iskenyt minuun ja poikaan ja pojalla luultavasti taas korvatulehdus. Täti kurvasi kylään tällä kertaa ihan hyvissä ajoin. Kp 24 alkoi jo tiputtelu ja seuraavana päivänä jo runsastuvassa määrin vuotokin.
Mua epäilyttää hyvin vahvasti, että oiskohan mulla kilpirauhasessa jotain hämminkiä. Epäilin sitä tosin jo viime syksynä eikä silloin ollut verikokeissa mitään. Nyt olen menossa ensi viikolla labraan uusiin kokeisiin, joten sittenhän se selviää.

Nyt pitää painella nukkumatin maille. Flunssa ja reissuväsymys vielä painavat päälle...

Plussapuhureita kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

toivotaan maikkie että kilpirauhasarvois ei ois häikkää. ja kiva kuulla sinusta taas :) pahoittelut tädistä.

Pakko tulla tännekin ketjuun ihmettelemään. Tää menee nyt ihan omanapailuksi, sori naiset! Mulla tuli tänään joku outo itkuhepulikohtaus. Itkun aihekin oli sellainen että yleensä en tommoseen reagoi kummemmin. Jossain vaiheessa en enää tiennyt mikä itkettää mutta se jatkui vaan. Vaikutti jotenkin hormonaaliselta. Kierto on siinä kohtaa että uskoisin oviksen jo menneen. Ihme se kyllä olis jos tästä kierrosta plussais, me ei olla pahemmin ehitty pupuilemaan. Mä oon jotenkin ihan herkillä nyt.
Maikkielle pahoittelut tädin saapumisesta.

Maikkielle pahoittelut tädistä. Peukut pystyyn,et kilpirauhasarvot olis kunnossa!

Jospa pieni matkustaja saakin Aamun herkille....

Kaikki (raskaus)oireet ovat kadonneet. Myöskään mitään menkkatuntemuksia ei poikkeuksellisesti ole. Nega testattu tänään. Dpo 9 ja testin herkkyyskin vaan 25 iu:ta joten vielä en totaalisesti masennus, menkat kun pitäis alkaa vasta su. Oviksesta 10. päivänä kai herkällä testillä vois jo näkyä, jos tärppi olis käyny.. Piinailu jatkukoon!

rvakettunen tsemppiä piinailuun, itellä on viel viikon verran piinailua ennen ku kannattaa testata.

on: kp 22/29? eli dpo 5 menossa oletettavasti ja olo ihan outo. saapi nähä mitä se merkkaa vai merkkaako mitään. tänää oltii kolarissaki ku oltii menos koko perhe terkkariin lääkärii ku eessä oleva auto teki äkkijarrutuksen ilman syytä ja viel poliisin edessä, onneks ei käyny meille mitään, kuskilla oli hyvät selitykset kyllä "en nähny heitä" vaikka meidät kyl tasantarkkaa näki ja toinen selitys oli se että hän teki äkkijarrutuksen ku pelkää poliisia. ja poliisi taas pelkää eurooppalaisia aika paljo, ei halua et eurooppalaisille käy mitää ni otti kuskilt paperit ja sano et saatte näköjää anteeks tällä kertaa mut jos viel kerran heille jotai käy tein toimest ni ootte liemessä. onneks mein vauhti oli hiljanen mut kyl se säikäytti, ei ol eka kerta ku joku tekee vastaavaa meille, kerran taksi yritti ajaa meit päin, tänää louage eli tila-auto/pakettiauto joka kuljettaa ihmisiä pidempiä matkoja, oli tulossa libyan rajalta.

Gatusa, onneksi teille ei sattunut mitään!
RouvaKettuselle tsemppiä piinailuun!
Mulla nää kummallisuudet vaan jatkuu. Sama meininki ollut tänään kuin eilenkin. Monta kertaa oon tänään itkeskelly, hermostuin pojallekin kun temppuili päiväunille mennessä. Alamahassa on outo tunne, sellanen kun ennen menkkoja. Mitään masennushommaa tää ei kyllä oo, voisko olla tosiaan näin kovat pms-oireet? Jos on niin aika outoa mulle. Mielenkiinnolla odotan huomista.

Takaisin