Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aamu tsemppiä, milloi ois testauksen paikka? :)

elisha mun pitää saada mies hommaa testi ensin mulle, testaus menee varmaanki ens viikon puolelle keskiviikon tienoille. kieltämättä jännittää mitä tapahtuu ens viikolla.

elisha mun pitää saada mies hommaa testi ensin mulle, testaus menee varmaanki ens viikon puolelle keskiviikon tienoille. kieltämättä jännittää mitä tapahtuu ens viikolla.

Elisha mulla vasta joku kp 23/26-30 ja menkkajomotukset tulleet, joten en kyl testaa kun tiedän et menkat tulee.. jos sattuisi niinki hyvin, et jättäisivät tulematta, testauksen paikka ois aikaisintaan puolentoista viikon päästä.

Della Joo ja mulla kierto taas aika oireeton. Mitä nyt ärtymystä ollu viime päivät ja alavatsan turvotusta mikä viittaa tädin tuloon ensi viikon aikana veikkailisin. Sitä kun odottamalla odottaa "vahinkoa" niin ei varmasti tapahdu, mutta etiäpäin sano mummo lumessa. :)
Ja eihän sitä koskaan tiedä... ;) Jos jos jos...

Tsemppiä jännäilyyn, toivottavasti edes joku tois hyviä uutisia plussan muodossa!

Ja näin polkaistiin käyntiin 14. kierros. Tätihän se osasi jo tuttuakin tutumpaan osoitteeseen heti aamusta! Hyvät uutiset: kierto tasan 28 päivää, kuin oppikirjasta. Huonot uutiset: MITÄ HEMMETTIÄ TEKEE TASAISELLA KIERROLLA JOS EI SAA VAUVAA AIKAISEKSI?!?!Sapettaa,ärsyttää,vituttaa. No,katoin mä kuitenkin ovulaatiolaskurista,et 1.9 ois sen mukaan ovia ja noita tikkujakin on iso kasa. Ei leuka rintaan ja kohti uutta pettymystä. Eiku PLUSSAA!

pahoittelut menkoista rvakettunen mutta josko ensi kierrossa parempi tuuri sitten ja tärppäis. ajattele tuo oppikirjamainen kierto positiivisest sillai et ainaki tiedät kierron pituuden ja on ehkä hivenen helpompi arvioida millo alkaa tikutella ovista ja millo ovis vois olla.

on: täänsärky jatkuu, oikeel alavatsas tuntu ilkeähkö vihlasu mikä meni samantien ohi en tiä mikä oli. saapi nähä pudotaako korkeelt ja kovaa täälläkin ens viikolla.huoh odottavan aika on pitkä myös testausta ajatellen.

Elisha, en pidä kiirettä ton testaamisen kanssa kun kierrot on tosiaan ollu mitä sattuu. Nyt on menossa vasta kp25. Esikoisesta testasin muistaakseni vasta kp34 kun en suostunut uskomaan raskauden mahdollisuutta. Vähän samoilla linjoilla oon Dellan kanssa.
RouvaKettuselle menkkapahoittelut. Ei kun uuteen nousuun ja seuraavaan kiertoon! :)
Gatusalla myös jännät ajat siellä. :)
Mulla on näiden itkuraivareiden ja mahatuntemusten lisäksi tullu vielä hirvee selkäsärky. Lihakset on ku tulessa, oikeestaan koko lantion alue kipuilee. Voiko ihminen olla näin jumissa, mulla on varmaan joku kokovartalojumi meneillään. Jos menkat alkaa tossa 3-4 päivän kuluessa niin nää jää kyllä historiaan karseimpina pms-oireina mitä mulla on ikinä ollu!

Aamu Eipä tuota kyllä varmasti kannatakaan kiirehtiä testailemisen kanssa vaan katsoo rauhassa :) itselläkin kierrot on mitä on niin ei voi sanoa kyllä että olisi heti tikkuun pissimässä jos kp 28 ohittuisi, on nääs aika normaalia mun kohalla et kierto on lähempänä 36.
Ja itehän testasin esikoisesta vasta kun olin jo viikoilla 7-8 :D eli eipä tuota sillon tullut yhtään ajatelleeksi että raskaana :) kävisipä toisenkin kohdalla yhtä hyvin että puoli vahingossa raskautuisin :) tällä hetkellä ehkä vähä liikaa pyörii ajatuksen uudessa vauvassa!

ON: Täällä ei mitään kummempaa! Tätiä odottelen tulevaksi ensi viikolla tai sen jälkeen :) Ja kyllähän tässä "oireita" alkaa muka itselläkin löytyä kun lukee teidän oireiluja :D ihmisen mieli on voimakas! :)

mulla oli sama kuin teillä Elisha ja Aamu et testasin raskauden vasta paaaljon jälkeen sen ku menkat piti alkaa. mulla taisi olla menkat 2 viikkoa myöhässä :) oireina oli siinä vaiheessa ainoastaan hirveä väsymys (toki myös menkkojen puuttuminen), mut laitoin sen silloin työpaikan vaihdoksen piikkiin, kun raadoin edellisessä duunipaikassa hommia siihen jamaan et pärjäävät n ajan ilman työntekijää ja et uusi pääsee aloittamaan mahdollisimman helposti, ja sit tietty tulin tähän nykyiseen hommaan heti seuraavana maanantaina ku edellisenä perjantaina lopetin edellisen duunin. en jaksanut treenatakaan ja sillon ku jaksoin, ihmettelin ku treeni kulki niin huonosti (olin hidas enkä meinannu jaksaa).

mä oon kans elelly toivossa, et raskautuisin samallai huomaamatta ku viimeksi, mut luulen kyllä et tarkkailen edelleen hieman liikaa oireita ja elelen kalenterin mukaan. silloin ajalla ennen tyttöä mulla oli kyl säännöllinen kierto, mut en jaksanu enää välittää menkoista, ostin vaan lappuja oikeana ajankohtana ja ne vaan tuli ja meni. oli mulla varmaan sillon raskautuessaki ainaki kaksi viikkoa lappu persuksissa, kun luulin et menkat tulee sittenki.

mulla siis nyt kp 25 ja menkat alkaa viimeistään perjantaina tai sit jos kierto menee taas 30 päivän mukaan, viimeistään viikonloppuna. eilen juimi jo ilkeästi ja pitemmän aikaan, sit se loppui ja illalla pupuillessa tuntui jo ilkeä vihlaisu, mikä meni kyl ohi. muistutti repäisykipua, mitä mulla on myös ollut pms-oireina. mulla on siis nykyään kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet pms-oireina, joten en todellakaan voi luottaa kroppaan. viime kierto osoitti senkin, että mulla voi alkaa menkatki myöhässä, joten jatkossakin testaan todellaki vasta ku menkat on viikon myöhässä.

tsemppiä della ja aamu sekä elisha. toivottavast kuitenki täti jättäis tulematta ja saisitte plussan. :)

täällä lihakset jumissa joten venyttelyä pitäs ruveta harrastaa mut oma tilanne ollu sellai ettei motivaatiota ole ollu juuri mihinkää ja ramadan oli ni ei jaksanu. sanoin miehelle aamulla et tuopa mulle testi iha sama millanen kunha on raskaustesti joten saapi nähä millaisen saan jos saan. kp 27/29 eikä ol mitää menkkaoireita, yleensä mulla on joka kierros rinnat arat mut nyt ei jostai syystä sit ole ei mitää tuntemuksia. ilmapallo olen edellee ja vessas on alettu ravaa kuten viime kierroissakin joten saapi nähä mitä tuleman pitää jos huomen tai ylihuomen testaan. tulispa ees haamu ni vois sanoa miehelle et lauantaina sit lääkärii kattoo mikä on tilanne.

Kyllä se nyt taitaa niin olla että täti on taas tuloillaan. :sad001 Tänään on tässä illan mittaan juilinu mahasta siihen malliin että menkat on tulossa. Punaista ei tosin vielä näy. Nyt on menossa kp 26, edellinen kierto oli 31pv. Hyvä olisi jos vähän säännöllistyisivät. Ihme kyllä en ole kauhean masiksessa tästä. Ehkäpä jopa aavistuksen helpottunut olo. Vauvakuume on kyllä tosi kova mutta pikkusen takaraivossa mietityttää oma jaksaminen kahden pienen kanssa. Vaikka kyllähän sitä aina pärjää kun on pakko. Tilanteisiin sopeutuu kyllä. Nyt vaan lippu korkealle ja seuraavassa kierrossa panostetaan sitten enemmän. :) Pupuilutkin jääneet niin vähiin ettei tällä menolla kyllä raskauduta.

hienoa että olet noin positiivisest asennoitunu aamu tsemppiä sinulle ja katsotaan viel miten käy.

tääl olot iha ku ei olis mitää tapahtunukaa, ehkä hiukka jotai pientä mut saapi nähä miten käy varmaanki menkat tulee kuitenki, ootanpa vähintääki ylihuomisee testaukses ku ei testiä...ainaki saa oikeen tuloksen inshaallah.

Täälläkin muka jotain oireillaan. Kuukautisia aika varmasti. Mutta muutaman päivän ollu väsymystä ja päänsärkyä. Mitään vatsa tuntemuksia ei kyllä ole ollut mihinkään suuntaan ja veikkaanpa että jos tässä raskaana oltaisiin niin rinnatkin olisivat arat niinku esikoistakin odottaessa. Vaikka väsy on kyllä kaamea kun tuntuu ettei 10h yöunetkaan riitä :o oisko sitten vaan orastavaa syysväsymystä ;)

Tsempit kaikille tasapuolisesti! Josko kuitenkin plussaa vielä joku sais tässä kierrossa niin ei ihan mee taas täteilyksi! :)

elisha tsemppiä piinapäiviin, ei mullakaa enää vatsatuntemuksia tai juuri mitää muutakaa. tulipa mielee et ei mul esikoisest ollu mitää oireit ei ees rintoi aristan nyt ku kunnol muistelin tänää, ei ollu mitää raskautee viittaavaa paitsi et menkat ei alkan sit kävin tk:s antaas testin ja plussa tuli vastauksena. ekat oireet oli kasvukivut.

Gatusa Tsot tsot älä kerro enempää ettei mulla vaan toiveet nouse liian korkealle :) No ei mutta voihan se tietty olla että toinen raskaus ois sitten aivan erilainen kun ensimmäinen. Sen näkee sitten kun tärppää, toivottavasti tärppää! :)
Miten siellä? Vieläkö on täti pysyny poissa?

elisha: kp 28/29 eikä mitää oireita mihinkää suuntaa dpo 12 menossa. huomen varmaa aamuyöstä testaan ku mä joudun pari kertaa yöllä menee vessaan. ja testausha riippuu siitä saanko testin. mul alkaa pää hajota ku välil mietin ovuloinko lainkaa kierros, sit muistan et viime menkat oli varsin oudot ja nyt tää täys oireettomuus jos vessas ravaamist ei lasketa. mun keskenmenneis raskauksis on ollu suunnillee kaikki maholliset oireet pahoinvoinnista vessas ravaamisee, loputtomaa nälkää ja mielialanvaihteluihi sekä mielitekoihi esikoisest ei ollu mitää ei niin yhtää mitää.

Kyllä täällä ainakin on kuukautiset odotettavissa viikon loppuun mennessä, ellei sitten jää kokonaan tulematta kun senkin voi tehdä. Pitänee miettiä sitä gynellä käyntiä. Olisihan tuo munasarjat hyvä katsastaa ja samalla voisi ottaa sen clomit+terot pikkusen avittamaan. Tässä nyt kuitenkin on tammikuusta saakka ollut kakkosella lupa tulla ja ei oo tärppi käyny.

Toivottavasti muilla piinailijoilla parempi onni tässä kierrossa! Plussa uutisia kiitos!! :)

No, täällä ei päästy edes testailuun asti. Kp 27 menossa ja täti ilmaantui tänään ja aika odotetusti. Veetuttaa kun joutuu taas noiden rättien kanssa pelaamaan. Viime yö meni tuskaisissa merkeissä, hirveä hiki vaikka huone oli viileä. :( Ja päivä alkoi sitten mukavasti hirveällä päänsäryllä. Ärsyttäviä oireita tuo täti aiheuttaa mulle. Kunhan tästä selvitään niin aletaan taas jahdata ovista ja hyödynnetään se mahdollisimman hyvin.
Toivottavasti joku nyt sausi niitä plussauutisia vielä tähän kiertoon. Toivottavasti Gatusa pääset pian testaamaan. Elishalle myös tsempit ja toivottavasti täti pysyy sun luota poissa! By the way, jos täällä on hirveesti kirjotusvirheitä niin se johtuu siitä että kirjotan ipadilla.

pahoittelut tädist aamu olin niin varma et sul on tärpänny, jopas oliki pms oireet sulla. inshaallah ens kierros tärppää sit.
on: enpä pääs testaa ku en taaskaa saanu testiä. eli nyt sit pakko piinailua ku mies menee huomen käymää reissus ja tulee illal inshaallah. eli ei tietoa koska testaan jos pääsen testaan. ei ol mitää menkkaoireit eikä raskausoireit joten sapi nähä miten käy.

Takaisin