pahoittelut menkoista Aamu! toivottavasti uudessa kierrossa tärppää!
Gatusa mä täällä kyttäilen (töissä asti :D ) et milloin testaat :) saat ihan satavarmasti plussan :)
Elishallaki on jännät ajat, toivottavasti menkat pysyy poissa ja saat plussaa :)
ja on: mulla alkoi menkat ja eivät alkaneet?? suomennos: kp 24 su-iltana alkoi tuhru, tuli paperiin, mietin et prkl, kierto lyheni taas. no, maanantaina kp 25 ei sit tullutkaan päivällä mitään siteeseen, mutta sit illalla lorahti wc-pönttöön ruokalusikallinen. eilen siteeseen tuli vain vähän punaista ja illallaki oli vain vähän rusehtavan punaista tuhrua wc-paperissa ja taas aattelin, et menkat tulee sit varmaan yöllä. no, kävin klo 5 vessassa eikä siteessä ollut mitään, paperiin jäi tuhrua ja aamulla oli taas vähän tuhrua paperissa. tänään on tuli sit taas uudelleen ruokalusikallinen pönttöön ja siteeseenki pikkuisen, mutta vessassa laukkaan koko ajan eikä silloin tule juuri tuhrua kummempaa. tänään siis kp 27 ja ihan kunnon menkkojen pitäisi alkaa viimeistään lauantaina. vituttaa ku nää ei ole kunnon menkat, en voi soittaa klinikalle ja varata aikaa munanjohtimien aukiolotutkimukseen ja nyt vaan odottelen et a) alkaa kunnon menkat b) arvon mitä helvettiä nyt taas tapahtuu ja miksi mulla alkoi yhtäkkiä tällanen tuhruttelu, vaikka ennen menkat ovat plärähtäneet kunnolla päälle heti parin tuhrutipan jälkeen. aaaarrrggghh, ku ei edes menkat voi tulla kunnolla!!