Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pahoittelut menkoista Maikkie :/ me näköjään jäätiin tänne pidemmäksi aikaa. toivottavasti saat hyviä uutisia kilpirauhastestistä ja jollet, asia voitaisiin hoitaa kuntoon.

Gatusa toivottavasti oireet/olot tietäisi hyvää! hui, millaisessa tilanteessa olitte! olitteko autolla liikkeellä? meillä meinasi yhden päivän aikana tulla kahdesti auto kylkeen, eka kerralla tyyppi teki u-käännöksen liikennevaloissa ja meinasi ajaa kuskinpuolen kylkeen ku me tultiin nuolivihreän takaa ja käännyttiin oikealle, toka kerralla oltiin liikenneympyrässä ja meidän oikealta tuli joku nainen, joka kuvitteli olevansa etuajo-oikeutettu ja oli tulossa päälle :/ kummallaki kerralla tyttö mukana :/

Aamu niin, jospas sulla oiski käyny tuuri ja pikkuinen sua itkettää :)

rouvaKettunen harmi negasta, mut jospa testaat su uudelleen, jos menkkoja ei näy sitä ennen? joskushan plussa näkyy vasta myöhemmin.

mä en mainittavasti oo perillä mun kierrosta, luulen että nyt on joku kp 19 tms. oon luovuttanu tän kierron ja mieski on ollu niin kipeä (antibiootti ei purrutkaan :/ ) et pupuilut on olleet kortilla. onneksi hän pääsi tänään taas lääkäriin ja sai kortisoninenäsumutetta ja lisäksi ostin hälle särkylääkkeitä et saisi edes nukuttua. mies nukkuu sohvassa, kun ei makuullaan saa kivulta nukuttua ja mä ja tyttö makkarissa. toivottavasti toi menisi ohi! käskin miestä sanoo lääkärille, et nyt täytyy tehdä jotain et meidän tyttö ei saa pikkusiskoa (/-veljeä) ku mies on jatkuvaan kipeä :laughing001

mä oon täynnä uutta puhtia ja varasin itselle afrotanssin alkeet tälle syksylle ja lisäksi mulle ja tytölle satujoogakurssin :) jätän yhden oman harrastuksen tauolle et saan ajan riittämään, mullahan alkaa taas myös koirankoulutuskurssi ensi viikolla. jaksaa töissäki paremmin ku on näin energinen ja oon saanu vauvanpuutostuskanki taka-alalle ku suunnittelen innolla syksyä :)

della meil on vain vespa käytössä eli italialainen skootteri. ei ol eka kerta ku tällast käy mut onneks kummallakaa kerralla ei ol käyny mitää alhamdulillah. en ol kovin toiveikas tärpistä ihmetyttää vaa sitkee päänsärky ja kropan outous ja mulla alavatsa on lisäks tuntun jokseenki pinkeelt ja pahoinvointia nyt illalla jostai syystä mikä kyllä ärsyttää. naapuri kyselee et onko raskaana vaikka se ei heille kuulu, totesin vaa et enpä ole, en tiä et onko hällä joku suunnitelma mielessä mut jos on ni en anna toteutua. inshaallah vihdoin tärppäis vaikka tuskinpa tärppää, ois la 1.5 eli pari vko ennen ku täytän vuosia taas. esikoisen ja pikkuisen ikäero ois 8v2kk suunnillee.

Kyllä täällä jo niin monelle se tärppi saisi käydä! Gatusalla ainakin oireilut kuulostaisi lupaavalta, josko nyt siis :) Plussatuulia ja tarrasukkia!!

On: Kp 22 tai 23 jos nyt näin nopeasti ynnäilee. Oireita ei suuntaan eikä toiseen ihan kun ei tämän esikoisen syntymän jälkeen ole ollutkaan! Vauvakuume senkun paisuu ja olisi niiin ihanaa jos meillekin se pikkuinen vielä suotaisiin. Uskoa siihen on vaan aika vähän. Mut narinari joo.

Toivottavasti kuullaan plussaisia uutisia piakkoin täällä ketjussa! Vauvoja aina maailmaan mahtuu! :)

kiitos elisha inshaallah tänne se plussa löytäis vihdoinki. :)

tsemppiä sinullekin ja plussatuulia että tulee plussa testiin kohta sinullekin. :)

on: kp 24/29 menossa eikä oikei muutost edelleenki ku ilmapallo eli ilmaa löytyy enemmä ku tarpeeks ja sitä tulee ulos kyl, voi miesparka ja esikoista. ainoo muutos on et valkkari muuttun valkoseks nyt ja paikat on kii tiukast. vähä ehkä nännit aristaa joten onkoha menkat alkamas ens viikolla. en tiedä mutta plussa ois enemmän ku tervetullut meille. mikähä mul on ku jalkapohjat kutiaa iha hirveest kärsiny tuosta vaivasta jo monta päivää ja jano on aikamoinen.
vuokraemäntä pisti jonku eile maanittelee mun miestä et mentäs tänää hein tyttären häihin, mies ku ei osaa sanoa suoraa ei ni totes inshaallah, minä sanoinn päiviä sitte suoraan vuokraemännälel päin naamaa että en halua, saapi nähä tuleeko tänää kinuamaa taas, mies sano et he varmaa haaveievat että mul on hein tyttärelle ja heille jotai hienoi lahjoi ku mä oon eurooppalaine, ei mul ol mitää heille enkä ole edelleekää menossa. tänää sanotaa arabiaks mikäli tulee ruinaa taas.

Sama juttu Gatusa meillä, kierto näköjään ihan samoissa, mulla nyt kp23. Jos plussa tulis niin vappuvauva olis luvassa. Ei hullumpi aika syntyä. Ite jostain syystä toivoisin enempi syys-talven vauvaa. Kesällä ei oo niin kiva synnyttää kun on kuuma ja sitten on riesana jälkivuoto ym.vaivat. Ei pääse uimaan joka on mulle rakas kesäharrastus.

Della, toivottavasti miehesi paranee pian. Kurjaa ettei lääke purrut. :sad001 Mä oon kans aina rakastanu tanssia ja oon taas pohtinu sen aloittamista uudestaan. Toi afro pitää selän kunnossa, oon iteki harrastanu sitä aikoinaan. :)

Elisha, mekin mennään samoissa lukemissa. Mutta sillon ne täditkin oli kaikilla samaan aikaan. :) Jännät ajat tosiaankin edessä, tosin itse en ole kovin optimistinen tämän kierron suhteen.

ON: mulla on ihan outoja oireita ollut koko viikon. Niitä ihme itkukohtauksia on riittänyt joka päivälle, mistäköhän tänään sen hepulin vedän? :confused013Lisänä on vielä yllättävää väsymystä. En oo nukkunu päikkäreitä ton esikon syntymän jälkeen ja toissa iltana nukahdin sohvalle kesken telkun kattelun. Sitten heräsin joskus yöllä sohvalta ja raahauduin miehen viereen nukkumaan. Mielenkiinnolla odottelen millon se täti saapuu vai saapuuko...

mä vähä veikkaan aamu että ei se täti sulle tule tässä kierrossa enää alkaa olla aikas selvät oireet. siis eihä huhti-toukokuu oo siel viel niin kuuma onneks ja vedethä lämpenee kunnol kesä-heinäkuussa joten älä heitä pyyhettä kehää viel. tääl tuolloin lämpötilat siel 20-30 päivisin joten iha siedettävissä oloissa ollaa. jos la ois jossai heinäkuun puolel ni ois kidutust ku lämpötilat kipuaa sinne 35-45 päivisin kuten nyt ollu. kesä ei ole paras aika synnyttää täällä. kevät ja syksy on parhaat talvi on hiukka viileä. no mulla on hupullisia neuleit jotka on hyviä keväällä ja alkukesästä ei tartte paksulti pukea ja suojaa ihoa auringolta pikkuisella mikäli se plussa tulis ja kaikki menis hyvin, onneks eka kolmannes ei ol välttämättä kuumimpana aikana joten suht helppo odotus ois jos nyt tärppäis :)

Aamu ja Gatusa Kyllä teillä ny taitaa täti jäädä tulematta! Ois kyllä mahtavaa saada tänne vähä plussauutisia! ;)

ON: Itsellä pakkaa vetämään nyt vähä mielen matalaksi. Se tosiasia surettaa että mulla ei ovulaatiota tapahdu missään kierrossa, tai ainakaan minkäänlaisia oireita ei todellakaan ole. Ihme että täti kuitenkin nykyään saapuu aikalailla kerran kuukaudessa kun ennen esikkoa sai aika ahkeraan napsia teroja että kierto pysy, vaikkakin ennen tärppiä olin ollu pari kk ilman kun kierto pysy kohillaan ilmankin. Mene ja tiedä sitten. Olisi varmasti aika mennä gynekologin juttusille ja hakea avuksi terot+clomit. Mutta nyt muuttopuuhat lähenee ja ne ensin alta pois.

Plussatuulia! Ja aurinkoisia päiviä! Kyllä tää tästä! :)

toivottavast oot oikees elisha mun kohal. inshaallah sullekin tulis se plussa nyt sieltä :)

mies sano et henkilö olle hän soitti talost sano et löytys kerrostaloasunto kaupungist rautatieaseman lähelt vuokran suuruutta ei kerton mut mulla tunne että aika korkee tulee olee ja mä en tykkää kerrostaloist liiemmi, lisäks me ei olla nähty sitä viel, 3h+olkkari.

Moi!

Täällähän alkaa olemaan jännäviikot vähän kaikilla! Käykö, et mä alotan plussaruuhkan huomenna?!? Tsemppiä jännäilyyn ja kahdet viivat tikkuihin, eikös juu!!

Välillä on niin menkkamainen olo kun olla ja saattaa, välillä taas tunne, et ois tärppi käynyt. Eihän se kuukaudesta toiseen voi mennä hutiin, kyllä tilastojen valossakin tässä pitäis jo ruveta plussaamaan! Piinailen siis vielä huomiseen, jolloin dpo 12. Sit en kyllä tiedä mistä enää tsempin kaivan jos taas täytyy aloittaa rumba alusta! Meinasin jo tänään testata,mutta nega pelottaa niin vietävästi, et onpahan toivoa ainakin huomiseen!

tsemppiä rouvaKettunen!! toivottavasti tikkuun tulisi iloinen yllätys!

Gatusalla ja Aamulla on kyl niin lupaavat oireet, joten uskon että plussaatte nyt molemmat :)

Elisha tsemppiä sullekin, toivottavasti tulisi plussa ja jos ei nyt tällä kierrolla, toivottavasti saat lääkkeistä apua!

on: mahaa juimii jo menkkamaisesti ja kuviteltuja oireitaki on, mut oon päättäny, etten anna niiden hämätä tällä kertaa vaan uskon vakaasti, ettei plussaa tullut taaskaan, vaan uuteen kiertoon mennään.

della toivottavast saadaa molemmat plussa :)

hohoijaa anteeksi valitus mut pakko avautuu, kaik menee päin p****ä. sanko köysinee putos kaivoo ku naapurist päättivät kiivetä mein katolle laittaa jotai ILMAN mein lupaa joten meteli säikäytti, esikoine huus samaa aikaa vessas mua ja nyt ootan miestä tulee kotii ja varmaanki aika raivoissaa ku kuulee sangosta. se köysi ei pysyny naulas ni putos yhtäkkiä. ei vois pahemmin mennä enää omast mielest. no pitää ostaa huomen uus sanko ja köyttä sit ja keksiä miten sen saa pysyy kiinni ettei näin käy enää ellei mies keksi miten kaivost saa ongittua sangon.

Della Kiitos tsempeistä! Mutta mulla ei tässä kierrossa ainakaan plussaa tule. Tätiä odotellessa siis. Ja sitten kun vielä saisi aikaseksi mennä sinne gynelle. Suoraan sanottuna vatutus on tällä hetkellä niin suuri että tuntuu paremmalta olla ajattelematta koko vauva asiaa! Pitäis vaan olla onnellinen että yleensä on äiti ja että siunattu on pienellä tytöllä jo! Jännä että mullei oo mitään oireita mihinkään suuntaan. Ennen esikkoa kun kuitenki oli aina ennen kuukautisia perus oireet. Äh!

Muille onnea piinailuun, varsinkin kun monella niin lupaavat oireilut! :) Plussia tikkuihin vaan!! :D

Elisha tuo on niin totta et pitäisi vaan olla onnellinen, että yleensä on äiti jo(i)lleku(i)lle :) ei se ollut mikään itsestäänselvyys, joten oon kyllä onnellinen mun tytöstä (ja pojastakin, vaikkei hän biologinen olekaan, mutta meinasi kyl jäädä ainoaksi vähän omaa lasta muistuttavaksi).

kiitos Gatusa mut luulen, ettei tääkään ollu mun plussakierto.. ei ollut mitään ovikseen viittaavia oireita, joten uskon, että vasen munanjohdin (vasemman vuoro oli siis tässä kierrossa) on tukossa, kun oikean munasolun irrotessa tunnen kyl kivuista, et jotai tapahtuu. no, tätäkin asiaa selvitetään parin viikon kuluttua. jospa sit ois jo viisaampi tai alkaisi saada jo lääketieteen apua.

Della Kyllähän tuota itsekin on päivittäin kiitollinen tytöstä! Unelmien täyttymys ollut todellakin! Sitä kun oli jo itseensä iskostanu sen että jää lapsettomaksi! Raskaus aikanakin sitä joutu aina todisteleen itselleen että tässä vauvaa todellankin odotetaan :) Ja tytön odotus oliki helppo ja ihanaa aikaa! :) Kovasti vain olisi haluja saada vielä kokea kaiken uudestaan ja samalla tyttö saisi sisaruksen! Kaksi lasta olis mun unelma luku kyllä. Pitänee vaan oppia vähän ottamaan rennommin niin josko tärppi kävisi.

Samaa toivon muillekin! :) Jospa me tästä kaikki raskauduttais, jos ei ihan kerralla niin ainakin kuukausi kuukaudelta! :)

della tsemppiä ja saapi nähä miten mein käy molempien. iteki yritän pitää jalat maassa etten putois korkeelta.

on: dpo 9 ja samat oireet, pahoinvointia, väsymystä (varmaanki pääasias naapurien takia), ärtyisyyttä. muutama päivä piinailua vielä ja sit testaus jos on aihetta. meil meni se asunto sivu suun tosin vuokra ois ollu sijainnin takia liian korkea joka tapauksessa eli etsintä jatkukoon.

Kuinka paljon voi ihmistä vituttaa? Dpo 12 ja mikäpä muukaan kun yks perhanan nega ja herkällä testillä vielä.. Tätiä odotellessa ja päätä seinään hakatessa jatkuu tämä päivä. Miksi sitä on niin tyhmä, että aina jaksaa plussaan uskoa?!? Mä heitän kohta romukoppaan haaveet toisesta lapsesta. Miten tämä voi olla niin saamarin vaikeeta, mä en ymmärrä! Pahoittelen synkkää viestiä, nyt vaan harmittaa niiiiiiin älyttömästi!

rvakettunen sen kun purat täällä pahan mielen, me ymmärretää sua erittäin hyvin ja tiedetää tuo tunne. itellä ollu monta kertaa sama juttu eli toivoo parasta ja sit oireit ja lopulta putoo korkeelt ja kovaa. itellä vikat piinapäivät menossa ja sit näkee tiputaako taas, todennäköisesti kyllä vaikka onki ties mitä oloja nyt muutamana päivänä ja kesto päänsärky jota ei yleensä ole.

toivottavast kävis kuitenki niin että menkat ei sulle tulis ja saisit plussan sittenki, moni on kokenu senki et eka negaa ja sit tullu plussa.

pitäsköhä kinuta et maanantaina mies vie mut toisee terveyskeskuksee ku mun pitää saada tietää miten tästä edetään tutkimuksissa, voiha se kattoo et onko jotai tapahtumas jos viittii pistää seerumi hcg kokeisii et kattois verestä sit saa varman vastauksen. tulos tulee vartissa joten sit tietäs et pitääkö tässä alkaa vetää progesteronia tai jotai tueks ja alkaako ravaaminen ultrassa harvase viikko oman taustan takia.

RouvaKettunen, kyllä täällä saa kiukun purkaa. Samoja tunteita käydään kaikki läpi ennemmin tai myöhemmin. :) Mulle on nuo sun tuntemukset tuttuja esikoisen yritysajoilta. Välillä kiroilin, välillä vollotin.
Mä yritän Della kans olla lataamatta liikaa odotuksia tähän kiertoon. Samat sanat Elishalle. Mun oireet on kyllä niin kummallisia että jos ja kun täti tulee niin oon ihmeissäni näistä pms-oireista. Jotenkin alkaa muistua mieleen esikoisen yritysajat, sillon aina luuli olevansa raskaana eikä sit tietenkään ollut.
Oon kyllä tosi onnellinen meidän pienestä pojasta, hän on oikea lahja. :) Haluisin niin että hän saisi ainakin sen yhden sisaruksen.
Gatusalle vielä tsempitykset, toivottavasti sieltä plussa pärähtää!

RvaKettunen Kuulostaa vähän liiankin tutulta! Mutta jos toivoa ei tässä kierrossa enää ole niin sitten seuraavassa! Se kun vaan saa ensin ittensä kammettua pettymyksen jälkeen taas edes pieneen tsemppiin! Voimia sinne siis! Ja todellakin saa tuntojaan purkaa, kyllä varmasti on tuttuja fiiliksiä kaikille meille.

Jokos porukka alkaa testailemaan? Gatusa, Aamu, della...? :) minä täällä semmosissa pienissä tutinoissa plussa uutisia odottelen!! :) Nousis vähä toivo jokaisella varmasti kun edes yksi plussaisi :)

Takaisin