Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onkos plussauutisia kenelläkään kertoa? :)

on: ramadan alkaa, muutaman tunnin päästä alkaa paastoaminen alhamdulillah, maltan tuskin odottaa, onneksi siivosin kuistin joka on betonia. ramadanina ei kyl jaksais lapioida.
tänää kp 10/26 ja alavatsa oli kipeä koko päivän, meni illal ohi, onneks eile pupuiltii joten toivottavast tärppää. tuli ukkonenki kylään ja sade mikä oli erittäin tervetullut mutta se vaa pistää skorpionit ja muut myrkylliset elikot liikkeelle ni ikkunat ja ovi kii ja raot tukittu, hiukka kuuma sisällä, varmaa yli 30. pistin mun vesipullon jääkaappii että saan ennen fajria juoda kylmää vettä inshaallah.

Mä ainakin niin odottelen plussauutisia! Just viime viikolla paras kaverini plussasi, ja nyt sit tuntuu et mä näen raskaana olevia joka puolella! :D Ihan niitä samoja juttuja, mitä esikoista kuumeillessa ja odottaessa. ;)

Aamu, se on muuten jännää, miten nopeasti se vauvakuume voikaan iskeä.. Nimim. 8,5kk tytöntyllerön äiskä ;) Hirmuisesti pikkukakkosta kuumeilen, mut silti pelonsekaisin(kin) tuntein mietin, et millaista se arki ja elo voikaan olla kun toinen olisi vähän alle 2v ja sit vastasyntynyt.. Jännittääkö sinua?

Gatusa, toivottavasti tärppäis! En ole tätä ketjua lukenut lähestulkoonkaan kokonaan, et siis missäpäin maailmaa sinä nyt sitten oleilet tällä hetkellä, kun skorpionejakin täytyy varoa? :)

Täällä nyt sit on vähän omat ajatukset sekaisin, kun yritys alkaisi nyt sit ilmeisesti seuraavien menkkojen jälkeen (niitten pitäis alkaa tän kuun loppupuolella).. Mut nyt sit ollaan puhuttu naimisiin menostakin! :D Talvihäistä ollaan haaveiltu, ja kun toisaalta en tahtoisi olla raskaana omissa häissäni. Ääh.. :D On se kamalan vaikeaa, kun kaikkea tahtoisi heti nyt, mut sit taas toisaalta.. :D

Cupcake, kyllä se jännittää tosi paljon koska meidän esikoinen on tosi temperamenttinen eikä meillä ole ollut mikään helppo tämä ensimmäinen vuosi. Varsinkin nyt poika on valvottanut aika lailla ja itse oon aika väsyksissä. Niin on tietysti mieskin. Mutta siltikin me molemmat miehen kanssa kuumeillaan ja itse asiassa eilen illalla mies sanoi että hänen mielestä kortsut voisi jättää kaapin perukoille ja antaa pikkukakkoselle lupa tulla. Nyt alkoi sitten tosissaan jännittää. :excited001Kaipa se yritys nyt tosiaan tästä käynnistyy.

Voi Gatusa, toivottavasti teillä nyt kävis onni ja saisit plussan.

cupcake Ainahan sitä lasten kanssa pärjää jotenkin vaikka pienellä ikäerolla kaks olisikin :) itselläkin nimittäin 11kk ikäinen esikoinen ja toiveissa on toinen ollu jo tammikuusta kun kuukautiset palas kuvioihin :D Plussa onnea teille siis!

Aamu Meilläkin esikoisen kans vauvavuosi ainakin alkuun oli rankka. Tytöllä kovasti vatsavaivaa oli ja refluksiaa joka oli sitten merkki maitoyliherkkyydestä. Saikin sitten itse jättää maidon pois kokonaan kun imetin. Mutta vaikka alku ei ollu ehkä helpoimmasta päästä ni kova on kakkosen kuume ollu jo puolisen vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän. Niin ja teillä poitsu saman ikänen ku meillä tyty! :)

Gatusa Täältä suunnalta saa ainaki plussauutisia odotella :D siis että pienet on mahdollisuudet vaikka niinhän ne on tietty aina. Se kun on niin pieni mahdollisuus ajallisesti kuukaudessa tärpätä. Toivotaan kuitenkin että siellä päässä tärppi ois käyny! Odottelemma siis :)
Nii ja kuulostaa vähintäänkin jännittävältä nuo skorpionit :o täälä kun ei sade säällä nouse pintaan muuta ku kastemadot :D

Jännääkös kukaan tällä hetkellä? :D

varmaan Maikkie jännää ja mä jännään kans hänen puolesta :) mulla itsellä vasta ovis hiipumassa ja ns. jännättävä aika kuun loppupuolella, tosin siinä mitään jännää kyl ole, menkat tulee niinku näinä muinaki kuukausina.

muoks. ovista koitettu kuitenki hyödyntää, jotenki tehny ihan erilailla mieliki ;)

cupcake afrikassa niitä skorpionei löytyy ja niin löydytää meki :)

elisha ei se vaadi ku sen pienen mahiksen että tärppää joten toivotaan parasta.

on: tääl tais kierto lyhentyy taas mikäli ovis oli tänää ku oli niin jäätävät kivut oikeel alavatsas. ei se muuttus ku päiväl lyhyemmäks. no jonkinmoiset mahikset ois sit tärppiin sentään inshaallah.

Terkkuja ruottinlaivalta :) Tultiin just risteilyltä takaisin ja huominen vielä lomaillaan mun isän luona. Sitten ois tavaroiden pakkaus ja ajo lähes 800km takaisin kotiin. En ole juuri koneellekaan joutanut, kun täällä ollaan oltu ihan loma fiiliksissä.
Minähän se tosiaan täällä nyt jännäilen, mutta tuntemuksia ei taaskaan ole minkäänlaisia, joten tuskin tässä mitään on tapahtunut. On tullut alkkomahooliakin otettua ihan riittävästi tämän viikon aikana. Siis en minä mikään juoppo ole, mutta äkkiäkös sitä tulee, kun tykkäävät tarjoilla täällä vähän kuohuviiniä ennen ruokaa ja sit ruoalla viiniä ja sit päivän aikana menee ihan vaan janojuomanakin jo pari olutta tai siideriä ihan huomaamattakin. Laivalla en paljoa ottanut, kun olin tänään kotimatkan kuljettajan roolissa.
Mulla ei oikein ole kunnolla tietoa tämän hetkisestä kiertopäivästä. Nyt on kuitenkin joku kuivakausi menossa, eli ei ole valkkaria vuodellut muutamaan päivään ollenkaan. Tänään on myös ihan pikkaisen tuntunut jotain nippailua oikealla alhaalla.
Eilen soitin sinne terveyskeskukseen ja sain lääkäriajan. Kun eihän siellä nyt mitään oikeita gynekologeja ole! Mikä positiivista kuitenkin niin aika on jo 1.8 !!!! :) Jospa siitä alkaisi taas asiat rullaamaan ja pian pikkukakkonen ilmottaisi tulostaan.

Ai niin... ajatus katkesi, kun täällä porukka vaati iltapalaa ja jotain piti keksiä :)

Luultavasti nyt on joku 20-23 kiertopäivä, joten kyllä tässä vielä viikon verran ainakin saa jännätä ennen testin tekemistä. Ellen mä sit oo ihan totaallisen pihalla noista päivistä...

Maikkie toivottavasti saat plussan. :)
itellä kierto on jotai nyt kp 11/26 mein aikaa mut tein aikaa mä porhaltaisin kp 12/26 jo, ovis menny, rinnat kipeytyny kunnol mitä ei ollu viime kierrossa joten täälläkin odotellaan että mitä tuleman pitää. saas nähä millaset pms oireet tässä kierrossa tulee.

Moi! On pitkä aika kun viimeksi kirjotellut tänne. Muita kiireitä, ei aikaa tai kiinnostusta istuskella koneella. Lisäksi oon toppuutellut tätä vauva-asiaa kuitenkin, ei olla yritetty. Mutta tulin tänne vouhkaamaan että kp 35 alkaa olla jo myöhäisyyden puolella! Todennäköisempää kuitenkin että hormoonit ne taas kiusaa, lopetin nimittäin imettämisen muutama kuukausi sitten. Toisaalta, mulla oli kyllä kuukautiset melkein samantien synnytyksen jälkeen ja jo yhdet vai kahdet tässä välissä imetyksen jälkeen... Mutta onhan se silti todennäköisempää kun raskaus, ehkäisyäkin kun käytetty. Kunhan nyt kerroin pikaseen ;) Eihän sitä tiedä. Kaunista kesän jatkoa teille!!!

Heips kaikille pitkästä aikaa!
Unohtanut en teitä ole, en vain ole ollut koneella :)
Poika on pitäny kiireisenä ja hyviä säitä kun ollu, ni alkanu jankkaamaan uloslähdöstä heti heräämisen jälkeen ja ollaankin jo aamupalan jälkeen pihalle lähetty, käyty kotona vaan syömässä ja taas illaksi kotiin. Jääny niin koneella olo, kuin kotihommatkin aika vähälle.
Mökillä ei olla keretty nyt kamalasti olemaan, kun miehellä ollu paljon töitä, mutta huomenna sinne ajateltiin suunnistaa ja jos ei jäädä yöks, ni alkuviikko ollaan siellä sit jokatapauksessa ja mies käy sieltä töissä. Mulla on keskiviikkona aika labraan seulontaverikokeiden tiimoilta, nii siiheks oltava takas kaupungissa sit.
Mökillä vihannekset ja kukat kasvaa ja rehottaa :)
Masukin kasvaa, läskiä nimittäin ;) On tullu jo useampi kilo painoa, tupakoinnin lopettaminens ai syömään, tai napostelemaan jotain koko ajan ja nälkä on ollu aikamoinen tässä koko ajan ihan raskaudenkin takia. Montaa tuntia ei selviä ja mulla on usein leikkipuistoon mennessäkin omena tms mukana, omenaa nytkin natustelen kun iltanälkä iski.
Oksennellut olen parin viikon tauon jälkeen taas pariin otteeseen, mutta ei onneks oo sellasta jatkuvaa öklöä oloa, vaan hajuällötyksiä taas, eli kakkavaippa yms saa laatan lentämään.
Käytiin eilen kattomassa koiranpentuja ja varattiin sitten yksi, arvasihan sen :)
Elokuun tokavikalla viikolla sit pikkuinen muuttaa meille♥

Kaikkien jutut olen lukenu, mutta ihan kaikille en nyt osaa silti kommentoida.
Gatusalle kovasti tsemppiä tähän kiertoon ja toivotaan että ovis tuli hyödynnettyä parhaalla tavalla. Muutto taisi mennä hyvin ja suunnitelmasi kuulostavat hyvältä :)

Maikkie, ihanaa että saitte ajan noin pian ja toivotaan nyt silti että siellä masussa olisi jotain häppeninkiä :)

dellalle piti jotain kirjoittaa mutta mitä! Ois pitäny avata eri välilehtee tää vastausikkuna taas, mut nyt en jaksa alkaa puljaamaan enää :)
Kiva että siellä ovista hyödynnetty ja tuuhan tosiana kertoilemana miten ne hoidot yms edistyy sitten :)

Miikkula, en vaan osaa sanoa sua miimikoks :D Ompas siellä jännät paikat! Koskas ajattelit testata?? Teill sit kuitenkin laitettiin yritys jäihin, mut ei vissiin ihan lukkojen taa,, jos sua vähän jännittää silti :)

Aurinkoista päivää arvon leidit! Täällä alkoi nyt miehen kanssa yhteinen loma. Vaikka miehellä ei tänä kesänä paljon lomaa olekaan niin otetaan lyhyestäkin ajasta kaikki irti! Tänään pakataan auto ja lähetään lomailemaan aurinkoiseen Itä-Suomeen. Mulla suunnitelmissa sisällyttää lomaan myös pupuilua vaikka otolliset ajat ei nyt olekaan käsillä. Itse asiassa tädin pitäisi tulla ens viikolla. Sitten vaan bongaamaan seuraavaa ovista. Tänään on kerta kaikkiaan loistava päivä. Meidän pikku-ukko nukkui viime yön kokonaan! Sitä ei ole tapahtunut muutamaan viime kuukauteen. Happy!!!! :) :) :)

Monet täällä jännäilee, toivottavasti niitä plussia nyt saadaan!

Heipä hei kaikille!

Kahden viikon kesäloma turnee on onnellisesti ohi ja onpa IHANAA olla kotona! :)

Aamu: Mukavaa lomaa teille ja muistakaa nauttia. Tämä suomen kesä on vaan niin lyhyt!

Nyytti: Kiva kuulla kuulumisia :) Niin ja onnea tulevasta hauva vauvasta, koiran pennut on vaan niin suloisia pikku riiviöitä... Niin ja jaksuja masun kasvatukseen!

Mites Gatusalla menee?

Mites Dellan oviksen hyödyntämiset on menneet? Hyvältä ainakin kuulosti, että on oikein tehnyt mielikin ;) Toivottavasti saisit nyt plussan!

Cupcake: Meillä oli talvihäät ja oli aivan ihana tunnelma. Paljon kynttilöitä, hämärää valaistusta jne. <3

On: Tuossa edellisessä postauksessa olikin meneillään olevan kiertopäivän arvailua, ja siihen se osui kohdalleen. Nyt en jaksa laskea monesko on, mutta kierto alkaa kyllä uhkaavasti olemaan lopuillaan. Pientä juilintaa alamahassa on nyt eilen ja tänään satunnaisesti tuntunut. En nyt mene kirjoittamaan tähän mitään vuotojen väristä, koostumuksista sun muista, koska jos nyt sanon sen ääneen niin käy kuten viimeksikin. Siksipä en sano mitään :) Toistaikseksi todellista piinailua vaan...

Hehee Nyytti :D Okei, kutsu mua miksi haluat! Vanhojen tuttujen oikeudella ;)

Ja niin, kp 38 ja täti kadoksissa. Suuta kuivaa niin maan pirusti pitkin päivää! Juoksen vessassa ja vastapainoksi vedän vettä napaan kokoajan. Mies huomautti että tissit on mukamas kasvaneet? Ja jos se tähän liittyy niin oon nukkunu viime yöt todella levottomasti. Että niin? Testaan pian, millon nyt joudan testin hakea. Ohhoh? Etten nyt vaan jotenkin sairas olisi. :/ Sekin kai mahdollista.

Iltoja arvon kanssakuumeilijat!

Aamu
, mukavaa lomaa teille! Toivottavasti säät suosivat! :)

Maikkie jep, talvihäät todella ovat tunnelmalliset. Omat haasteensahan niissä toki on (kuten on kesähäissäkin), mutta silti.. (Jätkän)kynttilät, nätti valaistus mutta toisaalta hämäryys, glögiä, hmm.. <3

Täällä ovulaatiota bongailen! Laskurin mukaan tällä viikolla pitäisi olla otolliset hetket, saa nähdä sit. Limoja ja nippailuja on ollut, mut ovistesti (tänään tein elämäni ensimmäisen sellaisen silkasta mielenkiinnosta!) näytti erittäin vahvaa negatiivista. :) Ootellaan, ootellaan.. ;) Yk 1 nyt siis käsillä, vaikka mä sanoin aiemmin, et tää kierto annetaan mennä vaan. Harjoitus tekee mestariksi, hih! ^^

APUAAAA!!! Nyt kuulkaa jännittää ihan sikana! Mun laskujen mukaan menossa ois nyt kp 28 ja minkään sorttista vuotoa ei näy... ei tiputtelua, tuhrua, verta ei mitään. Tasan kaks vaihtoehtoa. Joko mun kierto on mennyt loman aikana ihan sekaisin (mikä sekin on ihan mahdollista...kait) tai sit mä oon raskaana.
En ole uskaltanut tehdä testiä... jännittää niin maan pirusti!

Sorry omanapaisuus, mutta oli pakko päästä avautumaan vähän jonnekin.

Täällähän on hiljaista....

No menin sit tekemään sen testin. (Apteekin) ja tuli kyllä niin tyylipuhdas nega, kun vaan olla ja voi... :/ Mä olin jo aika varma plussasta. Edelleenkään ei näy minkäänlaista vuotoa. Ei mulla ole juuri koskaan kierrot venyneet. Ihan satunnaisesti joskus harvoin on saattanut olla 30 päivää. Ja kun nyt ei tosiaan edes sitä tuhrua näy.
Esikoisesta tein testin muistaakseni kiertopäivänä 29 ja sain kyllä todella vahvan plussan.
Tässä kierrossa viimeisimmät pupuilut on 1.7 joten kyllä kait sen plussan olisi pitänyt jo näkyä. Olen hieman ymmälläni, mut ei kait tässä auta kuin odotella pari päivää ja tehdä uusi testi, jos ei sitä ennen tuhruilu ala.

heis taas, nettipimennon jälkeen taas ilmoittelen itsestäni. toivottavast mies ostaa meille tuulettimen tänne on hiukka kuuma!!!

ensinnäkin tsemppiä piinailijoille.

on: elikkäs muutto meni hyvin, peittoaki heiluteltii tyylii joka toinen päivä ennen ramadania ja nyt ollaa sit paastossa joka päivä 9.8 asti inshaallah paasto menny yllättävän hyvin mut alkanu heräämää epäilykset että onko tainnu tärpätä koska rinnat kipeytyn sekä nänneist että sivuilt, parun melkei joka asiasta, mega väsy ja nyt on vähintää se dpo 7 menossa eli kierto lyheni taas vähän näköjään. joka tapauksessa inshaallah paastoan koko ramadanin olin raskaana tai en jos menkat tulee ni tulee pakollinen tauko mut kyl nyt epäilyttää että täti ei välttämättä tulekaan enää inshaallah. aamulla jo lämpötilat on siel 30 ja päiväl siel 35-40 varmaa. parina päivänä ollu hiekkamyrsky ni ovi ja ikkunat kii ni kämppä tuntunu saunalta. paino on pudonnu kyl joitai kiloi tässä.

heis taas, nettipimennon jälkeen taas ilmoittelen itsestäni. toivottavast mies ostaa meille tuulettimen tänne on hiukka kuuma!!!

ensinnäkin tsemppiä piinailijoille.

on: elikkäs muutto meni hyvin, peittoaki heiluteltii tyylii joka toinen päivä ennen ramadania ja nyt ollaa sit paastossa joka päivä 9.8 asti inshaallah paasto menny yllättävän hyvin mut alkanu heräämää epäilykset että onko tainnu tärpätä koska rinnat kipeytyn sekä nänneist että sivuilt, parun melkei joka asiasta, mega väsy ja nyt on vähintää se dpo 7 menossa eli kierto lyheni taas vähän näköjään. joka tapauksessa inshaallah paastoan koko ramadanin olin raskaana tai en jos menkat tulee ni tulee pakollinen tauko mut kyl nyt epäilyttää että täti ei välttämättä tulekaan enää inshaallah. aamulla jo lämpötilat on siel 30 ja päiväl siel 35-40 varmaa. parina päivänä ollu hiekkamyrsky ni ovi ja ikkunat kii ni kämppä tuntunu saunalta. paino on pudonnu kyl joitai kiloi tässä.

Kiva kuulla Gatusankin kuulumisia pitkästä aikaa. Hyvä, että muutto on mennyt hyvin. Nyt todella sinne suuntaan isot peukutukset, että olisi tärppi käynyt ja matkalainen pysyisi kyydissä.

On: Taitaa se täti tänne kurvata sitten kuitenkin. Jotenkin se nega oli niin pysäyttävä, etten osannut edes pahemmin harmitella asiaa. Tuossa hetki sitten vessassa käydessä oli ehkä ihan aavistuksen rusehtavaa sävyä valkkarin seassa, joten se siitä piinailusta. Tais sitten oviskin olla hieman myöhemmin ja viimeiset pupuilut oli kiertopäivänä 13. Eipä tässä auta, kuin odotella sitä gyne aikaa (1.8) ja toivoa, että saatais samantien lähete polille tutkimuksiin. Jos niin onnellisesti käy, niin sehän tärppää heti, kun poliaika tulee. Kuten edelliselläkin kerralla :)

Takaisin