Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en nyt tiedä, haluatteko tietää näistä mun tutkimusten etenemisistä, mut kerronpa kuitenkin.. on niin vähän ihmisiä keille pystyy asiasta mainitsemaan ja nyt kun oon lomalla, ei oo ku mies paikalla kuulemassa. eli kävin siis tänään antamassa verinäytteen, mistä ilmeisesti katsotaan kilppari- ja prolaktiiniarvot ja näköjään laskuerittelyssä näkyy et follikkelia stimuloiva hormonikin katsotaan. nyt sit vaan oottelen et menkat menee pois, nyt meneillään kp 3 et eiköhän nämä ensi viikon alussa esitä häipymisen merkkejä. pääsisi sit taas oottelee ovista ja tikuttelemaan, mikä hyöty siitäkään sit ikinä on.

della, tottakai kiinnostaa tietää miten siellä asiat etenee ja mitä noissa tutkimuksissa ylipäätään tehdään! :)

Omassa tilassa ei päivitettävää. Kuvotus ja oksentelu on jäänyt tänään kokonaan pois, oksentanu en itseasiassa oo muutamaan päivään. Heti herää aina epäilys, että onko kaikki edelleen ok, mut kai nää olotkin vaihtelee.

Ilmoittauduin taustailemasta menoon mukaan eli pikku kakkosta kuumeillaan kovasti!
Esikko kohta vuoden ja pikku sisarus olisi enemmän kuin tervetullut!
Elikkäs kovasti on kuume päällä niin minulla kun avokillakin. Esikoista vaan tosin "tehtiin" 6-7 v. ennen kun tärppäs koska minulla todettu -05 pco. Sillon sainkin "tuomion" että ei lapsia luomusti mutta toisin kävi ja esikko synty kesällä 2012!
Kauheasti ei uskoa ole että tärppäis toiseen kertaan ihan luomuna mutta josko kuitenkin...

Kovasti plussatuulia teille kaikille ja aurinkoisia kesäpäiviä!

kiitos kaikille jotka onnitelleet uudesta kodista ja niinhän tässä kävi että eile alkoi tuhtuilu ja oli juiliminen alavatsassa, tänään alkoi vuoto kunnon juilinnan kera eli kp 1/26 ilmeisesti alkoi nyt aamulla sitten. piti muuttaa nyt pariks päiväks miehen veljen luokse hänen perheensä ei ol kovin mielissään enkä ole kyllä minäkään.

tervetuloa Elisha86 joukkoon, toivottavasti plussaat pian.

della hienoa että tutkivat kunnolla kaiken nyt.

nyytti olot voi vaihella iha hyvin päiväst toisee välil hirvee olo välil parempi onneks olit saanu hyvii ultrakuulumisia.

miten omenapossulle kävi, kerroitko pikkusesta joka tulossa? olen niin onnellinen että toiveesi pikkuisesta käy toteen inshaallah.

täällä sain eile kuulla että käly joka raskaana saa pojan, kertoi joku aika sit puhelimes mieheni veljenpojalle asiasta.

Gatusa Kiitos!

Ja juu täällä kierto 5/jotain :) mulla kun ei nuo kierrot ole oikein vakio aina nii oviksiakin paha mennä laskeskelemaan. Josko josain vaiheessa alkais tikutteleen. Näkispä ainaki et ovuloiko vai ei.

Onneksi täältä on porukkaa saanu matkalaisia masuun ni ei ihan huonon onnen ryhmä ainakaan eli toivoa on ;) kaikkeen pittää vähä uskoa! :)

Mitenkäs muilla ryhmäläisillä?

Plussatuulia!!

tervetuloa Elisha86! toivottavasti et joutuisi kauaa odottelemaan uutta plussaa!

kyllä täällä onnistumisen kokemuksiakin on ollut ihmisillä, itse oon tosin jumittanut jo vuoden täällä, et en oo ollu yhtä hyväonninen. mullon itsellä endo ja tyttöä tehtiin nelisen vuotta. nyt on menossa joku 9-10. kierto eli siis menkat alkoi viime syksynä ja "oikea" yritys kans, mut tulin tänne jo kyl ennen sitä. tikuttelen itse ovista ja oon tai siis ollaan tutkimuksissa, kun pikkukakkonen haluttaisiin ja ikäki painaa meillä molemmilla, mä oon 34v (täytin pe :) ) ja mies on 35v.

della_79 Kiitos kiitos! Josko tuota tosiaan tärppäis! (Mieluusti ihan jokaisella!) :)

Itsekin kun esikkoa aloin odottaa enkä vielä asiaa tiennyt niin epäilin itsellä endoa. Endon kaltaisia oireita kun vähä itselläni bongailin kun en sitä raskautta osannut itelle ees ajatella. Kivuliaat kuukautiset aina ollu ja todella epäsäännölliset (PCO). Oonki täältä palstalta enemmän lukenu just tuosta ovisten tikuttamisesta, mutta ajattelin nyt vielä tovisen yrittää olla ihan "rennosti" vaan ja antaa tulla jos on tullakseen-asenteella! Pari kiertoa nyt toivonu vähä sitä plussaa hiljaa mielessään mutta eipä sitten kuitenkaan.
Ja josko se onni sitten sattuisi teidänkin kohalle, vaikka sitten tutkimusten kautta! ;)

Kyllähän tässä ei passaa toivoaan menettää kun elämä saattaa vielä yllättää! :)

Gatusa hetihän tulin palstoille asiasta kertomaan ja ukkonenkin oli iloinen asiasta :)

ON: täällä "kärsitään" oireettomuudesta :D ensi sunnuntaina ois siskon rippijuhla niin täytyis jotain mahan peittävää kehittää päälle, voi huoh mä vaan sanon sitä urakkaa..

Elisha86 mulla diagnosoitiin endo tähystysleikkauksessa muutama vuosi sitten, sitä ennen menkat tuli ja meni ja oli kipeät, mut leikkaus korjasi tilannetta niin et kierto tasoittui 28 päivään. menkat ei oo kivuliaat, jollei endo oo kasvattanu pesäkkeitä ja nyt mulla on tosi hyvä tilanne endon kans :) eli sitäki suuremmalla syyllä yritysvaihteet on täysillä :) ennen endodiagnoosia epäilin pcos:aa, mut aika nopeasti sit vakuutuin eka itse endosta ja sit tuliki se diagnoosiki. me saatiin tyttö ihan luomusti, sitä ennen oli toka tähystysleikkaus kesällä 2010 ja tarkoitus oli et tutkimuksiin ja hoitoihin, mut sitpä tyttö saiki alkunsa :) nytki yritettiin eka luomusti, en edes tikuttanut ennen tätä kevättä, mut sit kun mitään ei tapahtunut (ja jotku vielä selittää et toka tärppää helpommin!), aloin eka tikuttaa ja bongasinki oviksen ja nyt sit katellaan noi tutkimukset. toki toivon et ihme tapahtuisi vielä uudelleen, mut jollei, ompahan ainaki takaporttina se, et voi saada jotai apua lääketieteeltä :)

della_79 Joo no itsekin täällä sitä toista ihmettä toivon hiljaa kun tuo pco kuitenkin vaikeuttaa tilannetta. Koskaan kun ei tiedä että ovuloiko tuota vai ei. Esikko oli kyllä totaalinen yllätys ja teinki raskaustestin josain viikoilla 7-8 kun ei sitä osannut ensin edes arvailla.
Molemmille siis ihana ihme suotu kuitenki, josko sit sen toisenkin vielä :)
On se hyvä kuitenki tutkimuksiinkin hakeutua ajallaan eikä jäädä liikaa odottelemaan. Uskon vahvasti että jossei luomusti tärppää ni tutkimusten kautta apua saatte :) Onnea siis matkaan vaan! :)

En tiedä mutta tuntus ainaki että endo ja pco yllättävänkin yleisiä, mutta "voitettavissa" olevia kuitenkin....

della_79 Ja niinhän tuota itsekin on kuullut sanottavan myös pcon kohdalla että se toinen olisi helpompi. Ehkä, muttei varmasti liian helposti käy ainakaan...
Esikkoa tosiaan tehtiin 6-7 vuotta eli ilman ehkäisyä vaan ja tovin tosiaan kesti ennen ku tärppäs. Eka raskaus ja onneksi päätty hyvin. Siksi ei ehkä kauheasti uskoa ole toiseen tärppiin mutta vähän kuitenkin...

Tikutteleen vois ihan mielenkiinnosta alkaa niin näkis että tapahtuuko ovulaatiota vaikos ei... Se ois se seuraava askel sitten jossei tärppi käy.

omenapossu hienoa että mies iloinen uudesta tulokkaasta, onko teil mikä tilanne joko mies on rauhottun ja saanu järjen takaisin? :)

on: täällä kp 2/26 näköjää eli 8pvä lyheni entisestä normista mikä muuttu kierron pituus X:ksi kevään kunniaks, tänää ylty kivut ku oltii käymäs kyselees tuloksia sairaalas ja sit käytii postissa ja pankissa. kilpirauhastestien tulokset oli ainoot valmiit ja ne oli kunnossa joten näyttää siltä että mun keskenmenot on mysteeri ellei nyt aleta miestä tutkia. sairaalan jälkee sain osoitteen vihdoin itselleni ku mies sai aikaiseksi avata mulle henkilökohtasen osoitteen ja pankissa tilin jotta saan inshaallah tällä viikolla siirrettyä mun liksat omalle tilille :) mies on tosi tyytyväinen ku dinaarin arvo menee alas ni tietää et tulee isompi rahamäärä sitte ku mulle tulee tilille dollareis ja pankki muuttaa dinaareiks. ja tietenki koska mä en ole pihi ni tietää että autan ostoksissa jne eli ramadan ei ole hänelle sit työn puolest niin rankka ku voi pitää lepopäiviä huoletta.

mies meni esikoisen kans maalaa taloa eli eiköhä me koht päästä muuttaa ku vuokranantajan perhe näyttää tyhjentäneen talon heinist ja muist lampaiden eväist, nyt vaa miehen pitää desinfioida se talo maalauksen lisäksi :) en mä kyl enää pal kauempaa jaksaiskaa tuota miehen veljen perhettä koska hirvee huuto kokoajan.

mitä yrityksee tulee ni taitaa tulla joko tauko tai sit pitäs illal pupuilla ja ottaa suihku ennen nukkumista, no eipä se omas kodis ongelma ole onneks. meil on sen verra tarkat säännöt et laiska ei niit kestä. pupuilun jälkee on tehtävä puhdistautumis pesu tai rukouksia ei hyväksytä, huom pitää odottaa vähintään 30min pupuilun jälkeen ennen kuin ottaa suihkun. menkkojen aikana ei rukouksia hyväksytä eikä paastoamista sallita (onneksi näin koska muuten ei kestä terveys) menkkojen aiheuttama tauko korvataan Eidin jälkeen paastomalla menkkojen kestoaika. no pitää muistaa että ennen klo 3 syödää ja juodaa vettä koko päivän edestä koska vasta n. klo 20 saa syödä taas kun maghrib adhan on loppunut. eipä tää kyl liiemmi eroa normaalista elämästä muuta ku päiväsaikaan olevan paastoamisen osalta.

ANTEEKSI OMANAPAISUUS :)

Gatusa onhan se juu.. omalla tavallaan ;) jäärä mikä jäärä, niinku minäkin ja molemmat on yhtä nopeesti syttyviä, nii ei sitä ilman riitoja selvittäistkä :D

totta omenapossu... :)

täällä ootellaa että menkat loppuu joidenkin päivien päästä ja päästää uutee kiertoon vaikka ramadan onkin alkamassa menossa kp 3/26 ja fiilikset yllättävän hyvät iso kivi putos harteilt ku sai tietää kilpirauhaskokeiden tulokset.

Hyvä hyvä Gatusa! Ei muuta ku uutta yritystä kehiin vaan! :)

Täällä odotellaan että olisi aikaa heilutella peittoa! Mies kun on töiden jälkeen remontoimassa meidän kotia jonne olisi tarkoitus päästä muuttamaan elokuun lopussa. Saapa nähdä että päästäänkö ihan valmiiseen kotiin vai loppuuko aika ja muutetaan remontin keskelle. Siitä varmasti tulee lystiä 1v. kanssa! :D

Mites muilla menee? :)

Heippa siskot :)

OmenaPossulle suuren suuret onnittelut plussasta!

Tulin kertomaan pikakuulumiset loman keskeltä. Kierrellään ukon ja poitsun kanssa suomea ristiin rastiin ja yövytään sukulaisten nurkissa :) Aurinkoa, vettä, ukkosta ja kaikkea siltä väliltä on mahtunut sekaan ja mukavaa on ollut. Tänään päästiin kahdestaan shoppailemaan, kun mun mummo hoiti poikaa.
Kiertopäivistä ei hajuakaan, puolivälin paremmalla puolella kaiketi kuitenkin jo. Limja on vuodellut ja pupuiltu ollaan suurinpiirtein joka toinen päivä. Ensi viikolla saan soittaa terveyskeskukseen. Pitäkää peukkuja, että saisin ajan mahdollisimman pian. Elokuulle se menee, mutta ettei menis ihan loppukuuhun kuitenkaan.

Mukavaa heinäkuun alkua kaikille ja paljon plussatuulia!

täällä loman eka viikko menossa ja ollaan ehditty tytön kanssa pyöräilemäänkin ja nyt suunniteltiin uusi pyöräretki huomenna rannalle molempien muksujen kanssa ja pe kaverin luokse muutaman kilsan päähän. kaveri sai vastikään tietää olevansa raskaana (enkä ole edes ahdistunut asiasta, vaan iloinen ja onnellinen kaverin puolesta :) ). ensi viikolla lähdetään Itä-Suomeen ja sieltä minä ja tyttö matkataan tyttöjen reissulle Ouluun moikkaamaan sukulaisia ja entistä työkaveria :) muuten kai pyöritään täällä Etelä-Suomessa ja käydään päiväreissuja ehkä Porvoossa, Naantalissa ja ehkä muuallakin ja pitempiä Lappeenrannassa ja Lohjalla. kesäinen Suomi on kyl niin ihana ja hyvät säät ainaki vielä :)

mulla menkat meni jo ohi ja nyt katellaan uusi kierto. tai no, oon jo kyl luovuttanu tänki kierron suhteen, ovis osuu reissun alkuhetkille/ehditään hyödyntää kotona, mut koska mitään ei tule tapahtumaan, oon jo suuntautunu siihen että elokuussa suunnitellaan hedelmöityshoitoja. elokuun alussa on se meidän tutkimustulosten kuuleminen.

no, anycase, aion nauttia ekasta oikeasta heinäkuun kesälomasta, jota on siis kokonaista viisi viikkoa! ihan luksusta :)

Gatusalle edelleen onnea uuteen kotiin! kuulostaa ihanalta ku saa laittaa kodista mieluisan ja saat vielä bonuksena hedelmäpuitaki pihalle :)

Maikkie jospas stressitön kesäloman vietto vaikuttaisi positiivisesti vauvansaantimielessä :)

Elisha86 toivottavasti remppa etenee suunnitellusti ja ehditte päästä pupuilemaankin :) toivottavasti saataisiin vielä molemmat uudet ihmeet aluilleen ja syleihinkin asti, ikäviä hidasteitahan noi pco ja endo on.

kiitos della, jep granaattiomenat on tosi terveellisiä ja tykkään niist ni mikäpä siinä. eile oli kyl kunnon siivoustalkoot, vuokranantaja ihmetteli miten saatii talo puhtaaks mie selitti hänelle mut ei maininnu että vaimoha se sano mitä aineit pitää käyttää, lupas ostaa meille lavuaarit ku yleensä talois ei ol mitää valmiina.

Gatusa Onnea uuteen kotiin ja hyvältä kuulostaa! :) Toivottavasti itsekin pääsee heittään rivarielämälle soronoo ja muuttaan omakotitaloomme elokuun lopussa, sitä odotellessa!

della_79 Joo siis sehän on selvä että kakkosetkin vielä saadaan molemmat, onko muka muita vaihtoehtoja? ;) Jossei nimittäin luomusti ni sitten pikkusen avitettuna hoidoilla! :)

Maikkie Kuulostaa kivalta! Suomessakin riittää nähtävää joten rentoa matkailua teille! :)

Täällä jatkuu arki samaan rataan. Peiton heilutuksia sillon kun jaksaa ja siihen se nyt tällä erää saa vielä jäädä. Oisko tää nyt yk 5 eli toinen sai tulla heti kun synnytyksen jälkeen kuukautiset teki paluun. Mahollisimman rennosti yrittää ottaa ettei apina seläsä kasva liian isoksi! :D Vielä tio esikkokin rinnalla kaksi kertaa per päivä. Mene ja tiedä sitten että estääkö raskautumista, veikkaan että ei, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ajatuksissa olisikin alkaa lopettelemaan tissittelyä. Takarajana 1v synttärit! :)

Viettäkäähän hauska vl!

kiitos elisha86 toivottavast pääsette tekin pian omakotitaloon mikää ei ol sen mukavampaa, omaa rauhaa ja tekemistä. mein pitää kysyy et missä menee takapihal raja mein pihalla, meil on oma tie siel mut se pitää raivata ku kaktukset melkei sulken tien. eile maalailtii ja mähä päädyin auttaan, mies epäili tapansa mukaan osaanko tehä mitää kunnol mut totes et oon kuin ammattilainen. tänää jatkuu maalausprojekti ja samalla oon mieles suunnitellu sisustusta ja värisävyjä sekä pihaa. tulee sellai rannan ja puutarhan yhdistelmä kasvimaan kera eli kukkia kasvatan, kasvimaan perustan. mein piha on ku ranta kokonaa hienoa hiekkaa joten jos jossai vaihees mahollista ni hommaan pari pientä palmua jotka istutan sinne. kodin värisävyt tulee olee kreikkatyylisest valkonen ja sininen eli ovi ja ikkunankarmit tulee oleen siniset, verhot ja tyynynpäälliset tulee oleen sinisen ja liilan sävyissä jotta tyyli ei rikkoudu, tulee rauhallisen näköistä mistä mä tykkään ja tiedän et mieski tulee viihtyy. pitää vaa ostaa vaasi johon sit tekokukkia jotka sinisiä ja liiloja että saa koristeit.

hyvää matkaa maikkie nautihan reissaamisest.

Takaisin