Margeliini
Puuhakas puhuja
Voi della, isot pahoittelut tädistä!
Ei sen kyllä tarvitsis enää sun luo löytää tietään. Eikä sun tyttö välttämättä jää sun ainoaksi biologiseksi lapseksi. Mikään ei oo vielä mahdotonta! Eikös se gynekin sanonut sulle, että endon suhteen tilanne näyttää hyvältä lisääntymisen kannalta.Oikein paljon jaksamisia! Ja kyllä tänne saa tulla avautumaan. Miehet ei välttämättä aina kuitenkaan ymmärrä tämän asian painoarvoa (tai ainakin omani on sanonut, että vasta nyt kun näkee kuinka mä hermoilen tästä raskaudesta, niin ymmärtää paremmin kuinka iso juttu tää koko projekti on mulle ollut) ja vielä vähemmän lapset.
Gatusalle myös pahoittelut, kun ette saaneetkaan sitä taloa
Ehkä seuraava vaihtoehto on sit se oikea. Mulla meinas iskeä epätoivo, kun metsästettiin meille uutta kotia ja tarjolla oli koko ajan vaan ihan hirveitä ja kalliita ja sit kun löytyi sopiva, josta kaksi kertaa tarjottiin, niin myyjä ei suostunut hintaa tiputtamaan (yllättäen kyseinen kämppä on nykyäänkin vielä myynnissä ja vielä samaan hintaa, jota me tarjottiin
, mutta onneksi se meidän unelmakoti löytyi sit ihan sattumalta.
ON: Oli kuulkaa munkin pakko maistaa sitä Valion uutta greippimehua! Ja sehän on tosi hyvää :)
Gatusalle myös pahoittelut, kun ette saaneetkaan sitä taloa
ON: Oli kuulkaa munkin pakko maistaa sitä Valion uutta greippimehua! Ja sehän on tosi hyvää :)