Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kovasti ollaan hiljennytty, näkyy noi muut palstat olevan aktiivisempia.. tai sit mä oon vaan kärsimätön :)

Margeliini eihän se oireettomuus välttämättä kerro mitään, odottele vain rauhassa varhaisultraa, eiköhän siellä ole pieni elollinen :)

Gatusa, toivotaan parasta et ois oikeanlainen lopputulos sulla :)

on: tää kierto on korkattu, josko sitä kuitenki kokeilisi joka toinen päivä mennä.. en kuitenkaan usko et pupuilu johtaa taaskaan mihinkään lopputulokseen ja ylihuomenna loppuu raskaus ja imetysvitamiinitki. arvon vaan nyt, et ostaisinko ihan tavallista multivitaa vai ihan peräti foolihappoa. kypsyttää tosiaan tää v..un pettyminen joka kuukausi et tekee vaan mieli alkaa elää ihan normaalia elämää ja syödä sitä mitä huvittaa.

toisaalta en toivokaan ensi kuun alkuun mitään kyytiläistä, nimittäin ollaan menossa perheen kesken Lintsille ja mun pitäisi uskaltautua pojan kanssa muutamiin laitteisiin sekä ajamaan vähintään viisi kertaa vuoristoradassa, joka on mun ûbersuosikki :) kateltiin eilen niitä laitteita ja suurimmassa osassa lukee "ei suositella raskaanaoleville".

kirjoitelkaa muutkin tänne, alkaa olla vähän yksinäistä :)

juu aika hiljasta tääl on della. saa nähä mitä tää mun kroppa tosiaa ny meinaa oikei. toi hermojen meno yrittämisee ja pettymyksii on niin tuttu tunne mullekin.

no sentää jotai positiivist, paketti tanskasta on postissa ja ilmotus tuli kun paketti ollu jo viikon siel, johtuneeko siitä et käytii pääpostissa kyselemäs pakettia seuranta koodin kans ja sanottii et lähti pääkaupungist jo 6.5 et ei sen näin kauan pitäs olla matkalla. nyt sit pitää saada mies raahautuu postii töiden jälkee hakee se kun se tuli hänen nimel. mä saan vihdoin mun puikot, salmiakit jne... jipii!!! nyt ku sais sen kodin viel ni ois hyvä. saanu taas kuulla appea iha tarpeeks koko loppuelämän ajaks. äidille lähetin eilen kirjoittamani sukutaulut ja hän oli todella iloinen saadessaan ne vihdoin :)

on: ei tullu sit nukkumiest viime yönä mitää ni zombi olo, tiputtelu jatku heti aamusta, oireit on molempii suuntii. pestii muute eile illal pokkana koneel vaatteet ai että appi tykkäs hyvää (takamuksee ammuttu karhu suunnillee). mietityttää muute et tuleekoha täs plussaa tän vuoden puolel ees, no jos ei enne ramadania eli heinäkuun 9. päivää tärppää ni sit paastotaa ja katsomme elokuussa uudestaan tärppäiskö, josko sit ois myös kevyempi jonkin verran. tulee vaa PITKÄ aika ku ei saa syödä eikä juoda ku fajr on jossai 3 aikaa vissii ja maghrib on siel 9-10 aikaa illlalla vissii. onneks en ol suomes koska sit oltas melkei 22h ilman vettä ja ruokaa. auringon noususta auringon laskuun. ja se kestää elokuun alkupuolelle asti. mut tääl on huomattavast kuumempaa ku suomes joten rankkaa tulee olemaa.

No onpa tosiaan hiljaista... mulla oli koko viikonloppu semmoista korkealentoa, ettei juuri koneelle ehtinyt istahtaa.

Gatusa: Huoh, tuo ramadan ajan paasto kuulostaa ihan kärsimysnäytelmältä. Miten ihmiset ylipäätään kykenee moiseen?

Della: Ihan samoja fiiliksiä on täälläkin. Vois vaikka aloittaa puolen vuoden selibaatin, kun ei yhtään nappaa nuo sänkyhommat ja lapsenteko touhut. Josko se sit alkais nappaamaan, kun se ois "kiellettyä"... tuskin... Mulla loppui kans raskaus ja imetys vitamiinit joku aika sitten ja tilalle ostin Minisunin monivitamiineja ja erikseen foolihappoja. Voi sitten mieskin syödä foolihappo lisää. Niidenhän pitäis parantaa siemennesteen laatua mukamas. Lisäksi mä syön d-vitamiinia ja toisinaan maitohappojakin.

On: Viikonloppu tosiaan meni enemmän ja vähemmän sukuloidessa ja vieraita kestitessä. Eilen piti jo päästä vielä illalla ulos, kun oli niin nätti ilma. Täällä satanut monta päivää putkeen ja vihdoin illalla aurinko suostui paistamaan. Heti ilo irti siitäkin vähästä ajasta, jonka ulkona pystyimme olemaan. Kello oli jo niin paljon, että oli poitsun iltapalan ja nukkumaan menon aika.
Me tosiaan saatiin kuitenkin jotenkin edes se ovis hyödynnettyä. 3 iltaa peräkkäin peitto heilui. Nyt sitten on taas 2 iltaa mennyt jo ilman pupuiluja. Liman vuotelu loppui mun mielestä jo aika lailla heti oviksen jälkeen, mutta nyt sitten taas eilen ja tänään on vuodellut enemmän. Hitusen on semmoinen, mitä ihmettä olo. Eikös kuitenkin oviksen ja menkkojen välissä kuuluis olla jonkinlainen kuivakausikin? Limaahan alkaa usein vuotamaan muutama päivä ennen menkkojen alkua, mutta ei kait nyt sentään ihan vielä...
Miehen kanssa sovittiin, että jos ei kesän aikana tule tärppiä niin elokuussa yritetään soitella polille. Mä siis pääsin ihan yliopistollisen sairaalan polille tutkimuksiin, kun esikoista ei alkanut kuulua. Varsinaisia tutkimuksia ei sitten kuitenkaan ehdtty tekemään, kun tulin raskaaksi. Sitten tuli keskenmeno ja se hoidettiin tuolla polilla myöskin. Silloin myös sanoivat, että voin olla sinne yhteydessä jatkossakin jos jotain tulee. Soitin sitten uudestaan polille, kun olin tullut uudestaan raskaaksi ja pääsin sinne varhaisultraan sen keskenmenon varjolla. Nyt sitten mietiskelen, että vieläköhän ne on pitänyt minut siellä listoilla ja voisko sinne vaan soittaa ja pyytää päästä sinne tutkimuksiin, kun ei ala sitä pikkukakkostakaan kuulumaan.

kyllä siihe pystyy mikäli voi ottaa rauhallisest, sen takia toivonki että saadaa oma koti ennen ramadania. saa levätä rauhassa ja tehä mitä haluaa sillo ku haluaa. ite en ol paastonnu nyt 2 viimisenä ramadanina, eka olin kipee ja en saanu yritin kyl ja viime ramadanina olin raskaana tosin sillo oli jo pikkunen kuollu. josko tänä vuonna pystyis sit paastoamaa. itseasiassa odotan sitä innolla, ois ihana paastota koska sit elokuussa oleva Eid (3 päivää kestävä juhla) on vailla vertaa kun saa taas syödä normaalisti ja juoda sillo ku jano.

mutta eipä nyt ystäväiset heitetä kirvestä kaivoon vaikka ei tärppääkkää helposti otetaa projektiks et jossai vaihees tärppäis ja saatas pienokaiset. minäki yrittän jo yli 2 vuotta saada pikkukakkosta.

della, harmi että siellä motivaatio hukassa, mutta ymmärrettävää kyllä.
Toivotaan että teillä kävis samoin kuin Margeliinille, että tärppäisikin luomusti ennen hoitoja :)
Jos vaan mitenkään jaksat, niin käytä nyt ainakin perusvitskuja + foolihappoa vielä tai sit tota multivita plussaa mitä mun mies syö, siin on foolihappo valmiina :)
Paranemisia tytölle!

Gatusalle tsemppiä piinailuun ja ihanaa että saat paketin mieluisalla sisällöllä! :) Salmiakkia mä kaipasin eniten ulkomailla asuessa ja ihan perus edam juustoa ja tummaa leipää :D

Margeliini, mulla jatku oireet ihan normaalisti, eli ei loppunu ennen lääkkeellistä tyhjennystä. Kksensinkin vielä muutamaa päivää ennen varhaisultraa. Rinnat ja maha kutistu entiselleen vasta pari viikkoa tyhjennyksen jälkeen. Kyllähän miehes puheissa voi ihan perää olla, kroppa kun tottuu uuteen asukkaaseen niin ei siitä tarvi niin oireilla koko ajan. Sulla kun on jo yksi raskaus takana, niin kohtukin "muistaa" kasvun ja venyminen ei satu yhtä paljoa.
Kovasti tsemppiä sinne ja varhaisultrassa on varmasti kaikki ihan hyvin, näin haluan uskoa :) *hugs*

Maikkie, hienoa että siellä tulis ovis hyödynnettyä :)
Ehkä sinne polille vois tosiaan jossain vaiheessa soitella, ettei tarvis kamalan kauaa kärvistellä ja odotella, jos tulosta ei ala syntymään , ei siitä varmaan haittaa ainakaan ole :)

ON: Mökiltä palattu eilen illasta takas sivistyksen pariin. Olipa taas ihana olla maalla kaikessa rauhassa, aamusta iltaan ulkona koko poppoo, kauheesti puutarhahommia yms :)
Jalat tuntuukin siltä et on tullu kykittyä jonnii verran hommissa..
Äitienpäiväks mun äiti ja sisko lapsensa kans tuli kanssa mökille ja grillailtiin ja kahviteltiin yhdessä, lapset pomppi trampalla yms.
Pojalle nous ikävä kyllä eilen kuume ja on edelleen kipeänä. Raasu on ihan vetelänä ja maannu vaan suurimman osan päivästä. Kuume ei laskenu pronaxenilla, joten annoin muutaman tunnin päästä vielä panadolin ja sit helpotti vähäks aikaa. Sai syötyä ja kylvettyä. Eilen ei maittanu mikää. Nyt on kyllä taas kuuma ja köllöttelee sohvalla simpsoneita kattellen.
Piipatti on tosi harvoin kipeenä, tästä on yli vuos kun on viimeks ollu noin kuumeinen ja vetelä.
Itellä on meneillään kp6 ja täti alkaa keräilemään kamppeitaan. Pientä tuhruttelua vielä, mut jospa sekin kohta loppuis. Hormonit taitaa kyllä edelleen olla jotenkin sekasin, sillä testasin piruuttani eilen illasta ja tänää aamusta ovistestillä ja kiteitä tuli kummallakin kertaa. Mahassa on ollu ovismaisia juilimisiakin eilisestä asti, mut ei kai se nyt samaan aikaa tädin kans olis kun ed kierto oli mulle pidemmän puoleinenkin, joten vois luulla et tulis vähän myöhemmin oviskin.
Mä niin toivoin että kaikki ois jo ns. normaalisti ja vois luottaa testiin ja kroppaansa, mutta ei.
Tuleekohan tästäkään kierrosta yhtään mitään, kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu :/
Greippiä muistin alkaa puristelemaan vasta kp3, mut jospa nyt yrittäis olla hakerampi ja limat edes paljastais jotain oviksesta, jos mikään muu ei.
Pupuiltu ei olla nyt kertaakaa tädin aikan, joten jos niin hassusti ois käyny et ovis oiski jo, ni eipä oo tullu hyödynnettyä mitenkää.
Voi tota poikaa.. kuumana makaa sohvalla ja pyys mehua. Otti ison hörpyn ja sanoi että "tämä helpottaa minun oloani"♥

nyytti mun anoppi tekee leipää joka päivä ja välillä itseasiassa tummaa leipääkin ni ei ehi tulla ikävä mut salmiakki ja juusto on sellaset mitä on ikävä. salmiakkia/lakritsia myydää kyl mut hirveel hinnal sellai n. 100g pussi. no nyt ei tartte enää käyttää myöskää puisia grillitikkuja neulomiseen vaa saa ihan oikeet puikot vihdoin.
toivottavast lapsesi paranee pian, on kauheeta ku pikkunen kipeenä. oi ku ihanasti sanottu sun pojalta :)

tuskinpa se ovis menkkojen aikaa on ollu, ku munasoluhan yleensä alkaa kypsyy vast ku vuoto loppuu.

tästä voisimme päätellä mun kohal missäköhä vaihees mulla se ovis ois ees ehtin olla ku parhaimmillaa 4-5 pvä taukoa tiputtelus.

Onko tosi, ettei täällä ole muita kuin Della, Gatusa, Nyytti ja minä? Vai onko kaikilla muilla niin mahtis sää ulkona, ettei vaan malta tulla koneelle? :)
Hiljaista on kuin sillä kuuluisalla huopatossutehtaalla...
Täällä alkaa kohta piinailu. Tai on kait se sitä nyt jo, mutta turha se vielä tässä vaiheessa (kp 19) on kovin piinailla. Pitää odottaa kuitenkin ainakin sinne kp 29 asti ennen, kun viitsin edes ajatella testin tekemistä.
Mullahan on nyt sitten vuodellut taas limaa jo useamman päivän ajan. Toissa iltana tein ovistestin ihan huvikseni. Negahan se oli. Aivan haalean haalea viiva siinä saattoi olla, mutta nega mikä nega. Ja niin pitikin olla! Uskoisin, että ovis oli perjantaina. Torstaina plussa testiin ja pe aamuna oli niin mojovat jomotukset, että mitäpä muutakaan se olis voinut olla.

Maikkie eikai meitä muita enää ole.. tää palsta hiljeni kovasti, kun niin moni plussasi tossa viimeisen parin kuukauden aikana eikä uusia taida olla tullut tilalle, tai sit olen nyt epäreilu, kun en muista/havaitse uusia tulleita. toivottavasti sulla ois nyt tärpännyt, kyllä kuuluisi jo, eihän pikkukakkosen tärppäämisen pitäisi mitään ydinfysiikkaa olla :)

Nyytti ostin niitä multivita plus-nappeja, mistä puhuit ja tajusinki apteekissa, et niitähän mä popsinki sillon ku tytöstä tärppäsi :) josko niistä ois taas apua, jää nähtäväksi :)

Gatusa ihana ystävä sulla, kun lähetti noin paljon kivoja ja tarpeellisia asioita :) paastoamisesta sen verran, etten pystyisi itse siihen, oon sen verran kiukkuinen nälkäisenä, ettei kukaan jaksaisi katsella mua sellasena :)

on: oviskivut alkaa tehdä tuloaan ja huomenna voisi aloittaa tikuttelun. en tiedä, montako tikkua mulla on vielä jäljellä, mut pitää yrittää bongata ovis ja koittaa saada se hyödynnettyäki.

jep mun ystävä on mulle kuin sisko <3

ite kyl pystyn kunha herään ajois syömää aamulla etten ole sitä 24h syömättä kuten aikoinaa ja viel kaikenlisäks töis.

on: täällä kärvistellää menkkakivuis mut hanat ei vaan aukee ja kp 2 menos, normaalist oisin ku niagaran putous jo. mikäköhä nyt oikei on. eilen lisäks heitettii melkei itku potku raivarit miehelle, aloin itkee ni mies siinä sit rauhotteli parhaansa mukaan. on niin toivoton olo tuntuu et mikää ei onnistu eikä mistää tule mitää. eilen oli lähel etten ruvennu jo pakkaamaa tavaroi tosin vähä vaikee lähtä minnee ku ei ole ees mitää paikkaa minne mennä mut kuvastaa hyvin oloa. mies aikoo mennä siskonsa kanssa kattoon tänää jotai kerrostaloasuntoa et onks kiva, ongelma on et sijaitsee alueel missä en halua asua ( rikkitehdas lähellä ) tehtaan hajut tulis ekana meille. toiseksee ei pihaa. eli ei ulkoilua.
vissii epätoivo alkaa iskeä monessakin asiassa, työn puolesta liian hiljasta mun makuun ei ol ollu asiakkaita muutamaan viikkoon,

ja kaiken tän lisäks mietin et tuunkoha mä ikinä raskaaks enää ja saankoha mä ikinä lisää lapsia.

Mä olen täällä :D Viikonloppu meni niin humauksessa etten ehtinyt tulla edes vilkuilemaan tätä ketjua. Mä tässä odottelen enemmän kuin innoissani, että nää menkat loppuisi (tänään wohoo!) ja pääsisi kunnolla yrittelemään tärppiä tähän kiertoon. Yk2 ja sormet ristissä, että tärppäis :) Tosin yritän mahdollisimman vähän muuten ajatella koko vauvanteko asiaa kun alkaa helposti stressaamaan. Edellisetkin menkat oli kolme päivää myöhässä ja luulen et just ton typerän turhan pohdiskelun ja murehtimisen takia. Että vauvanteko on stressaavaa :D

Vähiin on tosiaan tämä poppoo käynyt.

Maikkielle kovasti tsemppiä piinailuun! :)

dellalle tsempit oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen, kiva että löytyi tutu tabut :)

Gatusa, Voi toivottavasti te löytäisitte kivan kämpän, eihän toi kerrostalo kyl unelmalta kuulosta, mut oishan se parannus siinä mielessä et pääsisitte pois nykyisestä paikasta. Toivottavasti jotain kivempaa tietty ilmaantuis!

Täällä kp8 ja vuoto loppunut, eilen tuli vielä jotain limansekaista punertavaa. Huvittavaa on, että eilen ovistetiin tuli jo vahvat ja selkeät plussakuviot, että jeps vaan.
Jospa tänään sais korkattua kierron, kai se pitää varoin vuoks sillon tällön pupuilla ettei mee ihan hutia, kun ei taida tässäkään kierrossa selkoa tulla et koska se ovis oikeasti on.
Poitsu on neljättä päivää kovassa kuumeessa ja joudutaan olemaan vaan kotona ja sisällä, vaik ois ihana mökkeily ja ulkoilusää :/ Tänään käytiin lekurissa ja passitti pikkuisen verikokseisiin, nielunäytteeseen ja pissakokeeseen. Tulokset tulee pe, että onko sillä myyräkuume vai angiina, ne kaks on nyt epäilyn alla. Äsken soitti et tulehusarvot on koholla, joten haluaa et alotetaan penisiliinikuuri varoin vuoks jo nyt ja katotaan tuloksia ja jatkoa sit perjantaina.
Voi mun pientä raasua.. paljonkohan paino tippuu tällä kertaa, kun ei syö oikein mitään ja se vähä mitä kerran päivässä saa alas menemää, ni oksentaa pois kun kurkku niin tukossa :/

Maikkie: Hienoa, että onnistuneesti bongattu ovis on nyt myös hyödynnetty! :) Paljon tsemppiä piinaviikoille. Ja ei sitä kuivaa kautta oviksen jälkeen välttämättä ole ollenkaan. Kysyin kerran gyneltä, kun ihmettelin, että miks mulle ei välillä tule sitä. Ovis on kuulemma ollut tosi voimakas, jos limottelu jatkuu :)

shapa: Tärppionnea tähän kiertoon! :)

della: Kyllä mäkin täällä taustailen edelleen :) Onnea sullekin oviksen hyödyntämiseen tällä kertaa!

Gatusalle ja Nyytille paljon kiitoksia, kun jaoitte vielä teidän kokemuksia. On kyllä ollut stressaavaa arvuutella mikä tilanne on, kun nää oireet tulee ja menee...

ON: Kummallisista oireista huolimatta tänään varhaisultrassa havaittu viikkoja vastaava alkio, jolla sykki sydän :) En vieläkään meinaa uskoa todeksi, kun olo on taas vaihteeksi normaali. Lasketuksi ajaksi saatiin tämän hetkisten tietojen perusteella 1.1.2014.

no nii margeliini hyvä että tuli hyviä uutisia ultrassa, teen du'aa että kaikki menee hyvin siellä loppuun asti, olette rukouksissani silloin kun saan rukoilla mutta kun pyydän Allahilta apua pyydän häntä suojelemaan teitä että kaikki menee hyvin :) (anteeksi hengellisyys)

on: hypin melkei riemusta vessas tänää ku huomasin näkyvää vuotoa että oikeest verta tuli ulos ite eikä pelkästää putsates. vuoto pientä mutta edistystä sekin, josko vihdoin saa normi kierron j sais normaalist oviksen ja tärppäis kaiken huipuks, en rakentele pilvilinnoja mutta toivon että kroppa on normalisoitunu että pikkunen voi saada alkunsakin tässä kierrossa mahdollisesti.
huomenna ehkä mies käy kattoos, 2h+oh+k, suht lähellä kemikaalitehasta mikä EI OLE HYVÄ koska tuuli kuljettaa hajut talon sijaintisuuntaan usein, ja mein kulkuneuvo yritettii varastaa kyseisel alueel kerran jo keskellä päivää.

ihanaa Margeliini! nyt voit jatkaa odottelua rauhassa :)

Maikkie mullaki on kyl jatkunu useimmiten limoittelu oviksen jälkeen, välillä on ihan lurahtanut kunnolla, et kaipa se on normaalia.

shapa, unohdin sut ihan kokonaan, kun pohdin et ketä täällä on :)

Nyytti, paranemisia sun pienelle! ihan kamalaa, kun pikkuinen sairastaa :/

Gatusa toivottavasti kaikkinainen tilanne selkiää, sekä asunnon että kierron suhteen!

on: oviksen tikuttelu aloitettu, aamulla tuli hailakka viiva, joten tärppipäivä kai lähestyy. mulla on vaan huomio kiinnitetty ihan kaikkeen muuhun ku pupuiluun ja mieski pelaa tossa pleikkaa et hiljaista taitaa olla sillä rintamalla. mun eilinen oli yhtä juoksemista, olin töissä ja seikkailin työpaikalle kolmella julkisella, kun täällä tuo muuan bussiyhtiö lakkoilee nyt toistamiseen ja mun työmatkabussi ei tietty kulje.. töiden jälkeen söin nopeasti keittoa, vein pojan treeneihin, kävin kaupassa, tultiin kotiin ja pakkasin omat treenikamani ja lähdin treeneihin. kotiin tultua kaikki nukkui ja tänään oonki ollu tytön kans vikaa saikkupäivää kotona. käytiin tytön kans lidlissä hakee pojan synttäriherkut, kun en minään muuna päivänä ehdi. huomenna menen taas töihin ja tyttö tarhaan, sit ois toisen lajin treenit ja perjantaina kampaaja ja ohjelmassa kakun täyttämistä. ostan valmiita kakkupohjia, kun ei omisteta pyöreää kakkuvuokaa enkä ala parien bileiden vuoksi ostamaankaan.. leivon yleensä kakut uunipellille.

tää on kyl tää yrittäminen jotenki ihan p..seestä, etenkään kun mitään ei tapahdu, joten mitäpä sitä enää stressiä ottamaan. enää ei huvita edes tulee jos on tullakseen, tekee vaan mieli tempoo turpaan sellasta, joka totaki kliseetä tulee selittämään :/

Moikka siskot! :)

Onhan tänne sentään vähän saatu keskustelua, vaikka hiljaista onkin. :)

Shapa: Mä unohdin kanssa sinut kokonaan. Pidetään nyt kovasti peukkuja teille, että tärppi sinne tulisi.

Gatusa: Toivon todellakin, että sulla alkais kroppa palautuun ennalleen ja ois sitten hyvät mahdollisuudet uuteen tärppiin. Jospa löytäisitte pian kivan asunnon jostain mukavalta alueelta. Tuo rikkitehtaan lähistöllä asuminen ei kyllä kuulostaa kivalta ja tuskin se sitten jossain vaiheessa raskaana ollessakaan kovin hyvä vaihtoehto on.

Margeliini: Hienoa, että tuli ultarassa hyviä uutisia. Löysennä jo vähän vyötä, kaikki on hyvin :) Ei mullakaan ollut alussa oireita oikeastaan ollenkaan. Satunnaista nipistelyä mahassa eikä sitäkään lähellekään joka päivä. Ei ollut pahoinvointiakaan koko raskauden aikana, kun tasan kaksi kertaa ja nekin oli 14-16 viikkojen aikana.

Della: Ei muuta, kun nyt alat höynäämään sitä miestä petipuuhiin sieltä pleikkaa pelaamasta ;) Eiköhän sekin innostu hommasta kuitenkin. Kiirusta sulla meinaa pukata, mä hengästyin jo noiden lukemisesta. Vaan olen se minäkin onnistunut melkoisen hopun itselleni aiheuttamaan. Multa on 4 eri ihmistä tilannut erinäisen määrän kakkuja ja muita leivonnaisia lakkiaisiin. Ei siinä mitään, mutta me ollaan reissussa 29.5 saakka ja sitten mulla on 2 päivää aikaa leipoa. Joo ehtii ehtii, mutta lapsenvahti ois kyllä aika bueno. Eihän tuo poitsu muuten anna mun mitään tehdä. Jos en saa lapsenvahtia niin täytyy heittää poika selkään manducaan kiikkumaan, jospa se sit viihtyy siellä.

Nyytti: Paranemisia sun pikkuiselle! Ja ei muuta kun peitot heilumaan. Koittakaa vaikka sitä jokatoisenpäivän taktiikkaa. Sillä ei pahasti voi mennä pieleen :)

On: Mulla on tänään ollut ihan kummallinen olo. Semmoinen semi huono-olo. Ja koko ajan tuntuu olevan nälkä, vaikka olen kait mä ihan suht. normaalisti syönyt. Meillä oli tänään poitsun kanssa kerho aamupäivä ja oli taas kiva käydä siellä. Saapahan lapsi välillä muitakin virikkeitä, kun vaan kotona olemista. Kotimatkalla käytiin yhdellä kirpputorilla ja kirjastossa. Kirjastossa näytti jo siltä, että tyyppi nukkuu rattaisiin istualteen. Vähensin vähän vaatetta pojalta ja pakkasin makuupussiin vaunuihin ja jalkapeite vielä päälle ja lähdettiin sit kävelemään kotiin. Kerkesin vissiin 10 metriä kävellä, kun poitsu nukahti. Päikkäreiden jälkeen oltiin ulkona hiekkalaatikolla. Illalla mulla oli kauppareissu prismaan ja siellä saa aina kulumaan aikaa. Kotona odotti väsynyt ja nälkäinen poitsu. Ei sillä, etteikö meillä isi tajuais lasta ruokkia. Oltiin vaan sovittu, että olen 20.00 mennessä takaisin kotona ja annan iltapalan. Semmoinen päivä täällä...

Mä olen niin uusi täällä, että mut unohtaa helposti :)
Eilen loppui menkat niin nyt tuntuu, että alkaa vasta kunnolla se yk2. Toivotaan tosiaan, että tärppäisi ja kaikille muillekin toivotaan kahta viivaa tikkuun!

Maikkie mikä kp sulla on menossa? kuulostaa kyl lupaavalta :) mä en voi omalla kohdallani luottaa mihinkään mitä tulee oviksen jälkeen, mulla meinaan tulee ne kaikki oireet, mitä vaan voi kuvitella alkuraskauteen, myös ruokahalun lisääntymiset, pahoinvoinnit, janot jne. you name it.

shapa toivon mukaan tämä olisi teidän kierto :)

ja on: kyllähän mä sit sainki miehen eilen illalla irti pleikasta ja aamulla se jo ilmoitti et illalla ois sit läheisyyttä ohjelmassa :D oviksen tikutustulos: edelleen hailakka viiva, mut silmällä kyl erottaa sen. tikkuja riittää viikonlopun yli, uusia en osta eikä kyl oo rahaakaan sellasiin :smiley-ashamed008

no mies otti sen kämpän meille, käytii yhes kattoo mut mä bihaan sitä kämppää vessas on pelkkä pönttö, ei lavuaaria, ei suihkua ja se on niin pien ettei mahu ees kääntyy. kerran oon asun suomes kämpäs jossa samanlainen vessa ja se oli hirveetä. ainoo hyvä on lattia asunnos, laattalattia. ei piha, ei mitää missä kuivata jne... mies tykkää asunnost.

ei muuten ole kyl mitkää normi menkat enää, ei tul normist vaa huomaamatonta tiputtelua taas voi jes.

anteeksi valitus ja omanapaisuus.

Gatusa: No voi harmi tuota sun tiputtelua ja harmi, ettet tykkää asunnosta. Onko teillä mahdollisuutta kuitenkin jatkaa etsintöjä, jos jossain vaiheessa saisitte paremman asunnon? Onhan siinä kuitenkin se hyvä puoli, että pääsette omaan rauhaan pois toisten nurkista.

Shapa: Nyt vaan hillitön kanittelu päälle ja greippimehua juomaan. Onhan vitamiini varastot kunnossa, foolihappoa jne? :) Sitten vaan pidetään porukalla peukkuja ja varpaita pystyssä!

Della: Nooo, en mä nyt siitä lupaavasta niin menis sanomaan. Mulla on vähän kans semmoinen, että oireita tulee ja menee ja ei niistä koskaan ota mitään selkoa. Ite en ainakaan jaksa vielä innostua. Mä testasin 7 päivänä tästä kierrosta ja yhtenä sain ihan selvän plussan. 3 liuskaa jäi vielä jäljelle.

On: Poitsu just heräs, mutta koitan saada pikaiseen jotain kirjoitettua. Taisin laittaa liikaa vaatetta vaunuihin... miten se pukeminen voikin olla aina niin hankalaa. Heti menee arviot pieleen, kun lämpötila muuttuu radikaalisti. Meillä nyt 18 astetta lämmintä varjossa ulkona. Niin ihanaa, kun vihdoin meilläkin on lämmin!
Niin tosiaan, eilen oli semi huono-olo iltaan asti. Illalla sit vedin jotain voileipäkeksejä ja tuorejuustoa naamaan niin, että napa soi ja huono-olokin hävis sen myötä. Tänään on ollut ihan normaali olo. Mitään muita tuntemuksia mihinkään suuntaan ei ole. Hieman tässä on jo iskemässä valmiiksi lannistunut olo :( Mulla on ollut niin selkeästi suunnilleen viikon ajan alamahanippailuja molemmissa aikaisemmissa raskauksissa ja nyt ei siis vielä ole mitään. Della kyselit kiertopäivää, nyt on menossa kp 21. Limaa vuotelee edelleen ja välillä melko runsaastikin.
Nyt mulla katkes ajatus....

Takaisin