Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://forum.vau.fi/threads/toista-vauvaa-kuumeillen-odottajat.1577992/

tuolla ois :)

Mä kurkkasin pikaisesti joulukuun 2013 ryhmää, mut tosiaan, ku ite siel iiiiiihan loppupäässä mahdollisesti lasketun ajan kanssa, ni ei jotenki enää täs vaihees huvita liittyä niihin porukoihin juttelemaan :D Siellä on kuitenkin keretty jo kuukauden päivät jutskaamaan, ni äh :)
Vaikkakin jos toinen raskaus etenee samaa kaavaa kuin eka, niin mähän kuulun tammikuisiin 2014 ;D No, aika näyttää..

onnea riksuke ja muut plussanneet. :)

on: täällä kunnon kevät flunssas eli kuumetta ja nokka tukos sekä kaikki raajat kipeet päänsäryn lisäks. ei voinu huonompaa aikaa sit tulla kipeeks ku ovis näyttää lähestyvän.

Riksuke, onnea ihan mahdottomasti! Mä niin arvasin tän :)
Kyllä nyt on aikamoinen plussa-aalto meneillään, toivottavasti päästään kaikki kyytiin :)
Ja kyllä, ihan oikeassa olet, tää taitaa olla se ainoa kerta kun negaa toivoo ;)
Ketju on hyvä idea, toivotaan että päästään sinne pian kaikki.

Margeliini, älä huolehi liikoja, vaik helppohan se on sanoa :)Raskaustesteissäkin on varmasti eroja ja toisiin ei sitä yhtä vahvaa viivaa meinaa tulla millään. Ehkä se diginäyttö ois sit hyvä, tai parikin ni vois vaik viikon välein testata ja kattoa muuttuuko lukemat.
Mä olen varmaan kans ihan hermoheikko jos, tai siis kun tästä taas raskaudun ;)
Ovistesti näytti tänään taas plussaa ja aika vahvaakin, et tiedä näitä. Voikohan km muuttaa ovisoireita, kun tänään tuntunu vaan sellasia kipeitä polttavia vihmasuja munasarjoissa ja ihan häpyluulle asti äsken, mut eit siä perinteistä jomotusta ja kipuilua juuri lainkaan.
Mä aloin polttamaan taas heti kun km selvisi, eli voihan se olla et ei oo ollu tarpeeks pitkä aika aika polttamisesta/syömisestä/juomisesta tms kun oon testaillu. Tänään meinaan nukahettiin koko poppoo yhessä päikyille ja koisittiin yli 2,5h, sen jäkeen tein testin ja tuli selkee plussa.

Della, hienoa että olette yhtä mieltä yrityksestä :)

tsemppiä kaikille yrityksee, pistetää kunnon hyökyaalto plussassa pystyy. alla kopsattu omanapailu toisesta ketjusta :)

on: täällä käyty tänää lääkärillä ja nyt voi oikeest sanoa et on lääkäri joka tutki. katto ultral tarkast munasarjat ja kohdun kaikki just niin ku pitää, ma sit verikokeisii sairaalaa jossa katotaa kilpirauhasarvot, kromosomit ja muut mitkä voi aiheuttaa keskenmenoi eli tutkimukset pistetty nyt pystyy ja totes että ovis ei ole ollu viel kuten arvelinki ja anto avoimen ajan eli voin mennä millo vaa sinne hänen puheille ja jos tuun raskaaks nyt sit ni mua tarkkaillaa heti ensimetreiltä asti koko raskauden ajan ja lääkitys on päätetty valmiiks, miniaspiriini ja antikoagulaatti eli veri halutaa tehä entist ohuemmaks vaikka mulla ei paksu veri olekaa. eli nyt vaa ovista odotellaa ja toivotaa tärppiä :)

Gatusa: Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä flunssasta huolimatta! Ihana lääkäri sulla :)

Nyytti: Siis mitä ihmeen ovistestejä sä käytät? Voisko ne näyttää väärin? Luulis, ettei tollain hormonit voi heitellä :O

ON: Tein nyt sitten tänään vielä digitestin ja se näytti raskaana 2-3. Eli sehän täsmää laskennallisten viikkojen kans. Ehkä mun pitäis nyt lopettaa testailu tai tuun hulluks...

Margeliini kyllä, nyt lopetat testailun ja alat odotella rauhassa :) tiedän kyl et helpommin sanottu ku tehty nimim. testasin vikan kerran päivää ennen nt-ultraa :D

Gatusa kuulostaa hyvältä tuo lääkärin suunnitelma! nyt toivotaan et tuut pian uudelleen raskaaksi ja pääsette sitä kautti hoidon piiriin :)

riksuke kiitti kannustuksesta! mulla vaan iskee epätoivo ja tilannekateus, kun tietää et joutuu vielä odottelee omaa onnenkantamoistaan.

on: tänään ollut päivä, kun on juiminut mahaa, saapas nähdä, viikon päästä pitäs alkaa menkat ja alan kyl uskoa et sieltä ne kyl taas tulee.

Heippa Ladyt :)

Ja hip hie vaan tätä plussa-aaltoa! :)
Paljon Onnea plussasta Riksuke! Ihanaa :)

Margeliini: Huokaise edes pikkasen ja ala nauttimaan raskaudestasi :) Ei mullakaan esikoisesta ollut se kontrolliviiva yhtä vahva kuin testiviiva ja alkuraskaudessa ei ollut oireitakaan satunnaisia mahan nippailuja lukuunottamatta ollenkaan. Taisin tehdä kaksi testiä, vaikka uskoin kyllä jo ensimmäisen tulokseen. Oli vaan niin luottavainen olo... ja sitä olen monet kerrat jälkikäteen ihmetellyt, miten pystyin moiseen tekoon km:n jälkeen.

Gatusa: Hieno homma, että vihdoin pääsit kunnon lääkärille ja tutkimuksiin.

Della: Tuskin sun tarttee yksin tänne jäädä, olenhan minä täällä :)

On: Menkat alkoi sitten ihan kunnolla torstai iltana. Mut kaitpa se perjantai on kuitenkin virallinen kp1 ja nyt siis kp2 menossa. Sotasuunnitelmat ontuu heti, kun unohdin ostaa greippimehua, mut kai sen vielä maanantaina ehtii ostaa. Pitää ostaa heti 6 litraa niin kärsii killitellä useampi lasillinen päivässä. Ostin kuitenkin apteekista monivitamiineja ja foolihappoa erikseen, niin saa mieskin natustaa niitä foolihappoja. Ajattelin myös kaivaa loput ovistestin naftaliinista ja aloitan testaamisen kunhan menkat kunnolla loppuu, viimeistään kp10 ajattelin testata. Samaan syssyyn aloitetaan myös pupuilut ja pupuillaan sit jokatoisenpäivän taktiikalla ainakin sinne kp 18 saakka. On se kumma, jos ei ajoitus osu kohdalleen! :)

Maikkie Tsempit uutee kiertoon :) täälä olis tarkoitus kans hakee miehelle foolihapot, jos ei tärppi ole vielä käynyt, itse syön noita raskaus+imetys vitskuja.

Gatusa Hyvä kun pääsit kunnon lääkärille, tsemppiä sinnekkin :)

Plussanneet hoi :) ..mitens teillä nyt tärppi kierrossa meni ajoitukset? eli siis joka päivä vai joka toisen päivän taktiikalla, oviksen aikaan ja vielä jälkeenkin, vai miten? Kertokaa, kertokaa :)

Tänne ei mitään ihmeellistä, ovisplussasta pari päivää meni, niin silloin oli kihelmöintiä alavatsalla, sen jälkeen ei oo ollut oikein mitään, rinnat on hieman arat, ei niin paljon kun yleensä, menkkojen pitäs alkaa normisti ens ti tai ke, mutta lugeja kun otan nyt tuplana, niin pitäs alkaa paaaljon myöhemmin, sitä tässä nyt jännäänkin, että pitääkö toi isompi annos ne pois tarpeeks kauan.

kiitos kaikille tsempistä, toivon että teilä tärppää mahollisimman pian, ois ihana olla samal odotuspalstal tein kans :) juu nyt on siis vihdoin oikee lääkäri, huomaa että on yksityisel klinikal töissä pääasiallisest. anto miehelle oman numeronsaki että voi ottaa yhteyttä jos jotai tulee. meil mies on iha innoissaa nyt siis eilen totes et sit pitääki joka ilta pupuilla että tärppää että saadaa pikkukakkonen alulle. viel on tukkonen olo joten mä olin et vai että joka ilta anteeks ny mut enks mä saa huilata lisäks jos kroppa normi taas ni mä tuun tuntee oviksen todella selväst koska oon suunnillee kaksinkerroin kivusta, nyt vaa välillä nippaillu vasenta munasarjaa ja nyt sit vähä alavatsaa oikeelt yritä tästäki ottaa selvää mistä johtuu. lääkäri sano ettei ol mahollista että mul ois ollu jo ovis joten odotellaan. oli muute lääkäri tyytyväinen ku totesin et oon opiskellu sairaanhoitajaks tosin jouduin keskeyttää opinnot, ymmärsin mitä se selitti lääketieteen termeil ni pysty oleen varma että potilas tietää mikä on homman nimi.

Margeliini: Mäkin tein vielä tänään CB:n digin, tulos 3+ ja niin pitäiskin olla :)

Della: Jännäks menee :) Toivon suuresti, et tärppi ois käyny :)

Maikkien suunnitelmat kuulostaa oikein hyvältä ;) Tsemppiä!

Sandra: Meillä jäi plussakierrossa touhuilut, usko tai älä, KAHTEEN kertaan :D Siis niistä kahdesta kerrasta saatiin tärppi what :D Tais osua niin, että eka kerta oli hieman ennen ovista ja toinen oli siinä muutama pv oviksen jälkeen?! Et satuttiin oikeeseen aikaan liikenteeseen ;)

Gatusa: Hienoa,et vihdoin löytyi asiansa osaava ja hommansa hoitava lääkäri! Paljon tsemppejä sullekin :)

Tosiaan, tänään vielä piti varmistella CB:n digillä ja sehän näytti raskaana, 3+ :)
Mahaa vihloo aika useasti, vielä mitään muita oireita ei ole :o
Huomenna pojan neuvolassa sanon sitte terkkarille omastakin asiasta, jännä nähä minkä LA:n se laskee :)

Margeliini, donna sylkitestihän mulla on käytössä. Ollu tosi luotettava tähän asti, näyttäny oviksen hyvissä ajoin ja omat tuntemukset vahvistanu vielä. Mut nyt oon ihan kuutamolla. Näyttäny plussaa viikko km eteenpäin aina silloin tällöin, välillä ollu jokunen negapäivä välissä ja taas näyttäny plussaa. Kiteet kyllä ollu erilaisia kun ennen km, paljon pienempiä jotenkin, mut siis selkeitä kiteitä kuitenkin, joita ei pitäis tulla ollenkaan jos on nega. Eli ihan pihalla olen tästä kropasta :/
Pupuilukin on jäänyt nyt parina päivänä, vaikka ajattelin et vähintään jokatoinen päivä vois yrittää. Oltu vaan niin poikki molemmat ettei oo jaksanu. Pöh.

Hienoa että Sekä Riksukkeella että Margeliinilla testit näyttää sen mitä pitääkin :)

Sandra, toivottavasti lääkitys nyt tehoaa ja luteaalivaihe pitenee tarpeeksi :)

Maikkie, hyvältä suunnitelmalta kuulostaa :)

Margeliini, onnea ihan tuhannesti!
Anteeksi ketjuun ulkopuolisena kommentointi, mutta olen jännittänyt tilannettasi (ja muidenkin) täältä. En käy kovin usein, koska en ole aikoihin palstalla enää kirjoitellut. Nyt sivuille taas eksyin ja yritin muistella tunnuksia vastatakseni.
Ihanaa, että tärppi on vihdoin käynyt! :) Täällä ihan kyynelehdin. Tsemppiä alkuraskauteen, se on ainakin omasta mielestäni henkisesti piinaavinta aikaa. Ja vielä kerran ONNEA!

Tärppionnea toivottelen muillekin, ja paljon onnea plussanneille!

riksuke: Onnittelut plussasta! :)

Della: Meilläkin tyttö syntyi vasta viikoilla 40+6. Tosin itse synnytys oli aika nopea, kun kesti sellaiset 7 tuntia. Tällä hetkellä jännitän siskon puolesta! Hänellä oli laskettu aika eilen ja odottaa ensimmäistä lastaan. Muistuu hyvin mieleen omat tuntemukset silloin samassa tilanteessa. :)

Margeliini: Mulle kävi samalla tavalla edellisessä raskaudessa, että kaksi puikkotestiä näytti hailakkaa plussaa, mutta sitten kun tein parin päivän päästä digin niin antoi suoraan tuloksen raskaana 2-3 viikkoa. Sen jälkeen en enää testaillut. Se on vaan jotenkin vaikeeta lopettaa se testaaminen. Itse rauhoitun sitten digin tehtyäni. Paljon tsemppiä odotukseen ja paljon tarrasukkia! :)

Nyytti: Pahoittelut myöskin sinulle keskenmenosta! :( Onhan se aika rankka kokemus niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itselle tuli spontaani keskenmeno viikoilla 8+2. Pari päivää sitä ennen rupesi jo tiputtelemaan. Kävin sitten päivystyksessä ultrattava. Pieni alkio näkyi vielä, mutta sykettä ei löytynyt ja oli kooltaan huomattavasti pienempi. Itse olen yllyttänyt miten täällä omassa kunnassa on hoidettu asia. Pääsin perjantaina omalle lääkärille ja ultrasi. Alkiota ei enää näkynyt, mutta limakalvo oli vielä paksu. Sanoi että saattaa vuotaa vielä pitkäänkin. Verikokeita ottavat varmaan myös jossakin vaiheessa. Toivottavasti saat uuden plussan piakkoin! :)

Tänne ei kuulu sen ihmeellisempää. Vuoto jatkuu vielä keskenmenon jälkeen. Vuodon määrä on onneksi alkanut jo vähentymään pikku hiljaa. Samoiten kivut ovat alkaneet hellittää. Huomenna pitäisi taas töihin mennä, ellei nyt esikoinen taas sairastu, kun tänään on ollut normaalia kiukkuisempi. Saas nähdä milloin kroppa rupeaa toimimaan taas normaalisti. Koskaan en ole käyttänyt ovulaatiotestejä tms. Nyt ensimmäisen raskauden jälkeen olen tuntenut oviksen aika selvästi limojen ja mahan nippailujen perusteella.

Maikkie, niin, onneksi oot täällä, etten ole ainoa pitkäaikalainen ja toisaalta epäonneksi, koska soisin sullekin jo sen plussan :) hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat! omani ovat aika vastaavanlaiset, tosin käytän jäljelläolevat ovistikut ja pre-seedin ja sit tosiaan kesäkuussa soitan hetimiten luultavimmin Väestöliittoon, koska se lienee halvempi ku moni muu.

riksukella ja Margeliinilla etenee näemmä kaikki niinku pitääkin, turhat huolet vain pois :) vaikka oon tietty paraski sanomaan ku itse aikoinaan sen testaamisen lisäksi kuvittelin itselle kaikki tuulimunat, rypäleraskaudet ja valeraskaudet :O

Nyytti toivottavasti ois jokin osuma tullut! eikähän sitä väsyneenä kannatakaan yrittää, mulla menee ainaki suorittamiseksi, jos yritän. mulla on yleensä nämä menkkoja edeltävät päivät niin väsyneitä eikä pupuilut paljoo nappaa, etenki ku alamahaa vihloo (niinku tänäänki).

Gatusa hienoa, että on asiansa osaava lääkäri :) jos mäki oon jotai oppinu tässä kuluneen vuoden aikana, niin ainaki sen, että kannattaa vähän tiukentaa vyötä ja mennä "oikealle" lääkärille yksityiselle, saa just sellasta palvelua, mitä ihmisen kuuluuki saada :)

sand-ra, toivottavasti sinne ei tulisi menkkoja, vaan ihan jotai muuta! mulla menee muuten kierto samallai, tosin menkkojen pitäs alkaa lauantaina tai sunnuntaina. viime kierrossa alkoi pari päivää aikaisemmin eli oisko ollu kierrolla pituutta 26-27 päivää. mulla ei sen merkittävämpää muutosta ole.

Jonzuu, toivottavasti elvyt pian ja vuoto loppuu! mäkään en muuten ollut ennen tätä kiertoa kokeillut ovistestejä, aattelin et mennään ilman vippaskonsteja, mut tää polte saada toinen pieni on niin kova, et kaikkeni teen ennenku luovutan :) mulla ovistestit auttoi selvittää päivät ku ovis on, mulla meinaan alkaa nippailut jo muutama päivä aikaisemmin.

mä jouduin tosiaan käynnistykseen yliaikaisuuden vuoksi rv 42+1 ja synnytyksestä muotoutui helvetillinen, koska mikään ei edennyt itsenäisesti :/ kohdunsuu oli epäkypsä, ei ollut luonnollisia supistuksia, ei mitään. eka annettiin osastolla kahteen otteeseen cytotecit, sit illalla ballongi, sit puhkaistiin kalvot ja supparit käyntiin oksitosiinilla. kirjauduin osastolle to-aamuna n. klo 10.40 ja tyttö syntyi pe-aamuna klo 9.50. tuskaa oli aikaväli klo 22.30-6.00, ponnistusvaihe oli kaikkein helpoin ja kevein.

oon varautunut jo siihenki et mahdollinen kakkonenki joudutaan käynnistämään, toi yliaikaisuus on ilmeisesti perinnöllistä, meinaan ollaan molemmat siskon kans oltu yliaikaisia ja synnytty käynnistyksellä.

noniin eli sit se on:

jonneki tonne mun rimpsuun jo kommentoinki et alamahaa juimii ja alkaa olla peruspms-oireet kaikkine väsymyksineen, etomisineen, repäisy- ja tissikipuineen ja uusimpana ruokahalun kasvaminen. no okei, aloin taas treenaamaan "paremman puutteessa" ja sekin kasvattaa mulla ruokahalua. että mä vihaan näitä mun pms-oireita! joka v..un kerta kuvittelen et josko nyt oisinki raskaana, kun on sitäjatätä, mut sit aina pamahtaa menkat ja taas juostaan lappu housuissa ja odotellaan seuraavaa kiertoa. tää elämä menee tosiaan kahden viikon sykleissä, en mä ihan tätä kuitenkaan halunnut lähtiessäni tähän proggikseen.

no, kesäkuu tulee onneksi pian ja sit päästään johonki tutkimuksiin tms. onneksi saan veronpalautuksia ihan hyvän summan sit joulukuussa, meinaan uskon et me mennään vaikeimman kautta ja rahalle on tosiaan käyttöä.

juu no se minks varaa meil della on et se on myös yhes tk:ssa töis ja siel otti hoitoo mut. iteki manailen ku tiputtelua, munasarjoi juilii kunnol välillä, flunssa, yskä taas vaihteeks, kurkku kipee. ei mul lääkäri huomannu ultras mitää ylimääräst munasarjoissakaa joten ei pitäs olla kystia tai muuta mikä aiheuttas tätä. alkaa vähä kaikki ärsyttää joten kait tääl pms nostaa päätä.

Riksuke Niinhän se kyllä on, että eipä siihen tärppiin tarvitse kuin se yks oikea ajoitus ja paaaljon onnea, että kaikki menee niinkuin pitää :)

Jonzuu Pikaista toipumista!

Della Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on? Mua alko naurattaan kun luin tota sun tekstiä, kuullostaa ihan liian tutulta, raskausoireiden arvuuttelut, pms oireet ja lappu housuissa juoksemiset :laughing002 sori nyt kun räkätän :D löytypä jotain hauskaa ees tästä vanhasta kaavasta, mitä on toistunut kuukaustoisenperään itelläkin, vaikka ei se kyllä oikeesti siinä vaiheessa enää naurata, kun ne menkat alkaa argh!! :sad015 !! Mutta jaksamia, eiköhän meillekkin se toinen vauva vielä suoda :)

..täälä kärvistellään, hermot on kireellä ja rinnat arat, alavatsaa ei oo juilinut, kuin sillon yhtenä päivänä, eilen ihan vähän, mutta taisin senkin kuvitella.. normaalisti kun on ollut melkein päivittäistä ovulaatiosta eteenpäin, mutta luulenpa että noilla lääkkeillä on vaikutusta asiaan, kun annoskin on tuplana vaikka ne kaikenmoisia oireita kuulemma aiheuttaakin.

sand-ra :D joo, vaikkei toi menkkahomma kaikkine kummallisuuksineen yleensä naurata, mut tohon tuli vahingossakin jopa humoristisia elementtejä :D oon niin uuvatti et piti googlata se luteaalivaihe, kun en tätä ennen tiennyt, mikä se on, mut google kaiken kertoo :) mulla siis luteaalivaihe on n. 12-14 päivää. kierto on noudatellut nyt useamman vuoden 28 päivää (niinku joskus mainitsinki et ekasta tähystysleikkauksesta lähtien) ja on kellontarkka et menkat alkaa yleensä jopa päivää paria ennenkuin kp 28 tulee lasiin.

mä näin jo unta menkoista ja nyt turvottaa ja kiristää mahaa, kiukuttaa, v..uttaa, väsyttää ja pissattaa koko ajan. niin ja alamahaa juilii välillä, et menkat tulee. onneksi niitä ei tarvii alkaa odottelee.

shoppailin äsken alakerran ruokalassa pojalle vappumunkkeja, käsittääkseni noi tekee ne itse täällä. aamulla naamioin tytön ketuksi päiväkodin vappujuhliin, ei siis ole varsinaista vappupukua, vaan laitoin Tintun kettuhaalarin ja -hatun päähän sekä piirsin tytölle viikset ja väritin nenän ruskealla kajal-kynällä. pojalla ei yhtä kivaa vappujuhlaa olekaan koulussa, mut hänkin saa viedä sipsejä sinne. minä vielä töissä olen varmaan aikalailla pykälään asti ja sit kotiin ja kauppaan. ollaan vappua kotona, mä en juo ollenkaan alkoholia eikä mieskään enää nykyään kuin joskus kerran kahdessa kuukaudessa, joten varmaan syödään ja juodaan alkoholitonta kuoharia ja tuijotetaan telkkua tms. huomenna sit kylään miehen veljen perheen luo.

Sorry, mäkin roikun vielä täällä kirjottelemassa, Margeliinin kanssa vasta siellä -odottajat- palstalla kahdestaan pyöritään :D

Jonzuu: Kiitos ja tsemppiä sulle! :)

Della: Mä kans paljolti epäilen, et en kyllä tuu synnyttää vielä tän vuoden puolella :D Sain LA:ksi 26.12., mutta mikäli sama toistuu, niin lapsihan syntyy vasta 42+1 käynnistettynä :D :( Mun äidillä myös käynnistettiin aikanaan synnytys, kun mua odotti (ja oon ainuu lapsi, jossei lasketa mukaan kaksosia, jotka syntyi vuosia ennen mua ennenaikasesti ja eivät selvinneet :/ )
Oirees kuulostaa niin siltä, et voi olla kumpaa tahansa :) Jännäilen tääl kovasti ja pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä, et menkat jäiskin pois :)
Vappusuunnitelmat kuulostaa hyvin samanlaisilta kuin omat :) Oli kyl suunnitelmissa lähteä kavereiden kanssa rilluttelee, mut vähän tietty muuttui siten, että oonkin kuskina. Saa nyt nähdä kuinka kauan sitä taas jaksaa selvinpäin istua kännisten seurassa :D Houkuttelis enemmän oma sohva, telkkari ja herkut, mut kun tuli luvattua niin mentävä on..... :)

Sandra: kiitos :) Kuinka pitkään sun on vielä jännäiltävä?? :) Tsemppejä ;)

manque: Kiitos. Kyllä tätä saikin odottaa!

sand-ra: Kysyit tuosta pupilusta. Joka toinen päivä me tässä kierrossa touhuiltiin. Pari kertaa tais ajoittua ennen ovista ja yks oviksen jälkeen (ehkä). Muita vippaskonsteja ei ollut käytössä kuin homeopaattiset valmisteet. Oliko niillä sitten jotain osuutta tähän? En tiedä. Eikä sillä nyt enää ole väliä. Jännäilen sun puolesta! :)

della: Olipa ihanaa kuulla, etten oo ainoa, joka testailee näin hulluna :D Eilen oli niin vähäoireinen päivä, että olin jo ihan masiksessa ja tuhlasin sitten vielä viimeisen Apteekin testin :O Vähän parempi mieli tuli, kun testiviiva tummui nyt kontrollia vahvemmaksi ja illalla niitä oireitakin taas oli. Miten se luottamus omaan kroppaan on voinut näin totaalisesti kadota?

Lauantaina olis se maraton... Hirvittää! Neuvolasta th oli sitä mieltä, että ihan hyvin voi osallistua, jos oma olo sen sallii. No, treeneissä oon jaksanut tosi hyvin. Ei minkään valtakunnan ongelmaa. Jää nähtäväksi jänistänkö mä siitä maratonista viime hetkellä. Yritän kyllä luottaa siihen, että jos joku ammatti-ihminen sanoo, ettei siitä ole haittaa raskaudelle, niin sitten ei ole enkä mä voi sillä aiheuttaa keskenmenoa itselleni. Oikein hyvää ja stressitöntä vappua kaikille (muille ;) !

Takaisin