Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jonzuu, kiitos ja hienoa että siellä hoidetaan asiat kunnolla! Olipa kiva jos ois itsekkin päässyt kunolla tukittavaksi, mutt ei.. Onneks nyt sain puhuttua edes ton verikokeen perjantaiksi.
Toivottavasti siellä vuotelut loppuu pian(kauanko jo kestänyt?) ja pääset myös uuteen yritykseen :)

della, toivotaan joo :) Tsemppiä sinne oireilun kanssa!

Margeliini, lopetas jo se testailu ;) Mut kiva että sait nyt sen kaipaamas vahvan plussan, joten ehkei se kovin turhaa ollu :)

ON: Täällä samaa meno kun ennenkin, eli pihalla.
Eilen tuli ovistestiin jo vahvat ja suuret kuviot ja pupuiltiinkin sitten ekaa kertaa muutamaan päivään.
Alkaa jo kyllästyttämään tää "kuutamointi" Kun ei vaan tiedä mitä pitäis ajatella ja koska tätiä vois edes odotella. Mut onneks on pe se verikoe, niin jos se näyttää et raskauhormoneita ei enää ole, niin sittenhän sitä voi vaikka viikon välein jollain halpisliuskoilla testailla.
Meille ei ole kummosia vappusuunnitelmia, ihan kotosalla varmaan :)

tsemppiä maratonille margeliini, iha voinnin mukaa kannattaa mennä :)

täällä tiputellaa taas nyt kolmatta päivää vain pyyhkiessä, että ottaa päähän, millokoha tässä normalisoitus. saa nähä miten täs kierros käy ku kroppa sekasin ku pelikaani, ovis tais olla normi aikaan vaihteeks kyl joten nähtäväksi jää tärppääkö ja pysyykö vai meneekö huti ja menkat alkaa mikä on kyl todennäköstä tän hetkises tilas.

Gatusa, voi harmistus sentään että siellä tiputtelu jatkuu :(
Toivottavasti kroppa kuntoutuis pian!

Me vietettiin vappuaattoa rauhallisesti kotona vaan, nukahettiin sohvalle miehen kans ja heräsin siitä kahen jälkeen ja oltiinkin kaikki kolme siinä, eli perussettiä ;)
Eilen aamulla oksensin pitkästä aikaa, yöks. Liekkö mahdolliseen ovikseen liittyvää sit, kun usein ollu sillon herkillä. Kassellaan :)
Tänään ois vuorossa siskon synttärikahvittelut ulkoilua kauniissa säässä, mukavaa päivää kaikille :)

Della Sulla on sit normaali luteaalivaihe :) Mulla oli kans ennen kierto tasan 28 päivää, koko viime vuosi oli tosi stressaava ja sit toi kiertoki lyheni, voi olla et toi kaikki stressi vaikutti asiaan voi olla että ei.

Riksuke Käy ihmeessä täälä meille kuulumisia kertoilemassa :) Ens viikon loppupuolelle asti pitäs jännäillä (jos ja kun luget pitää menkat poissa) sit pitäs testailla, joten ohan tässä vielä odoteltavaa.

Margeliini Osallistu ihmeessä maratoniin jos vaan siltä tuntuu :) ..mää olin kyllä neitiä odottaessa ihan hermoheikkona, neuvolassa kyselin tyhmiä, mietin jopa kun maha oli jo iso, että haittaako kun koirien leluja nostelen lattialta tai kumartelen kun imuroin sohvan alta..heh :laughing002 voi jösses sentään mua! No minkäs sille teki, kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä :)

Nyytti Tsemppiä sinne :)

Gatusa Toivottavasti sun kroppa pian tokenis!

..eipä tartte enää ihmetellä alavatsan jomotteluiden puutteita, oviksesta meni n.viikko ilman mitään jomotteluita ja tuntemuksia mikä oli outoa (paitsi pari pvä ovis+ jälkeen yhtenä päivänä oli tuntemuksia) no eilen illalla alko sit nippailut, menkkajuilinnat jne..plaaah..!!

hyvää vappua kaikille (vaikken ite vietäkää) toivottavast kaikki onnistuu nauttimaan päivästä ja sais pian hyviä uutisia.

on: täällä neulotaa ja ommellaa makuupussia kokoon yhtäaikaa ettei osat huku ( kaks ihmistä jotka mun kans majailee samal tasol osaa hukata kaikkee mahollista ni paras liittää yhteen jo nyt :) makuupussi on koht hihaa ja huppua vaille valmis, sit vaa napit ja valmista tuli :) jos joku haluu nähdä valmiin tekeleen voin laittaa kuvan mikäli onnistun :)

kropan puolest sama meno jatkuu lisäks vähä kipee ni on kroppa ja terveys kovilla. aamuisin nyt vedän pari valkosipulinkynttä ku en perusta antibiooteist, tulee muuten bakteerit viel immuuneiks eikä mikää auta sit enää. mies tajus et hänen ois syytä alkaa oikeest kattoo kotia meille. eilen sen isä taas kinus rahaa siinä häätämispuheiden lomassa kuten aina alkaa oikeest keittää yli. mies vaa totes isällensä et en kuule anna mitää ku mä jo ostan kaiken teille.

Mä oon pari päivää ollut täältä pois ja jo on taas tullut tekstiä. Te ootte ollut reippaina ja mä oon pihalla, kuin lintulauta.

Tänne ei ihmeempiä. Täti pakkailee kamojaan ja on hyvää vauhtia poistumassa paikalta. Toivottavasti pidemmäksikin aikaa tällä kertaa. Mies toi mulle eilen 2 litraa sitä valion verigreippi mehua ja sitä tässä nyt killitetään. Iso lasi just vieressä. Mun mielestä tässä mehussa on parempi maku, kun siinä pelkässä greippimehussa, mut mä en niin kauheesti välitä noista riekaleista tuolla mehun seassa. Voishan sen toki siivilöidä, mut juodaan nyt koko rahan edestä :) Ihan kierron alusta en päässyt mehua juomaan, mut kait se parempi on pikkuisen myöhään, kun ei ollenkaan.
Oltiin tänään torilla vappumarkkinoilla hyytävän kylmässä säässä. Poitsu jaksoi tosi hienosti istua rattaissa eikä vinkunut ja kitissyt yhtään. Hesessä käytiin syömässä yhdet ranskalaiset ja samalla annettiin pojalle ruoka ja sielläkin söi tosi reippaasti kaiken ja istui kiltisti paikoillaan. Kotimatkalla kurvasimme mummulaan ja poika nukahti autoon. Mummulassa jatkoi päikkyjä vaunuissa pienen nukuttelun jälkeen lähes 2 tuntia!
Kaapin kätköistä löytyi 10 kpl ovistestiliuskoja ja ne taitaa mennä tähän kiertoon kaikki. Riippuen tietty siitä, millon se ovis sitten oikeasti on. Ajattelin aloittaa testaamisen sunnuntaina kp:nä 10 ja testaan ainakin niin kauan, että saan selvän plussan... tai testit loppuu :)

kuulostipa mukavalt päivält maikkie, tsemppiä tähän kiertoon :) no eipä ainakaa tartte ostella niit ovisliuskoi ku löytyy valmiiks. täällä iha normi päivä, neulomist, asiakkaiden metsästyst jne... mies kerto et saadaa tietää pian yhest okt:sta, toivottavast saadaa se ja toivottavast on hyväs kunnos sekä talo että piha. ois ihana saada vihdoin omaa rauhaa.

Ompas täällä ollut hiljaista, mitäs kaikille kuuluu? :)
Mä kävin nyt aamupäivällä verikokeissa ja jos vaan saan maanantaiksi soittoajan lekurille, niin silloin olis tulokset valmiit.
Ovistesti on taas näytelly vahvaa plussaa ja nyt on ollu vähän alavatsatuntemuksiakin. Tänään kp29 ja edelleen jatketaan samaan vanhaan malliin, eli odottelua vaan mitä tässä tapahtuu ja koska.
Ihanaa kun aurinko paistaa! Huomenna mökille suunnittelemaan kasvimaan ja kukkapenkkien paikkaa yms ja ehkä vähän haravoimaan vanhoja lehtiä, kesä tulloooo :)

me saadaa tietää tänää saadaako se talo (meinasin kirjottaa lato heh). eli parin tunnin pääst saan tietää että pääsenkö suunnittelemaan pihaa ja kasvimaata sekä sisustusta. käsityöurakka alkaa koska sit ku mies ostaa tyynyt ni mä oon se joka tekee tyynynpäälliset, mies meni kysyy osaanko mä tehä niitä oikeest, unohti et mähä just neuoin makuupussin, sukat, sormikkaat, muokkasin vaatteita ite käsin että voi ajella kakspyöräsellä helpommin, oon tehny käsitöitä pienestä pitäen. oli hiukka nolona ku tajus mitä tuli kysyttyä, oon tehny myös identtisen verkkapuvun mitä adidaksel myynnis ku olin yläasteel, kaikki kysy mistä ostan ja ihmetteli ku sanoin et mä tein sen ite. lisäks saattaa alkaa huonekalujen tekokin eli puuhaa riittää :) missäköhä välissä sitä nukkuis :p

niin ja tuon kaiken lisäksihä mä oon autellu miestä korjaamaa mein vespaa viel :)

tääl aurinko paistaa kans ja lämpötila on n. 28oc. eli kevät on tullut. nyt jännitetää oliko ovis vai onko huomenna kuten pitkän kierron mukaisilla laskuilla katottu. no illalla tiputtelu piti tauon ni pupuilu oli kova sana joten mahiksia on tärppiin :) sais ne menkat jäädä pois kokonaa jo tää tiputteluki sais jo loppua ku aamulla jatkui taas samaan vanhaan tapaan. plussa ois tervetullut

Mites Gatusa kävi, saitteko talon? Toivottavasti :)
Mä olen kanssa ehdottomasti käsityö ihminen :-)

Mitkäs Margeliinilla ja Riksukkeella on voinnit ja jaksut? :)

Maikkie, miten sä kykenet juomaan ja vieläpä pitämään siitä mehusta, musta se oli jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää :D
Ompas siellä lapsonen ollut ihanan reipas ja nukkunutkin tosi hyvin :)
Mä muistan et sillon kun Piipatti oli pienempi, oikeastaan ihan vauvasta asti tonne 2v kieppeille, niin reissaaminen ja kiertely, shoppailut yms oli tosi mukavaa, kun poika oli niin reipasta seuraa. Mut nykyään, eheii.. välillä yritän saada sen mummilaan ruokakaupassakäynnin ajaksikin, kun meno on jotain ihan kamalaa, tolkuton huuto ja raivoaminen, jatkuva karkailu, ei tottele mitään ym ym.. 3vuoden ikä on raskasta aikaa lapsen kanssa, ei voi muuta sanoa :D

Täällä ovistesti näytti eilen enää hailakkaa plussaa ja tänään vielä hailakampaa, pari ihan pientä kidettä vaan. Noh, mies on taas nukkunu illat, joten eipä tääl oo mitää äksöniä ollukaan sitten toissapäivän ja sillon oli ne vahvat plussat just onneks hollilla.
Alamaha/munasarjatuntemukset jatkuu, sellasta pientä kipuilua. Iso ja syvä finnikin yrittää puskea leuasta läpi, eli jotain hormonitoimintaa ainaki on :D Mulla siis todella harvoin finnejä, viime raskaudessa puski ennen plussaa yks leuasta ja sitä edeltävää en edes muista.
Huimaillutkin on välillä ja nälkä ollut tavallista enempi, mut enhän mä nyt vielä voi uudestaan raskaana olla, niin että se oireilis jo, joten mitä lie. Yhtäkkiä vaan tänään pysähdyin ajattelemaan että on ollu vähän monenlaista tuntemusta/oireilua. Kondunsuultakin tilanteen tsekkasin ei kyllä mitään punertavaa tai rusehtavaa ollut, joten tuskin tätikään on vielä kurkkimassa.
Maanantaille ei ollut lääkärille yhtäänt soittoaikaa, perjantaille eka, mut hoitaja lupas et soittaa mulle ite. Oispa ollukki kurjaa odottaa tuloksia viikko eteenpäin. Nyt en malttais odottaa maanantaita vaik vkl vasta edessä :D

Mites Gatusa kävi, saitteko talon? Toivottavasti :)
Mä olen kanssa ehdottomasti käsityö ihminen :-)

Mitkäs Margeliinilla ja Riksukkeella on voinnit ja jaksut? :)

Maikkie, miten sä kykenet juomaan ja vieläpä pitämään siitä mehusta, musta se oli jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää :D
Ompas siellä lapsonen ollut ihanan reipas ja nukkunutkin tosi hyvin :)
Mä muistan et sillon kun Piipatti oli pienempi, oikeastaan ihan vauvasta asti tonne 2v kieppeille, niin reissaaminen ja kiertely, shoppailut yms oli tosi mukavaa, kun poika oli niin reipasta seuraa. Mut nykyään, eheii.. välillä yritän saada sen mummilaan ruokakaupassakäynnin ajaksikin, kun meno on jotain ihan kamalaa, tolkuton huuto ja raivoaminen, jatkuva karkailu, ei tottele mitään ym ym.. 3vuoden ikä on raskasta aikaa lapsen kanssa, ei voi muuta sanoa :D

Täällä ovistesti näytti eilen enää hailakkaa plussaa ja tänään vielä hailakampaa, pari ihan pientä kidettä vaan. Noh, mies on taas nukkunu illat, joten eipä tääl oo mitää äksöniä ollukaan sitten toissapäivän ja sillon oli ne vahvat plussat just onneks hollilla.
Alamaha/munasarjatuntemukset jatkuu, sellasta pientä kipuilua. Iso ja syvä finnikin yrittää puskea leuasta läpi, eli jotain hormonitoimintaa ainaki on :D Mulla siis todella harvoin finnejä, viime raskaudessa puski ennen plussaa yks leuasta ja sitä edeltävää en edes muista.
Huimaillutkin on välillä ja nälkä ollut tavallista enempi, mut enhän mä nyt vielä voi uudestaan raskaana olla, niin että se oireilis jo, joten mitä lie. Yhtäkkiä vaan tänään pysähdyin ajattelemaan että on ollu vähän monenlaista tuntemusta/oireilua. Kondunsuultakin tilanteen tsekkasin ei kyllä mitään punertavaa tai rusehtavaa ollut, joten tuskin tätikään on vielä kurkkimassa.
Maanantaille ei ollut lääkärille yhtäänt soittoaikaa, perjantaille eka, mut hoitaja lupas et soittaa mulle ite. Oispa ollukki kurjaa odottaa tuloksia viikko eteenpäin. Nyt en malttais odottaa maanantaita vaik vkl vasta edessä :D

Hellou!

Maikkie: Tsemppiä tähän kiertoon ja oviksen tikutteluun :) Onpa kiltti poika teillä! Meillä ei ihan hirveen pitkiä aikoja jakseta istua rattaissa, vaan pitäis päästä tietyn ajan jälkeen syliin/pois rattaista.. :)

Gatusa: Ihanaa, kun on kätevä käsistään! Mä olen niin surkea noissa ompelemisissa sun muissa, kun valitsin fiksuna tyttönä ala-asteella puukäsityön ;) Oikeesti, mun mieskin osaa paremmin ommella ku minä :D (jos esim. jotain nappia vaikka pitäis ommella takas kiinni...)
Sun tekstistä oikein huokuu sellainen iloisuus ja positiivisuus! :) Kesä on tosiaan tulossa pikkuhiljaa, eikös ne tännekin lupaillu ens viikolle jo jotain +20 astetta :) Jee!
Tärppionnea sinnekin! :)

Nyytti: Kiitos kysymästä, täällä ainakin vointi aivan käsittämättömän NORMAALI !! :eek: Joo, toisaalta pitäis olla tyytyväinen, ettei oo pää pöntössä, kun on tuo vajaa 11kuinenkin tuossa viihdytettävänä, mutta tää oireiden "puuttuminen" kyllä pistää väkisinkin miettimään... :/ Toisinaan tuntuu kohdun seutuvilla jotain repäisykipuja tms. Että niistä sitten kai täytyis yrittää uskoa, että raskaana ollaan ja kaikki ois hyvin. MUOKS: Just kun pääsin sanomasta, niin eiköhän alkanu kuvottava olo :D Ei maistu aamupala, jotain pitäis suuhunsa laittaa ennen jumpalle lähtöä :o Ja olihan mulla sillä viikolla, ku menkkojen piti alkaa, sellasta krapula oloa!..
Yks mikä mietityttää kans, on se, että viime raskaudessahan en oikeestikaan liikkunut juuri yhtään!! :( Noh, nythän oon käyny aktiivisesti lenkillä (juosta ei enää oikein pysty, rupee pistämään heti kylkeen :eek: ) ja jumpissa, mutta jotenkin "jännittää", että mitä sitä uskaltaa tehdä jumpassa ja mitä ei...? :D Tuntuu niin tyhmältä, mutta en oikeesti tiedä?! Taitaa mennä niin, että oman voinnin mukaan tehdään, hirveitä hyppimisiä ja tosi äkkinäisiä liikkeitä ei suositella? Vai onko sekin suositus vasta sitten, kun ollaan siinä vatsan kasvamisen vaiheessa? Että tää 1/3 ois aika turvallista aikaa vielä harrastella yms?
Mä nyt sit tähän kerron näköjään kaikki :D Mutta IHANAA, poikakin on vihdoin ehkä ymmärtänyt yön tarkoituksen :D On nimittäin nukkunu jo ainakin viikon yönsä putkeen ja vielä niin, että herää aamuisin vasta noin 8-8.30!!! :) (kunnes sit tietty taas varmaan yöt huononee, kun seuraavat hampaat rupee tulee, pojallahan on vasta 2 alahammasta...)
Hmmmm jänniä oireita sulla...! Nehän voi tarkoittaa mitä vaan!! :) Enää pari päivää joudut odotella tuloksia, tsemppiä! :)

Mikäs Sandran tai Dellan tilanne?? ;)

Meillä on tänään miehen kanssa ensimmäinen hääpäivä <3 Poika vähäks aikaa hoitoon ja mennään syömään kunnolla miehen kanssa :) Mies menee yöksi töihin, joten kovin pitkiä aikoja ei keretä kahdestaan istumaan...

Vastailen tälläin pikaisesti vaan..

Nyytti Sulla on tosiaan jänniä oireita :) Tsemppiä!

Gatusa Onpas teillä sielä ihanan lämmintä :)

Riksuke Kiva kun tulit tännekkin kirjoitteleen :) Liikut oman voinnin ja jaksamisen kanssa vaan :) Aiotko muuten mennä varhaisultaan? Koskas sulla on eka neuvola? :)

..täälä vaan odotellaan, ärsyttää kun ei tiedä mitkä oireet johtuu tai siis oikeestaan oireettomuus, että onko mikä näistä lugeista johtuvaa.. todella todella vähän on ollut mitään nippailuja sun muita alavatsassa, normaalisti on kyllä jomotellut melkein joka päivä oviksesta menkkoihin, tissikipuilukin on nyt vähentynyt melkein kokonaan ja normaalisti se tarkoittaa mulla menkkojen alkua, paitsi ettei niitten pitäis alkaa ennenkun luget lopetan ja ne siis lopetan jos testi näyttää negaa.. olo on niin turhautunut, kun kummiskin pettymys on taas iso. Hermot on kyllä ollut kireellä täälä ihan riittävän paljon.

sand-ra: Iik! Koska sä voit testata? Tsemppiä hermoiluun!

Nyytti: Sullakin jännät paikat :) Kunpa säkin nyt saisit plussan, olis vähintäänkin reilua sen pettymyksen jälkeen. Ja hei, jotkuthan tulee raskaaksi helpommin keskenmenon jälkeen. Itekin tiedän kolme tapausta, että onkin heti km:n jälkeen tärpännyt. Täällä jaksellaan ihan ok. Vähän on hermot riekaleina, kun välillä tuntuu, että oireet lisääntyy ja välillä on niin normaali olo, että ihan pelottaa. Mutta kyllähän mä tiesin, että tää on tällästä hermoilua ;)

Gatusa: Toivottavasti saatte sen talon. Olis varmaan ihan kiva päästä pois toisten nurkista.

Kiitos kaikille tsempityksistä maratonin suhteen :) Siinähän kävi sitten niin, että kun olin jo urheilujuomat ostanut h-hetkeä varten, niin seuraavana päivänä iski jo pahoinvointi ja vappupäivä meni vähän ohi, kun otin päikkäreitä ja välillä yökkäilin. En ihan vessanpönttöä kuitenkaan joutunut halailemaan. Päätin, että ehkä on sitten viisaampaa jättää maratoni väliin. Tosin tänään onkin ihan normaali olo taas.

no eipä saatu taloa joten voitte arvata mitkä mielialat täällä, olin niin varma et se talo on just eikä melkei se mitä mä haluun ja mies meni sanoo et ois ollu täydellinen mut omistaja ja hänen uus mies puhu ristii eikä sit saatu taloa. eli etsintä jatkuu. eilen paruin melkei nukkumisee asti mikä ei ole mun tapaista. teki myös mieli heitellä tavaroi ja huutaa ku olin niin turhautunu ja äksy. pms vissii iskeny sit eli oletettavast mulla oli normi aikaa lyhyemmän kierron mukaa ovis eli jännätään. tänää jatkuu talon metsästys ja asiakkaiden koska en saanu työtä mitä olin hakenu.
vai että suomeenki luvassa kesälämpöjä tai no tein kesä mein kevättalvi. nyt aurinko paistaa ja +25oc. vaikka vastoinkäymisiä onki ollu enemmä ku tarpeeks ni kohti uusia haasteita kyllä tästä vielä noustaan kuin fenix lintu tuhkasta. koht ois enää nappien laitto tuohon makuupussiin, keväinen mintunvihreä, ei kuitenkaa silmiinpistävä kirkas väri. jos ei itellä tule käyttöä ni voinpa lahjottaa jollee ku noita on sen verra helppo tehä (piti vaa eka tajuta ohjekuvat ennen ku onnistu palmikot) nyt jo huppuki melkei valmis, koht kaksinkerroin ja ommellaan käsin ja sit nappien laitto ja valmista tuli. seuraavaksi varmaa alkaa tyynynpäälliset ja verhot projekti. kunha mies ei yksin käy ostaa kankaita koska mä oon niin tarkka siitä mitä mä kotiin haluan. kaiken pitää olla yhteensopivaa ei kirjavaa sekamelskaa kuten miehiltä yleensä voi odottaa.

nyt tulee pelkkää omaanapaa niin kurkun täydeltä, varoitan siis vaan, jos oisitte halunneet jotai muuta lukea :/

eli oottelin aikani menkkoja ja tänään siis kp 28 ja sieltähän ne tuli, päivän tarkkuudella :/ ehdin jo kerätä jos minkäkilaista "oiretta": pissahätää (jopa niin että piti asiakkaan vessassa käydä, mitä en siis yleensä tee, vaan käyn vessassa ennen tai jälkeen kotikäynnin ja tonakin päivänä olin käynyt päiväkodin vessassa tyttöä viedessä), väsymystä, nännit herkkänä (neuloessa tuntui, kun puikko vähän hipaisi et kuin ois enemmänki osunu), mahanippailuja, jotka oli tosi kevyitä verrattuina niihin, mitä yleensä on menkkoja odotellessa, mitähän vielä..

no, sit äsken kävin n:nnen kerran vessassa tänään ja pyyhkäistessä tuli paperiin veristä limaa (sorry yksityiskohtaisuus) ja siinä meni toiveet tämän kierron suhteen vessanpönttöön. nyt itkettää, vituttaa ja kiukuttaa, kun ei vaan voi onnistua! pakko yrittää tsempata ja lähtee kohta miehen, tytön ja koiran kans ulos ja niin, lappu housuissa :(

kaipa mä psyykkasin itselleni nämä oireet, kun niin moni raskautui nyt huhtikuussa, et toivoin et mulleki ois käyny samallai.

della harmi että menkat tuli, toivoin plussaa sulle. täällä tiputellaa edellee ja menkkoihi on max 2vko aikaa. pms jyllää vissii ainaki lyhyemmän kierron mukaan. en usko raskautumisee omal kohal ois liian helpost käyny.

anteeksi aiempi avautuminen, oli meinaan itku niin lähellä, mutten viitsiny alkaa vollottaa miehen ja lasten läsnäollessa, vaan keräsin itseni ja patosin kaiken sisääni. tyttöä pidin sylissä ja mietin, jääkö hän mulla ainoaksi biologiseksi, mut onneksi hänen kanssa ei ole aikaa sen kummempaan synkistelyyn. jotenki sitä ihmisen psyyke pystyy suojaamaan ja tääki pettymys alkaa jo helpottaa. katosipa noi "ihan selkeät oireetki" heti, kun menkat alkoi ja nyt sit vuodetaan hissukseen. tänään siis kp 1, yk en-muista-kuinka-mones-ei-huvita-edes-laskea.

kiva lukea Margeliinin ja riksuken kuulumisia! mukavaa, että jaksatte käydä tsemppaamassa :)

Sand-ralla ja Nyytillä kuulostaa jännältä tilanteet, toivottavasti kävisi tärppi :)

Gatusalle tsemppiä loppukiertoon ja talonetsintään!

mä tykkään itsekin tehdä käsitöitä, tai siis neuloa :) aloitin neulomisen tyttöä odotellessa ja lähdin ihan aasta liikkeelle, koska mulla oli yläasteen jälkeen piiitkä tauko, etten koskenutkaan puikkoihin. aloitin helpoista jutuista ja oon pikkuhiljaa ottanut uusia tavoitteita, viimeisin mulla on ollut neuleiden kirjonta ja oon tehnyt pipoja ensin omille perheenjäsenille ja sit muillekin pientä korvausta vastaan. en oo edelleenkään mikään hyvä, mutta jotain täytyy näperrellä, en osaa katsoa telkkariakaan enää ilman et teen jotai samalla :)

kiitos tsempist della ja muut. kaikkiha me tääl avaudutaa toisillemme :)
onnea riksuke hääpäivän johdosta :)
margeliini hyvä että jätit välii ku oli kerra huono olo aamulla.
enää napit ja sit ois makuupussi valmis, mieski tykkäs tosi paljo, esikoine halus kokeilla päälle, pesin sen että on puhas ku laittaa napit ja ottaa kuvan :) mies sano et huomen ostetaa napit että saadaa valmiiks tuo työ :) lanko katto haltioissaa makuupussia ku näytettii ja käly puolestaa katkerana/vihasena taustal vilkuili.
mies tiedusteli mikä mun tilanne ni joutu pettyy, totesin et kattotaa alkaako viim. 2vko kuluttuu menkat. tietty toivon ettei ala ja tulis plussa jotta sais makuupussille käyttäjän. hokasin muute et sitä voi pieni kasvaessaa käyttää vaik kylpytakkinaki ku huppu ja pituutta löytyy 66cm jos huppua ei lasketa mukaa.

Takaisin