Heips kaikille :)
Margeliini, vai tuli se sullekkin ajoissa! Tuo ovis kp12 on vielä muuten ihan normaalin rajoissa, jostain juuri luin että tulee yleensä kp12-jotain, olikohan 18.
Hyvä että saitte sittenkin hyödynnettyä! :)
Maikkie, laatuaika oli varmasti erittäin mukavaa! :)
Muistan kuika haikee ja vaikeeta oli jättää lasta ensimmäistä kertaa yökylään! Mun poika tais viel olla ihan reilusti vanhempikin, mut oli vaan niin vaikea jättää, eikä ollut sellaista tarvettakaan, kun kaksin eleltiin :)
Toivottavasti pupuiluhalut löytyisivät jotakin kautta!
Riksuke, hommatkaa konttauskypärä, suojaa pientä päätä ;) Piipatilla oli käytössä okbaby merkkinen ja oli kyllä hyvä. Himputin flunssa!!! Ja tsemppiä piinapäiviin :)
Bandida, kiva kuulla sustakin :)
Jospa oireiden puuttuminen nyt tarkoittaisi hyvää, kovasti tsemppiä piinailuun :)
on: Kp11 meneillään ja kroppa ihmetyttää. Eilen tuli donnatestiin jo hyvinkin selkeä plussa, mutta maha ei ole kipeä??:O Mulla on ollu todella kivuliaat ovikset ja nyt ei ole kuin pieniä tuntemuksia vaikka testi sanoo joota ja limojakin välillä tulee.Oksukin ollu taas hyvin herkässä. Whats up? En mä tajua.. Pitää nyt illalla tehä testi vielä.
Eilen tuli pupuiltua, mut tänään taitaa jäädä välistä. Ottaa ukko aivoon ja pupuiluhalut jossain todella kaukana. Katotaa huomenna sit taas..
Täällä on yöhulinat jatkuneet. Toissayönä valvoin yhdestä neljään, ennenkuin pääsin omaan sänkyyn. Reilun 3h unilla päivä olikin sit ihan katastrofi :D Saisitte hyvät naurut jos jaksaisin alkaa selostamaan.. Mutta sain siis pojan päivällä mummilaan muutamaksi tunniksi mamma&lapsi-tapaamisen jälken(jossa olikin 2 mammaa mahat hyvin pystyssä)ja nukuin kotona sohvan pohjalla. Yleensä päivällä nukkumiset ei onnistu, kun poika tosi harvoin enää päikkyjä nukkuu. Mummilassa ollessaan välillä, mutta kotona ei enää aikoihin.
Tunnin välein tuppaa heräämään puolesta yöstä eteenpäin, toivotaan tosiaan että parannusta öihin tulee pian. Unikouluja meillä ei ole koskaan voinut toteuttaa, kun poika oksentaa todella herkästi jos yhtään hermostuu. Muutaman kerran olen kokeillut siis ja aina saanut siivota sit yrjöjä pitkin sänkyä, lattiaa, mattoja ym ja kylvettää lasta, eli ei vaan toimi.
On ihan uskomatonta miten herkästi joku voikin oksentaa, riittää että nauraakin liikaa niin ykä lentää, samoin yskä saa oksentamaan ja tosiaan aina jos itkee yhtään enempi. Tuolitekniikkaa voisi toki pehmeänä kouluttamisena kokeilla, että hilais sitä vähän kauemmas sängystä pikkuhiljaa.
Tänään pidettiin reissupäivä ja käytin poitsua HopLopissa. Lupasin, että jos alkaa nukkumaan kunnolla omassa sängyssä, niin vien tpian uudestaan. Oli siellä ihan onnessaan meinaan joten palkinto on oikein sopiva, vaikka lähimpään hoploppiin onkin yli 30km matkaa ja siks ollaan harvoin käyty. Teroriassa, eli puheen tasolla toimi oikein hyvin. Totes että hän nukkuu omassa huoneessa ja äiti omassa. Mut niimpä vaan kun uniaika koitti ja satu oli luettu, minä kun ilmoitin että hyvää yötä-nyt äiti lähtee olkkariin, niin seurauksena välitön itku, että hän ei halua olla yksin.
Ei auta kun toivoa että yöt rauhottuis, unta se munkin kroppa kaipaa.
Taidankin yrittää tänään aikaista punkkana painumista. Mies on koisannu jo koko illan sohvalla, et kai se valvoo sit yöllä keskenään.