Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi onneksi löysin tämän forumin!! Tuntuu, että tulisin hulluksi tämän asian kanssa yksin!! Minulla menossa kp22 ja parin päivän ajan tuntunut alavatsalla viiltävää kipua. Samanlaista kuin kaksi kertaa aiemminkin muutaman kuukauden sisään kun raskaus on alkanut (tosin molemmat päätyneet siis varhaiseen km:n). Nyt jännittää aivan vietävästi!! Olin niin suunnitellut keskenmenojen jälkeen, että en edes testaa ennen kuin on menkat myöhässä sen pari viikkoa (jonka verran siis molemmat raskaudet kestäneet) mutta tuskin pystyn siihen nimittäin tekisi mieli tehdä testi jo nyt vaikkei siitä mitään hyötyä olisikaan!! 
Jaksamista (ja malttia, jota itse tarvitsisin) kaikille tämän asian kanssa! <3

Tervetuloa uusille!

arotuulia: Mulla jäi viime kerralla (siis sillon raskaanaollessa) tänne kirjottelu aika vähiin, ku olin siinä FB-ryhmässä, siellä höpöttelin enempi. Millä nimellä olit aikasemmin täällä?

Maikkie: mäkin oon koittanu laitella vähän joulujuttuja jo, mut meilläkin juniori osallistuu niin innoissaan ettei oikeen tahdo onnistua :) Sunnuntaina pesin olkkarin ikkunoita (ovat sopivasti niin alhaalla, et sekä koira että lapsi ylettyy niihin..) ja heti kun toisen ikkunan sai pestyä, tuli koira katsomaan ulos ja töps! nenä ikkunaan. Ja sitte poika perässä, seisoi ensin sormi suussa vieressä ja sitten läiskäsi koko kuolaisen kämmenen ikkunaan... Noh, on ne nyt ainakin yläosasta puhtaat :D

Kellitys: pikaista paranemista molemmille!

Margeliini: hyvä, että löydät jotain positiivistakin! Tosiaan, nytpä voit sitte varmasti syödä ihan mitä huvittaa jouluna, eikä tarvii kärsiä huonovointisuuttakaan. Häntä pystyyn ja sillen :)

Tinttura: Onnea, meettekö kihloihin vai naimisiin? Eipä pitäis isännältäkään tuommonen päivämäärä päästä sitte jatkossa unohtumaan :D 

ON: täällä on fiilikset jo paljon paremmat ku eilen, auttoi kun purnasin :D  Tätiä ei edelleenkään näy eikä kuulu, hyvällä mielikuvituksella välillä sattuu maha niin et olisko sitte loppuviikoks nilkuttamassa paikalle.

Mun pikkuinen vauvelini oppi viikonloppuna seisomaan ilman tukea! Hän autto mua pyykkikoneen täytössä (lue: otti pyykkikorista mitä käteen osui ja tunki koneeseen, meinas monet vaaleensiniset sukat muuttua harmaiks...) ja yhtäkkiä vaan päästi koneen reunasta irti ja jäi seisomaan itekin vähän hämmästyneenä :)

tervetuloa mukaan Relanna :)

Tinttura, mukavaa kuulla kuulumisia (mietinki missä oot ja jokohan teillä on tärpänny :) ) ja onnea jo etukäteen rengastumisesta :) eiköhän se miehesi exä tajua jossai kohtaa luovuttaa, kun miehesi selkeästi menee eteenpäin sun kanssa. pidän peukkuja et teillä ois tärpänny, oireet kuulostaa taas lupaavilta :).

Kellitys sielläki kuulosti lupaavalta, samoin Maikkiella :) me ei täällä olla joulua laitettu, mut lapsille on jo hankittu joululahjat. meidän perinne on et joulukuusi ja koristeet laitetaan vasta 22.-23.12 ja kerätään takas laatikkoonsa viimeistään 28.12. viime vuonna kuusi tosin lähti jo 25.12, koska meidän pikkukissa keksi ravistella kuusesta joulupallot alas ja ajattaa niitä yöllä. voi olla, et tyttö keksii tänä vuonna saman. yritin tosin tänään jo esitellä tytölle joulukuusta perhekerhossa, mut hän oli jo niin väsyny, ettei kiinnostanut.

Margeliini, Nipsu ja Nyytti, pahoittelut "tädeistä"/negasta. olin kyl toivonu et teillä ois tärpännyt!

äippylille tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista! toivottavasti et enää joudu kokemaan yhtään ja teillä tärppäisi pian! tää on kyl tosi henkireikä mullekin, kun voi käydä avautumassa toiveistaan (tuosta miehestä ei aina ole kuuntelijaksi eikä hän ole aina niin aktiivinen vauva-asioiden suhteen).

arotuulia, me taidetaan sit jännäillä yhdessä joulun aikoihin, et kuinka käy, näkyy kierrot menevän meillä aika samallai. yritän kyl itseki olla ajattelematta asiaa sen kummemmin ja keskittyä rentoutumiseen ja lepäilyyn sekä tehdä noille lapsille joulun. en siis ole itse ollenkaan jouluihminen, mut en halua kieltää sitä lapsilta, joten joulua laitetaan kotiin edes vähäksi aikaa.

on: kaipa mulla on ollu ovulaatio/on meneillään: limaa on ollut, muniksia nipistänyt/nipistää ja mies on kiinnostanut ihan eri tavalla :D onneksi mies on ollut nyt ihan messissä pupuilujen suhteen ja ollaan kulutettu soffan jousia joka toinen päivä. katellaan, tuottaako tulosta.

nyt mulla taas ärsyttää toi poika, meinaan oli neljän päivän viikonloppu ja eilen takas kouluun ja tänään koe, joten laitoin pojan eilen lukemaan siihen. alkuun näytti jopa et onnistuu ilman kitinöitä, mut sitpä poika alkoi vänisee, ettei ymmärrä miksi on kokeita ja miksi niihin pitää lukee kotona, jolloin yritin asiaa selittää ja sit lopputulos on et poika pitkinhampain lukee ja paiskoo ovia, tavaroita jne., joten delegoin koekuulustelun miehelle ja kielsin ulosmenon sekä telkkarintuijottamisen. päätettiin sit miehen kans ihan uusi yleissääntö et koepäivää edeltävänä päivänä ei ole asiaa minnekään, ei harrastuksiin eikä kavereille, vaan kokeeseen luetaan. ja päätettiin myös, et jos läksyjen kans ilmenee kiukuttelua ja tavaroiden heittelyä, ilta ollaan kotona rauhoittumassa. alan olla jo niin taas kypsä tuohon koulunkäynnin kans tappeluun, et oon hyvinki ulkoistamassa poikaa joululomalle mummoloihin, et saadaan tytön kans rentoutua rauhassa. en jaksa kuunnella jatkuvaa valitusta etku mikään ei oo hyvin ja ei oo tekemistä jne. ehkä mä sit viikon parin tauon jälkeen taas olla hyvä vanhempi.

Nipsu86: Kirjottelin nimimerkillä fuyu. :) Jotenkin se tunnus alkoi sekoilla, kun kirjoitin sillä niin se ei tallentanut nimimerkkiä ollenkaan, vaan laittoin nimeksi "Alias ei ole valittu" :D ei auttanut mikään nimimerkin vaihto tai salasanan vaihto tms, se ei tallentanut mitään tietoja! Siispä piti tehä kokonaan uusi tunnus.. Pah. Mä kirjottelen myös päivittäin (no okei, fb on kokoajan auki.. :D) tuonne fb-ryhmään, siis lokakuisten. :)

Tinttura: Onnea rengastautumisesta!

Della_79: Jee, toivottavasti teillekin tulis se maailman paras joululahja! ;) Itellä ei oo kyllä toiveet kovin korkeella, ehkä yritän sit suojella itteeni jotenkin. Oon jotenkin heti yrityksen aloituksen ensiminuutista niin täysillä mukana, että ei tosikaan. Onneks on tuo pikkutytsy joka vie ajan niin hyvin ettei ehdi paljoa sekoilla. Ja tsemppiä nuoren miehen kanssa, että alkais kouluhommat maistua!

ON: Mä en tajua kun tätä alamahaa on juilinu niin monta päivää taas... Ovulaation tunsin kyllä ihan selvästi, mut ennen sitä ja nyt vieläkin juilii niin mahottomasti! Pelottaa et täti kurvaa taas liian ajoissa kyläilemään ja kierto menee ihan päin honkia..

arotuulia, sen lisäksi et meillä on sama kohta menossa kierrossa, myös mulla nippailee/vihloo epäilyttävästi alamahaa.. pelkään et kierto on sekaisin, vaikka se vaikutti tässä välillä asettuneen siihen samaan, mitä se oli ennen tytön syntymää. lopetin tosin imetyksen vasta viikko sitten (ja ehtiny kahdet menkat olla) et liekö se sit sekoittais pakkaa? imetin kyl kierron alusta ehkä viikon kerran päivässä ja lopetin jotai kp 8.

en kyl haluis nyt menkkoja, tulkoot sit mieluummin kahden viikon kuluttua (jos on pakko tulla).

Tervetuloa uusille!!

Hetkeen ei oo taas tullu käytyäkään täällä, kovasti tullu tekstiä... :)

Sen verran vaan tulin huikkaamaan, että vihdoin ja viimein ne menkat alkoi!! :D Poika on siis kohta sen 6kk. Parit negatiiviset testitki teinki tossa menneellä viikolla..
Mut nyt kai sit vois sanoa, että "yk 1" alkoi virallisesti ;D

Nipsu kihloihi mennään, uusioperhe ollaan ja kohta 10kk yhteistä taivalta vasta takana. Kihloista oli puhe jo aikoja sitten, ja isäntä halusi nimenomaan tämän päivän, katotaa mite menee juhlistamiset illalla, oon kerran ollu aikasemmi naimisissa, enkä haluis siitä huolimatta mtn et "ka sormukset sormeen oli minkälaiset oli ja thäts it".. Kuiteki oon isännälle sanonu et saa olla viimene kerta ku mie siihe rupean. Voi teillä mennään kohta jo si vauhilla! :) Tääl neiti kävelee kyl tukia vaste mistä ain tukee saa (vaikka si seinästä..) mut ei o viel ku pari kertaa vahingos seisonu ilman tukee mut tais unohtuu siihe. :D katotaa millo hokasee piästää toisenki käen irti, ku yhen käe varassa usein seisoo ja siinähi toisessa yleesä joku lelu mukana..

Della kiitos, ja sen exän suhteen toivossa on hyvä elää.. Anteeks ilmasu mut pistää kyllä vihaks koko saakelin kakara! Mite se on voinu sellasen kanssa etes olla saati muksun tehä! Niiku isännänni sukulaiset sanonu et ollaan täysin eri maata sen suhteen, exäsä ei osaa suustasa päästää mitään järkevää, ei käy töissä eikä mtn, aikaansaamaton joka suhteessa paitsi muiden elämän sotkemisessa.. en tiiä, rassaa koko asia ja toivon va joka päiä et millä sen sais pois kuvioista et sais rauhan (eihä sitä kokonaa saa ku yhteine muksu, mut se muu "saisse"..) Ällöttää ku etes ajattelee koko asiaa.. tiiän vähä liikaahi jo siitä eukosta.. Mut hei tsemppiä teile et osus kohilleen! Ja jaksamisia pojan kanssa, toivotaan et rupeis kuri tehoomaa, eihä siitä tosiaa tuu mtn jos iha mielesä mukaa saa reihuu ja mennä..

Riksuke tsemppiä ekaan kiertoon!;)

Mutta siis, tääl on iha älytön tää meininki, jaksamine on kovilla, enkä suoraan sanoen jaksa mahatautiin uskoa.. hyvi maistuu ruoka ja melkeipä nälkähi on jos ei syö ja vaikka ois syönykki..se huono olo loppu siihe oksentamisee eilen, aavistuksen etova olo ehkä jäi mut ei kummonen. Tosin, yökkä tuli takasi si iltatallissa ku pistin taukotupakaksi, ei meinannu maistua ja si vielä meinasi yli taas tulla.. Tänä aamuna sama, teekuppi tuntu yököttävän (ensi meni pitkää ennenku sain aamupalan syötyä josta meinas jo huono olo tulla) ja si hermosavuila kävinkoiran pihalle viedes ni jo oli taas olot! Nyt jos ei oo siitä itsestään kyse ni revin pelihousuni.. Semmosia oloja on täs kuunneltu aikasemmissa kierroissa, eikä ykskä o ollu näi paha mahannipistelyineen, huimauksineen ja iskiaskipuineen.. Neitii ku aloin oottamaan puoltoista vuotta si, ni siitä en muista mtn muuta, ku et vkoa aikasemmin alkoi järkyttävä yökkäily mikä välillä helpotti, taisin väsynyhi olla. Mut mahataudissa oon tooooodella harvoin (ehkä kerran-kaks kymmenessä vuodessa) ja sillohi istun ennemmi pöntöllä ku halailen.. Mut sormet ja varpaat ristii et ens vkolla ei tu täti kylään.. ;)

arotuulia: Voi vitsit, mahtavaa kuulla teistä pitkästä aikaa! :) Siellä lokakuisissa on melkonen vauvabuumi jo meneillään, ensimmäiset onkin jo pitkällä uudestaan raskaana, osa on jo tainnu jakaantuakin (toivottavasti ainakin, olin mukana vielä sillon kun M-T jännäsi et tuleeko tikkuun toinen viiva :)) Mulla oli tää kierto kans tollanen omituinen, kun sen oletetun oviksen jälkeen jäi joku ihme juilinta ja nippailu mahaan pitkäks aikaa, eikä nyt oo enää mitäään tietoa, et mitä tuolla alakerrassa tapahtuu... Peukut pystyyn kuitenkin normikierron puolesta!

della_79: peukut pystyyn, että sohvajumppa tuottaa pikaista tulosta :) Pojalla alkaa varmaan jo joululoma välkkyy mieles, kun noin pullikoi. Itse muistan et koulus se koko joulukuu oli ihan kamalaa pakkopullaa läksyjen suhteen, ei vaan kiinnostanu kun tiesi, et on tulos monta läksytöntä viikkoa. Kunnes sitten yläasteella niitä jaettiin loman ajaksikin kauheet kasat tehtäväks...

riksukekin pääsee nyt oikein tositoimiin, onnea!

ja tinttura taitaapi olla raskaana, täällä pidetään peukkuja että se pahoinvointi lisääntyis ja täti jäis tulematta! :)

ON: kp 31/33 ja jänskättää niin ettei malttais paikallaan istua. Tai seistä. Tai tehdä yhtään mitään muutakaan. Aamulla oli hetken ehkä etäisesti vähän huono olo, mut se oli todennäkösesti vaan kuviteltua. Ei viimekskään näin aikasin mitään pahoinvointia tullu, se alko vasta jossain 6-7 viikolla. Eipä tällä kertaa muuta :)

Della_79: Pläh, toivottavasti täti ei kurvais teille etuajassa.. Mäkin imetän vielä jonkin verran, lähinnä aamuisin ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa.. Menkat on tullu jo yli puoli vuotta ja nää lyhyet kierrot on ihan uusi juttu mulle.. Menkat on tullu suht säännöllisesti koko elämän ja nyt imetysaikanakin jahka alkoivat.. Mut nyt sit nää lyhkäset kierrot vaivaa, näinköhän ees ovuloin semmosessa minikierrossa, pah! No, mut tänään pitäis menkkojen alkaa jos kroppa meinaa lyhyen kierron tehdä. TOIVOTTAVASTI ei ala, alkais sit ees oikeella ajallaan. Mieluiten ei ollenkaan, hah. :D
Riksuke, onnea ensimmäiseen yrityskiertoon! emoticon

Tinttura
: Täällä on kaikki peukut ja varpaat ristissä, että täti ei kurvais teille enää! Plussaonnea!

Nipsu86
: Joo, siellä on ensimmäinen nyt synnyttänyt ja paaaaaljon on tulossa perässä. Noin puolet fb-ryhmästä on uudestaan raskaana.
Eiköhän meidänkin aika koita, toivottavasti piakkoin!

ON: Tässä mutustan verigreippiä, on muuten herkullista siihen greippimehuun verrattuna! Jännä, miten näinkin kitkerään makuun voi tottua ja jopa alkaa jollain lailla pitämään siitä! Mulla on kauhee himo näihin greippeihin kun niitä on tuolla kaapissa, vaikka maistuvatkin melko... pahalle..

Plussatuulia kaikille! +++

Saako tulla mukaan?
En jaksa lukea tätä pitkää ketjua taaksepäin, mut viimeisistä viesteistä huomasin et muutamia tuttuja nimiä on kuumeilemassa, ollaan oltu ennenkin samassa veneessä... Saa nähdä kuinka ahkeraan kirjoittelen (joskus/useimmiten tekee hyvää saada vertaistukea, mutta joskus se vielä korostaa asiaa kun mulla meinaa mennä helposti yliyrittämisen puolelle :) ) .

Meillä on 10,5 kk ihana pieni tyttönen ja äiteellä alkaa olla jo kova kuume saada pikkusisarus alulle... :) Totta puhuen on ollut jo kesästä asti, mutta menkat pysyi poissa marraskuulle, joten varsinainen "yrittäminen" on alkanut vasta nyt. Oon jo kyllä aika hyvin valmistautunut siihen ettei se todennäköisesti tule olemaan helppoa tälläkään kertaa, ekaa kun tehtailtiin ihan tosissaan pari vuotta - vika kun oli minussa eikä se ole siitä miksikään muuttunut. Toivottavasti ei ihan niin pitkään ottaisi tällä kertaa, tai toivottavasti yleensä se pikkukakkonen joskus saataisiin...

tervetuloa mukaan Bandida! sä ootki tuttu nimimerkki tuolta tammikuisista 2012 ja näkyy meidän tytötki olevan aika samanikäisiä :) mulla alkoi itsellä menkat vasta lokakuussa, imetys piti ne niin kauan poissa, vaikka osittaisimetin ihan alusta saakka enkä missään vaiheessa päässyt täysimetykseen. mulla on itsellä samanlainen tausta eli vuosikausia yritettiin esikoista, alkuun vähän aktiivisemmin ja viimeiset pari vuotta ei-aktiivisesti, kun luovutettiin koko proggiksen suhteen, kun vauvaa ei vain kuulunut. mulla on endometrioosi eli vika oli ja on mussa, miehellähän oli kaksi lasta jo entuudestaan ennen tuon meidän yhteisen syntymää. toivoisin, ettei nyt tarvisi yhtä kauan tai edes vuotta yrittää, mut mäkin kyl pelkään, ettei se pikkukakkonen niin helposti tule, jos nyt edes tulee.

Margeliini, pahoittelut tädin saapumisesta :/ Nyt sit vaan mahd. rennoin mielin joulun viettoon ja uuteen yritykseen.
Relannalle tervetuloa! :)
Arotuulialla ollu tärppipäivät juuri, toivottavasti tuli hyödynnettyä ja jaksua loppukiertoon :) Mullakin oli juilimisia mooonena päivänä oviksen jälkeenkin.
Tintturalla on jännät paikat samoin kuin Äippylillä! tsemppiä :)
Nipsu, sähän taisitkin testailla aika jaoissa jos vieläkään ei ole edes se päivä kun menkkojen ois pitäny alkaa, eli mahdollisuuksia vielä on! Toivottavasti tulis se plussa vielä :)
Bandidalle tervetuloa :)

on: Minkäänlaisia oireita tai tuntemuksia ei ole sen enempää tädistä kun raskaudestakaan.
I do not get it.
Tänään siis kp 31 ja koska ovis oli kp 14(sekä donna testin että kipujen perusteella) niin oletin kierron pysyvän tuossa 28 pvän kieppeillä.
Oon ymmärtäny että jos kierto venyy, niin useimmiten se pidempi jakso tulee ennen ovista ja menkat alkaa keskimäärin sen 14pvää oviksen jälkeen, mutta tokihan pitkiä luteaalivaiheitakin ihmisillä on.
Tänään siis dpo16 ja ei auta kun odotella.  kp 29 tein sen negan ja oottelen ainakin jokusen päivän vielä ennen uuden testin tekoa ellei täti ilmesty. Pienen pieni toivonkipinä on, että raskaushormonia ei vaan ollu vielä tarpeeksi, esikoisestahan sain pelkän haamun testiin kun menkat oli pari päivää myöhässä, eli ehkei mulla vaan nouse niin nopsaan? Tai sit tää kierto vaan venyy jostain syystä, mikä todennäköisempää varmaan.
Ois jo kiva päästä uuteen kiertoon ja yritykseen tädin odottelun sijaan.
Lapsikin heitti mua tänään kaukosäätimellä kun lepäsin silmät kiinni(mistake!) ja nyt on nenänvarsi sinisenä ja koko nenäluun alue ylös otsaan asti kipeänä. Great.

Nyytti: Auts, melkoinen osumatarkkuus teijän lapsosella, toivottavasti nenä parantuu pian! Ei kai sieltä mikään murtunut kuitenkaan? Mun poika huitasi mua kerran semmosella puuvasaralla tuohon kämmenselkään kun konttailin hänen kans lattialla, on ne niin lutusia välillä nuo pienet... Mä testasin aikasin sen takia, kun kierto on vaihdellu 28-33 ja optimistina kuvittelen et noi raskaustesti vois jotain ihmeitä tehdä ja näyttää selkeen plussan jo ennen ku hormonia on nimeksikään... :D

Bandida: tervetuloa ja toivotaan ettei ihan niin pitkään tarttis nro 2 yrittää :)

minäminä: kp32 eikä mitään.  Paitsi että on inan verran etova olo, se kyllä johtuu töissä tarjoilluista joulutortuista ym herkuista. Pakkohan niitä oli kahvitauolla syödä niin paljon ku napa vetää ja päälle vielä hyvin nopeesti mukillinen kahvia. Ah, mulla on kyllä niiiin hurjan terveelliset syömätottumukset. Jos ei tässä nyt raskauduta, niin 1.1.2013 alkaa taas karppaus. Silleen se esikoinenkin alkoi, että oli kuukauden verran rajotettu hiilarien syöntiä. Josko se taika olis siinä...

Nipsu, ei kai sentään murtunut, en usko. Kokemusta ei ole, mut luulisin et ois turvonnu pahemmin jos olis :) Nyt on silmän nurkka vetäny lilaks yön aikana.. I feel pretty ;)
Täälläkin kp 32 ja ei myöskään mitään.. Oliko sullakin Nipsu ovis ma 26pvä? Koskas meinaat seuraavan kerran testailla? Kestäisköhän mulla hermot jos odottais ainakin su asti.. Saas nähä. Uus nega ois aikamoinen pettymys, ennemmin sais vaan täti tulla jos tulee. Mä en aiemmin oo ylös merkkaillu kun ilman pillereitä ollu, paitti Piiipattia yrittäessä ja niitä en tietty tarkkaan muista, mut aika tasasena tais kyl pysyä.

Nyytti: En testannut ovista mut nippailuista, limoista yms päättelin et se olis ollu siellä jossain 25.-28.11. Kun se juiliminen jatku vaikka kuinka pitkään ni en oikeen tiiä, mikä oli. Just mietin et testaan lauantaiaamulla, jos en ala sitä ennen vuotaa. Ja jos muistan "säästää" sen aamupissin testiin, etten käy aamuyöstä vessassa niin unisena etten tajua slloin testata. Esikoisesta tuli roskishaamu kp33 iltapäivänäytteestä, joten kaipa se sitten tulevana viikonloppuna jo näkyis jos on näkyäkseen. Pitkät 2 päivää edessä...

Nipsu toivottavasti sieltä tulis ilosia uutisia parin päivän päästä. :) Kaks päivää menee lopulta nopeesti, vaikka ne tuntuuhi kyllä tripla pitkiltä ku oikee oottaa. :D :( Tääl saa ootella vähintään sen 5 päivää vielä..

Tosiaan, olot on sen verra muuttunu, et iltasin alkaa jo pärjäilee, mutta nää aamut.. huoh! Aikasemmin ensimmäisenä laitoin veden kiehuu teetä varten, joskus kahvinkin hörpänny ja ihan rauhassa ensin esikoisen aamupurot keitelly ja antanu aamupalat, ite syöny jtn vasta pari tuntia heräämisestä, mut tänä aamuna oli pakko vetästä huiviin piirakka ja lasi maitoo ku tuntu et alkaa huono olo tulla ja sehi oli pakkopullaa se syömine.. Selvinny etovalla ololla, kun älyää tupakan ja teen jättää pois puoleenpäivään asti ni selvii yökkäillyittä.. :( eipä tää kyl herkkuu vieläkä o, mut siitä se tasottuu, et ei ni kauheesti edo enää. Väsymys ollu tänä aamuna jtn ihan hirveetä, vaikka suht normaalisti, ellen paremminki o nukkunu, suuta revityttäny koko aamun ja tuntuu ettei silmät pysy auki. Ai ku tekis mieli köllähtää tytön vieree päikkäreille va ei auta ku lentää ku on purukuorman hakuu ja nuita turkasen kelapaperien toimitteluu.. Nippailut jatkuu ja ennenkaikkee oon ihmetelly ku vihlonnat on alempana ja melkeipä jopa häpyluuhun jomottaa välillä nivuskipujen lisäks.. Toivotaan et sais sen plussan ny jo tällä menolla aikaseks sillo kp28, siihe ny viime kiertoina onneks tasottunu, (huomasin et kp 31-33 ollu sillo ku olot ollu semmoset et oonko vaiko en=> km (?) ja niide jälkee).. Peukkuja pystyyn kaikile!

Huomenia kaikille ja kiitos ystävällisestä vastaanotosta. :)

Paljon oli tekstiä pariin päivään tullut, ensinnäkin pahoittelut kaikille, joille täti saapui kutsumattomana vieraana. :o/ 

Margeliini, todella inhottavaa että teiltä tentataan toista lasta! Oletko kokeillut sanoa, että kiitos mielellään kunhan vaan tulisi? Kyllähän meiltäkin on kyselty pikkukakkosesta, mutta mä olin esikoisen jälkeen 3 vuotta satavarma ettei meille toista tule, joten kyselytkin lähinnä naurattivat. Mutta tsemppiä teille, jospa piankin voit ilmoittaa utsijoille iloisia uutisia. :)

Arotuulia, huomaan samankaltaisuutta tässä yritysasiassa! :D Mä oon kans puksuttanu kuin mikäkin höyryjuna siitä lähtien kun päätös tehtiin (että toinen saa tulla), mutta nyt on jo pakko rauhoittua...Mennee omaisuus kaikenmaailman testeihin! 

Peloista, mäkin pelkään "jinxanneeni" tämän vauvantekohomman sillä, että odotin liian kauan esikoisen jälkeen... Tyttö täyttää siis kohta 4v. ja ikäeroa tulisi siis parhaimmassakin tapauksessa tulossa n.5v. Äh, ehkä ei olisi pitänyt niin suureen ääneen julistaa, ettei meille IKINÄ tule toista lasta. :o/

Muutenkin yritän nyt ottaa rauhallisesti, "tulee jos on tullakseen"- mentaliteetilla. O:)

Kovasti plussatuulia teille kaikille!

Kertokaa viisaammat ja kokeneemmat että voiko oikeesti kp 25/30 olla jo raskautumisesta johtuvaa alavatsa-vihlontaa?! Vai voisko johtua vielä taustalla olevasta km:sta (kp laskettu siis km:sta). Aiemmin en oo ainakaan oireillut näin ennen alkavia kuukautisia. Alavatsakipujen lisäksi myös hieman rintojen aristusta ja turvotusta.. Tuun hulluksi yksin pähkäillessäni asiaa..vaikka tiedän että pitäisi vaan malttaa odottaa.. Testiä en tee ainakaan kuin aikasintaa silloin kp 30/30.

Pikaisesti tuun äippylille vastaamaan. Voihan se ollakin, että johtuis raskaudesta.. Milloin sulla oli ovulaatio? Noin viikko hedelmöittymisestähän alkio kiinnittyy, ja sekin saattaa tuntua noina alamahakipuina... Itselläkin pari keskenmenoa takana (ei tässä yrityksessä), oireilivat silloin kun olivat mutta ei enää seuraavassa kierrossa.. Nääkin asiat on tietysti henkilökohtaisia. Toivotaan et ois nyt maha kipeä siitä oikeasta syystä, PLUSSATUULIA! +++

Takaisin