tervetuloa mukaan Relanna :)
Tinttura, mukavaa kuulla kuulumisia (mietinki missä oot ja jokohan teillä on tärpänny :) ) ja onnea jo etukäteen rengastumisesta :) eiköhän se miehesi exä tajua jossai kohtaa luovuttaa, kun miehesi selkeästi menee eteenpäin sun kanssa. pidän peukkuja et teillä ois tärpänny, oireet kuulostaa taas lupaavilta :).
Kellitys sielläki kuulosti lupaavalta, samoin Maikkiella :) me ei täällä olla joulua laitettu, mut lapsille on jo hankittu joululahjat. meidän perinne on et joulukuusi ja koristeet laitetaan vasta 22.-23.12 ja kerätään takas laatikkoonsa viimeistään 28.12. viime vuonna kuusi tosin lähti jo 25.12, koska meidän pikkukissa keksi ravistella kuusesta joulupallot alas ja ajattaa niitä yöllä. voi olla, et tyttö keksii tänä vuonna saman. yritin tosin tänään jo esitellä tytölle joulukuusta perhekerhossa, mut hän oli jo niin väsyny, ettei kiinnostanut.
Margeliini, Nipsu ja Nyytti, pahoittelut "tädeistä"/negasta. olin kyl toivonu et teillä ois tärpännyt!
äippylille tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista! toivottavasti et enää joudu kokemaan yhtään ja teillä tärppäisi pian! tää on kyl tosi henkireikä mullekin, kun voi käydä avautumassa toiveistaan (tuosta miehestä ei aina ole kuuntelijaksi eikä hän ole aina niin aktiivinen vauva-asioiden suhteen).
arotuulia, me taidetaan sit jännäillä yhdessä joulun aikoihin, et kuinka käy, näkyy kierrot menevän meillä aika samallai. yritän kyl itseki olla ajattelematta asiaa sen kummemmin ja keskittyä rentoutumiseen ja lepäilyyn sekä tehdä noille lapsille joulun. en siis ole itse ollenkaan jouluihminen, mut en halua kieltää sitä lapsilta, joten joulua laitetaan kotiin edes vähäksi aikaa.
on: kaipa mulla on ollu ovulaatio/on meneillään: limaa on ollut, muniksia nipistänyt/nipistää ja mies on kiinnostanut ihan eri tavalla :D onneksi mies on ollut nyt ihan messissä pupuilujen suhteen ja ollaan kulutettu soffan jousia joka toinen päivä. katellaan, tuottaako tulosta.
nyt mulla taas ärsyttää toi poika, meinaan oli neljän päivän viikonloppu ja eilen takas kouluun ja tänään koe, joten laitoin pojan eilen lukemaan siihen. alkuun näytti jopa et onnistuu ilman kitinöitä, mut sitpä poika alkoi vänisee, ettei ymmärrä miksi on kokeita ja miksi niihin pitää lukee kotona, jolloin yritin asiaa selittää ja sit lopputulos on et poika pitkinhampain lukee ja paiskoo ovia, tavaroita jne., joten delegoin koekuulustelun miehelle ja kielsin ulosmenon sekä telkkarintuijottamisen. päätettiin sit miehen kans ihan uusi yleissääntö et koepäivää edeltävänä päivänä ei ole asiaa minnekään, ei harrastuksiin eikä kavereille, vaan kokeeseen luetaan. ja päätettiin myös, et jos läksyjen kans ilmenee kiukuttelua ja tavaroiden heittelyä, ilta ollaan kotona rauhoittumassa. alan olla jo niin taas kypsä tuohon koulunkäynnin kans tappeluun, et oon hyvinki ulkoistamassa poikaa joululomalle mummoloihin, et saadaan tytön kans rentoutua rauhassa. en jaksa kuunnella jatkuvaa valitusta etku mikään ei oo hyvin ja ei oo tekemistä jne. ehkä mä sit viikon parin tauon jälkeen taas olla hyvä vanhempi.